تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۸۲۱۵۶

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دهدشت

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دهدشت بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرعامل آبفای شهری استان و جمعی از مسئولان استانی از تاسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دهدشت بازدید کردند.
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به اهمیت اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر دهدشت در ارتقاء سلامت عمومی شهروندان این شهر گفت: با بهره برداری از فاز اول این پروژه مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان می توانند در نصب انشعابات فاضلاب همکاری بیشتری داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اعتبارات بالایی که در دولت برای تکمیل این طرح هزینه کرده است باید تلاش شود تا با خرید انشعابات فاضلاب توسط شهروندان علاوه بر رعایت بهداشت عمومی مشکلات زیست محیطی ناشی از رها شدن فاضلاب های سطحی نیز کاهش یابد.
در ادامه سید علی لدنی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان با ارائه گزارشی از روند تکمیل و به بهره برداری رسیدن فاز اول تصفیه خانه فاضلاب دهدشت بیان کرد: این طرح دارای ۵ /۳کیلومتر خط انتقال و بیش از ۱۱۷ کیلومنر شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق مختلف شهر دهدشت است.
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار به مرحله اجرا در آمده است که فاز اول این طرح با حضور مسئولان کشوری به بهره برداری رسیده است.
وی تصریح کرد: این طرح برای جمعیت ۸۰ هزار نفری شهر دهدشت پیش بینی شده است و ظرفیت آن نیز حدود ۱۹ هزار متر مکعب در شبانه روز است.
لدنی نزاد میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح تصفیه خانه فاضلاب دهدشت را تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب دهدشت از سال ۸۴ آغاز و افق این طرح برای سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات پیش روی اجرای این طرح عدم استقبال مردم در خرید انشعابات فاضلاب است که امیدواریم با فرهنگ سازی این مشکل نیز برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1