تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب : ۸۶۳۷۴

کریمی: با بزرگواری تعامل دارم/باید همدیگر را باور کنیم

۸
۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه گفت: آینده اصلاح‌طلبان کهگیلویه خوشبینانه و امیدوار کننده است.

به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، کرامت‌اله کریمی در جمع خبرنگاران به نقش حمایتی و نظارتی رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در جامعه امروزی بی‌بدیل است و امروزه استقلال حوزه رسانه امری مهم به شمار می‌رود و رسانه موفق استقلال خود را برای بعد نظارتی و حمایتی حفظ می‌کند.karime

فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: رژه ۱۲ بهمن به مناسبت ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، برنامه ملی جشن عشایر در ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی از جمله برنامه‌های دهه فجر در کهگیلویه است.

*افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۱ پروژه در دهه فجر

کریمی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در این دهه خبر داد و گفت: ۲۸ پروژه افتتاحی و سه پروژه جدید کلنگ‌زنی در دهه فجر در شهرستان کهگیلویه انجام می‌گیرد.

وی افزود: از مجموع ۲۸ پروژه، ۲۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال در حوزه عمرانی و سه پروژه دیگر با اعتبار بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون در حوزه اقتصادی تعریف شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه از کلنگ‌زنی سه پروژه جدید در دهه فجر خبر داد و گفت: میزان اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال است.

*اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های کهگیلویه

کریمی به اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهرستان کهگیلویه گریزی زد و بیان کرد: ۳۵۰ میلیارد ریال برای ۳۴۱ پروژه این شهرستان در نظر گرفته شده که تاکنون ۷۵ درصد این اعتبارات معادل ۳۲۰ میلیارد ریال جذب شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم مسئولان این اعتبارات به پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد دارند، تخصیص داده می‌شوند، لذا ۶۶ پروژه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت که ۳۱ پروژه در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

*توقف پروژه‌ ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت به دلیل مشکلات فنی

فرماندار کهگیلویه به وضعیت بد ورودی‌های شهر دهدشت اشاره کرد و گفت: ورودهای شهر دهدشت به هیچ وجه زیبنده این شهر نیست و قرار بود ورودی‌های مرکز شهرستان کهگیلویه تا قبل از ایام نوروز به بهره‌برداری برسند ولی به دلیل اشکالات فنی کار متوقف شد.

کریمی اضافه کرد: به منظور اینکه نظارت فنی بر ساماندهی ورودهای شهر دهدشت اعمال شود، پروژه ساماندهی شهر دهدشت متوقف گردید.

عدم شکل‌گیری نظارت فنی خوب، دسترسی پیمانکاران به امکانات لازم و مورد نیاز و تخصیص نیافتن به موقع بودجه یا عدم پیش پرداخت به پیمانکاران از عوامل کند شدن روند ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت است که کریمی به آن اشاره کرد.

* راهی جزء تعامل با نماینده کهگیلویه نداریم

فرماندار کهگیلویه از تعامل خوب خود با نماینده کهگیلویه خبر داد و افزود: تعامل خوبی با نماینده مردم در مجلس داریم، اولین تعامل ما بصورت رسمی در کلنگ‌زنی پروژه ورودی قلعه‌رئیسی ۱۳ مهرماه اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: راهی جز تعامل نداریم و به همین دلیل همه گروه‌های سیاسی را دعوت کردیم تا بنشینیم و نقطه نظراتمان را برای کمک به شهرستان بگذاریم و اگر بخواهیم این شهرستان به حداقل‌های مشکلات برسد باید همدیگر را باور کنیم تا از دل نشست‌هایمان نتیجه خوبی برای مردم  داشته باشد.

کریمی به وضعیت اقتصادی شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود: با رایزنی‌های انجام گرفته، دنبال دو طرح مهم هستیم که با این دو طرح مشکل اشتغالزایی را می‌توانیم حل کنیم، تا حصول نتیجه قطعی از اعلام رسمی این طرح‌ها صرفنظر می کنیم.

*آینده اصلاح‌طلبی در کهگیلویه امیدوارکننده است

کریمی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص آینده اصلاح‌طلبی در شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: آینده اصلاح‌طلبی در شهرستان کهگیلویه امیدوارکننده است، اصلاح‌طلبان در کهگیلویه تقریباً طیف‌های متفاوتی دارند، اما همراه و همکار دولت تدبیر و امید هستند. اعتدال یک استراتژی اثربخش در جامعه است.

وی نگرانی خود را از عدم گردش نخبگان در کهگیلویه اعلام کرد و گفت: نگاه ۷۰ درصد مدیران با استراتژی گردش نخبگان شکل نگرفته است و وقتی هماهنگی نباشد، نتایج خوبی شکل نخواهد گرفت که این نگرانی بنده است که تعقیب کننده این جریان هستم.

وی چند گانه بودن، شرایط خاص شهرستان کهگیلویه و تصمیمات در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را از مهمترین دلایلی دانست که بحث گردش نخبگان تاکنون بخوبی در این شهرستان شکل نگرفته است.

انتهای پیام/سروش مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

حق
Iran, Islamic Republic of
آینده اصلاح طلبی را ساداتی ها در کهگیلویه نابود خواهند کرد.
موسوی
United States
متاسفانه مهمترین معضل اصلاح طلبان اینه که همشون خودشون لایق کاندیداتوری میدونن و احساس می کنن اگه روی یک کاندیدای کارا به توافق برسن اگه اون کاندیدا خودشون نباشه ارزش حمایت نداره و دست به تخریب می زنن و منافع تو ذههنشون خیلی پرنگه به امید ائتلاف همه گیر روی مهندس رستاد متین دانا و کارآمد و باشرافت
عبد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا سایت که کارش خبر دزدی است کدوم سروش مقدم توجلسه نشست خبری بود ایشان ان روز تو گچساران کلاس داشت پس شما برا اولین بارتان نیست که این کار غیر اخلاقی راانجام میدهید تاسف تاسف اسم منبع خبری را میزدید بهتر بود دستتان برا ی همه رو شده است
طیبی
Iran, Islamic Republic of
اونها مارا باور ندارند و به خاطر تنگ نظری نمی توانند باور داشته باشند....گیر اینجاست ....
Iran, Islamic Republic of
واقعا بااین فرماندار کهگیلویه به جایی نخواهد رسید ، عجب دیدگاهی دارد ؟ ندیدگاه است. اصلاح طلبان کهگیلویه از ضعیفترین و ناتوان ترین در استان هسند ، بیست سال است محکومیت شکست در پرونده دارند بازهم شکست خواهند خورد چون مدیریت ندارند ،واین در حالی است که فرماندار از آنها تعریف میکند در عجبم واقعا!
علی
Iran, Islamic Republic of
مجبوری تعامل داشته باشی. فعلا که دستتت زیر سنگشون هست.
ملار
United States
خته خلق بزرگواری نکن... ایما به روحانی رای دادیم که امثال بزرگواری نترن سی ایما تصمیم بگرن.
مخمد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین فرماندار تاریخ شهرستان کهگیلویه بدون شک همین جناب کریمی هست که حتی مدیر یه مدرسه ابتدایی هم نبوده.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1