تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۸۶۵۵۵

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج ۲۱ بهمن

۱۴
۰
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با حضور وزیر ورزش در روز ۲۱ بهمن خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، جهانبخش ایزدپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی که با مسئولان وزارت ورزش در هفته گذشته برگزار کردیم، پیرامون چگونگی افتتاح ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری شهر یاسوج صحبت‌های انجام گرفت.BAZDIDostandar (25)
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا بر آنچه قبلاً بیان شد، این بود که این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری با حضور گودرزی وزیر ورزش افتتاح شود که بنا به دلایلی افتتاح ورزشگاه به زمان دیگری موکول شد.
ایزدپور یادآور شد: با هماهنگی‌های به عمل آمده در تهران، این ورزشگاه روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه جاری با حضور وزیر ورزش و مسئولان این وزارت‌خانه و مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد رسماً افتتاح ‌می‌شود.
این مسئول از پیشرفت ۹۷ درصدی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج خبر داد و گفت: ورزشگاه به صورت کامل تکمیل شده است و تنها مقداری از محوطه باقی‌مانده که به گفته پیمانکار این نواقص جزیی تا شش ماه دیگر برطرف خواهد شد.
ورزشگاه نره‌گاه ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد
معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج، گفت: این ورزشگاه قابلیت افتتاح در بهمن‌ماه را دارد.
احمد حکمتی‌اصل همچنین در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با زیربنای ۳۲ هزار متر مربع قابلیت افتتاح در بهمن‌ماه امسال را دارد.
معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بازدیدی که استاندار و معاونین از این ورزشگاه داشتند به این نتیجه رسیدند که زمان افتتاح ورزشگاه یکی دو هفته به تعویق بیفتد تا ریزکاری‌های این مجتمع انجام شود.
وی این ورزشگاه را متعلق به همه تیم‌های شهرستانی دانست و گفت: ما در این ورزشگاه میزبان هر تیمی استانی مانند تیم نفت و گاز گچساران هستیم و این تیم‌ها می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
حکمتی‌اصل با بیان این‌که رشته دومیدانی یکی از بهترین رشته‌های ورزشی است، افزود: این ورزشگاه برای استفاده دومیدانی بسیار مناسب و امکانات این رشته در این ورزشگاه فراهم است.
معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت بد مجتمع ورزشی نره‌گاه تصریح کرد: این مجتمع در گذشته به بهره‌برداری رسیده و زمین اهدای طریق مردم این مجتمع با مرکز روستا فاصله زیادی دارد و دهیاری نیز نگهبانی و حفاظت از مجتمع را قبول نمی‌کند و این مسئله مشکلات زیادی برای این مجتمع ایجاد می‌کند.
وی با اشاره به رسیدگی به وضعیت مجتمع ورزشی نره‌گاه ادامه داد: این مجتمع تا پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد و به هئیت سوارکاری استان تحویل داده می‌شود.
این مسئول از طرح‌های افتتاحی در دهه فجر امسال سخن به میان آورد و گفت: در حال حاضر اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ۲۹ طرح افتتاحی دارد که شش طرح آن افتتاح شده و در دهه فجر امسال هشت طرح مانند سالن سرپوشیده چیتاب و سالن گراب لوداب، سالن سرپوشیده سواری و ..... با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شوند.
وی برگزاری یادواره ۱۰۴ شهید ورزشکار و تجلیل از کارکنان ادره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان در دهه فجر امسال عنوان کرد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته نباشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کارمند ورزش و جوانان
Iran, Islamic Republic of
به همت زارعی و اختصاص یک میلیارد و هشتصد از ماده ١٨٠ برای تکمیل استادیوم
سفیرفرهنگ
Iran, Islamic Republic of
این استادیوم افتخاریه برای ورزش استان. سپاس ایزدپور. سپاس حاج زارع. سپاس استاندار. سپاس وزیر
پرهون
United States
که چی بشه؟!!
حتما برن توش کلکله برد بازی کنن!!
