تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۸۶۵۹۸

جشن ساز مدیری پاکدست و جهادی است

۳۰
۰
کبنا ؛naft.aasmiدکتر محمد جواد عاصمی پور*
چه کسی در پرونده بابک زنجانی مقصر است؟
کسی منکر تخلف بابک زنجانی در فروش نفت نبوده و نیست اما آیا برای بهره برداری سیاسی از این موضوع، بجاست که بسیاری از مدیران ارشد دولت سابق پای خود را کنار کشیده و مطلع بودن از «وجود» بابک زنجانی را انکار کنند؟
به دلیل حضور در راس مدیریتی شرکت نیکو آشنایی دقیقی با بحث فروش نفت داشته و اظهر من الشمس است که در وادی فروش نفت توسط نیکو، وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت، مدیرمالی شرکت ملی نفت، رئیس کل بانک مرکزی و ... اطلاع دقیقی از این ماجرا داشته و دستورات از بالا به پایین به شرکت نیکو ابلاغ می شود. رئیس هیات مدیره شرکت نیکو، مدیرعامل شرکت ملی نفت است، مجمع این شرکت اعضای هیات مدیره شرکت ملی نفت هستند؛ این افراد پای برگه های فروش نفت را امضا می کنند اما اکنون کجا هستند؟
حدود یک سوم نفت ایران توسط نیکو به فروش می رسید که مکانیزم خاص خود را داشته و دارد؛ امور بین الملل شرکت ملی نفت متولی اصلی فروش نفت است و اختصاص این سهمیه به این شرکت با مجوز این اداره و در راس آن هیات مدیره شرکت ملی نفت صورت می گیرد. فروش نفت توسط نیکو یک زنجیره است که صدر تا ذیل ان مشخص است حال چه می شود که همه حلقه های این زنجیره، خود را «بیگانه» با این پرونده معرفی می کنند، درکش سخت نیست.
متاسفانه آقای بهمنی طوری به موضوع نگاه می کند که گویی نه وزارت نفتی وجود داشته است و نه بانک مرکزی و شرکت نفتی! طبق ضوابط موجود در بحث فروش نفت، پول نفت باید به حساب بانک مرکزی واریز شده و بانک مرکزی آن را به حساب خزانه واریز می کرد که شواهد نشان می دهد پول ۸ محموله به خزانه واریز نشده است که پاسخگوی این ابهام بانک مرکزی است.
اگر شرکت نیکو در روزهای سخت تحریم به فروش نفت پرداخته است با مجوزهایی از مقامات بالاتر همراه بوده که گاهی کتبی و گاهی شفاهی و فوری بوده است. اینک که زوایایی از پرونده بابک زنجانی مشخص شده است مدیران گذشته با مانیفیست «ما نبودیم، مانبودیم» سعی در مبرا کردن خود از اتفاقات موجود بوده و همه قصور را به گردن افرادی می اندازند که اینک در بازداشت به سر می برند و فرصت پاسخگویی ندارند.
شاید گفته شود شرکت نیکو در این خصوص مرتکب خطایی شده باشد که با فرض درست بودن چنین ادعایی، می توان خدمات کم نظیر برخی افراد به کشور را نادیده گرفت؟ زمانی که مسولیت سازمان غله به بنده واگذار شده بود بنا به دلایلی واردات گندم از بندر امام خمینی (ره) به بندر عباس منتقل شد که به دلیل نبود راه آهن مجبور بودیم محموله های گندم را با کامیون به کرمان منتقل و از آن شهر با خط ریلی به سایر شهرها ارسال کنیم. در بیابان سرد کویر، استخر بزرگی احداث و مکنده هایی برای برداشت گندم از این استخر به کار گرفته شد؛ در یکی از این بازدید ها با صحنه ای مواجه شدم که هیچ گاه از خاطرم نخواهد رفت، دو کارگر در سرما می لرزیدند ولی دست از کار نمی کشیدند لذا دستور دادم دو کاپشن به مجموع مبلغ ۳ هزار تومان برای آن ها خریداری شود. بر اساس قانون ممنوع بودن خرید البسه و برای ۳ هزار تومان، بارها به مراکز نظارتی احضار شدم؛ شاید به لحاظ قانونی این احضار درست بود اما دلیلی برای زیر سوال بردن تلاش سازمان غله برای برطرف کرن بحران از کشور شد؟!
