تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۸۶۸۱۸

۴۹۳ نفر اشتغالزایی با افتتاح ۴۳ پروژه اقتصادی

۰
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۴ پروژه مهم اقتصادی دارد که ۴۹۳ نفر با افتتاح این تعداد پروژه شاغل می‌شوند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد هزار و ۸۵۶ پروژه نیمه تمام داشت که تعداد ۴۲۳ پروژه با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ۸۹۴ پروژه بین ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۵۳۳ پروژه نیز بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه اگر تمام اعتبارات سال‌های آینده را به این پروژه‌ها تزریق می‌کردیم، آنها تکمیل و به اتمام نمی‌رسیدند، بیان کرد: لذا بر اساس میزان پیشرفت فیزیکی آنها را در دستور کار قرار دادیم.
نیک‌اقبالی تصریح کرد: سیاست دولت یازدهم این است که پروژه جدیدی معرفی نشود و همین پروژه‌ها به اتمام برسد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص راه‌های استان مطالبی را بیان کرد و گفت: بواسطه حساسیتی که در بحث راه است، هزینه اجرائی پروژه‌های راه‌سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد سه برابر سایر استان‌های دیگر است.
نیک‌اقبالی افزود: با این وجود کارهای خوبی در زمینه پروژه‌های راهسازی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: امروز کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان دیگری به چهار خطه کردن جاده‌های خود دارد، این استان در بحث چهار خطه کردن جاده‌ها عقب مانده است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس مصوبات اجرای ورودهای شهر یاسوج از هر طرف به ۳۰ کیلومتر جاده چهار خطه و سایر مرکز شهرستان‌ها از هر طرف ۲۰ کیلومتر جاده چهار خطه نیاز دارند.
وی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد ۷۴۰ کیلومتر جاده چهار خطه نیاز دارد که هم‌اکنون ۱۰۰ کیلومتر جاده چهار خطه در این استان است.
نیک‌اقبالی از فعال کردن تمام پروژه‌های راه‌سازی خبر داد و به برخی از این پروژه‌ها و میزان اعتباراتی که به آنها اختصاص یافت اشاره کرد و گفت: ۲۵ میلیارد تومان به پروژه یاسوج- بابامیدان و ۵۰ میلیارد تومان به پروژه پاتاوه-دهدشت جهت تکمیل و تجهیز اختصاص یافت.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع فرودگاه در استان اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته تمام پروازهای فرودگاه یاسوج تعطیل بود که با تلاش‌های صورت گرفته هفته‌ای شش پرواز در این فرودگاه انجام می‌گیرد.
نیک‌اقبالی تاکید کرد: پروژه‌های راه‌سازی و عمرانی خیز برداشته‌اند و در سال‌های اخیر فعال شدند و اعتبارات ملی پروه‌های آب و راه در سال آینده سه برابر می‌شود.
وی از یاسوج به خط اتصال راه‌آهن خبر داد و افزود: این پروژه در حال گرفتن پیمانکار است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۴ پروژه مهم اقتصادی دارد که ۴۹۳ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1