تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۸۱۵۲۹

بزرگواری: چرا واقعیت را نمی‌گوئید/ کریمی: فرهنگ عذرخواهی داشته باشیم

۱۴
۰
کبنا ؛سفر آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان‌ کهگیلویه انجام گرفت.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، آیت‌الله ملک‌حسینی با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های مختلف این شهرستان بازدید کرد، وی همچنین با مردم مناطق مختلف این شهرستان دیدار و از نزدیک با مشکلات و گرفتاری آنها آشنا شد.dhdasht5
جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، معاونین عمرانی وسیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 تاکید آیت الله ملک حسینی بر راه اندازی پروژه کارخانه آجر دهدشت/ توجه بیشتر مسئولان به مسائل فرهنگی
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پروژه کارخانه آجر دهدشت را یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی استان دانست و گفت: این پروژه زمینه اشتغال بسیاری از جوانان بیکار را فراهم می کند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در شورای اداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به اشتغالزایی ۴۰۰ نفری این پروژه افزود: این کارخانه تاثیر بسیار خوبی در روند توسعه صنعت، اقتصاد، حمل ونقل ومشاغل متعدد در استان خواهد داشت.
وی حمایت از سرمایه گذار کارخانه آجر از سوی مسوولان استانی را ضروری خواند و اظهارکرد: بهره برداری از کارخانه آجر زمینه حضور دیگر سرمایه گذاران را در سطح استان فراهم می کند.
ملک حسینی با تاکید بر توجه بیشتر مسوولان به مسایل فرهنگی تصریح کرد: مصلی ها و مساجد شهرستان کهگیلویه در اولویت بهره برداری قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه خدمات خوبی در طول دوران انقلاب به مردم شهرستان کهگیلویه ارایه شده است ابراز داشت: باید از پتانسیلهای این شهرستان بخصوص توسعه بخش کشاورزی به نحو احسن استفاده کرد.
ملک حسینی با اشاره هدررفت هزینه در بسیاری از طرح ها غیر کارشناسی شده کهگیلویه عنوان کرد: طرح های زود بازده و اشتغالزا باید در اولویت تخصیص اعتبارات باشند.
وی توسعه راهها، ارایه خدمات بهداشتی در روستاها و توجه بیشتر به توسعه بخش کشاورزی را از دغدغه های اصلی مردم اعلام کرد.
فاز اول کارخانه آجر دهدشت ۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برای بهره برداری و تکمیل فاز اول کارخانه آجر دهدشت۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
پژمان نیک اقبالی با اشاره به بازدید نماینده ولی فقیه از این پروژه افزود: تاکنون ۱۷ میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته است.
وی کارخانه آجر دهدشت را یکی از مهمترین پروژه های استان دانست و اظهارکرد: مشکلات مالی کارخانه آجر دهدشت بصورت ویژه از سوی استاندار در حال پیگیری است.
نیک اقبالی با اشاره به اینکه کارخانه آجر دهدشت برای ۴۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد تصریح کرد: پیش بینی می شود فاز اول این طرح تا اسفند زیر خط تولید برود.
وی ظرفیت تولید روزانه این کارخانه را در روز بین۶۵۰تا ۷۰۰هزار قالب اعلام کرد و ابراز داشت: پیش بینی می شود در سال ۸۰۰ تن انواع آجر تولید کند.
عملیات اجرایی کارخانه آجر دهدشت سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار آغاز شد.
 
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:
مسئولان صادق باشند/ همت مسئولان استانی را پای کار کارخانه آجر نمی‌بینم
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آخرین پیگیر‌های صورت گرفته و بررسی خط انتقال با نظر کارشناسان امکان لوله‌کشی گاز از مسیر دهدشت به بخش‌های دیشموک و چاروسا برای وزارت نفت وجود ندارد.
نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه عصر امروز به ریاست نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و با حضور ائمه جمعه دهدشت و سوق، معاونان استاندار، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان و نماینده شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید علی‌‌محمد بزرگواری در این نشست با اشاره به شرایط سخت اعتباری در سال گذشته اظهار کرد: به مردم وعده می‌دادیم اما برای آن‌ها روشن نمی‌کردیم که اعتبارات قطره‌چکانی است.
این نماینده مجلس وضعیت اعتبارات در سال جاری را مثبت دانست و تصریح کرد: هر مسئولی برای گرفتن اعتبارات تلاش نکند تنبلی از خودش است.