معرفت در مدیریت یکی از ارکان اصلی علم مدیریت است؛ نباید روزهایی را به گرد فراموشی سپرد که به دلیل تحریم های نفتی فروش نفت به عنوان منبع اصلی درآمدهای ایران اسلامی با چالش های فراوانی رو به رو بود که مدیران گمنام نفتی با دستور مقامات بالاتر و با هدف خدمت به نظام جمهور اسلامی ایران، زندگی خود را وقف خدمت به نظام و مردم کردند و اینک به جای تقدیر از آن ها، به دلیل «اصلی» که بالا به آن اشاره شد متهم اصلی شناخته می شوند!
طی ماه های گذشته رسانه ها خبر داده اند که «س.ج» ملقب به مدیر نفتی رابط با بابک زنجانی، بازداشت شده است که برای نفتی ها این نام مخفف آشناست؛ بنده به دلیل شناخت ۳۳ ساله ای که از ایشان دارم می توانم با اطمینان خاطر شهادت دهم که ایشان یکی از مدیران پاکدست و جهادی نفتی است که زندگی خود را وقف نظام و مردم کرده است و اندکی نگاه سیاسی به مسائل کشور نداشته است؛ آشنایی من با ایشان مربوط به روزهای نخست جنگ است که با شهامت و روحیه ای که از ایشان دیدم، وظیفه بازسازی تاسیاست نفتی را به ایشان واگذار کردم؛ این مدیر نفتی در کنار آقایان غلامحسین نوذری و حیدر بهمنی و سایر دوستان با چنان جانفشانی به ماموریت ها گسیل شد که شاید اگر برخی مدیران امروزی در آن دوران بودند از انجام ماموریت شانه خالی می کردند.
بنده شاهد تلاش های این مدیر جهادی بوده ام؛ نمی توانم نسبت به برخوردی که با ایشان شده است بی تفاوت باشم، نمی توانم از روزهایی نگویم که ایشان و سایر همکاران جان خود را کف دست گرفته بودند تا کار تولید و صادرات نفت متوقف نشود، نمی توانم از عملیات هایی نگویم که تا مرز شهادت پیش رفتند؛ معرفت حکم می کند گذشته این مدیر وسایر مدیران را بازگو کنیم آن هم در روزهایی که معرفت « در گرانبهایی » شده و همگان به دنبال تبری خود از مشکلاتی هستند که خود از بانیان آن بودند.
در شرایط امروزی که مذاکرات به پیش می رود و فضا کمی تلطیف شده است، بازهم دستوراتی به مدیران پایین دستی داده می شود که شاید با قوانین و ضابطه ها در تضاد باشد اما در شرایط جنگی باید جنگید و نه آنکه با خالی کردن پشت مدیران کارآزموده، شهامت در تصمیم گیری را از آنها سلب کرد.
خداوند هم می فرماید مراجع تصمیم گیری قرآن و سنت است و عقل و اجماع؛ زمانی که نمی توانید از سنت و قرآن، نتیجه گیری مشخصی کنید به سراغ عقل و مشورت بروید. همین چیزی که در مدیریت اتفاق می افتد.
به یاد دارم چند سال پیش در سفری به واتیکان، پلاکاردی را دیدم که در آن به نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل صدور حکم اعدام شخصی، انتقاد شده بود که گذشته خوبی نداشت و واقعا گناهکار بود؛ آیا شان و جایگاه این مدیر کمتر از آن مجرم است که مدیران وزارت نفت حاضر به حمایت از مدیری نیستند که به پاکدستی در نفت شهره است؟
چرا وزارت نفت نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده و از مدیر خود که به خوبی می داند در پرونده بابک زنجانی نقشی نداشته حمایت نمی کند؟ باید آن قدر مردانگی داشت و معرفت که واقعیت ها را بگوییم؛ مدیران سابق بگویند که «ما» دستور داده ایم تا فروش نفت از طریق نیکو انجام شود و نه انکه مدعی شوند که اصلا بابک زنجانی را نمی شناسیم.
