تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۸۲۳۵۳

نبرد صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با پایتخت طبیعت ایران

۷۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ 
پیمان رضائیان*
سئوالی که از دیرباز در ذهن اهالی کهگیلویه و بویراحمد رسوب کرده و نتوانسته اند جواب قانع کننده ای به آن بدهند این است که ریشه ی محرومیت این استان در چیست؟
محرومیتی که الارغم این همه توانایی و پتانسیل بالقوه، ۳۶ سال پس از عمر انقلاب اسلامی، هنوز دست از دامن این دیار نکشیده و اینکه این محرومیت ناشی ازعواملی خارج از استان است یا درون استان؟
برای پاسخ گویی به این سوال یقیناً نباید دنبال یک عامل یا مقصر بود. زنجیره ای از مسائل درونی و بیرونی که برخی قدمتی به اندازه ی تاریخ بلوط های این استان دارند و برخی دیگر ماحصل عواملی است که قدمت زیادی ندارند و با روند کنونی متأسفانه میبایست منتظر تشدید آنها باشیم. در این مقال اندک لاجرم از عوامل تاریخی و ذی قدمت می‌گذریم و تنها به چالشی مهم و تأثیر گذار در این باره که بی شک باید نقش پررنگ و زیادی (چه محرومیت زایی و چه محرومیت زدایی) برای آن متصور بود می پردازیم:
نقش رسانه‌ها بویژه صدا و سیما به دلیل گستردگی و قابلیت دسترسی ای که برای مخاطبان دارد مردم و مسئولین را برآن می دارد تا با پرداختن و توجه ویژه به آن، به عنوان گامی اساسی در زدودن گرد محرومیت از این مرز و بوم، بپردازند و قدم بردارند.
به لحاظ جغرافیایی، قرار گرفتن در میان استان های بزرگی نظیر، اصفها، فارس، خوزستان، بوشهر و...
(که هر کدام به تنهایی چه از نظر جمعیت و چه وسعت چیزی کمتر از کشورهای کوچک اروپایی یا همین شیخ نشین های حاشیه ی خلیج همیشه فارس ندارند) موقعیتی استراتژیک و خاص را متوجه استان ما کرده.
سرزمینی چهار فصل که چون نگینی بر انگشتر زیبای زاگرس نشسته و می درخشد.
در واقع همان نقشی که ایران در خاورمیانه دارد را می توان برای استان کهگیلویه و بویر احمد در ایران متصور بود. فرایندی که طی آن اصفهان را پایتخت فرهنگی ایران و جهان اسلام و فارس را پایتخت ادب و هنر ایران نامیده اند، نه القابی است که یک شبه بدانها داده باشند.
برای تصاحب این القاب که سالانه خیل گردشگران ایرانی و جهانی را به این دو استان کهگیلویه و بویراحمد سرازیر می‌کند، اصفهان هر ساله جشنواره (اصفهان، پایتخت فرهنگی جهان اسلام ) و فارس ((جشنواره های متعدد شعر ـ ادبی هنری و بزرگداشت حافظ و سعدی)) را آنهم با هزینه های هنگفت برگزار می کند.
اینگونه است که با حمایت های همه جانبه و کارهای دیگری از این دست که فرصت پرداختن به آنها نیست و پرواضح اند با بردن نام این استانها، لقب آنها نیز در ذهن هر کودکی تداعی می شود.
و اما...
بی شک (( یاسوج، پایتخت طبیعت ایران )) لقبی است که به حق به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ما داده شده و از اموال معنوی این استان است. حال باید دید برای آنکه نام استانمان با لقبش پیوند یافته و اجین شود، چه کارهایی کرده و باید بکنیم؟
می دانیم که  شروع این حرکت شایسته که الالقاعده می بایست از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری که متولی این امر است صورت می گرفت که متأسفانه و به هر دلیل چنین نشد و شهرداری یاسوج با همتی بلند عنان کار را به دست گرفت.
