تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۸۰۵۷۵

حمایت از طرح‌های پژوهشی و اختراعات متناسب با وظایف آبفای شهری

۳
۰
کبنا ؛معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد حمایت از طرح‌های پژوهشی و اختراعات متناسب با وظایف آبفای شهری را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد.
علی‌رضا جنتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انسانی متخصص و توانمند از ارکان اصلی برای تحقق اهداف هر دستگاهی است.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: آموزش نیروی‌های انسانی نقش بسزایی در افزایش کارایی نیروها دارد و به همین منظور توسعه آموزش به خصوص آموزش‌های کاربردی به صورت ویژه در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهد گرفت.janati
جنتی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های کاربردی برای مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهری نقش موثری در افزایش توانایی و کارایی آنان خواهد، داشت بیان کرد: نیروی انسانی اصلی‌ترین سرمایه این شرکت است به همین جهت باید به امر آموزش آنها نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جذب نخبگان و استفاده از نیروهای زبده و حرفه‌ای نیز به نوبه خود باعث افزایش کارایی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خواهد شد.
وی حمایت از طرح‌های پژوهشی و اختراعات متناسب با وظایف آبفای شهری را از دیگر برنامه‌های این شرکت عنوان کرد و گفت: این موضوع در میان کارکنان این شرکت به خوبی جا افتاده و همین موضوع باعث شده اختراعات کاربردی خوبی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب توسط کارکنان این شرکت به ثبت برسد.
وی با اشاره به رویکرد وزارت نیرو در تحقق سند چشم‌انداز تصریح کرد: افزایش سرعت در اجرای پروژه‌ها، افرایش بهره‌وری و شفاف‌سازی اطلاعات از رویکردهای اصلی وزارت نیرو در جهت تحقق سند چشم‌انداز و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
جنتی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز با تمام توان در جهت تحقق این اهداف تلاش خواهد کرد و سعی دارد با تقویت و توانمندسازی نیروی انسانی موجود در شرکت به این اهداف دست پیدا کند.
انتهای پیام/خشت زر
نام شما

آدرس ايميل شما

بی خیال
Iran, Islamic Republic of
شماها لطف دارین همین نیروهای که هست از لحاظ مالی ساپورتشان کنید مشکل حل خواهد شد نمی خواهد نخبه جذب کنید
جهانبخش
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من یاد دارم این آقا در اداره آب و فاضلاب استان مدیر بوده و هستش به نظرتون دیگه بس نیست نیروی نخبه بیارید جای امثال اینها که فکراشون فرسوده شده دیگه
Iran, Islamic Republic of
اقای عوضی بعد از اینکه اداره اب را خانوادگی کردید متوجه شدید که باید نخبه هم بشوند
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1