سوابق مدیر بازداشت شده روشن و مبرهن است و هیچ مدیر نفتی با هر گرایش سیاسی نمی تواند آن را زیر سوال ببرد لذا از وزارت نفت بعید است که به راحتی چشم خود را به روی مدیری ببندد که نامش دوبار در فهرست تحریم های امریکا قرار گرفته است. کدام یک از مدیران صنعت نفت چنان عملکرد مفیدی برای نظام داشته و دارند که وزارت خزانه داری امریکا از آن ها به عنوان شخص نخست دور زدن تحریم ها نام ببرد و وی را در فهرست تحریم قرار دهد؟
شهامت های ایشان در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و اگر شهید می شدند ارزش والایی برایش قائل بودیم؛ عملکرد ایشان طی ۳۰ سال اخیر به قدری حائز اهمیت است که به جرات می توانم بگویم وی یک شهید زنده است. هزاران طرح حمله و دفاعی انجام داد و اقتصاد کشور را با کمک سایر دوستان سرپا نگه داشت و پشتیبان جبهه ها بود.
مدیر کشی آفت این روزهای نفت است و به جای آنکه گذشته مدیر بازداشت شده را مرور کنیم چنان درگیر بازی های سیاسی و حزبی شده ایم که به نظر می رسد غایت کار همه مدیران ارزشی و ولایت مدار و کارآ ، به نقطه ای ختم می شود که شاهدش هستیم و این یعنی خطر.
از مسولان نهادهای بازرسی و قوه قضائیه نیز این انتظار را داریم تا در باره مسائل فروش نفت و شرکت نیکو بنده یا مدیران جهادی را احضار کرده تا در باره مکانیزم فروش نفت و روشنگری در باره این پرونده توضیحاتی ارائه شود.
به طور قطع قوه قضائیه تمام توان خود ار برای بازستانی حقوق ملت ایران به کار گرفته است اما با توجه به تخصصی بودن بحث فروش نفت، کارشناسان و مدیران با سابقه نفت این آمادگی را دارند که در این خصوص به کمک دستگاه قضا بشتابند.
انتهای پیام/

 
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر محمد جواد عاصمی پور دختری که مادرش تعریفش بده بدرد پسر خاله اش می خوره صداقت در گفتارت با مثال کاپیشن ۳هزار تومانی که زدی مشخص است چون هیچ وقت رئیس سازمان غله کشور را به خاطر دو کاپیشن که برای کارگر خریده باشند مورد مواخذه قرار نمی دهند مگر این در پشت کاپیشن کارهای دیگری کرده باشی این دوست و بقول شما(مدیر نفتی س.ج) مثل تو هم در پشت کاپیشن و در ورای دور زدن تحریمها کارهای دیگری کرده که ذهن جامعه را به آن طرف متوجه نمی کنیم تا ان شاء الله به موقع هر وقت صلاح بود امت حزب الله از آن هم خبردار می شوند.
اهورا
Iran, Islamic Republic of
جشن ساز
مدیر جهادی!!!
....!!
خدایا به پناه ببریم؟
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
باسلام مهندس جشن ساز از افتخارات جنوب بوده ود دران زمان به فکر کشور ومردم بوده لیکن دراین زمان افرادی درپی ضربه زدن می ایند وچهره مردنفتی منطقه جنوب که در تاریخ بی سابقه بوده راا مخدوش میکنند
واقع بین شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب اقای عاصمی پور واقعا که گل گفتی.انشاا... که مسئولین مرتبط این مسایل را در نظر میگیرند.
متوکل به خدا
United States
آقای عکاشه مگه جشن ساز مشکلی داره؟شماکه هیچوقت خبر... ایشون رو روسایت نگذاشتی!احتمالا" فراموش کردی فکر کردی رسالت رسانه ایتو انجام دادی که حالا این متنوزدی!!!عجب متن آبکی است جالبه جشن ساز که ختی سلام کردنش سیاسی بود گفته میشه سیاسی نیست.اگر سیاسی نود چطور با مدرک لیسانس زبان مدیر عامل شرکت ملی نقت می شد؟تازه قوه قضاییه مستقل هستش وایشان اگر خلافی نکرده تبرئه میشه.نه که بخوان با سیاسیکاری نذارن پرونده مسیر خودشو بره.بالاخره اینا کار خداست .آقای عکاشه این سایت شما وکسانیکه ازشون حمایت کردیدومی کنیدوبا هم علیه بچه های خوب گچساران همدست شدید باید منتظر چوب خدا باشید.شنیدم خودت هم سکته کردی .درسته؟
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
جناب عاصمی پور

به فرموده امام راحل ملاک حال فعلی افراد است
تمسک به گذشته افراد زمانی قابل قبول است که با حال فعلی در تضاد نباشد.
افراد با روحیه جهادی نباید مجری هر دستوری باشند .
آقای ج . س در وزارت نفت از ارشدترین مهره ها بود .