تا همین جای کار هم نمی توان از نقش شهرداری یاسوج و فعالیت های فرهنگی و ورزشی اش، از جمله تیم های والیبال و فوتبال که آن روزها در اوج خود به سر می برد و تیم های بزرگ کشور را در حالی شکست می داد که پیراهنش منقش به ((یاسوج، پایتخت طبیعت ایران)) بود به راحتی گذشت، اما این فقط شروع کار بوده و می بایست مسئولان استانی و رسانه ها که در رأس آنها صدا و سیمای استان است، جهت تثبیت و نهادینه کردن این پروسه، اقداماتی انقلابی گون صورت می گرفت که باز هم متأسفانه چنین نشد !
باید از صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرش! که برای نامش نیز وام دار دنای همیشه استوار است پرسید چرا و به چه دلیلی لقب زیبا و با مسمای ((پایتخت طبیعت ایران )) را از ادبیات خود و برنامه سازانشان حذف کرده و کوچکترین اشاره ای به آن نمی کنند؟
این گناه نا بخشودنی و جفایی که بر تک تک مردم این دیار می رود از دو حالت خارج نیست:
یا به صورت سهوی و غیرعمدی این خطای بزرگ را مرتکب شده اند، که از ضعف مدیریتی و عدم شناخت و آگاهی شخص مدیر غیربومی این رسانه ی مهم و اثر گذار است که بدینوسیله صدای مردم را به گوش ایشان می رسانیم و از خطایشان چشم می پوشیم.
یا عمدی و آگاهانه است که باید گفت واویلا و گریست و پرسید، آقایان این مردم تاوان کدام گناه ناکرده را می دهند؟!
در نقش بی بدیل وتعیین کننده ی  صنعت گردشگری در رونق اقتصادی هر منطقه ای شک دارید یا این دیار را فاقد ارزش کافی برای جذب توریست و براه شدن صنعت تورسیم در آن می دانید؟ که در هر دو حالت پربیراه رفته اید و به تجدید نظر در این باب دعوتتان می کنیم.
باید از مسئولان و متولیان پرسید چرا برای انتخاب مدیران دستگاهها و ادارات استانی هیاهو می کنند و سرودست می شکنند، اما برای صدا و سیما که از دستگاه های مهم اجتماعی ـ فرهنگی است و عامه ی مردم را مخاطب خود قرار می دهد، در فکر انتخاب و رایزنی برای تصدی مدیری قوی و دلسوز در راس این سازمان مهم در استان نیستند و حساسیتی به خرج نمی دهند؟!
در آخر از مدیر شبکه دنا و سایر دست اندرکاران صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد می خواهیم پیام روشن مردم را بشنوند و دست از فرصت سوزی و وقت کشی بردارند که این مردم بیش از این طاقت دادن تاوان و هزینه برای مدیران ضعیف و ناکار آمد و صرفا سیاسی را ندارد.
