تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۸۶۵۷۹

اختصاص ۳۰۰ میلیون به طرح هادی مادوان سفلی

۲
۰
کبنا ؛با هدف خدمت رسانی مستقیم به مردم و با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه معاونین، کارشناسان و رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد با مردم روستای مادوان سفلی و روستاه‌های همجوار برای بررسی مشکلات روستاییان دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این دیدار که با استقبال بی نظیر مردم برای بیان مشکلات ،موانع روستاییان مواجه شد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویذاحمد به خبرنگاران گفت:در این طرح که بنیاد مسکن برای اولین بار در شهرستان بویراحمد اجرا کرده است از جمله طرحهایی هست که قرار است بنیاد در کل استان به صورت دوره ای اجرا نماید.
ابراهیم فرزانه در ادامه گفت: در این طرح مدیران و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه معاونین و کارشناسان شهرستانهای مذبوطه به صورت مستقیم در خدمت مردم هستند و مسائل و مشکلات مردم را در روستا بررسی می کنند.
فرزانه گفت: همه کارههای که در این طرح صورت می گیرد به صورت رایگان است و هیچگونه هزینه کارشناسی از سوی مردم پرداخت نمی شود و کارشناسان و مدیران آماده خدمت رسانی جهت بهبود وضعیت روستاها می باشند.
فرزانه در ارتباط با ادامه روند این طرح بیان کرد: بنا بر این داریم که به همه شهرستانها در این باره خدمت رسانی نیم حالا با توجه به وسعت شهرستان ها در شهرستانهای بزرگ این خدمت چند بار بیشتر صورت می گیرد.
فرزانه در ارتباط با نوع خدمت رسانی در این طرح تصریح کرد:معمولا افرادی که مراجعه می نمایند درخواست هایی در ارتباط با تغییر کاربری، درخواست وام، همنچنین یک سری درخواست های کلی دارند که درخواست های کلی را با دهیاری و شورا بررسی می کنیم و امیدوار هستیم بتوانیم نتیجه خوبی از این طرح بگیریم.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اولین برنامه این طرح در شهرستان بویراحمد اطلاع داد: امروز تعداد زیادی از درخواست را با مشورت مدیرانی که امروز با ما همراه بودند به انجام رسیده و نتیجه آن رضایت بخش بوده است و تعداد زیادی هم نیاز به کارشناسی داشته است همین امروز کارشناسی می شود و امیدوار هستیم که  در این طرح یک خدمت مستقیم به مردم با کمترین بازده زمانی  شکل گیرد.
فرزانه  ادامه داد: تعداد زیادی از درخواست های امروز با  یک مراجعه به نتیجه رسید و تعداد زیادی از درخواست ها که مدت زیاد زیادی در دست مردم است و امیدواریم که همین امروز این درخواست ها به انجام برسد و امروز مردم با استفاده از این طرح استفاده بهینه نمایند.
فرزانه در ارتباط با اجرای طرح هادی در روستای مادوان سفلی ابراز داشت: در این روستا ۳۰۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری هزینه خواهد شد و از اعتبارات دهیاری، ماده ۱۸۰ و شورا که قرار شده است آخر وقت ما با دهیاری و شورا از کوچه ها ی این روستا بازدید کنیم و امیدوار هستیم با استفاده از اعتبارات داخلی بنیاد با حضور بنیاد مسکن در این روستا اقداماتی خارج از نوبت در این روستا انجام دهیم
انتهای پیام/الهی‌نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما

از لنده
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مهندس فرزانه همه دست بکار شدن نیروهاشو عوض کردن شما هم اقدام کنید و رئیس بنیاد مسکن دهدشت را عزل کنید
مادوان ..امید
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی...سپاس از زحماتتان
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1