بزرگواری توضیحاتی را درباره پروژه‌های مهم و نیمه کاره کهگیلویه ارائه داد و اظهار کرد: تعهدهای بی‌مورد در برخی از پروژه‌ها و وعده‌های بی‌اساس بدون توجه به زیرساخت‌های لازم توقعاتی را در مردم حوزه انتخابیه ایجاد کرده که جای نگرانی است.
نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم صادق بودن مسئولان با مردم، گفت: طبق آخرین پیگیری‌ها و نتایج نهایی کارشناسی تا زمانی که پتروشیمی بیدبلند راه‌اندازی نشود پروژه‌های دهدشت و گچساران در این زمینه شروع نخواهد شد.
بزرگواری با بیان این‌که سلسله مراتب راه افتادن این پروژه از اول به مردم گفته نشد، پیشرفت فیزیکی در بیدبلند را ۲۵ درصد خواند و ادامه داد: با راه‌اندازی این پتروشیمی پروژه گچساران و دهدشت آغاز می‌شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت کارخانه آجر مروارید دهدشت پیچ و خم‌های بانکی در ارائه تسهیلات ۵ میلیارد تومانی به این پروژه را باعث کندی عملیات دانست و با بیان این‌که هفتگی پیگیر تسهیلات در بانک‌های عامل هستم، افزود: همت مسئولان استانی را پای کار کارخانه آجر نمی‌بینم.
*وعده برداشت آب از پشت سد مارون مضحک است/ چرا واقعیت را نمی‌گویید

بزرگواری وعده برداشت آب از سد مارون به مردم را از دیگر اشتباهات خواند و با غیر منطقی دانستن برداشت آب از پشت سد تنها راه آبرسانی به دشت‌های کلاچو را از راه ایجاد بند انحرافی در سد عنوان کرد.
وی گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا را یادآور شد و تصریح کرد: بر اساس آخرین پیگیر‌های صورت گرفته و بررسی خط انتقال با نظر کارشناسان امکان لوله‌کشی گاز از مسیر دهدشت به این بخش‌ها برای وزارت نفت وجود ندارد.
بزرگواری ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مقرر شد مطالعات CNG در بخش‌های مذکور از سوی مسئولان استانی انجام شد تا در اولین فرصت در سال ۹۴ گازرسانی به این بخش‌ها آغاز شود.
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی پروژه بی‌سرانجام سیمان سپوی دهدشت را متذکر شد و گفت: این کارخانه دولتی نیست که با دادن کارت زرد به وزیر پیگیری کنم، کارخانه سیمان شخصی است و بارها جهت اعطای تسهیلات سرمایه‌گذار را حمایت کردم اما اکنون با هزینه ۱۵ میلیاردی رفته و پیدایش نیست.
بزرگواری خطاب به دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: چرا واقعیت را نمی‌گویید سرمایه‌گذار تسهیلات را از بانک گرفته و متواری شده است.
در شورای اداری مطرح شد
انتقاد امام جمعه دهدشت از وضعیت نامطلوب پروژه‌های عمرانی و بیکاری در کهگیلویه
امام جمعه دهدشت از وضعیت نامطلوب پروژه‌های عمرانی این شهرستان انتقاد کرد.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سرکشی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی از کهگیلویه، اظهار داشت: این شهرستان به عنوان مادر فرهنگی و جغرافیایی این منطقه دچار مشکلات عدیده‌ای است.
وی با بیان اینکه تاکنون زحمات بسیاری در راستای حل مشکلات صورت گرفته است، افزود: مردم این شهرستان از وضعیت موجود ناراضی و ناامید هستند چرا که هر پروژه‌ای در این شهرستان شروع شد ثمره‌اش برای مردم معلوم نبوده است.
وی از پتروشیمی به عنوان یکی از پروژه‌های راکد و به کما رفته این شهرستان نام برد و با اشاره به توقعات ایجاد شده برای مردم در اجرای این پروژه هشدار داد و گفت: اگر پروژه جاده پاتاوه به دهدشت هم در بلاتکلیفی به چنین سرنوشتی دچار شود ناامیدی بر شهرستان حاکم می‌شود.
حسینی مهاجرت از شهرستان به دلیل نبود اشتغال را نگران‌کننده خواند و با بیان این‌که هیچ کاری در کهگیلویه به سرانجام نرسیده است گفت: وقتی مردم از راه‌اندازی پروژه‌ها و رونق اقتصاد ناامید می‌شوند راهی جز مهاجرت برایشان باقی نمی‌ماند.