انتهای پیام/
 

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما رضایی عزیز
علی از دیل
Iran, Islamic Republic of
شهرتی با این همه بزرگی وبااین همه معادن وذخایر نفتی واین همه طبیعت بکر وبیکاری ۵۰درصدی ومحرومیت بیش از تمام استان ها وازبین رفتن نیروی توانمند جوانی وعزب ماندن اغلب انها جز ضرب المثل نوم خش کلگه ویرونه میباشه
سيد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
متاسفم برای کسانیکه جهت مقاصد سیاسی خودشون می خواهند عزت و آبروی شهر یاسوج را از بین ببرند... بگو که خیرت را نخواستیم به ما هم شر نرسان
اميررضا
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر پدر پایتخت طبیعت ایران زمین و درود فراوان بر حامیان پاک و با غیرت پایتخت طبیعت ایران
دوستان عزیز؛ همه میدانیم و بر ما واضح و روشن هست که آقای بهرامی برای اینکه شهر یاسوج را به عنوان مرکز استان به ملت ایران معرفی کند زحمات زیادی کشید از تیم فوتبال شهرداری (غول آسیا) بگیرتا پایتخت طبیعت ایران.... اما اخیرا برخی از دوستان به دلیل اینکه آقای بهرامی را به عنوان رقیب خود در مسایل سیاسی میبینند بنظر خودشون میخواهند به آقای بهرامی ضربه بزنند.... اشتباه می کنند.... این آقایان به ظاهر دلسوز بدانند که ملت ایران یاسوج را با نماد سردار بزرگ آریوبرزن و پایتخت طبیعت ایران و تیم شهرداری یاسوج می شناسند.... هیچ وقت زحمات بهرامی جوان فراموش نمی شود و نخواهد شد
امید1
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا بود ولی کو گوش شنوا .مردم یاد وخاطره دوران مدیریتی وخدمات ارزنده ای که دکتر بهرامی برای این شهر انجام داد هیچ وقت فراموش نمیکنند درود بر بنیانگذار پایتخت طبیعت ایران زمین
چویل تامر
Iran, Islamic Republic of
چقد دکتر بهرامی تلاش کرد تا اسم پایتخت طبیعت در بین هموطنان جا پیدا کند ولی الان با سهل انگاری مسولان همه زحمت ها داره بر باد می رود
دنا
Iran, Islamic Republic of
باید از جناب دکتر بهرامی تقدیر وتشکر کرد که یاسوج را پایتخت طبیعت ایران نام گذاری کرد اندکی از کارهای فرهنگی دکتر بهرامی بود درود بر دکتر بهرامی
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا برای مسؤلانی که چنین با احساسات مردم استان عزیزمان بازی میکنند متاسفم...اینجاست که بر عموم مردم مشخص می شود بهرامی انسانی دلسوز و بزرگ است، اما کسانی هستند که با هماهنگی مدیران استانی می خواهند گلنک بر ریشه فرهنگ این استان همیشه تاریخی بزنند.. شرم باد.... آن آقایانی که با این قضیه سیاسی برخورد میکنند بدانند در عرصه سیاسی نباید دچار جزم اندیشی و دگماتیسم رفتاری شوندو بخواهندبا ادبیات تخریب گرایانه قواعد بازی را به هم بزنند ، صحنه شطرنج سیاسی صحنه حرکت ماهرانه است نه تخریب گرایانه ، صحنه عقل و اعتدال و تدبیر است نه هیاهو و جنجال سازی ، صحنه ی اخلاق است نه بی اخلاقی .

صحنه ی رقابت است نه تخریب . صحنه محبوبیت است نه منفوریت… صحنه ی حرکت هوشمندانه است نه غوغاسالاری بی فایده.....
صدا وسیما بجای تشکر از بهرامی بخاطر خلاقیت و زحماتی که در خصوص احیای حق وحقوق مردم داشت متاسفانه با ازبین بردن ارزشهای فرهنگی شهر و دیارمان عزم را جزم کرده...... به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر پدر پایتخت طبیعت ایران دکتر بهرامی
نصر من الله و فتح القریب
Iran, Islamic Republic of
واقعا .برای .صدا و سیما که به عنوان یک مدیر یک دستگاه کاملا فرهنگی این لقب زیبا که بخشی از فرهنگ استان ما هست را .نمودن.
نصر من الله
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای مدیر صدا و سیما که به عنوان یک مدیر یک دستگاه کاملا فرهنگی این لقب زیبا که بخشی از فرهنگ استان ما هست را حذف نمودن.
ساورز
Iran, Islamic Republic of
باسلام
به استحضار مخاطبان محترم می رسان که استان کهگیلویه وبویراحمد و شهر یاسوج را فقط با نام پایتخت طبیعت و آریوبرزن و تیم فوتبالی که از ناحیه آقای دکتر بهرامی شهردار وقت به ایران معرفی شد برای ملت ایران شناخته شده است وگرنه خیلی از مردم ایران مارا از تو ابع شهرستانهای دیگر قلم داد می کردند .
