تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۸۳۴۶۵

پروژه‌های تکراری کهگیلویه وبویراحمد در دهه فجر افتتاح نمی‌شوند

۰
کبنا ؛رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:
تریبون نماز جمعه بدون بیان موضوعات حاشیه‌ای در اختیار مسئولان است
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تریبون نماز جمعه بدون بیان موضوعات حاشیه‌ای در اختیار مسئولان است.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد برای افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال اظهار کرد: دهه فجر دهه‌ تذکر ایام است که باید خدمات دولت در آن گفته شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رویکرد ائمه جمعه در استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند همه کشور حمایت از دولت است و بستر برای بیان عملکرد دولت از تریبون نماز جمعه کاملا فراهم است.
این مسئول افزود: بنابراین مسئولان آمادگی بیان عملکردها را از این تریبون داشته باشند و به نظر ما در مرکز استان بهترین شخص برای بیان این اقدامات و خدمات خود استاندار به عنوان شخص اول اجرایی بوده و مردم نیز همین انتظار را دارند.
پناهی با بیان اینکه در شهرستان‌های دیگر هم محدودیتی برای این کار نداریم و مسئولان می‌توانند در سخنرانی پیش از خطبه‌ها با مردم صحبت کنند، تصریح کرد: در خصوص فرمانداران هم وضع به همین منوال است که باید سخنان آنان جنبه ذکر خدمات دولت را داشته باشد و از تریبون نماز جمعه مطالب حاشیه‌ای گفته نشود.
وی در ادامه با سؤال از مسئولان استانی که آیا در دهه فجر امسال پروژه‌ها عمرانی مصلا که قابل افتتاح باشد خواهیم داشت یا خیر به برخی نواقص در مصلاها از جمله مصلای باشت و مارگون اشاره کرد و گفت: کار این دو مصلا تقریبا در حال اتمام است که در باشت تنها کاشی‌کاری محراب و رنگ‌آمیزی و بستن شیشه‌ها و وسایل گرمایشی و سرمایشی باقی مانده و در مارگون نیز کارهای محراب و سیستم سرمایشی و گرمایشی را داریم.
در ادامه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دوره فعلی تنها پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که ۱۰۰ درصد آمده شده باشند، افزود: چون وقت کمی باقی مانده بنابراین پروژه مصلا در این دهه برای افتتاح نخواهیم داشت.
پژمان نیک‌اقبالی افزود: همه پروژه‌هایی که برای افتتاح آن‌ها برنامه‌ریزی شده قبل از دهه فجر امسال مورد بازدید ناظران و کارشناسان ما قرار می‌گیرند و اگر کمترین نواقصی داشته باشند اجازه افتتاح داده نخواهد شد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
پروژه های ناتمام وتکراری کهگیلویه وبویراحمد در دهه فجر افتتاح نمی شوند
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر هیچ پروژه ناتمام و تکراری افتتاح نخواهد شد.
پژمان نیک اقبالی در نشست تعیین پروژه های افتتاحی در دهه فجر افزود: همه پروژه های اعلام شده از سوی فرمانداران از سوی ناظران مورد بازدید و بررسی قرار خواهند گرفت و در این دولت پروژه های مشکل دار و نیمه تمام به هیچ وجه در فهرست پروژه های افتتاحی قرار نمی گیرند.
وی بیان کرد: در نهایت لیست پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی این استان در دهه فجر قبل از آغاز این دهه از سوی استاندار استان اعلام می شود.
نیک اقبالی اظهار داشت: برخی پروژه های مهم نیز در سفر آینده ریاست محترم جمهور به استان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهند شد.
معاون استاندار بیان داشت: همچنین در دهه فجر یکی دو تن از وزرا به استان سفر خواهند کرد و برخی پروژه ها توسط آنها افتتاح خواهد شد.
وی بر اطلاع رسانی خدمات دولت تاکید کرد و گفت: خدمات دولت ها خدمات نظام هستند و باید به مردم گفته شوند.
نیک اقبالی اظهار داشت: در این وضعیتی که کشور با مشکلات اقتصادی و تحریمها مواجه است باید مردم در جریان امور قرار گیرند و در جامعه امید ایجاد شود.
اعلام پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی کهگیلویه و بویراحمد برای دهه فجر
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ بهمن ‌ماه زمان اعلام پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی کهگیلویه و بویراحمد برای دهه فجر امسال است.
