تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۸۳۴۵۵

مراسم تودیع و معارفه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گچساران برگزار شد

۱۵
۰
کبنا ؛مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:
*بسیج دانشجویی پشت تابلوی هیچ جناحی قرار نمی‌گیرد‌
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی پشت تابلوی هیچ جناحی قرار نمی‌گیرد.
شهرام مهدوی مطلق عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور گچساران که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن همایش دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مسئولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مذکور، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی بدون هیچ چشم‌داشتی با نیت خالص در این نهاد فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به فعالیت مسئولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور این شهرستان، افزود: اگر بحث اتمام تحصیلات این دو مسئول در میان نبود، سمت آن‌ها در این واحدها با توجه به عملکرد خوبشان دوباره تمدید می‌شد.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعامل بسیج دانشجویی با مسئولان دانشگاهی در سطح استان مطلوب است، تصریح کرد: شاید در سطح دانشگاهی و درون سازمانی انتقاداتی وجود داشته باشد اما مسئولان با اتحادیه بزرگ بسیج دانشجویی تعامل دارند.
مهدوی‌مطلق افزود: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ رقیب هیچ تشکلی نبوده و سایر تشکل‌ها را در جهت جنبش دانشجویی نیز حمایت می‌کند.
‌وی با بیان اینکه در استان ما جنبش دانشجویی به‌معنای واقع کلمه تاحدودی در حالت رکود قرار دارد، ادامه داد: بسیج دانشجویی ‌به هیچ گروه و تشکیلات سیاسی و جناحی داخل و خارج وابسته نیست و پشت تابلو هیچ جناحی قرار نمی‌گیرد.
این مسئول، بسیج دانشجویی را متعلق به نظام و ولی‌ امر دانست و با اشاره به اینکه در برخی محافل تفسیرهایی از بسیج ارائه می‌شود، مبنی بر اینکه بسیج دانشجویی از جریان خاصی دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه بسیج دانشجویی یک تشکل قانونی در دانشگاه‌هاست، تاکنون حمایت یا دفاع از جریان خاصی نه به ما ابلاغ نشده و نه اینکه ما به تشکل های دانشگاهی چنین چیزی را ابلاغ کرده‌ایم.
‌مهدوی‌مطلق اذعان کرد: هرجا بحث اصول، نظام و خطوط قرمز قانون اساسی و فرمایشات ولی امر در میان باشد، حساسیت بسیار بالایی وجود دارد و اینجاست که بسیج دانشجویی ساکت نمی‌ماند.
وی با بیان اینکه بسیج متعلق به قشرخاصی نیست، اذعان کرد: بسیج در چارچوب نظام متعلق به همه مردم بوده و مختص به گروه و یا حزب خاصی به‌ویژه گروه‌های سیاسی نیست.
این مسئول با اشاره به تعامل بسیج دانشجویی با سایر تشکل‌ها، یادآور شد: بسیج دانشجویی در راستای کمک به رشد علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها تا جایی که این تشکل‌ها موازی و مخالف با نظام و انقلاب نباشند، همکاری و حمایت می‌کند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر سخنان خود خطاب به دانشجویان بسیجی، اظهار داشت: جهت برقراری فضای تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه‌ها در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی،دانشجویان بسیجی باید برنامه‎هایشان را به صورت فصلی براساس تقویم به دفتر فرهنگ دانشگاه ارائه دهند.
وی یادآور شد: البته اگر تداخل اجرایی برنامه‌ها و یا مشکلاتی از این قبیل در سطح دانشگاه‌ها به وجود آمد نباید این گونه تلقی شود که مسئولان با بسیج دانشجویی و یا مقوله بسیج مشکل دارند و در برابر آن دانشجویان بسیجی باید نهایت تعامل را با مدیریت دانشگاه‌ها داشته باشند.
این مسئول در پایان با اشاره به اینکه بزرگترین تشکل فرهنگی و انقلابی در دانشگاه‌های کشور بسیج دانشجویی است، خاطرنشان کرد: تربیت نیروی کارآمد و دوستدار نظام و انقلاب از اولویت‌های تشکل بسیج دانشجویی است.
* کسب علم همراه با بصیرت‌؛ مهم‌ترین رسالت بسیج دانشجویی‌

سرپرست بسیج دانشجویی مراکز عالی دانشگاه‌های گچساران و باشت در آیین تودیع و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور گچساران گفت:مهم‌ترین وظیفه بسیج دانشجویی،کسب علم همراه با بصیرت است.


سعید فصیحی‌اردکانی سرپرست بسیج دانشجویی مراکز عالی دانشگاه‌های گچساران و باشت در این آیین اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین وظایف بسیج دانشجویی و دانشجوی بسیجی، کسب علم همراه بابصیرت، توجه به جنگ نرم دشمن، تحصیل، تهذیب و ورزش و پویایی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقوله بسیج، بیان کرد: ضرورت امروز بسیج دانشجویی، ضرورت‌های مورد تاکید مقام عظمای ولایت مبنی بر ایجاد اتاق فکری که بار و هدفش تربیت دانشجو با ذهن روشن و زبان گویا و ابتکارات است، اتاقی که با نگاه‌های فراجناحی و افراد خوش‌فکر و نشریات قوی بسیج دانشجویی داشته باشند و محیطی سالم در راستای جذب و تشویق افراد به این مجموعه باشد.

