تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۸۳۵۱۶

تعارض در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل بهزیستی

۵
۰
کبنا ؛در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی معاون بهزیستی کشور جمله‌ای بیان شد که نشان از تعارض کامل گفتار و رفتار در این سازمان دارد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همیشه در نشست‌ها و جلسات رسمی اداری موضوعاتی رد و بدل می‌شود و حاشیه‌هایی وجود دارد که گاه بیان این حواشی جالب‌تر و کارسازتر از متن آن است.
در آیین تودیع فضل‌الله اتابک از بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و جایگزینی موسوی‌امجد به جای وی سخنانی رد و بدل شد که اگر در برنامه‌های تودیع و معارفه این چنین سخنانی به زبان نیاید استان کمتر وارد حاشیه خواهد شد.
بیرون ریختن همه آن چه که در یک سازمان رخ داده به یقین کاری جالب و اقدامی در راستای کمک به جامعه هدف یک دستگاه نیست که متأسفانه با هر تودیع و معارفه‌ای در استان ما این گونه اظهارات تا مدت‌ها فرصت خدمت را از مدیران جدید می‌گیرد.
آن چه که واضح است با تغییر هر دولتی و جایگزینی هر تفکری افراد در مناصب مدیریتی مشمول تغییر و تحول می‌شوند که باید این قاعده را پذیرفت و همه اطلاعات مربوط به دستگاه اعم از نبایدها را با یک جایگزینی عنوان نکرد.
اما در این آیین بسیاری از حرف‌های غیر ضرور و البته پر ضرر بیان شد و از دستگاه‌هایی نام آمد که نباید شأن آنها را در یک آیین تودیع و معارفه پایین آورد.
در این آیین حرف‌های خوبی هم زده شد از جمله این که مدیر سابق با جان و دل از همکاران سابق خود درخواست کمک به مدیر جدید را کرد و البته این‌گونه گفت که تیر برخی برای رسیدن این منصب به سنگ خورد.
جالب‌ترین قسمت داستان تودیع و معارفه مدیران سابق و کنونی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات معاون توسعه منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور برمی‌گشت که نوعی دوگانگی در گفتار و رفتار را نشان می‌داد.
فرزاد حیدری معاون توسعه مدیریت سازمان بهزیستی کشور در بخش پایانی سخنان خود در خصوص عملکرد مدیریت سابق بهزیستی این استان تعریف و تمجید را به حدی رساند که اتابک را جزء پنج مدیر برتر بهزیستی کشور معرفی کرد.
وی گفت: در سال‌های گذشته چنان مدیریت خوبی در بهزیستی استان حاکم بوده که رده بهزیستی استان شما به رتبه‌های تک رقمی و شاید در حدود عدد پنجم در کشور رسیده است.
با این تفاسیر باید از مسئولان سازمان بهزیستی کشور از جمله آقای حیدری پرسید چرا باید مدیری که این‌چنین عملکردی را تنها در طول دو سال خدمت آن هم در استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد به زعم شما داشته برخورد کرد.
جناب معاون سازمان بهزیستی در این نشست چندین و چند بار از عدم سیاسی‌کاری در بهزیستی سخن راند و تأکید می‌کرد که مدیران استانی اجازه دخالت را به سیاسیون ندهند، اما در عمل و در همان بیان اسرار رئیس سابق همه پی بردند که بهزیستی هم از سیاسی‌کاری و دخالت سیاسیون مبرا نیست و تصمیمات از جمله تغییر در مدیریت‌ها را به مانند بسیاری از ادارات و دستگاه‌ها سیاسیون می‌گیرند.
انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

صداقت
Iran, Islamic Republic of
و اینم تمجید اتابک از زبان مسولین کشوری روت سیاه محدث
مومن
Iran, Islamic Republic of
دیگه همه چی تمام شد بحمدالله مدیر قدیم رفت ومدیر جدید تشرف فرما شدضمن تبریک به ایشان وخسته نباشی به جناب اقای اتابک این اضهار نظر ها دیگر فایده ای ندارد به فرض اینکه پدر بود فاضل
معلول
Iran, Islamic Republic of
تمام این فشارهای سیاسی ضد اتابک همه و همه مقصرش تاجگردون و استاندار بوده و خدا از دوتاشون نگذره که معلولین رو با این کارشون بیچاره کردن
پایی که جاماند
Iran, Islamic Republic of
اگر شما تو سایت خودت این حرفها را نزنی در استان کمتر مشکل درس می شه
باران1
Iran, Islamic Republic of
همه مدیران دولت اصلاحات آدمای نا کار آمد و بی تدبیری هستن و اگر حتی مدیری با تدبیر از اصولگرایان بر این مسند نشسته با بی تدبیری کامل کنار گذاشته شده و یک اصلاح طلب یا اصولگرای بیسواد جایگزین میگردد. این جای بسی تاسف و ناثر است در استان بدبخت سیاست زده کهگیلویه و بویراحمد که نمیدانند الفبای سیاست را !!!
من یه اصلاح طلبم که از تمام اتنخاباتون سخت در تعجم !
و برای آینده این استان متاسفم و هیچ جای امیدی نیست!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1