تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۸۳۳۹۵

مدیرعاملی که غیرقانونی مدیرعامل است

۳۶
۰
کبنا ؛یک منبع آگاه گفت: با توجه به این که مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد در مورخ بیستم مهرماه سال ۹۱برگزار و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل برای مدت دو سال انتخاب شدند لذا طبق قانون حدود یک ماه قبل از اتمام مهلت قانونی مزبور می باید مقدمات برگزاری مجمع مجددا تشکیل و هیئت مدیره و مدیرعامل برای مدت دو سال دیگر انتخاب می شدند ولی متاسفانه مدیرعامل این شرکت با دست آویز قرار دادن تاریخ نامه اداره ثبت که مورخ سوم بهمن ماه ۹۱می باشد از برگزاری مجمع خود داری می نماید و تاریخ برگزاری آن را به بهمن ماه امسال موکل نموده است. در صورتی که طبق قانون تاریخ پایان دوره کاری هیئت مدیره و مدیرعامل زمان بیستم مهرماه امسال بود.
وی اظهار داشت: انتخابات شرکت های تعاونی سهامی عدالت شهرستان های بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه و بهمئی طبق قانون در زمان های متفاوت برگزار شده و اعضای هیئت مدیره این شرکت ها مشخص و هر یک از این تعاونی های پنج گانه یک نفر را به نمایندگی از خود به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید استان معرفی نموده اند تا بابرگزاری مجمع، مدیرعامل را انتخاب نمایند.
وی یادآور شد: چون اعضای هیئت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری ۵نفر می باشد و استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۵شرکت تعاونی سهام عدالت می باشد نیازی به برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره وجود ندارد و فقط استان هایی که بیش از ۵شرکت تعاونی سهام عدالت داشته باشند باید انتخابات اعضای هیئت مدیره را برگزار نمایند.
این فرد که نخواست نامش فاش شود، اذعان داشت: مهلت قانونی مدیریت مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری عدالت استان به پایان رسیده است.
وی افزود: حقوق و مزایای کلیه کارکنان شاغل در شرکت های تعاونی سهامی عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد حدودا ظرف ۲۲ماه پرداخت نشده است و آن ها به خاطر عدم دریافت حقوق‌شان به شدت از لحاظ مالی در تنگنا قرار دارند.
یکی دیگر از کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت نیزگفت: مدت زمان زیادی است که حقوق و مزایای بنده پرداخت نشده و فقط پارسال ده میلیون ریال به من پرداخت شد.
یکی از اعضای شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان بهمئی اظهار داشت: قریب دو سال است حقوق و مزایای بنده و سایر همکارانم پرداخت نشده و هرچه داد می زنیم هیچ فایده ای ندارد.
یکی از کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت با انتقاد از این موضوع گفت: به دلیل تاخیر طولانی مدت در دریافت مطالباتم آن چنان در تنگنا قرار گرفته ام که فقط فرش منزلم را نفروخته ام و مشخص نیست که حقوق و مزایای ما کارکنان شرکت تعاونی سهام عدالت کی پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

از گچساران
Iran, Islamic Republic of
مگه هنوز سهام عدالت رو هست. سهام... بگیم بهتره
شرکت تعاونی سهام عدالت بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
کسی که این مطلب را نوشته بگوید که سه سال هم هست هیچ گونه حقوق مزایای از تهران نیامده مزایای این شرکت ها باید از تهران تامین شود نه این نیست همه شرکت ها ی تعاونی مشکل دارد بلکه کل کشور با این مشکل مواجه هست این شرکت سرمایه گذاری و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری می باشد که حقوق ومزایای و بیمه کلیه شرکت های تعاونی ۲ سال گذشته را پرداخت کرد ه به بنده یکی از کارکنان شرکت تعاونی بویر احمد می باشم ولی شرکت تعاونی بهمئی که ۳۰ هزار عضو دارد نباید ۷ نیرو می گرفت که با این مشکل مواجه بشه این شرکت باید ۱ یا دو نیرو داشته باشد شرکت تعاونی بویراحمد ۲۱۰ هزار عضو ۵ نفر کارمند دارد ولی بهمئی نمی داند ۲۰ روز نیست ۱۰ میلیون تومان به حسابشان واریز شده نه آن شرکت بلکه ۵ شرکت تعاونی این حرف های که نوشته ها بهمئی بر سر ناآگاهی نوشته نمی داند هیأت مدیره چیست . بهترین مدیر عامل در استا ن مدیر شرکت سرمایه گذاری می باشد
شرکت تعونی سهام عدالت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
همکار محترم که نا عادلانه داری قضاوت می کنید بنده یکی از کار کنان سهام عدالت بویر احمدم که طی سه سال گذشته طبق روال های گذشته تأمین اعتبار شرکت ها از طریق تهران بوده شما که جایی عدالت داری صحبت می کنی بگو که از این سه سال یک سال را شرکت سرمایه گذاری الحساب پول به شرکت های تعاونی داده و این دوسال هم تا در توان داشته از نظر بیمه ای هم تأمین شدیم ولی شما که با ۳۰ هزار عضو باید دو کارمند داشته باشید چرا ۷ کارمند را به کار گرفته اید چرا باید پاسخگو باشید چرا دوبار نامه تعدیل نیرو برای آن شرکت ارسال شد عملی نشد چرا اگر اسم این قانون شکنی نیست چرا دوبار شرکت سرمایه گذاری برای همه تعاونی ها نامه داده که دیگه پولی شرکت سرمایه گذاری هم ندارد که از نظر مالی حمایت نمی شود چرا تو خودت آخر بی عدالتی هستی ولی نامه ای که شرکت چندین بار به شما نامه داد اجرا نکردی ما همه شرکت ها این مشکل را داریم ولی مدیر عاملی بهتر از این مدیر عامل نیست واین مشکل حقوق فقط مال این استان نیست بلکه ما کلیه استانها ی کشور می باشد
انصاف
Iran, Islamic Republic of
سهام عدالت رایک نفربه نام(ح-ع)کشیدبالارفت کجای دنیایی دوست.......
