تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۸۳۸۵۸

آیا هدایت‌‌خواه کاندیدای مجلس دهم شود؟

۳۳
۰
کبنا ؛hdaiatسجاد حسینی*
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «تحلیل انتخابات بویراحمد و دنا» یکی از مخاطبان کبنا نیوز متن زیر را ارسال نموده که عیناً منتشر می‌شود.
خوشبختانه در یک سال و چندماه اخیر چهره های متفاوت و زیادی از کهگیلویه و بویراحمد توانستند در عرصه های مختلف ملی مسئولیت بگیرند و این جای بسی امید برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد نیز می باشد. به تازگی شنیدیم که ستار هدایت خواه نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس هفتم و هشتم شورای اسلامی به عنوان معاون پارلمانی سازمان بسیج سازندگی کشور انتخاب شده است که بنده به عنوان یک جوانی که هیچگاه به ایشان رأی هم ندادم از صمیم قلب خوشحال شده. ستار هدایت خواه انسان توانمندی است اما در سیاست. مجلس بلکه در کارهای فرهنگی و توسعه آن. شخصیت ایشان به عنوان یک شخصیت ملی بوده اما نه مثل غلامرضا تاجگردون در سیاست بلکه در فرهنگ و دین و دانشگاه. در سیاست می بایست بتوانی برای مردمت رابطه بزنی همچون غلامرضا تاجگردون نه مثل برخی از نماینده های دیگر تعصبات شخصی ات حتی به مردم حوزه نمایندگیت ضربه هم بزنی. خوشبختانه شما در سازمانی منصوب شده اید که نیاز به امثال شما دارد. سازمان بسیج مستضعفین یکی از نهادهایی است که یکی از اهداف اصلیش توسعه فرهنگ و اقدامات فرهنگی است که شما می توانید در این سازمان بسیار موفق نیز باشید.
جناب آقای هدایت خواه عزیز اگر شما هشت سال مجلس هفتم و هشتم را نیز در سازمان های فرهنگی کار می کردید می توانستید موفق تر از نمایندگی مجلس سپری کنید. به عقیده بنده جنابعالی در هشت سال از رسالت اصلی خود نیز فاصله گرفته به امری را پذیرفتید که خود شما نیز از آن دل خوشی نداشتید. شما روحیه ای دارید که دوست دارید که امورات فرهنگی خدمت کنید و به عقیده ما خودشما هم هیچگاه این امر را به نمایندگی مجلس ترجیح نمی دادید ولی تحت فشار مجبور شدید قبول کنید.
جناب آقای هدایت‌خواه شاید در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد می توانستید در اعتبارات فرهنگی و ارتباط با دولت خوب عمل نمایید که متأسفانه مثل الآن دکتر تاجگردون عمل نکردید اما نماینده شدن شما در مجلس دهم موجب تخریب بیش از حد شما و زیان دیدن مردم می شود. شما دو راه حل دارید یا اینکه شرایط را ببینید و درک کنید در شرایط کنونی حضور شما فقط ضربه ای به مردم بویراحمد و دنا می باشد چرا که دولت همسوی با شما نیست و نمی توانید با تعامل برای مردم اعتبار جذب نمایید و شما هم روحیه کوتاه آمدن و تعامل با این دولت را ندارید و یا اینکه باز هم با فشار جریان سیاسی وارد عرصه شوید و در خوش بینانه ترین حالت شما هم برنده بشید در آن صورت شما نماینده مردم نیستید بلکه شما نماینده جریان پایداری هستید و هدف ورود شما مقابله با دولت خواهد بود که قطعا مردم بویراحمد و دنا ضرر بزرگی خواهند کرد.
به هرحال شما در خدمت رسانی جامعه امروزی فقط می توانید در زمینه فرهنگی برای مردم مؤثر باشید البته اگر مردم برای شما بیشتر از سیاست اهمیت داشته باشد.

