تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۸۴۳۲۲

از شکایت علیه نویسنده کتب دانشنامه‌های استان خبر ندارم

۱
۰
کبنا ؛رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاست‌ها و مأموریت‌های حوزه هنری ریل‌گذاری و مشخص شده است و از موضوعات و مسائل دیگر پرهیز خواهد کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ظهر امروز نشست مطبوعاتی رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رسانه‌های مختلف استان برگزار شد.
رسانه‌ها حوزه هنری را همکاری کنند
علی هوشمند رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تشریح مأموریت‌های حوزه هنری، اظهار کرد: مأموریت حوزه هنری در ترویج هنر انقلاب و دینی است و در این مأموریت فرمایشات مقام معظم رهبری برای این نهاد حکم بخشنامه دارد.
هوشمند تصریح کرد: قلم به هنگام، به موقع و تذکرهای دلسوزانه اصحاب رسانه در انجام مأموریت‌های دستگاه‌های دولتی بویژه حوزه هنری بسیار موثر است و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد ریزبینانه و دلسوزانه فضای اجتماعی و سیاسی استان را رصد و نقل خبر می‌کنند.
در برخورد با هنرمندان شفافیت کاری داریم/ تدوین برنامه حوزه هنری با نگاه آینده پژوهی و نیازسنجی مخاطبان
وی در ادامه اظهارات خود اظهار کرد: رسانه‌ها حوزه هنر و فرهنگ را دریابند و حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد را در انجام مأموریت‌هایش همکاری کنند.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، به برخی از سئوالات و اظهارات خبرنگاران پاسخ داد و اظهار داشت: برنامه چهارساله در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با نگاه آینده پژوهی و نیازسنجی مخاطب تدوین شده است که انشاالله بر اساس این برنامه کارها را پیگیری خواهیم کرد و یکی از اهداف ما ارائه محصولات، تولیدات و آثارهای با کیفیت و خوب است.
هوشمند به نشست‌های خود با هنرمندان اشاره کرد و گفت: در این‌ نشست‌ها ظرفیت‌های هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد و مهمترین چیزی که آنها از حوزه هنری انتظار داشتند، شفافیت در کارها بود.
وی سینما را برای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری دانست و افزود: اگر چه سیاست‌های مرکز سینمایی کشور تغییر کرده است، سینما یک مشخصه فرهنگی است و صرف نظر از بازده اقتصادی آن برای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که میزبان گردشگران زیادی در فصول مختلف سال هستند، ضروری به نظر می‌آید و با همکاری مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
از شکایت علیه نویسنده دانشنامه استان خبری ندارم
رئیس حوزه هنری استان در پاسخ به سئوالی که دانشنامه‌های تدوین شده در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بدون ذکر منبع بوده و این مسئله موجب شکایت کسانی که حقی از آنها ضایع شده در دادگاه انقلاب اسلامی شده است، گفت: در خصوص شکایت از این مسئله چیزی متوجه نشدم ولی بحث سطح ارتقاء و کیفیت دانشنامه‌ها مطرح شد که در حال بررسی است.
هوشمند اضافه کرد: علاوه بر تولید آثار با کیفیت در حوزه‌های دینی و انقلاب از ورود به موضوعاتی که نباید وارد شویم، پرهیز خواهیم کرد.
وی افزود: کشف و شناسایی استعدادهای هنری جوانان کهگیلویه و بویراحمد از مأموریت‌های حوزه هنری است و با توجه به منابع و رشته‌های محدود آموزش‌های لازم تداوم دارد.
این مسئول استانی بیان کرد: سیاست‌های حوزه هنری ریل‌گذاری و مشخص است و بر اساس آن سیاست‌ها و مأموریت‌های این نهاد به فعالیت‌های متنوع در حوزه  هنری انقلاب و دینی خواهد پرداخت.
هوشمند اضافه کرد: حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به کل استان است و در سال ۹۴ سهمیه‌ای برای هر شهرستان قائل هستیم و یک برنامه ویژه‌ای را به شهرستان‌ها سهمیه خواهیم داد.
وی همچنین در پاسخی به سئوالی که اثر طنز غضنفر علیجانی از محتویات ارزشی و دینی خالی است، اظهار کرد: بنده این اثر را هنوز گوش نداده‌ام.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

غفاری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن احترام به اقای هوشمند ایشان سربرست حوزه هنری استان هستند هنوز حکم ریاست شان صادر نشده است . لطفا تصحیح فرمایید.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1