اگر تخلفی بوده باید جوابگوی ملت شریف باشد .
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
جناب عاصمی پور

امام راحل فرمودن ملاک حال افراد است
تمسک به سابقه مادامی قابل قبول است که با با حال افراد در تعارض نباشد.
نمی خواهم قضاوت کرده باشم ولی خیانتی به بیت المال و مردم شریف شده و قطعا
این اختلاص با هماهنگی و همکاری افراد ذی نفوذ انجام شده ، قبول دارم در این فرایند مسئولین بیشتری دخیل بوده اند ولی توجیه پذیر نیست.
افراد با تفکر جهادی می بایست بیشتر دقت می کردن تا در این دام نیفتن.
سوابقی که حضرت عالی فرمودی مسئولیتش را بیشتر می کند
لطفاافراد با این موضوع نژاد پرستانه برخورد نکنن . شمال و جنوب !!!
ایران سراسر سرای من است
رسولي
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام مهندس سیف اله جشن ساز هم چون هم رزمان خود که آن وقت درزمان جنگ درحال مقابله بادشمن بودند الان هم نیز درجبه اقتصادی درمقابل دشمنان ایران اسلامی بفرمان رهبری عزیز درحال جنگ بوده وهستند سرداران بزرگی همچون علی فضلی حسین دقیقی وعبدالاه صابری ایشان را میشناسند وکارکرده اند ایشان دشمن رابزانو درآورده که خزانه داری آمریکا ایشان راتحریم وبه عنوان سوکان داردورزدن اصلی تحریم ها دردوسال پشت سرهم اسم ایشان را ازبان ریس جمهورآمریکا بیان می کند این خود به تنهاای نشان دهنده سربازی انقلاب وولایت می باشد
سربازولايت
Iran, Islamic Republic of
من بعه عنوان یک همشهری وهم استانی به مهندس جشن ساز افتخارمی کنم چون ایشان مایه سرفرازی این استان وشهرستان گچساران می باشند
غلامحسين
Iran, Islamic Republic of
سلام
مهندس جشن ساز چه در گذشته و چه در حال از دلسوزترین افراد نظام است. انشاالله خداوند نگهدار ایشان باشد.
حیف است از سر کینه و غرض ورزی امثال ایشون مورد حمله قرار بگیرن. ایشون به یه فرد ملی تبدیل شده. و این برای شهر ما یک افتخار بزرگ است.
نفت جنوب
Iran, Islamic Republic of
مهندس جشن ساز ازسربازان خدوم نظام جمهوری اسلامی ایران میباشد جنوب تابحال بغیر ازجشن ساز ونوذری در مقام ارشد نفت نداشته ونخواهد داشت ما به بچه های جنوب واستانمون افتخار میکنیم
کرامتی
Iran, Islamic Republic of
مابه مهندس جشن ساز ودکتر تاجگردون که از افتخارات شهر واستانمون هستن افتخارمیکنیم وازخداوند ارزوی موفقیت برایشان خواستاریم بیایید وبه فکراین باشیم که افتخارات شهرواستانمون روحمایت کنیم ونه تخریب افتخارات شهرما بسیارند
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
درود بر همشهری پاک و دلسوزمان جناب اقای مهندس جشن ساز که باعث سرافرازی استانمان هستن
گمنام
Iran, Islamic Republic of
موسی سوری ۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۰:۵۶:۴۹
جناب دکتر عاصمی پور شما دراین یادداشت مبتنی برفهم درک واحساس مسئولیت ،درس شهامت وبصیرت دردفاع ازحقیقت وغیرت ومعرفت مدیریتی ودرس دفاع از مدیران سالم وارزشی وکارامد را به موافقان ومخالفان خوددر صنعت نفت کشور داده ایدغیر از این از شما انتظار نمی رفت واین کار از کسی غیر از شما انتظار نمی رفت.واقعاً بصیرت ،مردانگی ،غیرت،انسانیت وشرافت مدیریتی از ارزشهای بارز مدیریتی شما (واکثر شاگردان ومدیران دست پرورده شما)بوده وهست. هرچند که شما بهتر از هرکسی می دانید که دردوران جنگ وبازسازی مدیر
یزدان
Iran, Islamic Republic of
موسی سوری ۱۳۹۳-۱۱-۰۸ ۰۰:۵۶:۴۹