محمد از دنا
Iran, Islamic Republic of
سلام
احسن بر پیمان رضاییان که چنین زیبا و سلیس حرف دل مردم را نوشتن....
مدیران عزیز یادشان باشد که هیچوقت رشادتها،زحمات و خلاقیتهای بسیار بسیار باارزش برادر عزیزم جناب دکتر بهرامی در شهر یاسوج بر هیچکس پوشیده نیست و فراموش نخواهد شد.
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر پایتخت طبیعت ایران زمین که اندیشه نو وشناخت استانی وشهری است ./
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
ورود هر گردشگر در هر جایی ۸شغل ایجاد میکند و بزرگترین تبلیغ برای استان همین پایتخت طبعیت ایران زمین میباشد در استانی که صنعت درآن وجود ندارد نباید فرصت تبلیغ در صنعت گردشگری از دست برود
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
ل
سامر
Iran, Islamic Republic of
شهر ما با آوازه پایتخت طبیعت ایران به تمام دنیا معرفی شده است حال چطور میتوان آنرا نادیده گرفت مسولان محترم لطفا دست از کینه و دشمنی بردارید و بفکر عمران و ابادی استانمان باشید
پاسر
Iran, Islamic Republic of
یاسوج شمالی در جنوب ایران اگه بیاد داشته باشید این تیتر روزنامه ای بود که بازار روزنامه ها را داغ کرده بود این لقب از طریق پایتخت طبیعت ایران به شهر ما اختصاص داده شد.ما باید نام پایتخت طبیعت ایران را حفظ نماییم و هر کس بخواهد در نابودی آن تلاش کند جلوی آن بایستیم و از حق شهرمان دفاع کنیم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
برای رییس .و .جای تاسف دارد که دست به چنین اقدام تنگ نظرانه ای دارد و در صدا و سیما ..بویراحمد را دارد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از مدیریت شبکه دنا خواهشمندیم که از نام پایتخت طبیعت ایزان محافظت نماید و از دستان پشت پرده ای که دارند برای نابودی پایتخت طبیعت می کوشند برخورد نمایند.
شاپور
Iran, Islamic Republic of
شهر ما با امتیاز پایتخت طبیعت دارای بودجه کلان و امتیاز بالایی می باشد. ابشار یاسوج که به این زیبایی شده است و سال به سال تعداد مهاجرین ما دارند بیشتر می شوند ، اینها همه از امتیاز لقب زیبای((پایتخت طبیعت ایران )) می باشد. شهر ما از طریق نام پایتخت طبیعت ایران یک شهر توریستی بحساب می آید.
از مسولین صدا و سیما این انتظار میرود که نام پایتخت طبیعت ایران را همچون یک سرمایه عظیم برای شهر ما حفظ نمایند.
این حق همه مردم است نه فقط نظر من حقیر می باشد
چرام
Iran, Islamic Republic of
توراخدا به داد این مردم برسید چرا شعار شناسایی استان وشه ما را اینطور حذف کردید . مگه مردم چه گناهی کرده اند که اینجوری لگدمال میشن
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
من هم با شما هم نوا هستم همین تنگ نظریها و تعصبات کور کورانه اقایان باعث پس رفت شده است درست است ساختن شعار پیتخت طبیعت به واسطه خلاقیت شهردار وقت زیاد طول نکشید وثبت گردیده ولی اقایان بدانند حذف ان از خاطر مردم عزیز استان و حتی کشور به همین راحتی نیست و چیزی که ماندگار شد حذف نخواهد شد
مهندس عمران
Iran, Islamic Republic of
سلام
تنها اداره و سازمانی که جهت تبلیغ فرهنگ یک جامعه در خط مقدم است سازمان صدا و سیما می باشد.. متاسفانه اخیرا مشاهده می شود که این سازمان محترم نام زیبای پایتخت طبیعت ایران را که تاثیر بسزایی در جذب گردشگر دارد را از برنامه های خود حذف کرده است... از مدیریت سازمان ذکر شده خواهشمندم که از نابودی این خلاقیت با ارزش جلوگیری نماید.... تشکر
فرهنگستان
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم؛ مقام معظم رهبری سال ٩٣ را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند. و فرمودند: مسئولان هم موظفند با توکل به خداوند و با تکیه ی بر مردم، در هر دو عرصه ی اقتصاد و فرهنگ، مجاهدانه وارد میدان عمل شوند.....
