تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۸۴۶۳۹

تبعیض در دریافت عوارض شهرداری دهدشت

۴
۰
کبنا ؛رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به تبعیض در دریافت عوارض شهرداری در مورد دریافت متفاوت عوارض از ساختمان‌های همسان را ظلم به شهروندان دانست.dehdasht
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در نشست شورای شهر دهدشت استفاده از ظرفیت شورا در جهت فرهنگ‌سازی را یک ضرورت خواند و اظهار کرد: شورای شهر دهدشت در شهرداری منحصر شده و از ظرفیت‌ها و پتانسل‌‌های موجود به خوبی استفاده نمی‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: اعضای شورای شهر به‌واسطه اعتمادی که مردم به آن‌ها دارند به مسائل مهم شهر بپردازند.
این مسئول رفع موانع ساخت‌ و ساز در شهر در جهت رونق کار و جلوگیری از مهاجرت شهروندان را مهم دانست و افزود: شهرداری باید از داشته‌های موجود اعم از پارک، تجهیزات و امکانات رفاهی و فضای سبز حفاظت کند.
حسینی‌طلب پاکسازی و نظافت شهر را مطلوب ندانست و با اشاره به این‌که هنوز پوسترهای تبلیغاتی دور گذشته شورای شهر در سطح شهر نصب است خواستار اعمال سلیقه شهرداری در تنظیف شهر شد و گفت: نظافت شهر نیاز به بودجه آن‌‌چنانی ندارد.
وی تبعیض در پرداخت عوارض را باعث بی‌اعتمادی مردم خواند و با بیان این‌که تعرفه عوارض گاهاً برای ساختمان‌های همسان از لحاظ موقعیت و مقیاس در سطح شهر متفاوت است، گفت: دریافت عوارض متفاوت ظلم به شهروندان و باعث سلب اعتماد از شورای شهر و شهرداری است.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

بیلر
Iran, Islamic Republic of
خداوند بیامرزد پدر و مادرت رو حاج آقا
علی
Iran, Islamic Republic of
بستگی داره قوم و خویش ....باشی یا نه؟!!
اگه باشی عوارض میشه نصف مقدار واقعی.
اگه دست به جیبت هم خوب باشه که عوارض میشه یک دهم!!
اگه دست به جیبت خوب باشه و استاد رو هم بشناسی عوارض میشه هزارتومن!!!
شاهد
Iran, Islamic Republic of
من در جلسه بودم اینگونه که نوشتند نبود خبرنگار برداشت درستی از صحبتهای ایشان نداشت ایشان خواستار توجه شهرداری به وضعیت مالی مردم داشته باشد وشهرداری جوری برنامه ریزی کند تا هم به مردم فشار نیاید وهم بتواند به موقع عوارضات را دریافت کند
دهدشت علیا
Iran, Islamic Republic of
شهردارواعضای محترم شورای شهردهدشت باسلام نمی دانم تاچه اندازه درجریان مهاجرت شهروندان دهدشتی بخصوص به یاسوج قراردارید اگه میتونید کاری کنیدکه شهرفعلی دهدشت به آثارباستانی بلادشاپور۲تبدیل نشود .ضمناّ ازمسئولین نامگذاری دراستانداری ووزارت کشورتقاضاداردباتوجه به وضعیت فعلی وآینده مهاجرین دهدشتی وتغییرترکیب جمعیت یاسوج نام زیبا ودلفریب یاسوج رابه دهدشت علیاتغییردهند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1