تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۸۵۵۲۱

دیدار مدیر کل تعاون روستایی با خانواده شهید گچسارانی

۰
کبنا ؛جمعی از مسئولان استانی و شهرستان گچساران بصورت گروهی از خانواده شهیذ محمودوندا در شهر گچساران سرکشی وبا والدین وخانواده این شهید دیدار نمودند.
در این دیدار که هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی ، سید محمود داربام مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران ، سجادپور معاون فرماندار گچساران و جمعی از کارکنان تعاون روستایی و همچنین بابویی رئیس بنیاد شهید و اور ایثارگران شهرستان گچساران حضور داشتند.
مرتضی سجادپور طی سخنانی افزود: شهدا با فداکاری و مقاومت و نثار خون خود، راهی برای دیگران باز کردند که تا عمق جبهه دشمن قابلیت نفوذ یافت.
وی بیان کرد: این شهرستان ۳۵۹ شهید را برای دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام ،تقدیم کرده است.
محمود داربام مشاور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امور ایثارگران نیز با اشاره به تاکید استاندار استان بر بازدید مسئولان ومدیران از خانواده شهدا افزود مسوولان اجرایی برای خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و حل مشکلات و نواقص احتمالی خانواده شهدا بیش از پیش تلاش کنند.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار افزود: هرچه داریم از برکت خون شهدا است و همواره مدیون آنها و خانواده های معظم شهدا هستیم.هوشنگ جهانبخش با تاکید بر به لزوم بسیج برای خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا اشاره کرد وگفت: همه ما مدیون شهدا هستیم.
وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب مسوولان خواهد شد. در این دیدار که با همکاری تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد ودرقالب طرح سپاس و تکریم از خانواده شهداء انجام گرفت، از صبر و پایمردی خانواده وندا قدردانی شد.
انتهای پیام/
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1