تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۸۲۸۷۳

ضیایی: پیشنهادی برای پذیرش هدایت نفت گچساران نداشتم

۱۲
۰
کبنا ؛.

محمد حسین ضیایی در رابطه با تیم سابق خود اظهارداشت: فصل گذشته تیم را براساس مذاکراتی که با هیئت مدیره باشگاه انجام گرفته بود، برای ماندن در لیگ یک بسته بودیم اما در نیم فصل به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی شدیم.

وی با بیان اینکه در گچساران با توجه به علاقمندی فراوانی که در میان مردم این شهر نسبت به رشته ورزشی فوتبال وجود دارد انتظارات از مربی تیم فوتبال بسیار زیاد است، افزود: سال گذشته نخستین سال حضور تیم در لیگ دسته اول بود و باید علاوه بر کارهای فنی شرایط اولیه برای حرفه ای شدن را نیز فراهم می کردیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: بسیاری از امکاناتی که در حال جاضر در اختیار تیم قرار گرفته و به تیم شخصیت حرفه ای داده، حاصل تلاش کادر فنی و مسئولان نفت و گاز گچساران است.

ضیایی در پاسخ به سوالی که برای حضور در تیم نفت و گاز گچساران پیشنهادی به شما شده است، اظهارداشت: تاکنون به طور رسمی از سوی مسئولان باشگاه هیچ گونه پیشنهادی ندارم اما بسیاری از مردم و علاقمندان فوتبال گچساران به صورت مستقیم و غیرمستقیم از من برای حضور در این تیم دعوت کرده اند که باید دید نظر مسئولان باشگاه چه گزینه ای است.

وی تاکید کرد: در فصل جاری از بسیاری تیم های لیگ دسته اول فوتبال پیشنهاد داشتم که در لحضات آخر به گونه ای که خودم هم هنوز نمی دانم شخص دیگری برای مربیگری انتخاب می شود.

این مربی باسابقه فوتبال کشور تصریح کرد: در باشگاه نفت و گاز گچساران بدلیل اینکه مدیریت آن در اهواز زیر نظر باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب است، بسیاری از تصمیمات با هماهنگی مدیرعامل باشگاه مناطق گرفته می شود.

ضیایی تغییرات صورت گرفته در مدیریت امور ورزش نفت و گاز گچساران را در صورتیکه موجب رونق روند ورزش در گچساران باشد، موثر عنوان کرد و افزود: به رغم اختلافات فکری که با رئیس پیشین امور ورزش داشتم اما ایشان فردی پرتلاش و دلسوز بود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که در صورت حضور در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران چه برنامه ای برای موفقیت این تیم دارید، اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه پیشنهادی از سوی مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران به من نشده است و برنامه هایم را تنها زمانی که سرمربی تیمی باشم بیان خواهم کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این که ضیایی در تیم باشد یا نباشد مهم نیست آن چیز که برای این مردم با ارزش است احترام به علاقمندی آنها نسبت به فوتبال و انتخاب فردی است که گچساران و شرایط کار در آن را بشناسد تا بتواند در نیم فصل تیم را از بحران خارج کند.

ضیایی تاکید کرد: شرایط نیم فصل دوم برای همه تیم های هم گروهی نفت و گاز گچساران شرایط دشواری است اما این موضوع برای نفت و گاز سخت تر، چون هم سرمربی و هم مدیر خود را تغییر داده است.

وی افزود: البته مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران تجربه قرار گرفتن در این شرایط را دارد و من مطمئن هستم با مدیریت از بحران خارج می شود.