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سيد
Iran, Islamic Republic of
سلام،البته آقای هدایتخواه توی کار فرهنگی موفقتر از کار سیاسی می باشد
سلیمان خان
Iran, Islamic Republic of
عزیزم تاج راباهدایت خواه مقایسه نکن تاج قطعاماندگاره
بیدار
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه با اعتبار و برد کشوری که داره نشان داد که ایشون از توانمندی بالایی برخوردار است و شایستگی پست ای بالاتر را هم دارد و سجاد حسینی با این نظر و تحلیل م... نزن.ستار هدایت خواه خوب کار کرد که به عنوان یکی از مهم ترین پست های کلیدی کشور منصوب شده است. هدایت خواه یک چهره ملی است و این نیاز به نظر شما ندارد که در مورد حضور ایشون در مجلس نظر بدهید. استان به هدایت خواه و تاج گردون ها برای رشد ملی نیاز دارد نه ......
از گچساران
Iran, Islamic Republic of
جواب به بیدار
عزیزم میشه مثال بزنی که جناب هدایت خواه چه کار خاصی برا استان انجام داده؟ خیلی مشتاقم بدونم
در جواب بیدار
Canada
دوست عزیز
نویسندۀ مطلب هم منکر تواناییهای آقای هدایت خواه نشده بلکه به توانایی ایشون در زمینۀ فرهنگ ، حوزه و دانشگاه اذعان داره، همونطور که به دانش و آگاهی آقای تاج گردون در بودجه و اقتصاد اشاره کرده.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه اگرچه اهل رابطه سیاسی نیست و در سیاست نمیتواند مرد موفقی باشد اما همین که اهل سوء استفاده از پست و مقام نیست برای نشان دادن ارزش فرهنگی او کافی است. در واقع کسی نمیتواند بگوید هدایت خواه در طول زندگی خود از پست و موقعیت هایی که داشته سوء استفاده کرده. فرزندان او هم بدون هیچ رابطه و ضابطه ای مشغول کار و زندگی خود هستند و از دوران نمایندگی خود نه ویلایی خریده و نه کارخانه و ماشین مدل بالایی. او همیشه ساده زندگی کرده و اگر دم از اسلام و مسلمانی میزند حداقل در زندگی شخصی اش آن را رعایت میکند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست نوشته ای
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
کدوم پست ملی
وحید
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه بهتر بود حوزه علمیه تشریف می برد و روحانی می شد.. مجلس نمی خورد
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
خلایق هر چه لایق
یاحسین
Iran, Islamic Republic of
مقایسه ت....ظلم است از نظر ترس لز خدا این کجا واون کجا
علی
Iran, Islamic Republic of
جون بوت کم هدایت خواه .هدایخواه کن نه بگو ببینم چه کرده خدای کمیسیون فرهنگی بی حتی نترس من ای ۸سال یه سینما سی یاسوج بسازه یه چیزی که قبل از خوش هم استارتتش زده وابی بی ....
علی
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای هدایت خواه باید پستی کلیدی در کشور داشته باشه هشت سال در مجلس بوده برای کارهای برای مردم کرده تشکر .....
باید یه فرد جدید وارد مجلس شود که همسو با دولت باشه نه اینگه هر چه دولت گفت اون هم بگه چشم .........
کسانی که میخوان وارد مجلس شون باید مفهوم عدالت اجتماعی رو بلد باشن ... با تشکر
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای هدایت خواه باید پستی کلیدی در کشور داشته باشه هشت سال در مجلس بوده برای کارهای برای مردم کرده تشکر .....
باید یه فرد جدید وارد مجلس شود که همسو با دولت باشه نه اینگه هر چه دولت گفت اون هم بگه چشم .........
کسانی که میخوان وارد مجلس شون باید مفهوم عدالت اجتماعی رو بلد باشن ... با تشکر
ای که گفتی یعنی چه!!!
Iran, Islamic Republic of
ستار هدایت خواه انسان توانمندی است اما در سیاست. مجلس بلکه در کارهای فرهنگی و توسعه آن.
احمد
Romania
حاج غلام عزیز ازهر جهتی قابل قیاس بااقای هدایتخواه وامثال ایشان نیست،لطفا درست تحلیل کنید.
سلام
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه ....لی حاج زارع کاملا مردمیه
یه رهگذر
Iran, Islamic Republic of
بر می گردیم و دوباره پر می گیریم با ۲۴ میلیون نه ۱۳ میلیون رای خنثی !!! ۸۴ - ۹۶
ع-ق
United States
روحیات آقای هدایت خواه صرفا با آقایانی سازگاری دارد که ... در اطراف خود می دیدند و در سفرهای استانیشان بدلیل .... وعده هایی می دادند که نه تنها از عهده ی دولت خودشان،بلکه از عهده ی ۳دولت بعد خودشان نیز بر نمی آمد!

به نظرم اگر در این دوره جلوی حس وظیفه ی نمایندگی مردمشان را بگیرند هم به نفع خودشان و هم به نفع مردم یاسوج و دناست
شاید روزی هم دوباره نوبت عزیزان شد و بر مسند قدرت جلوس فرمودند
من
Iran, Islamic Republic of
لابد زارع بدرد مجلس میخوره
ن..سم دکتر هدایت خواه رو کنار زارع بیارم
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
آدم تأسف میخوره برا چی بعضیا این قدر کوته فکرن. چون هدایت خواه اهل دوز و کلک و ساخت و پاخت با زر و زور نبود میگن سیاستمدار نیست. برید صحبت ها و نطق های مجلسشو پیگیر شید بخو نید و بشنوید بعد قضاوت کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امان از قضاوت هایی که اون دنیا براش باید جواب پس بدیم!!!!!!!
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آفرین آفرین









