تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۸۶۹۸۵

استخوانی در گلوی چرام

۳
۰
کبنا ؛فرماندار چرام گفت: پروژه ورودی شهر از گردنه چشمه بلقیس تا ورودی شهر چرام، دغدغه ما هم بوده و مانند استخوانی در گلوی ماست.
فرماندار چرام، عصر امروز در جمع خبرنگاران به سوالات آنان در زمینه‌ پروژه‌های ورودی شهر چرام، تعیین تکلیف باغ عمران، ساختمان مجتمع اداری و طرح‌های بلند مدت شهرستان چرام پاسخ داد.
ابراهیم فتاح‌پور با تشکر و قدردانی از اصحاب رسانه شهرستان چرام که موشکافانه و صادقانه مشکلات و مسائل را بررسی و مطرح می‌کنند، آمادگی خود را برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در هر زمان اعلام کرد و اظهار داشت: از اصحاب رسانه خواهشمندیم با نگاه تیزبین خود و بیان نقطه ضعف و قوت دولت در شهرستان، مسئولان را در خدمت رسانی بهتر به مردم یاری دهند.
در ادامه این نشست، خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چرام با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی و اینکه شهرستان چرام یکی از نقاط گردشگری استان در ایام عید است، از عدم سامان دهی طرح ورودی شهر و مخاطره آمیز بودن آن برای خودروهای سواری سخن گفت.
فرماندار چرام در پاسخ به وی با اشاره به اینکه پروژه ورودی شهر از گردنه چشمه بلقیس تا ورودی شهر چرام، دغدغه ما هم بوده و مانند استخوانی در گلوی ماست، عنوان داشت: یک میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۸۰ برای این پروژه در نظر گرفته شده و ۳۴۰ میلیون تومان نیز به پیمانکار پرداخت شده، بنابراین پیمانکار هیچ بهانه‌ای برای عدم انجام کار این پروژه ندارد چرا که تمام مراحل اداری و اجرایی آن انجام شده است.
این مسئول، ورودی شهر را دغدغه همه مسئولان در شهرستان دانست و هرگونه قصور و کوتاهی را از جانب پیمانکار پروژه غیرقابل توجیه خواند.
فتاح‌پور در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تسنیم راجع به وضعیت ساماندهی به باغ عمران شهر چرام، گفت: باغ عمران چرام سرمایه‌ای است که متاسفانه به دلیل عدم استفاده درست از آن به هرز می‌رود و استاندار استان به درستی از آن به عنوان استعداد معطل مانده نام بردند.
مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به جاده دسترسی نامطلوب این باغ، خاطرنشان کرد: با هماهنگی با یک خیر برای تهیه آسفالت موردنیاز، به همین زودی جاده دسترسی به باغ عمران سامان دهی و آسفالت خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به بحث مالکیت باغ عمران، متذکر شد: جهاد کشاورزی مالک باغ نیست و مالک آن دولت است و دولت این اختیار را دارد که بخشی از وظایف و یا مالکیت باغ را به نهاد دولتی دیگر واگذار کند که با تشکیل مامور ویژه بررسی مصوبات سفر استاندار، مشکلات این باغ را پیگیری خواهیم کرد.
فرماندار چرام همچنین  سوالات خبرنگار سایت خبری کبنا نیوز و گپ روز در خصوص طرح‌های بلندمدت دولت تدبیر و امید در شهرستان چرام و پروژه مجتمع اداری را پاسخ داد.
این مسئول، ابراز کرد: طرح‌های بلند مدت شهرستان چرام را با توجه به تاکیدات استاندار محترم، بر بخش کشاورزی و گردشگری شهرستان و مطالعات صورت گرفته در این زمینه و مشورت با برخی صاحب نظران دانشگاهی، در نظر خواهیم داشت.
وی، افزود: در آینده‌ای نه چندان دور با دعوت از تولیدکنندگان جوان اتاق بازرگانی صنعت و معدن و کشاورزی استان اصفهان به شهرستان چرام، در طرح‌های مدنظر برای حوزه کشاورزی و گردشگری به ما کمک می‌کنند.
فتاح‌پور سفر این گروه را اردیبهشت ماه سال آینده پیش بینی کرد و با اشاره به ساختمان مجتمع اداری و زمان بهره‌برداری از آن، گفت: با توجه به مصوبه سفر استاندار به چرام، ساختمان جلویی مجتمع اداری شهرستان چرام، در پایان سال مالی یعنی خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

اگاه از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دوشاخ ..را واز نیکنی بجز...
یاسر علمداری
Iran, Islamic Republic of
با توجه به کاردانی آقای فتاح پور حتما مشکلات این شهرستان برطرف خواهند شد
لیلی
Asia/Pacific Region
کاردانی. ....ایشون اصلا چرام براش مهم نیست
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1