فصیحی اردکانی با بیان اینکه بسیجیان همیشه در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند، تصریح کرد: موفقیت بسیج دانشجویی موجبات پیشرفت سایر بخش‌های دانشگاه را فراهم می‌کند.

 


 
وی از مسئولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور این شهرستان خواستار همکاری و حمایت همه جانبه با مسئولان جدید همانند دوره‌های قبل شد.

سرپرست بسیج دانشجویی مراکز عالی دانشگاه‌های گچساران و باشت در ادامه سخنان خود با تاکید برلزوم ایجاد وحدت در بین واحدهای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان، گفت: ایجاد وحدت و همدلی در بین دانشجویان بسیجی و تعامل با مدیران دانشگاه‌ها عامل مهمی در راستای تحقق رسالت این نهاد ارزشمند و قوی است.

این مراسم سیدصادق بامزد به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور و محمد نادری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی توسط شهرام مهدوی‌مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات مسئولان سابق بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور گچساران به ترتیب محمود جعفری و محمد صفری با اهدای لوح یادبودی تقدیر شد./ فارس

نام شما

آدرس ايميل شما

سلیمان خان
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاگوش گیر عده خاصی اندوااااطاعت محض از...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
از زحمات آقای محمود جعفری قدردانی میکنم ولی آقای نادری را برچه اساس انتخواب کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افسر
Iran, Islamic Republic of
سلیمان خان
اگر گوش گیر عده ای خاص بودند جنابعالی تا الان این کامنت رو هم نمیگذاشتی
افسر
Iran, Islamic Republic of
اگر گوش گیر عده ای خاص بودند همین الان هم نمتوانستی این کامنت رو بزاری . . . . . . . .
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
فرمانده معرفی شده ی دانشگاه آزاد،آقای عبدالله نادری هستش،نه محمد نادری،لطفا اصلاح فرمایید
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدالله نادری سرپرست حوضه بسیج دانشجویی ملاصدرا هستند
گمنام
Iran, Islamic Republic of
برادری که به اسم بسیجی پیام گذاشتی لو رفتی . . . . .
برو تمرین املاء کن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
حوزه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
سلیمان خان
Iran, Islamic Republic of
درجواب جناب افسر همه مردم ایران میدانند که ازجای خاصی اطاعت میکنندخودتوفریب نده عزیزم
گمنام
Iran, Islamic Republic of
به نام الله:ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت مسئولین سابق وعرض سلام وتبریک به مسئولین جدید/لازم به ذکر است که گفته شودکه بسیج روبایدآنگونه که تعریف حقیقی داردشناخت وشناساند،بسیج نردبان ترقی اخلاق است بسیج ازلحاظ فیزیکی چارچوبش به روی همه بازست بسیج مستقل است متعلق به هیچ جناح وحزب خاصی نیست بلکه تحت لوای ولایت درمیان انبوه مردم همچون نهری زلال جاریست اماکسانی که میگویند بسیج جناحیست اشتباه میکنندبسیج معیارومبنای مقایسه افکار هاوجریانها نسبت به ولایت میباشد طبیعیست آن فکروجریانی که خطوط قرمز ولایت ونظام رورعایت کند موردتأییدبسیج است ولی اگرجناح یافکری خلاف این باشدبسیج آنان رارهنمودمیکندبلکه اصلاح شونداگراصلاحی حاصل نشدبازهم طبیعت بسیج آنان رابرنمی تابد./وسلام
بسیج لشکر مخلص خداس
Iran, Islamic Republic of
آقای عبدالله نادری مسول بسیج دانشگاه آزاد شدن وشما نام ایشان روبه اشتباه محمدثبت کردین،لطفا تصحیح بفرمایید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بر خلاف صحبت های آقای مهدوی . بسیج به معنای واقعی کلمه از یک جریان خاص در کشور حمایت می کند و همیشه هم همینطور بوده،البته بنده خدا ها مجبور هستند چون تابع سیستم از سازمان بالا هستند نه تشکل دانشجویی مستقل،که بتوانند تصمیم مستقلی هم بگیرند!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
همه ما باید مطیع یک نفر باشیم و اونم ولی امر مسلمین سید علی خامنه ای است .درود بر مسولین سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد و پیام نور گچساران
گمنام
Iran, Islamic Republic of
حزب فقط حزب علی
رهبر فقط سید علی
.......
Iran, Islamic Republic of
کاش بعضی ها که به ظاهر بسیجی هستند،معنای واقعی بسیج وبسیجی بودن را میدانستند.
بسیج لشکر مخلص خداست...همین جمله بعضی دوستان را بس است.
هییییییییچ
United States
بسم رب الشهدا
کاش قبل از اینکه مسئولیتی به کسی داده بشه توانایی هاش سنجیده بشه تا اینجور به بدنه بسیج ضربه نخوره. کاش بعد از تعویض مسعولیت روند کارها پیگیری بشه تا پیشرفت کار سنجیده بشه.درجا زدن مداوم و بعضا پسرفت دلیل بی کفایتی نیست؟؟؟؟
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1