جناب دکتر عاصمی پور شما دراین یادداشت مبتنی برفهم درک واحساس مسئولیت ،درس شهامت وبصیرت دردفاع ازحقیقت وغیرت ومعرفت مدیریتی ودرس دفاع از مدیران سالم وارزشی وکارامد را به موافقان ومخالفان خوددر صنعت نفت کشور داده ایدغیر از این از شما انتظار نمی رفت واین کار از کسی غیر از شما انتظار نمی رفت.واقعاً بصیرت ،مردانگی ،غیرت،انسانیت وشرافت مدیریتی از ارزشهای بارز مدیریتی شما (واکثر شاگردان ومدیران دست پرورده شما)بوده وهست. هرچند که شما بهتر از هرکسی می دانید که دردوران جنگ وبازسازی مدیر ی توانمند بوده اند
رضا
Iran, Islamic Republic of
من بعه عنوان یک همشهری وهم استانی به مهندس جشن ساز افتخارمی کنم چون ایشان مایه سرفرازی این استان وشهرستان گچساران می باشن
احمد نمازي
Iran, Islamic Republic of
احتراما وقابل توجهدوستان عزیزکسی که به خانواده شهداخدمت کند کمترازشهادت نیست شما یک ازاین خانواده های محترم رابیاورید وسوال بفرمااید که تاحالا موردی بوده که ناراضی ازپیش ایشان بدون کارشان راه افتاده باشد رفته باشد این یکی ازخصوصیات ایشان هست پروژه های عمرانی دراستان وغیره که موجود ىی باشدخودنشانه بارضی ازمهندس جشن ساز می باشد خداوکیلی خود راقاضی قرار ده تابتوانی مهندس راکامل بشناسی وقضاوت کنی
نماز جماعت در چم شیر
Iran, Islamic Republic of
باور وایمان دارم زمانیکه مناطق بود یکی از بهترین دوران مناطق بود چه پروژه هایی که اجراکردن ،هر جا برید در مناطق محروم یادگار این عزیز هست متاسفانه بی کسی در کشور وشهید راه سیاست کردن راحت شده وقطعا دستورات شفاهی بالا دستی وسرباز نظام بودن ایشان وتبعیت از ددستور واجرا ی آن در شرایط تحریم برای وی افتخاربوده انشالله با عنایت خداوند وهم مردان راستینی مثل عاصمی و نگاه وتوجه مقام معظم رهبری به فرزندان زجر کشیده انقلاب مشکل وی قطعا بزودی حل خواهد شد.حق همیشه مستدام است
نفتی
Iran, Islamic Republic of
بدبختی ما همین است تا قانون میخواد کاری کنه فریاد میزنیم که فلان و فلان بابا همه در مقابل قانون یکسانند چه جشن ساز چه من کارگر اگر به قوه قضاییه اعتماد داریم که مشکلی نیست اگر هم نداریم که حکایتش فرق میکنه
امیر
Iran, Islamic Republic of
مهندس جشن ساز ازمدیران جهادی وپیرو ولایت که خدمات ارزنده ای درمنطقه جنوب انجام داد خداوند پشت وپناه این مدیر جهادی باشد
دلسوز جنوب
Iran, Islamic Republic of
از زحمات و تلاش های شبانه روزی مردان بزرگ جنوب از ابتدای انقلاب، دفاع جوانمردانه در طول جنگ تحمیلی و تحریم های کمرشکن بین المللی تاکنون فقط خدا خبر دارد و بس! راهبری یک صنعت پیچیده چون نفت که تا مدت کوتاهی قبل در دست بیگانگان بود آن هم در شرایط دشوار تحریم ها، کار همه کس نیست. برای هر کس در زندگی شخصی و شغلی آزمون هایی پیش می آید که گاه بسیار دشوارند. انشاء ا... نتیجه خیر این آزمون بزرگ برای مهندس جشن ساز، درستکاری و صداقت بچه های دلسوز و متعهد جنوب را بیش از پیش بر همگان نمایان کند. شهامت مرد بزرگی چون جناب عاصمی پور نیز ستودنی است.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه
باذ سلام ،کامنت را گزینشی و به سلیقه خودت انتخاب کنی و به نمایش در بیاوری مناسبت یک سایت پربیننده نیست چرا مطالب من را با نام (مطلع) نزدی. اگر مطالب شما گزینشی نیست پس محبت کن آن مطلب نوشته شده که جزء اولین مطلب نوشته شده در این مورد بوده بزن تا بینندگان آن را مطالعه نمایند.
