تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۸۱۹۷۴

چمنیان: نظری دچار آلزایمر و کند ذهنی شده است

۱۹
۰
کبنا ؛.chamanian

آقای نظری مدیرعامل نفت و گاز گچساران احتمالاً دچار آلزایمر و کندی ذهن شده است. این چیزی بود که عباس چمنیان در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز ابراز داشته است.

محمد نظری مدیرعامل نفت و گاز گچساران صبح امروز به رسانه ها گفته بود که عباس چمنیان به علت کسب نتایج ضعیف نفت گچساران در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور، از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شده است.

برکنار نشده ام، بلکه طبق یک تفاهم نامه و با تصمیم خودم از تیم جدا شدم.

پس از گفته های مدیرعامل نفت گچساران، عباس چمنیان در اینباره و در تماس تلفنی با خبرنگار کبنااسپورت گفت: روز گذشته و طی توافقی که با مسئولین مناطق نفت خیز جنوب در اهواز داشتیم، با رضایت خودم و به آنچه که به صلاح نفت و هواداران خونگرمش می دانستم، تصمیم گرفتم که از این تیم طبق تفاهم نامه ای با مدیران باشگاه، جدا شوم.

سرمربی سابق نفت و گاز گچساران با بیان اینکه من خودم و بخاطر عبور تیم از این شرایط و بخاطر منافع باشگاه تصمیم به قطع همکاری گرفتم اظهار داشت: فکر میکنم آقای نظری بعنوان مدیرعامل تیم  دچار آلزایمر و کندی ذهن شده اند، چرا که روز گذشته و پس از جلسه ای سه ساعته با حضور ایشان و سایر مدیران نفت، بنده حاضر شدم که قطع همکاری کرده تا حتی باشگاه نفت از لحاظ مالی نیز متضرر نشود و مطالباتم را فقط تا نیم فصل اول دریافت کنم، اما آقای نظری طبق خبری که در رسانه ها امروز منتشر شده است اعلام داشته اند که چمنیان را از کار برکنار کرده ایم و این واقعاً بی انصافی است و از اخلاق حرفه ای به دور است و از این حرکت ایشان بسیار متعجبم.

عباس چمنیان که از اظهارات امروز محمد نظری بسیار ناراحت بود در ادامه به خبرنگار کبنا گفت: اگر مدیرعاملی فرق بین برکناری و عقد تفاهم نامه را نمی داند باید به حال آن باشگاه تاسف خورد و من نیز به حال باشگاه نفت و گاز تاسف می خورم که مدیرعاملی اش را آقای نظری بر عهده دارد. اگر آقای نظری حرفشان این است که مرا از کار برکنار کرده اند، بنده از برکناری ام استقبال کرده و توافق نامه را پاره  و از فردا هم تمرینات تیم را شروع میکنم تا زمانیکه حکم برکناری ام به دستم برسد و البته همه مطالباتم را نیز پیگیری خواهم کرد.

چمنیان با تاکید بر اینکه گفته های محمد نظری دور از شان یک مدیر است تصریح کرد: به گواه اکثر کارشناسان و اصحاب رسانه ما در بیشتر مسابقات تیم برتر زمین بوده ایم و تیم دست و پا بسته ای نبودیم و نکته دیگر اینکه هنوز یک نیم فصل و ۳۳ امتیاز باقی مانده و با توجه به اینکه فاصله امتیازات بسیار کم است و میتوان به بالای جدول و از تیم های مدعی شد و من به عنوان یک دوستدار نفت، این فرصت را در اختیار نفت و گاز گچساران قرار دادم تا فضایی جدید ایجاد شده تا به نفع مردم خوب این شهر باشد و باز هم هم خدمت آقایان عرض مکنم که وقتی کسی آمده و چنین فداکاری را انجام داده است و از مطالباتش صرف نظر کرده است دور از شان یک مدیر است که عنوان برکناری را به کار ببرد.

سرمربی سابق تیم نفت و گاز گچساران با بیان اینکه عوامل زیادی سبب نتیجه نگرفتن این تیم شد، در ادامه گفت: تیم نفت و گاز در این فصل مشکلات بسیاری داشت که بنده تاکنون هیچ حرفی در اینباره نزدم و البته بخاطر اینکه فضای این تیم و آرامشش بر هم نخورد از ذکر آنها خودداری خواهم کرد با اینکه فقط چمنیان عامل نتیجه نگرفتن تیم نبوده است و عوامل بسیاری دخیل بوده اند.

چمنیان در آخر با آرزوی موفقیت برای تیم سابقش گفت: من با تمام وجودم همچنان عشق و علاقه خاصی به تیم نفت و گاز گچساران و هواداران خوب و مردم خونگرمش دارم و از همه رسانه ها و بخصوص کبنا نیوز تشکر میکنم که در این مدت به هر شکلی سعی کردند که حامی تیم باشند و آرزو میکنم در ادامه راه شرایط به گونه ای نشود که با احساسات هواداران بازی شود و یا اختلافات و تنش های مدیریتی و یا سلایق مختلف سیاسی باعث متضرر شدن این تیم پر هوادار شود. و از مسئولین می خواهم تا همه دست در دست هم بگذارند تا تیم نفت و گاز به آنچه که لیاقتش را دارد برسد و باز هم اعلام میکنم که تا نیم فصل هرچه در توان داشتم گذاشتم و اکنون نیز به سهم خودم از مطالباتم صرف نظر کردم تا اینگونه به تیم کمک کرده باشم.