صدا وسیمای استان باید در پیشبرد اهدافش مخصوصا گسترش فرهنگ و توسعه اقتصاد بیشتر تلاش کند.... پایتخت طبیعت ایران به عنوان یک نماد فرهنگی در جهت جذب گردشگر و مسافر ارزش زیادی دارد که همین امر موجب توسعه اقتصادی می شود.... لطفا نام پایتخت طبیعت را از برنامه های صدا وسیمای استان حذف نکنید..
كارمند
Iran, Islamic Republic of
سلام ... بیشتر مردم ایران شهر یاسوج را بخاطر اینکه پایتخت طبیعت ایران است به خوبی می شناسند. انصافا با توجه به طبیعت بکر و زیبایی که یاسوج دارد حیف است که این نام زیبا و درخور شهرمان را به فراموشی بسپاریم....
حسين از شهرك جهاد
Iran, Islamic Republic of
نابودی نام پایتخت طبیعت ایران یعنی نابودی شهر یاسوج... این را به این دلیل عرض میکنم که تیم شهرداری یاسوج را به تیم دنا نامگذاری کردند و بعد با نهایت تاسف تیمی که روزی با تیمهای لیگ برتری سر سری میکرد را نابود کردند.... لطفا در احیای نام پایتخت طبیعت ایران کوشا باشید.... از صدا و سیما بعید است که جناحی برخورد کند
محسن
Iran, Islamic Republic of
وقتی در گذشته بویراحمد نیم نگاهی بیندازیم هیچ شاخص یا نشانه ای برای شناخت دیارمان در سطح ملی نداشتیم اما با نامگذاری یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ملی شدیم. چه کسی این کار را کرذ؟ سلام بر بهرامی.......
گمنام
Iran, Islamic Republic of
کسانی مثل بهرامی میتوانن با نام گاذری اینچنینی یاسوج را به ایران معرفی کنند
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
کسانی که متولیان کار هستند باید بدانند حذف شعار پایتخت طبیعت ایران باعث محرومیت بیشتر این استان می شود و شما شک نکنید که در چند سال بعد یه استان دیگه ای مثلا اردبیل یا همدان یا شهرکرد این اسم را از ما خواهند گرفت.
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حاج غلام محمد زارعی جایی .دارد برای ..از ...مردم به شما اعتماد کردن .یا قدرتش نداری شما موکل مردم هستید تا کی
م ب
Iran, Islamic Republic of
اسم سخت و بد استان عوض کنید تا پیشرفت کنید
دبیر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت
خواهشمند است قبل از انتشار مطالب ،با دقت ،این نوشته ها بررسی گردد تا واژه ها صحیح نوشته شوند.به عنوان مثال در مطلب(نبرد صدا و سیما با پایتخت)کلمه ی«الارغم»و در نوشته ی(تعطیلی پروژه ی دهدشت-پاتاوه) کلمه ی«توجیح» نادرستند، و صدها کلمه ی دیگر در سایر مطالب.هر چند که شیوه ی جمله بندی و انواع ویرایش رعایت نمی شود.عدم رعایت این موارد سبب می شود که مفاهیم درست انتقال داده نشود و .... .
قبل از انتشار ،مطالب باید به وسیله ی همکاران رشته ی زبان و ادبیات فارسی،بررسی و ویرایش شود.