احمد رسول زاده
Iran, Islamic Republic of
به گفته دکترعاصمی پور که خودازبزرگان نفت می باشد ازکارهاوفداکاری ایشان چه درزمان جنگ وچه تاکنون که درخط مقدم جبه اقتصادی می گوید ایشان راهمچوشهیدزنده نام می برد دوستان عزیز درشهرواستان خود حداقل ۵٠/پروژه ها با تمام مشکلات ازطریق ایشان پیگیرشده وعملیاتی شده
محلاتی
United Kingdom
با سلام خدمت همه دوستان
فقط یک جمله می گویم و ان هم:
حسادت تا کی؟
United Kingdom
من نمی دانم دوستان عزیزی که از اقای جشن ساز مغرضانه انتقاد می کنند ایا به روز قیامت اعتقاد دارند یا نه؟
United Kingdom
عجب روزگاری است همین افرادی که چنین متن های با غرضی می نویسند چشمان خود را بر روی حق بسته اند
یادشان رفته همین شرکت بهره برداری گچساران چه خدمات ارزنده ای از اقای جشن ساز دیده است
یادشان رفته بیشتر پروژهای بزرگ این شهر حاصل تلاش ایشان بود
یادشان رفته......
یادشان رفته خودشان و اقوامشان به واسطه ایشان مشغول کار شدند
انسان امروز کوفه زمان امام علی با چشمان خود می بیند
متوکل به خدا
United States
جناب عکاشه:مگر آقای... مشکلی داشته ؟شما که خبری ازذستگیری اایشان نزدید که حالا این گزارش رازدید.نکنه فکرکردی که به رسالتت عمل کردی وخبر دستگیری ایشان رازدید.جالبه که آقای عاصمی پور ایشان را غیر سیاسی گفته درحالیکه ایشان حتی سلام کردنشون هم سیاسی بود.اگر سیاسی نبودچطور با مدرک لیسانس زبان مدیر عامل شرکت ملی نفت می شد؟حالاهم اگر مشکلی نداره چرا اجازه نمی دهند دادگاه رسیدگی کنه ومیخواهند با رابطه وسیاسیکاری قضیه را فرمالیته کنند.آقای عکاشه چوب خداصدا نداره شما ،ایشان وکسان دیگری که به ناحق با بهترین بچه های گچساران درحدواندازه خودتون برخوردکردید باید مواظب چوب خدا باشید.شنیدیم خودت هم سکته کردی .درسته؟
محلاتی
United Kingdom
یک مرد با تمام شجاعتش تو تاریخ وزارت نفت وجود داره که از اول انقلاب تا اکنون مردانه برای ارتقای قدرت نظام و کشورش مثل یک ژنرال وظیفه شناس جنگیده
مردی سیاسی نیست ولی سیاست را کامل بلد است
در تمام کارنامه کاریش فقط و فقط درخشید
از زمان بازسازی تا به امروز
در زمان حضورش در شرکت حفاری رکورد حفاری رو در حفر چاه شکوند
در زمان حضورش در شرکت ملی نفت رکورد تولید نفت رو در تمام دوران صنعت نفت شکوند
در زمان حضورش در نیکو ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیارد پول رو با وجود تحریم های فلج کننده وارد کشور کرد
به مرد اول دور زدن تحریم ها تبدیل شد
امریکا رو به زانو در آورد تا جایی که مجبور شدند اسم ایشون رو وارد لیست تحریم ها کنند
از روز اول خدمتش به نظام مقدس جمهوری اسلامی جز با توکل بر خدا و اعتقاد عملی به ولایت فقیه و مردم عزیز هیچ پشتوانه ای دیگری نداشته است
افسوس می خورم برای افرادی که همیشه جز با حسادت به این مرد نگاه نمی کردند.
خدا همیشه نگهدارش باشد
Iran, Islamic Republic of
اگر شما متوکل به خدا بودید دروغ پردازی و شایعه سازی نمی کردید
احسان
Iran, Islamic Republic of
بنده خدافکر اون ودونیات روبکن وریزومه مهندس جشن ساز روحتما مطالعه کن تا بشناسی سردارحسین دقیقی وسردار علی فضلی وجناب اقای صادقی ومهندس جشن ساز ازکسانی بوده اند که بهصورت حضوری خدمت امام رسیدن وخاطرات مابغی روبرو بپرس عادتی بد شده که بچه های دلسوز وانقلابی استان خودمون روتخریب میکنیم
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1