در این باره:

همچنین در همین رابطه سایت باشگاه نفت و گاز گچساران و جدا از گفته های محمد نظری مدیرعامل تیم و در مطلبی جداگانه صحبت از توافق بین طرفین کرده و هیچ ذکری از برکناری سرمربی نیاورده است. در این خبر آورده شده است:


طی توافقنامه میان باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه چمنیان ادامه فصل را در کنار این تیم نخواهد بود.


براساس این گزارش، طی توافقنامه ای که میان باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه با حضور محمد نظری مدیرعامل این باشگاه به امضاء رسید عباس چمنیان از ادامه کار با این تیم انصراف داد.

این نشست که در محیطی صمیمی و براساس توافق طرفین برگزار شد پس از گزارش عباس چمنیان در خصوص عملکرد خود طی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال جام آزادگان نقاط ضعف و قوت تیم توسط هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب مورد بررسی قرار گرفت .

در ادامه نشست براساس اظهارات سرمربی و انتظارات هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص موفقیت این تیم در نیم فصل دوم و عبور از بحران، و عدم توافق نظر در برخی مسائل میان باشگاه و سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران، ادامه همکاری امکانپذیر نشد.

براین اساس طی توافقنامه ای که میان باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب و عباس چمنیان صورت گرفت این مربی با اخلاق فوتبال کشور به صورت توافقی از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جدا شد.

گفتنی است؛ مذاکرات باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب و مسئولان امور ورزش نفت و گاز گچساران تا انتخاب سرمربی جدید در ستاد باشگاه مناطق نفتخیز جنوب ادامه خواهد داشت.


