تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۸۶۶۰۱

تشریح برنامه‌های سپاه فتح در دهه فجر

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های سپاه فتح استان در دهه فجر را تشریح کرد.
سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر را تشریح کرد.
وی در ادامه با تبریک حرکت حزب‌الله لبنان در برابر دشمن صهیونیستی اظهار کرد: با این حرکت دشمن صهیونیستی از این پس به قدرت حزب‌الله بیش از گذشته پی خواهد برد.
فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد همه پیروزی‌‌های امت اسلامی را در گرو وحدت دانست و گفت: رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دلیل اصلی پیروزی مقاومت علیه استکبار جهانی است.
خط اعتباری تسهیلات اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم خط اعتباری برای اعطای تسهیلات در موضوع اقتصاد مقاومتی بدون استفاده از تسهیلات استان ایجاد کنیم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سردار یدالله بوعلی در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه دین مبین اسلام به عنوان یک دین پویا و نجات بخش بشر شرنوشت بشریت را منجر به عاقبت بخیری می‌کند، اظهار داشت: امروزه انقلاب اسلامی به عنوان یک الگویی برای تمام مردم آزادی‌خواه دنیا است.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی نوری بود که سر تا سر عالم را در برگرفت و مسلمانان جهان را بیدار کرد و به آنان این شجاعت را داد تا در مقابل زورگویان قد علم کنند.
بوعلی ابراز کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی همه ملت‌های دنیا تسلیم محض اراده استعمارگران بودند و تحت امر افکار و سیاست‌های غرب بودند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثابت کرد قدرت واقعی معنویت است نه پول، تصریح کرد: هم اکنون برای تمام ملت‌های دنیا ثابت شده، انقلاب اسلامی دشمن درجه یک استعمارگران است.
بوعلی عنوان کرد: با وجود اینکه قدرت مالی دست دشمنان انقلاب اسلامی است ولی تاکنون نتوانسته‌اند به صورت میدانی ورود و این انقلاب را تسلیم کنند زیرا این قدرت متکی بر تقوا و معنویت است.
وی اظهار داشت:  اگر امروز در کشورهای مختلف شاهد هستیم ملت‌های مظلوم یکی پس از دیگری سرنوشت خود را تعیین و در مقابل استعمارگران حرف می‌زنند، نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.
بوعلی با اشاره به اینکه اگر جامعه متکی بر ایمان باشد می‌توان در مقابل زورگویان بایستد، افزود: رژیم اشغال‌گر قدس برای خودنمایی, عده‌ای از جوانان لبنان و ایران را به شهادت رساندند ولی حزب‌الله لبنان مقتدرانه و با اعلام قبلی، جواب دندان‌شکنی به آنها داد.
فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود رهبری بصیر و آگاه در حال صدور در تمام دنیا است و این موضوع مهمترین نگرانی امریکا و غرب است.
بوعلی عنوان کرد: انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و رهبری، انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و اقتصاد مقاومتی، انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری، انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی اسلامی، انقلاب اسلامی، ایمان جهاد و شهادت، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، عدالت گستری و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)، انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگی، عدالت و تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی اقتدار ملی، استکبار ستیزی و مقابله با افراط گرایی و تروریست، انقلاب اسلامی، خود باوری، جامعه دینی و حاکمیت ارزش‌های اسلامی، انقلاب اسلامی، اتحاد، عزم ملی وحدت و انجسام اسلامی، انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از جمله شعارهای ۱۰ روز دهه فجر است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های سپاه استان در دهه فجر امسال افزود: استقبال نمادین از ورود تاریخی امام با حضور تمامی اقشار، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس، رژه موتورسواران بسیجی و خودروها در مسیر فرودگاه تا گلزار شهدای یاسوج، مسابقات فرهنگی با موضوع اقتصاد مقاومتی، برگزاری اردوهای یک روزه جهادی، برگزاری یادواره شهدا پایگاه، آموزش فقه بازار اسلامی، کارگاه افزایش جمعیت، همایش سرگروه حلقه‌های صالحین، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری دعای کمیل از جمله برنامه‌های سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد است.
بوعلی اظهار داشت:برگزاری آزمون میدان انقلاب، برگزاری دعای ندبه، پیاده‌روی و کوه‌پیمایی، برپایی ایستگاه سلامت، تجلیل از فعالان امربه معروف و نهی از منکر، یادواره شهدای دانش آموز ، برگزاری نشست بصیرتی توسط حوزه‌های محلات،گردهمایی بصیرتی خانواده‌های کارکنان، تجلیل از فعالان بسیجی در برنامه های بومی و محلی، یادواره شهدای شهرستان بهمئی، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری همایش عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم از جمله زیلایی و بهمئی، ویزیت رایگان در طول دهه فجر توسط مراکز بهداشت و درمان سپاه و برپایی نمایشگاه با موضوع ماهواره نیز از دیگر برنامه‌های سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال است.
وی از افتتاح یک دستگاه تلویزیون شهری به ابعاد ۱۹ متر مربع در یاسوج با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در  دهه فجر امسال پروژه‌های متعددی توسط مهندسی سپاه فتح و بسیج سازندگی از جمله یک باب کتابخانه در خیرآباد و پایگاه مقاومت افتتاح می‌شود.
بوعلی خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰  متر مربع پروژه عمرانی توسط مهندسی سپاه فتح استان در قالب ۴ پروژه بهره‌برداری می‌شود.
وی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم خط اعتباری برای اعطای تسهیلات در موضوع اقتصاد مقاومتی بدون استفاده از تسهیلات استان ایجاد کنیم.
بوعلی افزود: هر بسیجی که قادر باشد طرح تولیدی در موضوع اقتصاد مقاومتی ارائه کند تا سقف ۳۰ میلیون تومان بنا به نیاز طرح به انها وام پرداخت می‌شود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با تشریح نامگذاری روزهای ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: هر کدام از این روزها به تناسب ایام نام‌گذاری شده است.
سردار بوعلی ادامه داد: استقبال نمادین از ورود حضرت امام(ره)، به صدا درآوردن زنگ مقاومت، رژه موتورسواران و خودروها در مسیر فرودگاه تا گلزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری اردوهای یک روزه جهادی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در لنده، کارگاه افزایش جمعیت توسط بسیج جامعه زنان، همایش سرگروه صالحین، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری دعای ندبه توسط بسیج ورزشکاران، همایش پیاده‌روی و کوهپیمایی از برنامه‌های اجرایی سپاه فتح در استان است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: تجلیل از فعالان امر به معروف و نهی از منکر، نشست هیئت منتظران موعود، برگزاری نشست بصیرتی، گردهمایی خانواده کارکنان، تجلیل از فعالان بسیجی در برنامه‌های بومی و محلی، یادواره شهدای بهمئی در ۲۰ بهمن‌ماه، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی، برگزاری کارگاه فقه و بازار اسلامی، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره در ۲۱ بهمن‌ماه، برگزاری همایش عفاف و حجاب، شرکت آحاد کارکنان و بسیجیان در ۲۲ بهمن‌ماه برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سایر شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
به گزارش کبنا، در پایان این نشست از نرم افزار اندروید دجال‌واره و همچنین نرم‌افزار اندروید معرفی زنده یاد آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی(ره) رونمایی شد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1