با تشکر
مطلع
Iran, Islamic Republic of
صداو سدما فعلا فقط ب فکر استخدام و رشد .ها هست به گچساران ویاسوج کاری ندارد
رضا
Iran, Islamic Republic of
چرا .در کنار چنین خطاهایی بزرگی براحتی می گذرند بسیار .هستم در اینده پایتخت طبیعت محور توسعه استان و باید نجات دهنده این مردم باشد چرا بعضی ها براحتی به منافع این ..بزرگ ولی بسیار نیازمند .می کنند بعضی از و...سلطه سیاسیون حتما می خواهنوووباره احیا بکنند و برای این نظام اسلامی هزینه ایجاد بکنند مردم باید خواهان برکناری چنین مدیرانی باشند و دنبال مدیران دلسوز مردم باشند
رسول محمدي
Iran, Islamic Republic of
بی فکر که باشی گردش گرا را از شهر دور میکنی. یاسوج اگه گردشگر داشت به خاطر لقب پایتخت طبیعت بود و الا چیزی که نداریم . شماها بگید مسولان دلایل حذف این لقب از رسانه های عمومی؟
آرش
Iran, Islamic Republic of
هویت یاسوج به اسمش که پایتخت طبیعت هست است والا شما مسولا عرضه جذب گردشگر رو ندارید
سيما
Iran, Islamic Republic of
دلم از نو دلم چند ساه که یاسوج
تو صدو پاک بکن ولی تا آخرش پایتخت
شهر من من به تو می اندیشم نه به تنهایی خویش
دایی جان ناپلئون
Iran, Islamic Republic of
صداوسیما همان بیت الاحزان است دیگه. تز پایتخت طبیعت اگر مال تبریز بود چه استفاده هایی که ازش نمی کردند. با این مدیریت واین اوضاع کار ما به جایی نمیرسه. یکی نیست از این مدیر صداوسیما بپرسه که اصلا پایتخت طبیعت کجاست؟ اگر تونست جواب بده؟!!!!!!!!!!
علی رضا
Romania
پول مشارکت بدید تا صداسیما بگه یاسوج پایتخت طبیعته ,فقط پول پول پول
وجدان
Iran, Islamic Republic of
پایتخت طبیعت ایران نامی ماندگار درعرصه توریستی است. مهمترین نظریه ای که میتونه استان را درحد ترکیه رونق بده.البته اگر جبهه پایداری بذارن
ساریخان
Iran, Islamic Republic of
کارآمدترین تئوری توریسم توسط محمد بهرامی بیان شد.اصلا صدا وسیما صلاحیت ندارد در این مورد حرف بزند چون ما مردم ماهواره را بهتر از این سیما نگاه می کنیم.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
پایتخت طبیعت شایسته استان چهار فصل و زیبای کهگیلویه و بویراحمد است. اگر بخواهیم این نام که سنبل و نماد استان است تداوم داشته باشد. نیاز به یک مدیر قوی و کاردان است که ضمن حفظ و تداوم این نام سبب رونق استان از جهات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بخصوص در زمینه جذب گردشگر شود. به امید آنکه انتخاب این مدیر بر اساس منطق و نگاهی به سابقه پیشین آن مدیر صورت پذیرت
برادراصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
به غیر از صدا وسیما چرا استاندار به این موضوع بی توجهی میکنه؟ اصلا ضعیف ترین تیم مدیریتی در تمام دوران استان این تیم بوده است.پایتخت طبیعت بهترین منبع درامد برای مردم استان است اما ضعف مدیریت نمیذاره که به بار بشینه
نانا
Iran, Islamic Republic of
انچه که مارا به این روز افکنده فقط ضعف مدیریته. آقایون حسودیشون میشه که از این تئوری حمایت کنند چون یک اصلاح طلب آن را گفته. اولین سالی که تئوری پایتخت طبیعت توسط بهرامی تبلیغ شد ما در ایام عید دومیلیون وپانصدهزار مهمان از سراسر کشور داشتیم که بی نظیر بود
ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
درود بر پیمان رضاییان با این مقاله زیبا وبه حقش
تارا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی نماینده ما در مجلس دهم
نان
Iran, Islamic Republic of
صدا وسیما را تحریم می کنیم میریم سراغ ماهواره.