پژمان نیک‌اقبالی در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد که آماده بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال است با بیان این‌که منظور از ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده تنها تعریف و تمجید و بیان عملکرد یک دولت نیست، اظهار کرد: همه دولت‌ها از گذشته تاکنون زحمت کشیده‌اند و اقدامات اساسی انجام داده‌اند و اگر به کهگیلویه و بویراحمد نگاه کنیم هیچ کار عمرانی قبل از انقلاب در این استان انجام نشده بود و هر چه اکنون داریم به واسطه نعمت وجودی نظام اسلامی و عملکرد خوب همه دولت‌ها از ابتدا تاکنون بوده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دولت هم وظیفه داریم که کارهای انجام شده را برای مردم گزارش دهیم و اگر عملکردی بیان می‌شود منظور عملکرد نظام جمهوری اسلامی است که این دولت افتخار خدمت در آن را دارد.
نیک‌اقبالی در خصوص وضعیت پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و یا افتتاح خواهند شد بیان داشت: تأکید استاندار بر این است که هیچ پروژه ناقصی در این دهه افتتاح نشود و یا این که پروژه‌ای را که در گذشته افتتاح شده دوباره افتتاح نکنیم چرا که مردم روی این موضوع بسیار حساس هستند و زیبنده نیست چنین کاری انجام شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری چند نشست برای به نتیجه رسیدن برنامه‌های مدنظر در دهه فجر خبر داد و گفت: اولین نشست ما در ۱۷ دی برگزار شد و این دومین نشست برای پی‌گیری پروژه‌های دهه فجر به شمار می‌رود و سومین آن را در روز ۲۹ دی‌ماه برگزار خواهیم کرد و در نهایت ۵ بهمن‌ماه مشخص خواهیم کرد که چه پروژه‌هایی در استان و شهرستان‌های ما افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهند شد.
این مسئول ارشد اجرایی افزود: در این روز تعداد دقیق پروژه‌های عمرانی اطلاع‌رسانی می‌شود و مبلغ هزینه‌کرد و اعتبارات و همچنین اشتغال‌زایی آن‌ها اعلام می‌شود.
وی در ادامه یکی از وظایف محوله به معاونت عمرانی استانداری را پی‌گیری وضعیت تزئینات اماکن عمومی عنوان کرد و گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید در شهرها و روستاها متناسب با این ایام اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست دفتر فنی استانداری را موظف به پی‌گیری وضعیت پروژه‌های عمرانی دهه فجر کرد و گفت: باید دقیقا بررسی شود که هر کدام در چه وضعیتی قرار دارند و لیست آن دسته از پروژه‌هایی که ۱۰۰درصد آماده بهره‌برداری هستند تهیه شود تا در روز پنجم بهمن آمار دقیق این پروژه‌ها اعلام شود.
مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
مشارکت ۴۰۰ دهیاری‌ کهگیلویه و بویراحمد برای تجلیل از خانواده شهدا در دهه فجر
مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم مشارکت دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد برای تجلیل از خانواده شهدا در دهه فجر امسال تأکید کرد.
سیدمحمود داربام در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رتبه خوبی در خصوص سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران در کشور کسب کرده‌ایم، اظهار کرد: استاندار ما به عنوان یکی از استانداران نمونه معرفی شده و معاونین و سایر مسئولان به نوبه خود اقدامات شایسته‌ای داشته‌اند.
وی گفت: بر همین اساس اکنون در وزارت کشور از این حیث دارای رتبه بسیار خوبی هستیم که لازم است این اقدام تداوم داشته باشد و بتوانیم در تجلیل و سرکشی و تقدیر از خانواده شهدای استانی نمونه در کشور باشیم.
مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دهه فجر امسال پیش‌بینی شده که مسئولان آغاز برنامه‌های خود را در این دهه با حضور در گلزار شهدا داشته باشند و نقطه آغازین هر برنامه‌ای این اماکن مقدس باشد.
داربام یکی دیگر از اقداماتی را که در دهه فجر امسال استان تدارک دیده شده دعوت از خانواده‌های شهدا برای افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی برشمرد.
وی گفت: یکی از ظرفیت‌هایی که نباید از توان آن‌ها برای سرکشی از خانواده شهدا غافل شویم دهیاری‌ها هستند و با توجه به اینکه تعداد ۴۰۰ دهیاری در کل استان وجود دارد، می‌توانیم از ظرفیت دهیاران خود برای انجام وظیفه به نحو مطلوب استفاده کنیم.
مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از دفتر امور روستایی و همچنین مدیرکل فرهنگی استانداری برای تأمین هدایای مربوط به این کار از همه دهیاران استان خواست تا در برنامه‌های مربوط به امور ایثارگران پای کار باشند.
وی حضور مسئولان ارشد هر شهرستان در منازل شهدا و جانبازان و آزادگان را مایه دلگرمی این خانواده‌ها دانست و گفت: دهه فجر بهترین زمان ممکن برای این‌گونه اقدامات ارزشی و البته فرهنگی است که مسئولان باید به بهترین نحو به وظیفه خود عمل کنند.
در نشست مسئولان استانی مطرح شد
نقش شهرداری‌ها برای استقبال از دهه فجر
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری‌ها نقش بسیار مهمی در استقبال از دهه مبارک فجر دارند.
