تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۸۲۳۰۱

خروج شورای شهر یاسوج از حالت انفعال/مبارزه جدی با قانون‌شکنی‌ها در سطح شهر یاسوج

۴
۰
کبنا ؛علی علی‌پور با اشاره به اینکه تعدادی از اعضای شورای شهر یاسوج بازدید هفتگی از پروژه‌های عمرانی شهرداری و محلات شهر را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم که سایر اعضای شورای شهر که نسبت به این کار کمتر رغبت نشان می‌دهند در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی افزود: با این کار علاوه بر اینکه شورای شهر از حالت انفعال خارج خواهد شد، رصد مشکلات و برطرف کردن آنها نیز بهتر صورت می‌گیرد.

علی‌پور خاطرنشان کرد: در موارد زیادی دیده شده که به دلیل اهمال اعضای شورای شهر برخی تخلفات بزرگ در گوشه و کنار شهر رخ داده است و این تخلفات که در مواردی از سوی دستگاه‌های اجرایی و افراد بانفوذ بوده است، سهوا یا عمدا از دید شورا و شهرداری پنهان مانده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر از هیچگونه تخلف و کم‌کاری شهرداری گذشت نخواهند کرد، تصریح کرد: مردمی که در روز روشن به حقوق آنها تجاوز می‌شود انتظاراتی از ما دارند و ما نیز وظیفه داریم تا از بروز این قانون‌شکنی‌ها جلوگیری کنیم.

علی‌پور با اشاره به برخی مصادیق این تجاوز به حقوق شهروندان و طرح تفصیلی  یاسوج عنوان کرد: واگذاری معابر و پیاده‌روهای بلوار باهنر یاسوج تنها نمونه‌ای از این قانون‌شکنی و تجاوز به حریم شهروندان است که هم راه و شهرسازی و هم شهرداری در این زمینه کم‌کاری کرده‌اند.

این عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: آیا جایی دیده شده که پیاده روی ۶ متری به به کمتر از یک متر تبدیل شود و مسیر عبور آب شرب شهروندان به افراد حقیقی فروخته شود.

علی‌پور خواستار توجه هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نظارتی بر این‌گونه قانون‌شکنی‌ها شد و افزود: شورای شهر از این پس از کوچکترین تخلف و قانون ‌شکنی در سطح شهر یاسوج نخواهد گذشت.

انتهای پیام/خشت زر

 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا شورای شهر یاسوج ضعیف هست با احساسات مردم بازی کردند
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر علیپور ،مرد کار وتلاش
مندنی
Iran, Islamic Republic of
قرآن سولت نیرسه غیره ودین خرابی ایگردی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جالبه. علیپور فقط یه دفعه اومده بازدید و اومده همه رو متهم و مقصر کرده. واقعه اخلاقت دخترونه است. اگه میخوای کار کنی ، کار کن . دست از این خاله زنک بازیها بردار.. توانمند بودن این نیست که با نبود مشکلها کاری کنی، توانمند بودن یعنی با وجود مشکلات بتواان کار صحیح را انجام داد. اگر اینطور باشه که هروقت تریبون گیرت بیاد ناتوانیهای خودت رو به دیگران نسبت بدی که کار شایسته ای نیست.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1