مربی و بازیکن پیشکسوت فوتبال کشور در پایان از همه مردم و علاقمندان گچسارانی که در این مدت تیم خود را با غیرت تشویق کردندو برای موفقیت این تیم از هیچ تلاشی دست برنداشتند قدردانی کرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

فریاد رسا
Iran, Islamic Republic of
ضیایی برگرد بهترین گزینه اول اقای ضیایی چون شناخت خیلی خوبی از فوتبال گچساران داره بعد داریوش یزدی
باغیرت
Iran, Islamic Republic of
ضیای برگرد به تیمت...
نفتی
Iran, Islamic Republic of
اره سال پیش لیگ شل و ول بود. امسال مثل سال پیش نیست. وقتی اومدی میفهمی
Iran, Islamic Republic of
نمیگم ضیائی خیلی خوبه اما با توجه به حضور و شناختش از امکانات و مجموعۀ نفت و گاز میتونه از خیلی از گزینه های دیگه بهتر باشه
بهلول
Iran, Islamic Republic of
انگار غیر از چمنیان و غدیری و ضیایی ، مربی وجود ندارد . بابا ول کنید این اسامی را اینها اگه مالی بودند توی استان خودشان که ماشاالله هزار ماشاالله دهها تیم لیگ برتری و لیگ یکی و لیگ دویی و لیگ سه و لیگهای استانی وجود داره به اینها تیم میدادند . آقایون مسئول نفت و گاز گچساران لطفا دور این افراد را برای همیشه خط بکشید . برید جای دیگر و مربیان دیگر
منصور
Iran, Islamic Republic of
تیمی که تو هر بازی ۵ هزار نفر میان تشویقش میکنن نه بازیکنان خوبی داره نه مربی خوب . ای خداااا :(
باغیرت
Iran, Islamic Republic of
ضیای ضیای سرور آسیای،مسؤلین تورو خدا وقت تنگه تیما همه دارن یار گیری میکنن زودتر آقای ضیای رو بیارید چون با جو گچساران آشناست...
فریاد رسا
Iran, Islamic Republic of
بابا ضیایی رو بیارید اقا گیریم ضیایی بد باشه همین که با شرایط تیم اشناست خودش برگ برندس تو لیست ۴ تا جای خالی داریم و سهمیه زیر ۲۳ بازیکنای تاپ و درجه یک لیگ ۱ بیارید یا لیگ برتر مطمئن باشید مثل پیکان فصل گذشته راحت نتیجه میگیریم چون اختلاف امتیازی با تیم های بالا جدول نداریم
اگاه
Iran, Islamic Republic of
سنجری مربی نفت شد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا ای مسولین نفت از آوردن ضیایی خود داری کنید چون اگر واقعا ضیایی مالی بود سال قبل برای این تیم کاری می کرد ( همین که به دسته دوم همانند شهرداری یاسوج سقوط نکردیم باید شاکر لطف خدا باشیم )
بابا جان قحط رجال که نشده که می خواید یک بار دبگه این مرتیکه احمق را برای مربیگری این تیم بیارید
این کشور پر است از مربی درجه یک و دو
من پیشنهاد می کنم که در زمینه انتخاب مربی با پیشکسوتان این شهر مشورت نموده و با انتحاب بهترین مربی سعی شود که این تیم را از بحران خارج نمائید
در یک کلام انتخاب ضیایی یعنی لگد مال شدن بازیکنان بومی
و کسانی که می گویند ضیایی با جو استان آشناست واقعاً از شهر و فوتبال هیچ آشنایی ندارند
مگر یادتان رفته ضیایی در بازی مقابل ایران جوان ، سایپا شمال پیکان ، آلومینیوم هرمزگان و .... جو بدو غیر ورزشی را در ورزشگاه ایجاد نمود و سعی می کرد که به هر طریق ممکن نتیجه را به سود خود به پایان برساند ولی حتی نتوانست از این موقعیت های خود بهره ای ببرد و نتیجه ای جز مساوی و یا شکست عایدتیم نمی شد
پس عاقل باشید و به این فکر باشید که گزینه دیگری غیر از ضیایی را انتخاب کنید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اینشاالله سقوط میکنه
تی ان تی....
Iran, Islamic Republic of
هوو هوو نادریان
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1