تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۸۱۴۶۲

کارکنان کدام سازمان کمترین حقوق را می‌گیرند؟

۱۲
۰
کبنا ؛کمترین پایه حقوقی مربوط به کارکنان جهاد کشاورزی است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در جمع معاونین سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور گفت: کمترین پایه حقوقی مربوط به کارکنان جهاد کشاورزی است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، قدرت‌الله ویسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج و مسائل مطرح شده در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور در چابهار با حضور مدیر کل بودجه و همچنین مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشتگان یکی از مسائل مهمی بود که در این نشست مورد بحث قرار دادیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بعد از ۳۰ سال خدمت بازنشستگان این سازمان لازم است که در سریع‌ترین زمان ممکن این مطالبات پرداخت شود، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان تلاش‌های زیادی برای پرداخت این مطالبات صورت داده‌اند که امید است هر چه سریع‌تر به نتیجه برسند.
وی گفت:  موارد مربوط به کسری اعتبارات و همچنین بدهی‌های سازمان‌های جهاد کشاورزی بابت عوارض شهرداری‌ها و بازداشتنامه‌های تامین اجتماعی را در این نشست مطرح کردیم که امید است بتوانیم نتایج مثبتی از این پیگیری‌ها کسب کنیم.
ویسی در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی در چابهار  ادامه داد: حقوق پرسنل سازمان در مقایسه با خیلی از دستگاه‌ها ناچیز و به گو نه‌ای است که خیلی از بندهای خدمات کشوری در آن اجرا نشده است.
این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد  تأکید کرد: بایستی هرچه زودتر این مشکل برطرف شود تا کارایی سیستم و نیروی انسانی در جهاد کشاورزی افزایش پیدا کند.
ویسی به یکی دیگر از مسائل مطرح شده در این نشست اشاره و ابراز کرد: ساختمانهای اداری سازمان‌ جهاد کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد کاملا فرسوده و مستهلک شده اند که باید فکری اساسی به حال این مشکلات شود؛ این مشکل در جمع معاونین سازمان‌های جهاد کشاورزی کشور و نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی مطرح شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت پراکنش ساختمان‌های اداری، مراجعه کنندگان بخش کشاورزی سرگردان هستند و بایستی اعتبارات لازم برای احداث ساختمان‌های جدید و مجتمعی مناسب با اهداف بخش در اختیار استان‌ها قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رسول
Iran, Islamic Republic of
کمترین حقوق را کارکنان محیط زیست می گیرین.
لطفا حدس بزن!!!
Iran, Islamic Republic of
حدس بزن حقوق بنده با سابقه ۲۰ سال خدمت و مدرک فوق لیسانس چقده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد من میگم کارمند کدوم اداره هستم؟
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
به حقوق کارمندان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اگر نگاه شود کمترین حقوق از آن اینها می باشد۰ جهت اطلاع
حیدر
Iran, Islamic Republic of
سلام محض رضای خدا یه سری به اب فاضلاب روستائی بزنید که ۱/۵ جهاد حقوق می گیرند
هوادار کشاورز
Iran, Islamic Republic of
نون مفت میخورن. همینم زیادشونه. کی میتونه به من بگه کارمندای جهادکشاورزی چیکار برای مردم می کنند بجز بدبخت کردن کشاورزا؟ جز مانع تراشی برای کار مردم؟ به نظر من که ۱۰ درصد این کارمندا هم همین کارای کاغذبازی معمولیشونو می تونن انجام بدن. من که هروقت میرم جهاد می بینم یه عده یا میگردن توی راه روهای اداره ها یا با هم گپ می زنن. البته بعضی شان هم کار می کنند. اما انگشت شماااااااااااااااااااارن,,
محقلی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به مدرکشون از آموزش وپرورش بیشتر میگیرندتازه منهای زمین وامکاناتی که قبلا دریافت کردند
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی کشور پایین ترین حقوق را می گیرنند میانگین ۶۵۰ هزار تومان
125
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش میباشد......؟
با انصاف
Iran, Islamic Republic of
کمترین حقوق مربوط به حوزه هنری است
مندنی
Iran, Islamic Republic of
والا کمترین حقوق مال اداره کتابخانهاست بیا ببینید فیش حقوقی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اداره کار کمترین حقوق را دارند
Iran, Islamic Republic of
از کارشناس بدبخت جهد کشاورزی انتظار دارن که مانند یک کارشناس کار کنه ولی حقوق یک کارگر ساده رو دریافت کنه . واقعا خیال خامی است اگر با این دستمزد ناچیز انتظار داشت به کشاورز و صنعت کشاورزی خدمتی اساسی بشود و کارشناس جهاد هم نباید با این وضع حقوق کوچکترین کار مفیدی در ساعات اداری انجام دهد و دود این بیچارگی دامن گیر تمام مملکت شود.
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1