تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب : ۸۳۸۱۲

قرار گرفتن سیمان یاسوج در بین سه شرکت پربازده سیمان ایران

۰
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه سیمان یاسوج همانند سال قبل و با بهبود شرایط تولید در میان سه شرکت پربازده سیمان ایران قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش دیودیده با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست سالجاری، کارخانه سیمان یاسوج با ثبت رکورد ۱۱۰ درصدی تولید در زمینه ضریب بازدهی کلینکر به این موفقیت دست یافته است افزود: سیمان یاسوج با کیفیت منحصر به فرد نام و نشان مطلوبی برای خود به دست آورده است.
دیودیده خاطر نشان کرد: در سال ۹۲ صادرات سیمان یاسوج رشدی ۲۰ برابری نسبت به سال ۹۱ داشت و امروز نیز شاهدیم نه تنها روند مطلوب گذشته ادامه داشته بلکه بازدهی تولید در این کارخانه به مراتب با شتاب بیشتری نسبت به گذشته در حال انجام است.
وی مدیریت کارآمد تولید و منابع انسانی، کنترل، بازاریابی مناسب و ارتقا کیفیت را رمز موفقیت هر فعالیت اقتصادی و تولیدی دانست و اظهار کرد: شرکت سیمان یاسوج با قرار دادن این امور بر سرلوحه کار خود هرساله شرایط تولید و صادراتی بهتری را تجربه می کند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به منابع غنی و توانایی بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تولید سیمان، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی کارخانه سیمان مارگون و افزایش تولید استان از ۷۰۰ به بیش از ۴ هزار تن در روز زمینه‌سازی بسیار مناسب در زمینه تأمین و صادرات سیمان برای استان فراهم و کهگیلویه و بویراحمد بعنوان یکی ار قطب‌های تولید سیمان کشور مطرح خواهد شد.
دیودیده از تلاش سرمایه گذاران کارخانه های سیمان استان قدردانی کرد و از سرمایه گذاران سراسر کشور خواست با توجه به فراهم بودن زیر ساختها سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از امکانات و فضای موجود برای اشتغال و تولید استفاده کنند.
انتهای پیام/تازش
نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
1