آ
pppp
Iran, Islamic Republic of
تنها تفاوت محسوس بین تاج و ایشان اینه که .....هدایت خواه را مردم خوب می شناسند ولی تاج را فقط خودش و خدا میشناسه.
برادر
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم ملا سجاد فقط می خواست برای تاجگردون .... کنه که دنبال بهانه بود و از طریق تخریب هدایت خواه وارد شد . یاد گرفتیم که برای حمایت از کسی باید کس دیگری را تخریب کنیم .
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان چه خبره شلوغش کردید!! به حضور انورتان برسانم آزموده را آزمودن خطاست.اگه تحلیل سیاسی داشته باشید و گریزی بزنید به انتخابات قبلی متوجه خواهید شد نماینده آتی کسی خواهد بود که حمایت قاطع بویراحمد سفلی را خواهید داشت. اما به نظر میرسد این بار تفاوت در این است که در صورتی که همت کننداز سیاسیون چپ یا راست فرقی نمی کند به صحنه آید مجلس آینده از آن آنها خواهد شد.البته بویراحمد سفلی یا علیا همه برادریم اما بدانید این بار زر و زور وتزویر دیگه جواب نمیده......
حسن
Iran, Islamic Republic of
در جواب گچسارانی
تو که به عنوان یک گچسارانی کامنت گذاشته ای اگر واقعا راست می گویی که گچسارانی هستی به بعضی از خدمات آقای هدایت خواه و دولت قبل اشاره میکنم تا بفهمی که هدایت خواه چه کارها که نکرد .
۱- حتما قبلا از جاده یاسوج و گچساران عبور کردید و حتما پیچهای مسیر بابا میدان را خوب به یاد دارید و حتما هم خوب می دانید که این مهم در زمان چه نماینده ای انجام گرفت .
۲- ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در زمان کدام نماینده و کدام دولت انجام گرفت
۳ - حتما خوب می دانید احداث جاده پاتاوه و دهدشت که اکنون آقایان بعنوان بوق و کرنا از آن استفاده می کنند در زمان آقای هدایت خواه شروع شد و در آن زمان از گندی خوری به طرف زیزی ۳۰ کیلومتر آسفلت گردید و تمامی تونلهای این مسیر باز گردید و بعد ایشان این پروژ ه بصورت نیمه تعطیل باقی مانده
۴- حتما خوب می دانید گلز رسانی به ۹۰/ از روستاهای بویراحمد در زمان آقای هدایت خواه انجام شد .
۵- وهمچنین خوب است بدانید که آبرسانی به بخش مارگون ،لوداب ، سررود جنوبی و شمالی در زمان هدایت خواه انجام گرفت
۶ - بیش از ۲۵ سالن ورزشی در سطح شهرستان بویراحمد ساخته شد -
۷- کارخان سیمان مارگون در سال ۸۵ شروع گردید و اکنون بیش از ۱۰۰۰ نفر اشتغال زایی درست کرده و صدها کار بزرگ دیگر از جمله بیش از ۲۰۰ کیلومتر آسفالت در دهستان زیلای و سایر روستاها اجرای طرح هادی اکثر روستاها
گچسارانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
نویسنده طوری میگه نه مث تاجگردون.انگار تاجگردون گچسارانو طلا گرفته.
عزیز من، تاجگردون یه چهره فرا ملی است ولی وقتی قادر نیست برای شهرش خدمتی در شآن پستش انجام بده چه فایده؟
شماهایی که جناب تاجگردونو اینقد بزرگ میکنید لطف فرمایید به یکی دو پروژه ماندگار و تو دیدش اشاره کنید تا امثال من توجیه بشن.
یه چیزی مثل پارک نفت ،پارک دوستی، پروژه زیر گذر یا شهرستان کردن باشت یا اصلا ایجاد دانشگاه
احمد
Iran, Islamic Republic of
این چه تعصب خشک سیاسی است که عده ای دارند ؟ واقعیت این است که مجلس به چنین نمایندگانی از جنس دکتر هدایتخواه و تاجگردون نیاز دارد (کمیسیون فرهنگی ، کمیسیون آموزش و تحقیقات ،کمیسیون اقتصاد و برنامه و بودجه ) هر دو چهره ملی و سرافراز. چه تعصبات لاقیدی است که بعضی گریبانگیرشون هست؟
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه چهره ملی و فرهنگی بود که سیاست زده نشد لااقل دنبال انتصاب پسرخاله ها بعنوان مدیران دستگاه های اجرائی با تخصص مثل برق بدون داشتن حداقل شرایط نبود، از جمله خدمات ارزشمند ایشان تلاش در جهت مصوب نمودن احداث راه آهن و به بهره برداری رساندن راه بابامیدانیم یاسوج که از دولت هاشمی شروع شده و هشت سال دولت خاتمی تعطیل شد
تاجگردون و هدایت خواه هردو مردان مرد هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه اسطوره ای تمام نشدنی است
متین
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایت خواه و تاجگردون مرد هستن زارع کجا اونا کجا اگه یادتون بیاد همین تاجگردون میگفت کاش هدایت خواه بود تا این استانو بسازیم ولی پولای زارع تو انتخابات نزاشت
علی
Iran, Islamic Republic of
جون وامد دو باخته وایبو
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1