مهجور
Iran, Islamic Republic of
این حق ما جوانان است که در مورد موضوع پایتخت طبیعت که ارتباط نزدیکی با توسعه و رشد استان دارد نظر دهیم. یاد دکتر بهرامی همیشه زندست و دشمنان تفکر ایشان تیشه به ریشه خود و استان محروم ما می زنند.
پایتخت طبیعت در دلهای مردم ریشه کرده و فراموش نشدنی است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شمس
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید//////// سلام و درود بر بنیانگذار عنوان پایتخت طبیعت ایران جناب آقای دکتر بهرامی//////// ما از ته دل به شما اعتماد داریم و به شما عشق می ورزیم//////// دکتر خوب و دوست داشتنی منتظر شما هستیم
نوبهار
Iran, Islamic Republic of
آفرین به دوست ارزشمندم آقای بهرامی که لااقل برای چند سال مردم کشور یاسوج زیبا را به عنوان پایتخت طبیعت می شناختند و البته هنوز هم می شناسند.
امیدواریم دکتر عزیز از این دست اندازیها خسته نشده و همچنان با پشتوانه مردم در صحنه باشند.به مهجور برای این نظر زیبا تبریک می گم
آرمین
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر بهرامی در فرصت محدودی که در شهرداری داشتند کارهای ماندگاری انجام دادند از جمله مطرح کردن یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران. حیف نیست به خاطر ترس عده ای از پیروزی ایشان در انتخابات این نماد رو از رسانه های استان حذف کنن؟ به هر حال پایتخت طبیعت از ذهن مردم پاک نمیشه و با نام بهرامی گره خورده. آقای بهرامی ثابت کردن توانایی انجام کارهای بزرگ و به یاد ماندنی رو دارن
بهاران
Iran, Islamic Republic of
درکنار صدا و سیما باید از استاندار هم پرسید که به جای مدیرعوض کردن به فکر استان باشه.چرا این استاندار این قدر از اوضاع استان بی خبر است.اصلا نمیدونه که صدا وسیما داره چه منفعت بزرگی را از استان می بره.مدیر صدا وسیما را عوض کنید.
سروک
Iran, Islamic Republic of
واقعامسولین شماکه قدرت اوردن بودجه به استان روندارین حداقل بزارید که اسم پایتخت طبیعت به سیمای دنا ورادیوی دنابرگرده
magar
Iran, Islamic Republic of
ازدولت جدیدمیخوام دوباره اسم پایتخت طبیعت رو به رسانه یاسوج برگردونید
از بهمئی
Iran, Islamic Republic of
صدا وسیما به وظیفه خودش عمل کنه تا خشم مردم استان را ندیده.این صدا وسیمایی که یک خبرنگار داره یک مجری داره یک دوربین داره وهزار رییس به درد ما نمیخوره.پایتخت طبیعت باید برای استان تبلیغ بشه تا مردم به یک نوایی برسند.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
شهر سی سخت با این همه فقر به این بهانه داشت پیشرفت میکرد حالا صدا وسیما نان مردم سی سخت را آجر کرد.ای .این صدا وسیما.که نه صدا داره نه سیمای خوب
بهانه
Iran, Islamic Republic of
اصلا این صدا وسیما ساخته شده برای نون بریدن.کسی که نمیتونه بره توش کار کنه.بیرون هم که مردم دارند یه سودی می برند قطعش میکنه. استاندار باید یه فکری به حال این مدیر بکنه.ما پایتخت طبیعت را دوست داریم لطفا بذارین یاشه
سالاری
Iran, Islamic Republic of
شهرت پایتخت طبیعت با دکتر بهرامی عجین شده است.