حسینی اشتغال را مشکل اساسی کهگیلویه دانست و افزود: اگر هزینه‌هایی که در احداث راه‌ها انجام می‌شود را صرف ایجاد اشتغال کنند بحث مهاجرت هم پیش نمی‌آید و جوانان این دیار در دام آسیب‌های اجتماعی گرفتار نمی‌شوند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه تصریح کرد: احساس می‌شود هزینه‌هایی که در احداث جاده می‌شود راه را برای فرار از شهرستان هموار می‌کند و سودی غیر از این ندارد.
امام جمعه دهدشت طرح فاضلاب دهدشت، عدم رسیدگی به بافت قدیمی و استفاده نشدن از ظرفیت امامزادگان در دهدشت را از دیگر موانع و مشکلات برشمرد و گفت: بافت قدیم دهدشت از حالت ویرانه‌ای اصلاح شود تا زمینه رونق گردشگری فراهم شود.
این مسئول پروژه آبرسانی حومه غربی را حائز اهمیت دانست و با بیان این‌که حومه غربی اگر آباد شود مهاجرپذیر می‌شود گفت: هر هزینه‌ای در راه‌اندازی این پروژه شود هدررفت ندارد.
حسینی بی‌توجهی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به مثابه خندان رفتن با مال و برگشتن با گریه دانست و افزود: مبارزه با بدحجابی امروز با صرف هزینه اندک ممکن است، اگر جلوی این معضل فرهنگی گرفته نشود فردا با هزینه‌های کلان و با شمشیر و نیزه هم به دست نخواهد آمد.
***
فرماندار کهگیلویه تأکید کرد
مدیریت جهادی دوای درد مشکلات عدیده شهرستان کهگیلویه
فرماندار کهگیلویه گفت: مشکلات عدیده شهرستان کهگیلویه تنها با مدیریت جهادی برطرف می‌شود.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به تلاش مدیران در ارایه خدمات و اجرای پروژه های عمرانی گفت: وفاق و همدلی در فضای عمومی جامعه نقش مهمی در توسعه این شهرستان دارد.
کرامت کریمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری با اشاره به وجود برخی مشکلات و تنگناهای در برخی مناطق شهرستان افزود: مدیریت جهادی و همکاری مسوولان به بطرف کردن مشکلات کمک می کند.
وی با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ عذر خواهی مسوولان اظهارکرد: صداقت مدیران با مردم یک ضرورت است.
کریمی فرهنگ را زیربنایی ترین راهکار برای هرجامعه دانست و تصریح کرد: پروژه های فرهنگی در سطح شهرستان در اولویت بهره برداری قرار دارند.
وی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد را یکی از مهم ترین پروژه های شهرستان خواند و ابراز داشت: این پروژه تا پایان سال مالی جاری به بهره برداری می رسد.
کریمی وعده مدیران در پیگیری مشکلات مردم را مهم ذکر کرد و افزود: احساس مسوولیت بیشتر مدیران نقش مهمی در راستای ارایه خدمات بهتر به مردم دارد.
سید کرامت کریمی  از حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی در سرکشی از پروژه‌های شهرستان تقدیر کرد.
فرماندار کهگیلویه نگاه زیربنایی به فرهنگ و اجتماع و کمک برای حل مشکلات به ویژه در پروژه‌های عمرانی را مهم خواند و گفت: ویژگی‌های مدیر در زیبایی صداقت با مردم است.
کریمی خاطرنشان کرد: بارها در جلسه شورای اداری تأکید کردم که گفتار امروز ما گواه فرداست، با مردم صادق باشیم و فرهنگ عذرخواهی را در دل خود به جامعه ارزانی دهیم.
وی تصریح کرد: از مدیران خواستم احساس مسئولیت آن‌چنان بر شما چیره شود که احساس تعهد شما را از خواب نیمه شب بیدار کند.
به گفته کریمی عمل کردن به تعهدات با این شیوه می‌تواند نگاه فرهنگ را برای توسعه فرهنگی شهرستان و پروژه‌های عمرانی محقق سازد.
کریمی با مظلوم خواندن فرهنگ، اظهار داشت: متولیان این حوزه بدانند اگر فرهنگ و اجتماع پیوند داشته باشند می‌توانیم توسعه اجتماعی را رونق دهیم.
این مسئول در ادامه سخنانش اتحاد و وفاق را یک امر مهم و حیاتی در شهرستان دانست و افزود: امروز شهرستان ما بیش از هر زمانی نیازمند اتحاد و همدلی است.