گفت و گو: آرش کنارکوهی
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار
Iran, Islamic Republic of
احسنت به چمنیان معرفت خودشونشون دادکی میادبه خاطرپول ازحق وحقوق خودش بگذره کمک مربیش به خاطر ۵ میلیون قهر کرده بودچمنیان مرد به تمام معناست
قابل توجه مسئولین نفت
Iran, Islamic Republic of
چمنیان مرد اخلاق. براش یک خداحافظی با شکوه باید برگزار کنید اگر راست می گید.اقای حبیبی از همه هواداران و رسانه ها و مسئولین و.... دعوت کنین و از این مربی با دانش به بهترین شکل تقدیر کنید. اصلاً می تونید ایشون رو بزارید مشاور و مدیرفنی تیم. الکی از دستش ندید. خدایی بهتر از هوشنگ نصیرزاده نیست؟؟؟که معلوم نبود پارسال کارش چی بود؟!!!
هی کمک
Iran, Islamic Republic of
تغییر بعدی:
پرهون: بای-ابوالحسن غلامی: های
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
خانم فوتبالیست برات متاسفم. خیلی هم متاسفم. تو که شعور و سواد فوتبالی نداری چه اطلاعاتی از سابقه آقای چمنیان داری؟ ایشون کدوم تیم را هدایت کرده که از رده پائین به بالا برده؟ غیر از این بوده هر جایی که فعالیت داشته تیم ها را به رده ها و دستجات پائین تر اورده. نمونه بارزش همین پارسال . چیکار کرد شهرداری یاسوج را برد دسته دو. اگر مربی بود که تو شهر خودش با این همه تیم دنبال کار نمی گشت. برو حیا کن نفت و گاز را رها کن . یادته از همون هفته های اول گفتم ایشون مربی نیست ولی مدرس خوبیه. خانم فوتبالیست حالا ##و سکوت کن.
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از شخصیت و شعور و فهم بالای عباس چمنیان. واقعا خسته نباشید. شما این کاره نبودید. بچسب به همون مدرسی مربیگری واقعا بهتره
uik
United States
سلام این آقای نظری کی مدیر عامل گچساران شد . اقای عکاشه این صحفه هرچه سریعتر غلط گیری کن منظورت مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب شاید .
چرخ زن
Iran, Islamic Republic of
حبیبی اخرش کار خودتو کردی
عشق من چرام
Iran, Islamic Republic of
سلام لیگ دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
شایسته سالاری
Iran, Islamic Republic of
باید به حال مدیریت ورزش تاسف خورد فوتبال امروزه یه علمه باید مشکل را علمی حل نمود با سیاسی بازی و ندانم کاری اگه فرگوس هم بیاد دوباره جلسه میگیرید و برکنارش میکنید.اقای باقری اگه شما دلسوز بودی کار را به کاردان میسپردی نه به قول گفتنی تعویض صفر با صفر.ثانیا تیم فوتبال میبایست آسیب شناسی بشه و اون هم با ابزار خودش .اونوقت دست به تغییرات زد. اطلاعاتی دردست دارم که با کوچکترین تغییرات ،حفظ وضع موجود ،ایجاد آرامش در تیم و ........میشود تیم را بازسازی و امیدوار به اینده کرد.شما که هیچ اطلاعاتی از فوتبال ندارید حبیبی هم از شما بدتر.لطفا کاری نکنید که دودش به چشم همه بره قدمهایتان را دقیقتر و حساب شده تر بردارید.به امید سرفرازی گچساران
غافلگیر
Iran, Islamic Republic of
اقای چمنیان مربی با اخلاقی که در فوتبال این دوره زمونه ازش کم هست. ما هواداران نفت از ته قلب دوستت داریم
تیزبین
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از آرش خان بخاطر مصاحبه و اطلاع رسانی جامع
دست آقای چمنیان دردنکنه که در نهایت احترام و حفظ اخلاق از تیم جدا شدند
تیم نفت با توجه به بازیهای بسیار سخت نیم فصل دوم نیاز به یه شوک داشت که تغییر مربی بهترین راه ممکن بود
الان یزدی مربی موفق اهواز بیکار و منتظر پیشنهاد.... مدیران باید دست به کارشوند تا بلکه تیم تو لیگ بمونه
تو نیم فصل اول یزدی از تیم بی ادعا و جوان استقلال اهواز یه تیم مدعی ساخت حداقل میشه امیدوار به موندن شد با این مربی
پدر یکی از بازیکنان تیم نوجوانان
Iran, Islamic Republic of
یه پیشنهاد برای مسئولین و هیات فوتبال نفت دارم و اونم اینه که از چمنیان عنوان مربی در تیم های پایه استفاده کنند.بخدا حیفه که چنین مربیان با دانشی رو از دست بدیم
آرش کنارکوهی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از وقتی که گذاشتید.
آقای نظری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب هستند و تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نیز زیر مجموعه مناطق نفت خیز می باشد.
سربلند باشید.
منظور
Iran, Islamic Republic of
این پیش کسوت بیطرف ظاهرا در غار اصحاب کهف گیر کرده بوده که هنوز فکر میکنه چمنیان سال قبل مربی شهرداری بوده !!!!!!!
بابا از خواب بیدار شو
چمنیان سال ۹۰ مربی شهرداری بوده نه پارسال !!!!!
البته از قدیم گفتند آدم دروغگو و مغرض ، کم حافظه میشه .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای نظری ما اعتقادمون بر اینه که اصلا تیم فوتبال نفت گچساران را حذف کن تو این شرایط بد اقتصادی تحریمهای ظالمانه واقعا نباید پولها را الکی هزینه فوتبال کنیم تا جایی که از شما سراغ میرود اینشاءالله این کار را خواهید کرد ضمنا هیچکدام از ای بازیکنان از بچه های استان خودمون نیستند نه تو فوتبال نه تو شنا نه تو هندبال و غیره تو را خدا جلوی این همه هزینهای بی مورد را بگیرید در همه امورموفق باشی
الهی
Iran, Islamic Republic of
چمنیان میره استعفا میده قدیری دنبال مطالباتشه....بی معرفت ایستاده اخراجش کنن
مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
جناب همشهری نمیدونم باچه فکری این حرفا زدی نمیدونم چند سالته اما وقتی یکی مثل جنابعالی میاد همچین حرفایی میزنی وای ب حال بقیه.یعنی ک چی تیمارو کلا حذف کن این حرف اصلا با عقل جور درمیاد.گیرم کل تیما از دور برن کنار پولش میره توجیب جنابعالی؟؟؟؟این حرفا چیه بابا ما دلخوشیم به همین تیما مخصوصا فوتباله.امکانات و جاهای تفریحی خوبی که نداریم تو سطح شهرفقط افتادیم دنبال فوتبال و هتدبال بقیه ورزشها حالا شما نمیدونم با چه طرز فکری میگین کلا حذف کنین یه کم عاقلانه فکر کنین توروخدا.حذف بشن که همون تعداد جوان وعاشقی میان ورزشگاه یا دنبال فوتبال میگیرن برن توکوچه خیابون دنبال درگیری یا برن توپارکای سطح شهر وذغال گردون تا بدن.اگه شما اینو میخواین بفرمایین برین انجام بدین چیکار دارین که تیم حذف بشه یا...
ما این تیم دوسش داریم درهر سطحی هم باشه طرفدارش هستیم.پس لطفا یه کم عاقلانه تر به قضیه نگاه کنید
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
پارسال ضیایی رو آوردید. امسال چمنیان. دو تا مربی یکی با اخلاق تند و مربیگری قدیمی، یکی باسواد و اکادمیک.. چرا با هر دو به ته چاه رفتیم؟ کجای کار خودما ایراد داره؟ بابا مشکل تیم سرمربی تیم نبوده . چه سال پیش چه امسال . مشکل همین هایی هستند که فقط حرف میزنن که خودشون تو تیم باشند. حالا بعدی رو بیارید تا ببینید هیچ تفاوتی تو اصل کار نمیکنه .
تی ان تی....
Iran, Islamic Republic of
ضیایی عشقه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1