جوان
Iran, Islamic Republic of
باور کنید هیچ امیدی به ساخت این ورزشگاه نبود . ولی با همت مسئول دلسوزی همچون اقای حاج زارعی ما رنگ ورزشگاه رو به شهرمون دیدیم .
گچساران _
Iran, Islamic Republic of
نوش دارو پس مرگ سهراب . حالا که تیم شهرداری رفت لیگ ۳ استادیوم افتتاح میخواد بشه ? چند سال تیم شهرداری از نبود زمین خوب و مساعد رنج میبرد و یکی از دلایلی بود که این تیم به این روز افتاد. حالا مسابقات لیگ استان رو در استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری گزار کنید. مسؤلین محترم لطفا از منحل شدن و نابود شدن ۱۰۰% تیم شهرداری جلوگیری کنید. به امید حضور دوباره شهرداری در سطح اول مسابقات کشور و آرزوی موفقیت برای تیم نفت و گاز گچساران.
باشت
Iran, Islamic Republic of
په ده ایسو ودرد چه ایخره
اوسو تیم شهرداری بی چمن نبی
ایسو چمن هسی تیم نی
مسخره بازیه نه فوتبال بازیه
آشنا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلى خودتون خندتون نمیگیره....
یاسوج استادیوم میخاد چیکار
مشکل یاسوج فقط جاوید هس...
Iran, Islamic Republic of
جای تشکر دارد
ایل باوی-
Iran, Islamic Republic of
افتتحاحش کنین بعد ی مشت ...بریزین توش ... خخخخ نوش دارو بعد مرگ سهراب
حسین
Iran, Islamic Republic of
قبل از ااینکه ورزشگاه افتتاح بشه نزارید تیم شهرداری یاسوج منحل بشه
علی امامی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ..حالا ماحساب کن که یه ماشین بگیریم،ولی اگه راننده نباشه،چطور میشه استفاده کرد ..ورزشگاه باشه و تیم نباشه،به چه درد ما میخوره ...تاسف داره اقای جاوید و شورای شهر و ایزد پور ...تاسف داره آقای استاندار و مسعولان شهر که نتونستید یک تیم رو که توی این چند سال افتخاری برای شهر و استان بود رو حفظ کنید..بخدا ما از طریق تیم شهرداری واسه خودمون توی کشور،اسم و رسمی پیدا کرده بودیم ولی متاسفانه.. تیم ما رو به نابودی کشوندند ...دلم واسه اون روزای پر از خاطره تیم شهرداری تنگ شده ..ولی سعی کنید که تیم نفت گچساران به چنین روزی نیفته...چون تنها نماینده ما توی فوتبال کشور....به امید سربلندی تیم شهرداری یاسوج و نفت گچساران ...
محسن صیدالی
Iran, Islamic Republic of
ما تیم میخاییم ولی ورزشگاه نمیخایم ..ما تیم شهرداری رو با ستاره میخاییم ..ورزشگاه بدون تیم به چه درد ما میخوره ...خدا ازتون نگذره هر کی که تیم شهرداری رو به این روز انداخت ..
همشهری
Iran, Islamic Republic of
احداث چنین ورزشگاهی در این چنین جائی بی عقلی محض و بی تدبیری مسئولین است. از طرفی تقریبا در مرکز شهر, در نظر بگیرید بازی استقلال با شهرداری انجام بشه, از ۱۵۰۰۰ نفر می گیم ۱۰۰۰۰ نفر حضور داشته باشند و بعضی از این افراد از دور و نزدیک با خودرو شخصی حضور داشته باشند تصور کنید چه فاجعه ای خواهد شد وااااااااااااای به اون لحظه ای که مثلا ۳ بر ۰ هم ببازه اونوقت دیگه ملت طرفدار تیم بازنده خشمگین تا سه روز آسایش مردم رو بر هم میزنه, مهمتر از اون اینه که امنیت فرودگاه یاسوج رو هم با دکل های غیر استاندارد به خطر انداخته. واقعا متاسفیم. تا کی؟
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1