کریمی نیاز به وحدت را از دو منظر مطرح و عنوان کرد: از یک جهت به خاطر مشکلات شهرستان و از سوی دیگر اهتمام بر جوانب مشترک همدیگر نیاز ضروری به حفظ وحدت و همدلی را ایجاب می‌کند.
فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: به برکت حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس و روحانیت تعامل خوبی برقرار است اما این تعامل نیاز به تقویت دارد و در پرتو رهنمودهای مذهبی آیت‌الله ملک‌حسینی و رهبران مذهبی کار را آسان خواهد کرد.
نبود اعتبارات کافی برای اتمام آبرسانی حومه غربی دهدشت
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویر احمد، زمان اتمام این پروژه را داشتن اعتبارات کافی عنوان کرد و گفت: اگر اعتبارات تأمین شود، کمتر از چهار سال این پروژه تکمیل و به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید.
روژه عظیم حومه غربی یکی از پروژه‌های مهم در بخش کشاورزی و توسعه شهری شهرستان کهگیلویه است که می‌تواند تحول عظیمی در عمران، آبادانی و اشتغال جوانان این منطقه باشد.
این طرح بزرگ در چهار فاز پیش‌بینی شده که با بهره‌برداری از آن ۵۰۰ هکتار از اراضی روستای چهار‌مه، شمال و قسمت جنوبی سوق، شمال تا جنوب روستای چنگلوا زیر آب خواهد رفت.
با توجه به پلمب ‌شدن این پروژه مهم از سوی امام جمعه، بخشدار مرکزی و قاضی دادگاه عمومی شهرستان لنده، تمام امیدها به یأس تبدیل شد و مسئولان دلیل پلمب شدن این طرح بزرگ آبرسانی را تخریب پایه‌های پل عنوان کردند.
علی لطفی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای  استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به پلمب شدن اخیر پروژه حومه غربی دهدشت، روند اجرایی فیزیکی این پروژه را ضعیف عنوان و اظهار کرد: با وجود محدودیت‌های مالی، پروژه همچنان فعال و کارش را ادامه می‌دهد.
وی در پاسخ به سئوالی که چرا بدون هماهنگی فرماندار کهگیلویه این پروژه به دستور قضایی پلمب شده است؟ بیان داشت: با توجه به برخی ناهماهنگی‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی، طبق جلسه‌ای در این خصوص که به صورت مشترک با اداره راه و شهر‌سازی در استان داشتیم، مشکل برطرف شد.
این مسئول با توجه به تخریب احتمالی پل این پروژه، بیان کرد: این پروژه ضمن اینکه آسیبی به پل نمی‌رساند، موجب تحکیم پایه‌های پل خواهد شد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای  استان کهگیلویه و بویر احمد، تخصیص اعتبارت ناچیز سالیانه نسبت به این پروژه را ناکافی عنوان کرد و توضیح داد: این طرح در مجموع به بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت فازهای سد انحرافی، ایستگاه‌های پمپاژ و شبکه‌های اصلی و فرعی نیاز دارد.
وی عنوان داشت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده حدود ۱۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه برای سال آینده در نظر گرفته شده است که اگر به تصویب برسد، می‌تواند گامی مؤثر در این راستا باشد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویر احمد، اختصاص اعتبارات ناچیز در سال را منجر به افزایش مدت اجرای عملیات این پروژه عنوان کرد و بیان داشت: اگر اعتبارات مالی تأمین شود، کمتر از چهار سال این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی در پایان تشریح کرد: طرح آبرسانی به دهدشت حومه غربی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری در کهگیلویه بوده و پیگیر این پروژه مهم به صورت ویژه هستیم.
انتهای پیام/سروش مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهري
Iran, Islamic Republic of
ضعف شما نمایندگان در دوره قبل باعث گردید تا با لابی گری پتروشیمی بهبهان دراول این فرآیند قرارگیرد موضوعی که کارشناسی نبود وفقط نفوذ آقای ........ بود دراین راستا می بایست خوراک گچساران ودهدشت را بهبهان تامین نماید نه بید بلند
راستی حاج آقا چرا شما به مردم نمی گوید چطور این طور شد؟
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا شما بفرمایید کی وچگونه کلاه سرمان رفته
همشهري
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی پولها را خراب نکنید تا همینجا هم هر چی به این کارخانه اجر پول دادید بسه اخه این کارخانه با ۸۰۰تن در سال یعنی یه سایپا در روز اجر خرج خودش را هم در نمیاره چه برسه به قسط بانک
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری تازه از خواب ... طی هشت سال گذشته ...