کارمنددنا
Iran, Islamic Republic of
این آقا مهلتش هم تمام نباشدفردی هست مشکل دارکه درحوزه سهام عدالت .....زیادی انجام دادکه دو.... بوده وهمچنان مدیرعامل هست.
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای ... نه بویی ازحقیقت برده ونه بویی ازحضرت عباس یک فردبی وجدان وبی اعتقادهست که فقط خداوندمی شناختش که یک بارآبروش رفت انشاء الله دوباره هم آبروی ایشان می رود.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ماکارکان سهام عدالت دهدشت ۲۲ماه هست که به دلیل سوء مدیریت مدیرعامل به نام ... حقوق ومزایادریافت نکرده ایم وازمسولین می خواهیم که پیگیری کنندتااین فردمشکل داراخراج شود.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ماکه چندسال هست سهام عدالت گرفته ایم اما هیچگونه سودی دریافت نکرده ایم پس همین مدیرعامل داردمی کشدبالاو......
محمدی
Iran, Islamic Republic of
ماکارکان سهام عدالت د... ۲۲ماه هست که به دلیل سوء مدیریت مدیرعامل به نام ح...ی حقوق ومزایادریافت نکرده ایم وازمسولین می خواهیم که پیگیری کنندتااین فردمشکل داراخراج شود.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
می دانی درشرکت سرمایه گذاری سهام عدالت چه خبرخست؟
یک فرددزدبی لیاقت به نام (..)حق وحقوق ۴۵نفرکارمندسهام عدالت سراسراستان رامثل زالومکیده وهیچ مسولی پاسخگونیست تاجایی که به جرم خیانت درامانت درسال ۹۱زندان شدوهمچنان جاخوش کرده همچنان به خیانت وجنایتهای خودادامه می دهد.
قاضی
Iran, Islamic Republic of
اگراین مدیرعامل که ۲۲ماه حقوق ومزایای همکاران خودراپرداخت نکرده ...ه داشت که نداردبایداستعفامی دادودیگرمدیرعامل نمی شد.
کارمنداستانداری
Iran, Islamic Republic of
استاندارومجموعه مدیریتی ایشان بایدهرچه سریعترکسی راکه ۲۲ماه حقوق همکارانش رانداده وحقوق ومزایای خودش به روز هست بایداخراج کنندچرا که اگه سهام عدالت هست نبایداین همه بی عدالتی اتفاق بیفتد.
سهام عدالت شیراز
Iran, Islamic Republic of
وای به حال این کارمندان بدبخت سهام عدالت که به علت بی کفایتی یک مدیرعامل این همه ظلم به آنها شده است.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
افسوس بحال مدیرعاملی که این همه علیه او شکایت است وای بحال استانی که چنین افرادی مدیر آن استان باشد ووای وای وای وای بحال مردمی که باید شخصی بی کفایت چنین بر کرسی سهام آنها عدالت محوری نماید ......استاندار محترم عنایت بفرما نظر قاطع خویش را تا جوابگوی حق تعالی وحق الناس در گرو بنده خدا نشی
چیتابی
Iran, Islamic Republic of
ما این فرد را میشناسیم .فردی که تعداد زیادی از بستگان خودرا در گلخانه سهام عدالت وشهرستان بویراحمد وسرمایه گذاری سهام عدالت بکار گرفته وآبروی چیتابی های سر افراز را به آب ...ت خویش فروخته وانشاء اله پاسخگوی خون شهدا ومردم پاک سیرت چیتاب ودر امتداد ان استان میباشد......الحذر الحذر کنید از بکار گیری این ...
رسام
Iran, Islamic Republic of
هرچه بگنددنمکش زنند وای ارآن روزی که بگنددنمک
مدیرعاملی که خودش این همه گندزده دیگه خدابه دادبقیه برسه.