بعد از ظهر امروز نشست بررسی پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد برای افتتاح و یا کلنگ‌زنی در دهه فجر امسال برگزار شد.
بنا به گفته معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سال‌ جاری، مسئولیت برنامه‌ریزی برای تزئینات اماکن شهری و روستایی به این معاونت واگذار شده است.
در این نشست حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است در مناسبت‌های مختلف به ویژه یوم‌الله دهه فجر سراسر استان از یک نشاط و شور خاصی برخوردار باشد یکی از راه‌های ایجاد این نشاط را تزئین اماکن عمومی برشمرد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: به همین منظور با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای انجام اقدامات لازم برنامه‌ریزی شده است.
وی از برگزاری نشستی پیرامون همین موضوع در شهرداری مرکز استان و با حضور تنی چند از شهرداران یاد کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد که شهرداری‌ها وظیفه خود را به نحو بهتری انجام دهند تا امسال شاهد یک فضای جالب‌تر و زیباتر در دهه فجر در سراسر استان باشیم که زیبنده ایام باشد.
میرمحمدی با بیان اینکه از گذشته تاکنون استان ما در مناسبت‌های ملی و مذهبی چهره زیبایی نداشته است از مسئولان مرتبط خواست تا از دهه فجر امسال کاری جدید و نو انجام دهند.
این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقداماتی در این راستا چندان هزینه‌بر نیست که برخی از هزینه‌های آن سخن می‌گویند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها و به خصوص شهرداری‌ها اعتبارات فرهنگی دارند و می‌توانند از این محل برای اقداماتی از این دست هزینه کنند.
وی از وظیفه‌ای که امور صنفی برای کمک به تزئین اماکن در مناسبت‌های مختلف دارد سخن به میان آورد و اظهار کرد: در نشستی که با شهرداران داشتیم نماینده‌ای از امور صنفی نیز حضور داشت که مکلف شدند برای تزئین بازار اعم از مغازه‌ها و پاساژها از ظرفیت مغازه‌داران و کسبه استفاده کنند.
میرمحمدی یکی دیگر از راه‌های کمک به این موضوع در استان را ورود خود ادارات و دستگاه‌ها دانست و گفت: ادارات می‌توانند فضاهای منتهی به دستگاه‌ها و ادارات خود را در این ایام از جمله دهه فجر تزئین کنند تا امسال شاهد وضعیت بهتری در استان باشیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در انعکاس برنامه‌های دهه فجر
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را بسیار اثرگذار دانست و از همه رسانه‌های استان خواست تا در دهه فجر امسال رسالت خود را به خوبی مانند گذشته انجام دهند.
محمدرضا باقرزاده در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی که قرار است در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیده و یا افتتاح شوند، اظهار کرد: در هفته دولت امسال شاهد برنامه‌ریزی‌های خوبی در این خصوص بودیم و برنامه‌های اثرگذاری از صدا و سیمای استان چه در بخش رادیو و چه در بخش سیما پخش شد.
وی گفت: تجربه بسیار موفقی را در هفته دولت داشتیم که تعداد ۲۴ مدیرکل و رئیس سازمان در این خصوص توضیحات لازم را در زمینه اقدامات انجام شده توسط دولت و به نوعی خدمات نظام جمهوری اسلامی ارائه کردند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این برنامه موفق تصریح کرد: در این خصوص مدیرکل صدا و سیما بهترین تعامل را با مجموعه استانداری داشت و حجم رفت و آمدها به صدا و سیما به گونه‌ای زیاد شده بود که مجبور به برگزاری برنامه‌ها به صورت میزگرد با حضور چند مدیرکل در یک برنامه شدیم.
باقرزاده یکی دیگر از تریبون‌های اثرگذار در استان برای ارائه خدمات انجام شده دولت و نظام را تریبون مقدس نماز جمعه برشمرد و گفت: تاکنون و در طول مدت عمر دولت در استان ما از این تریبون به نحو مطلوبی برای بیان خدمات دولت استفاده شده و همکاری بسیار خوبی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و همچنین مسئولان دفتر ائمه جمعه محترم کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم.
این مسئول افزود: قرار بر این است تا فرم مخصوصی در این راستا طراحی شده و برنامه‌ریزی لازم انجام شود تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و مشخص ادارات و دستگاه‌هایی که در اولویت هستند گزارش عملکرد یک ساله خود را در دهه فجر از این دو تریبون مهم اعلام کنند.
باقرزاده استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای بیان خدمات را در استان بسیار اثرگذار دانست و با تقدیر از عملکرد همه رسانه‌های استان که همکار و همیار با مسئولان و دستگاه‌ها برای انعکاس عملکرد دولت بوده‌اند از آن‌ها خواست تا در دهه فجر امسال رسالت خود را به خوبی مانند گذشته انجام دهند.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1