تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۸۲۱۹۱

بعد از ۱۰ سال افتتاح کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج

۴
۰
کبنا ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج گفت: پس از ۱۰ سال رکود با اهتمام جدی و تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت استان و مدیران این واحد تولیدی این کارخانه به عرصه تولید نشاسته و گلوکز باز خواهد گشت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش دیودیده با بیان اینکه در اوایل دهه ۷۰ به منظور تأمین آرد و کمک به رونق بخش صنعت و کشاورزی استان بخش آرد و نشاسته و در ادامه گلوکز و دکستروز کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج شروع به فعالیت نمود افزود: در این دهه کارخانه آرد و نشاسته یاسوج عنوان نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد را یدک می کشید.
دیودیده اظهار داشت: محصولات این واحد صنعتی در دوران اوج فعالیتش تأمین کننده آرد استان و کشور و بخش عمده تولید شیرینی¬جات در کشور وابسته به تولیدات کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج بود و در کنار آن در محدوده زمانی محصولات آن بخاطر کیفیت منحصر به فرد وارد عرصه صادرات گردید.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در سال ۱۳۸۴ مشکلات رکود گریبان گیر این واحد صنعتی گردید و نتیجه آن تعطیلی خطوط تولیدی تا سال ۱۳۹۲ بود.
وی به آغاز تلاش ها از سال ۹۲ اشاره نمود و افزود: خوشبختانه با تلاش های همه جانبه خط تولید آرد این کارخانه مجددا وارد عرصه تولید شد و خط نشاسته که با فرسودگی و آسیب جدی مواجه شده بود در فرآیند جدی بازسازی و نوسازی قرار گرفت.
دیودیده خاطر نشان کرد: همزمان تغییرات در خط گلوکز و اصلاح و بازسازی در خط تولید خوراک دام آغاز گردید و پس از کوششی مستمر و قابل ستایش طی روزهای آینده و با حضور مسؤلین کشوری و استانی افتتاحیه خط تولید نشاسته انجام و در آینده ای نزدیک تولید گلوکز و خوراک دام در کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج کلید خواهد خورد.
وی ابراز امیدواری کرد با حمایت های دولت تدبیر و امید و حسن توجه و  پیگیری هایی که تمامی مسؤلین استان نسبت به رشد و توسعه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد دارند روحیه رشد و شکوفایی صنعتی بیش از پیش بر استان حاکم و واحدهایی همچون آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج، ماشین سازی پارس گچساران، روغن بهرخش و قند یاسوج که پس از سالها راکد بودن به عرصه تولید و در فازی با محوریت صادرات برگشته اند به عنوان الگویی مناسب برای واحدهای دیگر استان به مثابه سخن خواستن توانستن است درآیند.
انتهای پیام/تازش
نام شما

آدرس ايميل شما

مهمان
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر حاج زارع مرد عمل و اراده و مدیر توانمندش مهندس دیودیده...
تشکر فراوان از زحماتی که بابت راه اندازی مجدد این کارخانه کشیده اید..
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان خستگی ناپذیر و پای کار خصوصا حاج زارعی و مهندس دیودیده و مدیران این کارخانه
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
دیودیده اگر توان داشت دوره قبل این کار را انجام میداد اینها همه از تلاش مجاهد فی سبیل الله که وجودش را وقف مردم کرده و نماینده به حق مردم است که خدمات خود را نه در ساز و دهل می کند و نه منتی بر مردم دارد ، دعای خیر مردم گوارای وجودت حاج زارع .
Iran, Islamic Republic of
اگر مهندس نوذری استاندار وقت و حاج دهراب پور نبودند این کارخانه اصلا وجود خارجی نداشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1