عشاير
Iran, Islamic Republic of
واقع باید از آقای استاندار و تیم اجرای استانداری پرسید که چرا صدا و سیما نام زیبای پایتخت طبیعت را از برنامه هایش حذف کرده.... بنظر من مقصر اصلی تیم اجرایی دولت در استان می باشد که ساکت نشسته اند
روزنه
Iran, Islamic Republic of
آفرین و صد آفرین بر مدیران ناتوان و ضعیف دولت تدبیر و امید.... استعفای صریح و سریع مدیر صدا و سیما را می خواهیم....
دبير جغرافيا
Iran, Islamic Republic of
با استعفای مسؤلان مربوطه شاید بتوان گوشه ای از این بی احترامی و بی حرمتی به مردم دیار آریوبرزن را جبران کرد... یا علی مدد آقای استاندار خودتو نشون بده... چرا نام پایتخت طبیعت ایران از رسانه کهگلویه و بویر احمد حذف شده؟؟؟ لطفا در برنامه زنده تلویزیون جواب بدهید ممنون میشم
بويراحمدي ساكن تهران
Iran, Islamic Republic of
برای تمام کسانیکه با ..دست به چنین اقدام .زدند .و باید از تک تک مردم شریف استان عزیزمان عذرخواهی کنند... پایتخت طبیعت ایران (یاسوج) برای همیشه زنده است... آقای استاندار لطفا در خصوص احیای نام پایتخت طبیعت ایران اقدام عاجل فرمایید،،،،در غیر اینصورت یکی دیگر از استان های کشور صاحب این نام شایسته می شوند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
هم .وهم مدیر کل صدا وسیما ....بشن.ما راضی نیستیم.چرا باید این تئوری پایتخت طبیعت حذف بشه؟ مگه استان ما چه گناهی کرده که همیشه تاریخ باید فقیر باشه؟ بابا بخدا خجالت داره.این مدیریت ,به درد خودش میخوره
گچسارانی ها
Iran, Islamic Republic of
پول تبلیغات بدین به صدا وسیما تا پایتخت طبیعت را تبلیغ کنه.ای مدیر صدا وسیما به خدا خجالت داره این رفتار شما.مردم برای این هم باید پول بدند تا به نان ونوایی برسند؟
ولو دلو
Iran, Islamic Republic of
.برماهواره لعنت ......ما پایتخت طبیعت را میخواهیم.استاندار کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میرزا
Iran, Islamic Republic of
پایتخت طبیعت نمادفرهنگ واستقامت مردم استان بود چرا حذف شد ./ واقعا به حال دولت روحانی باید تاسف خورد که اولویت فرهنگی که باید در راس تمام اولویت ها باشد توسط یکی از مدیران ضعیف استان به راحتی حذف میشه ./
عشایر ساورز
Iran, Islamic Republic of
واقعا من یک چوپان هستم و از رادیو با جهان در ارتباط هستم . سواد هم نداشتم که تو اینترنت بنویسم ولی از طریق یکی از دوستان این جمله را نوشتم انصافا به گوش مسئولین برسونید. این جمله را هم یک پیام بازرگانی تبلیغ یک قطعه پلاستیک در نظر نگرفتید ./ شرمتان باد
یه بنده بی غرض خدا
Iran, Islamic Republic of
شک دارم این دوستانی که از قطع عنوان پایتخت طبیعت ایران از صدا و سیمای محلی صحبت می کنند یک روز برنامه های سیما و صدای استان را کامل دیده باشند . در بیش از نیمی از تیزرها و آرم استیشن های شبکه دنا و کلام و سلام تمامی مجریان و گزارشگران شبکه دنا این عنوان ذکر میشه و روزانه دهها بار از رادیو و تلویزیون پخش میشه . احتمالا دوستان از ماهواره بیکار نمیشن برنامه های شبکه خودشون را ببینن .
محمود
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالب بود،ازآقای رضاییان تشکر میکنم
محمود
Iran, Islamic Republic of
زنده بادمهندس بهرامی که این لقب زیباوماندگار،ودر خورشهرمان،رابنانهاد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1