م.ر
Iran, Islamic Republic of
اقای سروش دیروز تو جلسه شورای اداری اصلا حضور نداشته
ایل//چرام
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری کدام صداقت رامی گویی//متاسفانه .ادم باصداقتی ن..//بین ارباب رجوعی که به شمارای داده باان یکی که رای نداده چه اندازه تفاوت میگذاری//.چیزی .///
تقی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقای بدبخت عصبیه فکرش به این جاها قد نمیده فتنه گرا
چاروسایی
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده محترم .مگر گاز رسانی به قلعه رئیسی و دیشموک از گاز رسانی به کوه های سر به فلک کشیده و صعب العبور وبرف خیز اردبیل وآذربایجان سختر است یا از روستای برفگیر پر باران شمال هزینه بر تر است این نشانه ضعف شما ومسوولین استان ماست .این ظلم بزرگ به ماست که شما ها نماینده ما ورابط ما با مسوولین کشوری هستید .هر روز به مردم وعده می دهید و عمل نمی کنید تازه در زمان شما پروژه های شهرستان تعطیل شد .یا شما به خوابید وخیال می کنید مردم درک نمی کنند نه حاج آقا گاز رسانی به قلعه رئیسی ودیشموک سخت نیست .اما آدم دلسوز وخدا ترس نیست .بترسید از خدا .بترسید از روز قیامت .بترسید از رو باز خواست .که آه این مردم در دنیا وآخرت دنبال شماست .
محمد
Iran, Islamic Republic of
عجیبه بزرگواری ازواقعیت صحبت میکند
باوی
United States
همه این رامیدانندولی یکی مثل آقای بزرگواری واقعیت را می گویدولی آقای تاجگردون این حقیقت را نمی گوید وفقط به فگر...ست وپتروشیمی را کرده ..برای .......مهم نیست خوراکش ازکجا بیاید وتازه محصولش کجا میخواهد برود چون .باید ازبید بلند یایدکه اگر حتی بید بلند هم درست شوددوبار پتروشیمیهای دهدشت ، نور آباد وبوجن آماده نیستن که محصول گیرند .کاش پولش را صرف کار دیگری میکردند.
باوی واقعی در جواب باوی حسود
Iran, Islamic Republic of
فقط اینو میدونم امثالهم شماها از غصه آقای تاجگردون تا هروقت که نامنویسی بکنه برا حوزه گچساران و باشت چون فقط خودش وکیل مردمه باشعور این حوزه هست تااون موقع دق مرگ میشوید بابا چشم بینا داشته باشید ببینید که در تمام کوچه های دوشهر وتمامی روستاهای تابعه حوزه مربوطه چقدر کار میشود درسال جاری به اندازه ده سال که نمایندگان ما افرادی سودجو بوده وباشدکار عمرانی انجام گرفته به واسطه آقای تاجگردون واقعا که آدم تاسف میخوره برای فکر پوسیده شماها
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری شما ها ضعیف عمل کردید گاز گچساران می رود بید بلند و بعد از یک مرحله برگردد گچساران این چه کاری پالایشگاه در خود گچساران بزنید تا خوراک پتروشیمی گچساران و سپس دهدشت فراهم شود بید بلند پتروشیمی ندارد در دستور کار هم نبوده خوزستانی ها سرتان کلاه گذاشته اند تازه خوراک پالایشگاه بید هم از گچساران می رود خوراک پالایشگاه شیراز هم از گچساران هست به اضافه پتروشیمی بندر امام هم خوراکش از گچساران هست اجازه دهید ما مردم این خطوط را یک روز ببندیم همه چی حل می شود هم پتروشیمی گچساران هم دهدشت . بروجن را هم تاج گردون در دانشگاه گفت خودم با رایزنی حذف کردم .
بیکار
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت کبنا نیوز سلام علیکم:تعداد ۵ نفر جدیدا در اداره برق ..استخدام شده اند لطفا پیگیری گردد چگونه جذب شده اند. با تشکر
پارسه
United States
اطلاعاتی که درمورد کارخانه آجر داده شده اشتباهه
تولید روزانه کارخانه آجر درصورت بهره برداری کامل یعنی فاز اول و دوم بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تن در روز میباشد حدودا روزانه ۵۰ تریلر انواع آجر وسفال
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1