تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۸۱۴۶۰

گزارش تصویری بازدید مسئولان از مادوان

۰
کبنا ؛نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس از اعتبارات ۲۰ میلیاردی برای بهسازی و آسفالت معابر بخش مرکزی بویراحمد خبر داد.
غلام‌محمد زارعی در بازدید چند ساعته مشکلات مناطق حاشیه‌نشین شهر یاسوج به خصوص مناطق مادوان سفلی و مزدک را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید که بیشتر در خصوص آسفالت معابر مناطق روستایی صورت گرفت، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به مردم مناطق قول پیگیری این مشکلات را داد و گفت: برای بهسازی و آسفالت روستاها در قالب طرح هادی از مرکز پیگیر اعتبارات بوده‌ایم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: مردم بیش از هر چیز انتظار دارند که معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.
زارعی عنوان داشت: به همین منظور برای بخش مرکزی شهرستان بویراحمد مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبارات از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ در نظر گرفته شده که به این موضوع تخصیص داده خواهد شد.
وی متذکر شد: تنها مشکل این است که هنوز پیمانکاران مشخص نشده‌اند و به محض اجرای مناقصه و تعیین پیمانکار اقدام اساسی برای رفع این مشکل انجام می‌شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس به سایر مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله کلاس‌های درس و کمبود کلاس و مدرسه در مناطق اشاره کرد و عنوان داشت: این یک مشکل بزرگ است که باید با آموزش و پرورش و نوسازی مدارس طی جلساتی به رفع مشکل بپردازیم.
در این دیدار که تعداد زیادی از مردم نیز حضور داشتند، مشکلات توسط نمایندگان مردمی در محورهای مختلف به سمع و نظر نماینده مردم در مجلس و مسئولان شهرستانی رسانده شد.
 ۲۲ میلیارد ریال برای ارایه خدمات عمومی به مادوان سفلی
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد ریال برای ارایه خدمات عمومی و رفاهی به روستای مادوان سفلی از توابع شهرستان بویراحمد اختصاص داده شد.
غلام‌محمد زارعی در بازدید از روستای مادوان سفلی افزود: از این میزان اعتبار اختصاص یافته ۲۰ درصد استانی و مابقی نیز ملی است که با رایزنی ها و پیگیری های لازم تخصیص یافت.
وی بیان کرد: ۴۰ هزار مترمربع کوچه و خیابان در روستای مادوان سفلی وجود دارد که از این میزان تاکنون بیش از ۳۰ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت شده و باید مابقی آن نیز تا نیمه اول سال ۹۴ به طور کامل زیرسازی و آسفالت شود.
زارعی اظهار کرد: اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال نیز در بازدید امروز برای آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت کوچه ها و خیایان های روستای مادوان سفلی اختصاص داده شد.
وی عنوان کرد: یکی از مشکلات اساسی مردم روستای مادوان سفلی ضعف شبکه برقرسانی و نبود برق پایدار است که با پیگیری های لازم دو میلیارد ریال برای بهبود شبکه برقرسانی، جابه جایی تیرهای برق و تامین روشنایی کوچه ها و خیابان های این روستا اختصاص داده شد.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای مزدک بویراحمد نیز گفت: از مشکلات عمده مردم این روستا می توان به نبود روشنایی در کوچه ها و خیابان ها، نداشتن دبیرستان با وجود برخورداری از حدود ۲۰۰ دانش آموز مقطع متوسطه دوم، آسفالت نبودن ورودی ها و اختلاف بر سر زمین های کشاورزی با مسوولان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد.
زارعی افزود: قرار است به زودی در نشستی با حضور جمعی از مسوولان سازمان منابع طبیعی کشور در تهران این مشکل مهم پیگیری و برای رفع آن چاره اندیشی شود.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۳ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت کوچه ها و خیابان های روستای مزدک بویراحمد انجام شده، بیان کرد: اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال برای رفع مشکلات مردم این روستا اختصاص یافته که از این میزان یک میلیارد ریال برای برقرسانی، ساخت حسینیه و آسفالت است.
زارعی با اشاره به مشکل آب آشامیدنی در مناطق بلهزار و مادوان بویراحمد، اظهار کرد: با رایزنی های انجام شده از محل اعتبارات متمرکز ملی و تنش آبی افزون بر هفت میلیارد ریال برای بهبود شبکه آبرسانی این دو منطقه اختصاص یافته که به زودی عملیات اجرایی بهبود وضعیت آبرسانی آنها آغاز خواهد شد.
وی عنوان کرد: یکی از اهداف و رویکردهای مهم مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مناطق مختلف این استان پیگیری مشکلات عمومی و خدمات رسانی لازم به مردم در زمینه های مختلف است.
روستای مادوان سفلی با یک هزار و ۵۰ خانوار و جمعیتی افزون بر ۱۰ هزار نفر و روستای مزدک نیز با ۸۰۰ خانوار و جمعیتی افزون بر شش هزار نفر به ترتیب در شش و هفت کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده اند.