کارکنان تعاونی های سهام عدالت استان
Iran, Islamic Republic of
چوازقومی یکی بی دانشی کرد نه که رامنزلت ماندنه مه را
آقای(ح...)بی تدبیری وآبروریزی که برای مجموعه سهام عدالت استان درآوردبه این زودیها قابل التیام بخشیدن نیست ومامجموعه سهام عدالت که کارکنانی کم توقع وژاک هستیم ایشان رانه دراین دنیا ونه درفردای قیامت نخواهیم بخشید.
دوست دارطبیعت
Iran, Islamic Republic of
درجواب دوست عزیزباشتی خیانت می کنه خودش دراین دنیاتاوانش رادادانشاء الله درآخرت هم تاوانش راخواهدداد.
بازرس
Iran, Islamic Republic of
مگه هیچ مسول بامسولیت باوجدانی دراین استان نیست که به این افعی رسیدگی کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سهام عدالت گچساران
Iran, Islamic Republic of
این آقابات....ی که داشته وداردبایستی در....ارشود.
دوست دارعدالت
Iran, Islamic Republic of
واویلاواویلا ازاین همه بی عدالتی درسهام عدالت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مسولین مگه خوابید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
درجواب شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان بویراحمد
دوست عزیزمی دانی همه این کارمندان خودش-خانم -برادر-برادرزاده -خواهرزاده-خواهرزاده خانم-ووووووووووووووووووووووووووووهستند
جانباز35٪
Iran, Islamic Republic of
من یک جانبازهستم آیا ماخون دست پاجسم دادیم که این عاقبت کارمان باشدمسولین مرتبط بااین قضیه رافردای قیامت نخواهم بخشید
اف
Iran, Islamic Republic of
اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف اف براین بی عدالتی
تیتر
Iran, Islamic Republic of
تیتربایدزدکه چوب حراج برعدالت استان زده شد.
بازرسی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندارکجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به دلیل تاخیر طولانی مدت در دریافت مطالباتم آن چنان در تنگنا قرار گرفته ام که فقط فرش منزلم را نفروخته ام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شهرستان دنا
Iran, Islamic Republic of
کامنت به نام کارمنددنامربوط به هیچکدام ازکارکنان دنانمی باشد.وشخص نامعلوم به این نام کامنت گذاشته .تاکنون شرکت سرمایه گذاری استان درحدتوان به شرکتهای تعاونی کمک نموده است.مشکل اصلی عدم تخصیص بودجه ازمرکزمی باشد.
علي
Iran, Islamic Republic of
مگه سهام عدالت هنوزوجودداره
ولی الله
Iran, Islamic Republic of
درجواب شهرستان دناشخص کاملامعلوم هست جنابعالی یاوجدان اقراروتاییدنداری یاخارج ازاین اوضاع ساپورت شده ای ؟؟؟؟مشکل اصلی ب.... مسول شرکت هست چرادر۳۰استان کشورمشکل وجودنداردامادراستان مااین همه مشکل وجوددارد؟
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
ازمسولین اداره اطلاعات می خواهیم که به داداین کارمندان برسندچراکه حضرت علی می فرمایندفقرمساوی هست باکفرپس فقرباعث هرگونه آسیبی به خانواده این کارکنان ممکن است واردشودوعدم پیگیری شما مسولیت دارد.
کارمندسهام عدالت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مسولین مگه خواب هستیداین همه بی عدالتی درسهام عدالت تاکی ؟ازمسولینی که دراین زمینه مسول هستندوپیگیری نمی کنندفردای قیامت نخواهم گذشت.
یویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درسهام عدالت این همه ب....رهست وای ازبقیه جاهاجطورهست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هیات مدیره
Iran, Islamic Republic of
پس مدیرعاملی که مهرماه مهلتش تمام شده وهنوزهستش بایدهمکارانش ۲۴ماه هم حقوق به آنهاپرداخت نشود نیازهست هیات مدیره طبق قانون عمل نمایند.
لر
Iran, Islamic Republic of
فردی ازاین کارکنان به اسم.... میکند.
تقوی
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام ..لطفا حرف علکی نزنید...اقای مجترم شما به دلیل حسادت به اقای عباسی دنبال ایشان درحال شایعه سازی هستید
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام ...شما که حرف ازغیرقانونی بودن مدیرعامل میزنید خودتون به چه دردی میخوریدوفقط دنبال شایعه سازی هستید؟؟؟؟؟؟این رابدون ما تااخر طرفداراقای عباسی هستیم وازایشان حمایت میکنیم وتاروزی که سهام عدالت هست اقای عباسی هم مدیرعامل هست پس لطفا توی سال جدید به اقای عباسی حسادت نکنید..من خودم دانشجوی دکترای مدیریت هستم پس بدون اقای عباسی لیاقت ریاست ومدیریت دارد..باتشکر
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1