تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۸۳۸۶۱

ایزدپور: آرامش نیاز ورزش کهگیلویه و بویراحمد است

۱۱
۰
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این سفر از ورزشگاه و امکانات محدود ورزشی چاروسا بازدید کردند.
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه، بخشدار چاروسا و اعضای شورای شهر قلعه رئیسی از ورزشگاه قلعه رئیسی بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز از چاروسا، در روزهای گذشته در خبرها در خصوص ورزشگاه این شهر و امکانات ورزشی صحبت ها شده و مردم از نبوذ امکانات و مشکلات این ورزشگاه و وسایل ورزشی انتقاد کردند و در همین خصوص مدیرکل ورزش و جوانان به این بخش سفر کردند و از نزدیک با مشکلات این شهر را مورد بررسی قرار دادند.
‌مشکل ورزشگاه قلعه‌رئیسی ‌برطرف می‌شود/ ورزش به آرامش نیاز دارد
مدیرکل ورزش و جوانان ‌کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر یک پروژه ورزشی به استان تعلق بگیرد مشکل ورزشگاه قلعه‌رئیسی را برطرف می‌کنم.
جهانبخش ایزدپور عصر امروز در سفر به چاروسا و در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهر قلعه‌رئیسی عنوان کرد: آرامش مهمترین نیاز ورزش کهگیلویه و بویراحمد است و تا آرامش وجود نداشته باشد مشکلی حل نمی‌شود و پیشرفتی صورت نمی‌گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: توسعه فضاهای ورزشی به منظور جذب جوانان  و توجه به مشکلات جوانان باید از اولویت‌های اصلی دستگاه های اجرایی مربوطه باشد.
وی افزود: ترویج فرهنگ ورزشی و توسعه ورزش‌های همگانی شعار اصلی اداره ورزش و جوانان استان است.
ایزدپور ابراز داشت: سرمایه‌گذاری در امر ورزش بسیار سودآور است ولی متاسفانه برخی سرمایه‌گذاران به دلیل داشتن دانش فنی و عدم شناخت از ورزش حاضر به سرمایه‌گذاری در این حوزه نیستند.
وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین مشکل ورزش در استان ورزشگاه شهر قلعه‌رئیسی است، اذعان داشت: با وجود اینکه یک تیم از بخش چاروسا به لیگ استان راه یافت این شهر متاسفانه ورزشگاه ندارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک قهرمانی تیم اتحاد قلعه‌رئیسی در لیگ شهرستان کهگیلویه تاکید کرد: در بخش چاروسا ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد که این بار جوانان آن نشان دادند که بدون امکانات ورزشی هم می توان قهرمان شد.
ایزدپور اضافه کرد: در سال ۹۴ از اعتبارات ورزشی به این تیم کمک‌های خوبی را انجام خواهیم داد و نسبت به حل مشکل ورزشگاه این شهر تلاش خواهیم کرد و اگر برای یک پروژه ورزشی اعتبار گذاشته شود آن اعتبار به ورزشگاه شهر قلعه‌رئیسی قرار می‌گیرد.
منطقه چاروسا و شهر قلعه‌رئیسی ‌فاقد یک ورزشگاه با امکانات اولیه است
رئیس شورای اداری چاروسا گفت: منطقه چاروسا و شهر قلعه‌رئیسی با داشتن جمعیتی بیش از ۲۴ هزار نفر هنوز فاقد یک ورزشگاه با امکانات اولیه است.
سیدرضا غلامی عصر امروز در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهر قلعه‌رئیسی به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلیوه بویراحمد بیان کرد: منطقه چاروسا و شهر قلعه‌رئیسی با داشتن جمعیتی بیش از ۲۴ هزار نفر هنوز فاقد یک ورزشگاه با امکانات اولیه است.
بخشدار چاروسا ابراز داشت: سال‌های سال است که از کلنگ‌زنی ورزشگاه قلعه‌رئیسی می‌گذرد این در حالی است که جوانان این شهر مجبور هستند برای مسابقات فوتبال و برنامه‌های ورزشی به شهر دهدشت و زمین‌های خاکی اطراف این شهر مراجعه کنند.
وی افزود: در این شهر جوانان زیادی هستند که علاقه فراوانی به ورزش پرطرفدار فوتبال دارند و این استعدادها بدون وجود زیرساخت‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.
غلامی با بیان اینکه زمین این ورزشگاه از طرف خود مردم قلعه‌رئیسی به صورت رایگان به ورزش و جوانان اهدا شده، افزود: متاسفانه از سال ۸۲ که کلنگ این ورزشگاه به زمین زده شد با کارهای بسیار کمی که انجام دادند آن را رها کردند.
رئیس شورای اداری چاروسا با انتقاد شدید از مسئولان ورزش و جوانان، ابراز داشت: متاسفانه در زمان مدیران گذشته ورزش و جوانان و چه مدیران جدید کسی با صداقت با جوانان این بخش صحبت نمی کند و لازم است مدیرکل با توجه به مشکلات این ورزشگاه با واقعیت حرف بزند.
این مسئول گفت: مشکلاتی که ورزشگاه قلعه‌رئیسی دارد دغدغه بسیاری از جوانان این شهر است.
غلامی تصریح کرد: در این بین فقط در شهر قلعه‌رئیسی یک سالن بسیار کوچک وجود دارد که متعلق به آموزش و پرورش است و باید تاسف خورد بخشی با ۲۴ هزار نفر جمعیت یک سالن ورزشی در آن وجود دارد.
وی در پایان از مدیرکل ورزش و جوانان خواست که با صداقت در خصوص ورزشگاه قلعه‌رئیسی حرف بزند.
عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی نیز گفت: نبود نمایندگی ورزش و جوانان سبب بسیاری از مشکلات ورزش چاروسا است.‌
علی الهامی ‌اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان بر‌خلاف سایر دستگاه‌های اداری ارتباط مستقیم با قشر جوانان و نوجوانان دارد که عمدتاً بخش زیادی از فعالیت این اداره توسط همین جوانان در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی انجام می‌شود که لازم است مدیریت این اداره زمینه ایجاد هر چه بیشتر تعامل با جوانان را بوجود آورد.
عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی ورزش در بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه عدم وجود اداره ورزش و جوانان در این بخش است.
وی افزود: جمعیت بخش چاروسا ۲۴ هزار نفر است و فعالیت های ورزشی مورد استقبال جوانان قرار دارد.
این مسئول گفت: نیاز است هیئت‌های ورزشی در این بخش راه‌اندازی شوند که لازمه آن ایجاد نمایندگی ورزش و جوانان است.
الهامی خاطرنشان کرد: باید برای جوانان برنامه داشته باشیم تا بتوانیم جوانان را جذب کنیم لذا ورزش یکی از برنامه های مورد استقبال جوانان است که می توان با برنامه‌ریزی صحیح جوانان را جذب کار فرهنگی کرد.
وی ابراز داشت: نیاز است که اداره ورزش و جوانان نسبت به برطرف شدن مشکل ورزش در چاروسا نیاز به نمایندگی ورزش و جوانان دارد که این همت مدیرکل ورزش و جوانان را می طلبد که باید تلاش کند و آن را افتتاح کند.‌
vrzsh.ezadpoor (1) vrzsh.ezadpoor (2) vrzsh.ezadpoor (3)
انتهای پیام/ آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای غلامی همین کارهای که صورت که
گرفته درزمان مدیریت مدیران قبلی بوده وشما که خیلیه که بخشدارآن بخش هستی هنوز اطلاعات کافی نداری مگریک سالن مال اداره ورزش در خروجی شهر بطرف دیشموک وجود نداردکه الآن ورزشکاران دارند در آن فعالیت میکنندوزمینی که میفرمایی رایگان اهدا شده دروغ محض است مگرسال۸۴آن بیابان به قیمت ۱۲ میلیون به تربیت بدنی همراه با واگذاری کار به مالک آن پرداخت نگردید،آقای ایزدپور از کم وکیف قضایا خبر نداردوخیالتان راحت که هیچ کاری هم انجام نمیدهداگرشک داری تشریف بیار یاسوج تا مستندات رانشان دهم.آقای ایزدپورهم امتحانش راپس دادپس واقع کرا باشید
راستگو
Iran, Islamic Republic of
ایزدپور فقط ....میگه حناش دیگه برا کسی رنگ نداره فقط... میده
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
وقتی ایزدپور رفت ....در میاد که چه تخلفاتی انجام داده به خدا کارهایی که این آقا انجام داده اگه یه مدیر بومی کرده بود تو شهر راهش نمیدادن
علی
Iran, Islamic Republic of
این بابا یک ساله مدیرکله همیشه اب ، برق و گاز اداره قطعه کسی که نمیتونه کارمند خودشو راضی کنه میخوای مردم ازش راضی باشن واقعا باید به حال ورزش این استان گریه کرد
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
کارگر بنه گز ۵ - "> افتضاح. واقعا افتضاح . جمعش کنید با این فوتبال و ورزش استان حیف اون مقدار هزینه. ?... داره براتون اقای .... می دونی اگر این اتفاق واسه جای دیگه می افتاد
علی
Iran, Islamic Republic of
کمتر ....به خورد این مردم بیچاره بده قطعا م.... مدیرکلی هستی که پا به این استان گذاشته
ای گفتی
Iran, Islamic Republic of
آقاین نمایندگان ، استاندار محترم تا کی ورزش باید چوب ناهماهنگی شماها رو بخوره والا بچه های محروم این استان گناه نکردن که ایزدپور مدیرکل شون شده ورزش استان نابود شد کسی هم به فکر نیست
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای ایزدپور میگه با وزیر ورزش فامیله کسی نمیتونه عوضش کنه تعجب میکنم کسی که تو اندیمشک .....چطور مدیرکل ورزش شده
بازیکن
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد ای دادبیداد تا کی باید تحقیر بشیم نمایندگان محترم کمک کنید ورزش استان به دست اهلش بیفته به خدا این خواسته زیادی نیست
سالار
Iran, Islamic Republic of
چی میگی اخه کی به فکر ورزشه مسئولین ما بیشتر دنبال کارهای فامیلی هستند شما دقت کنید ورزشگاه ۱۵هزار نفری ۹۸درصد کارش انجام شده بود که این اقا امد حالا اینقد مصاحبه وتبلیغات ...انجام داده که اگه کسی ندونه فکر میکنه خودش کلنگشو زده واقعا ... نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!
باقر
Iran, Islamic Republic of
چقد ایزدپور خوش شانسه روز اولی که امد همایش پیاده روی بود تو گچساران پخش زنده ازشبکه ۳ صحبت کرد بعد آقای زارع بخاطر اینکه از تاجگردون عقب نیفته کمک کرد همایش تو یاسوج برگزار بشه بعد هم که بزرگواری تو دهدشت اینا همه میشه ریزومه برا ایزدپور مثل چهارده ملیاردی که تاجگردون اورد باور کنید خود مدیرکل هم هنوز باورش نشده که این کارها انجام شده چون تو هیچکدومشون کوچکترین دخالتی نداشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1