اعتبارات ۷۰۰ میلیون تومانی رفع مشکل آب آشامیدنی مادوان
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس از اعتبارات ۷۰۰ میلیون تومانی برای رفع مشکل آب آشامیدنی منطقه مادوان یاسوج خبر داد.


 غلام‌محمد زارعی در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه‌نشین شهر یاسوج در این شهر با بیان این که یاسوج شهری است که در کل کشور از نظر حاشیه‌نشینی مشکلات زیادی دارد، اظهار کرد: شاید اگر به نسبت وسعت و جمعیت حساب کنیم شهری در ایران به این اندازه حاشیه‌نشین نداشته باشد.
وی از جمعیت ده‌ها هزار نفری حاشیه‌نشین در اطراف شهر یاسوج خبر داد و گفت: رفع مشکلات این مناطق کاری بسیار سخت و دشوار است که باید تا دیر نشده فکری به حال آن‌ها کرد.


نماینده مردم بویراحمد در حال پاسخگویی به نامه‌های مردمی 
زارعی از کمبود مدارس و کلاس‌های درس در این مناطق و همچنین مشکل بزرگ آب به عنوان مهم‌ترین مشکلات یاد کرد و گفت: در تابستان‌های گذشته به دلیل خشکسالی مشکلات بزرگی در خصوص تأمین آب این مناطق وجود داشت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مشکل آب منطقه مادوان‌ها اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل امسال اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی برای ساخت منبع آب آشامیدنی مادوان را خواهیم داشت.


اجرای زیرسازی و آسفالت در مناطق حاشیه‌نشین یاسوج 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به اعتبارات ۲۰ میلیارد ریالی بهسازی و آسفالت معابر بخش مرکزی شهرستان بویراحمد و مناطق حاشیه‌نشین اشاره کرد و گفت: از محل‌های مختلف به خصوص از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ به دنبال آسفالت معابر هستیم که در این مدت کوتاه ۶ هزار متر مربع زیرسازی صورت گرفته و حداکثر تا نیمه اول سال آینده هیچ کوچه و خیابانی نباید بدون زیرسازی و آسفالت باشد.


نماینده و مسئولان در حال شنیدن مشکلات حاشیه‌نشینان شهر یاسوج 
وی از هزینه ۱۰ میلیارد ریالی برای زیرسازی معابر مزدک و مادوان خبر داد و گفت: در خصوص روشنایی معابر هم اکنون کارهای خوبی انجام شده و سعی می‌کنیم که همه معابر مناطق حاشیه‌نشین را از نعمت روشنایی در شب برخوردار کنیم.


zaremadvan (1) zaremadvan (2) zaremadvan (3) zaremadvan (4) zaremadvan (5) zaremadvan (6)
IMG_0120 IMG_0120 IMG_0182 IMG_0181 IMG_0154 IMG_0150 IMG_0149 IMG_0146 IMG_0144 IMG_0142 IMG_0148 zaremadvan (6) zaremadvan (5) zaremadvan (4)
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت ایما
به تاجگردون که نگاه میکنم از رایی که به ز.. دادم پشیمانم
یعقوب
Iran, Islamic Republic of
مهندس کبنا از طرف ما به حاج زارع بگو شد تو این دو سه سال ۲ دقیقه بیای منطقه ی شرف آباد با اون میزان مشارکت تو انتخابات رو ببینی... که غرق بدبختی و فلاکته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید از لیشتر
Iran, Islamic Republic of
درود بی پایان به حاجی خودمون
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر بویراحمد و دنا و خدمتگذار بی منت
منتقد
Iran, Islamic Republic of
آخه بی انصافا تخریب تا کی!!!؟ واقعا منصف باشید و عادلانه قضاوت کنید. با تمام تخریب ها، تحریم ها و مشکلات دیگر، حاج زارع داره شبانه روز تلاش میکنه تا مشکلات حل بشن. ایشون تا حالا به اندازه ده سال گذشته کار کرده. کمی هم انصاف بخرج دهید و از تخریب بپرهیزید. آخه خدایی هم هست که بهترین قضاوت کننده است. بیایید دست در دست هم دهیم به مهر استانمان را کنیم آباد عزیزان
ظطظطظطظطظطظطظطظط
Iran, Islamic Republic of
اقا بهنام اخرین باری من این سایت را نگاه می کنم چون شده ستاد انتخا بات
پا پتی
Iran, Islamic Republic of
از داد و وداد آنچه بگفتند نکردند... یا رب چه قَدَر فاصله دست و زبان است ...
آخ سی شهر ......
Iran, Islamic Republic of
بسیار صادقانه و بی وفقه در امور مردم کمک میکنه
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
حاجی دوست دارم خداوکیل ولی دیگه رایی نمیدهم
در جواب محسن
Iran, Islamic Republic of
شک نکن تو ب زارع رای ندادی و این ترفندا دیگه جواب نمیده برا تخریب افراد بسیار متاسفم از این فرهنگ پایین دوستان زارع تاجگردون موحد موسوی این ها همه بچه همین استان هستن بیایم تخریب نکنیم.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
درود بی پایان بر حاج زارع مرد زحمت کش و با اراده..
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1