تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۸۰۵۷۰

واکنش چمنیان به سخنان مدیر ورزش نفت گچساران

۲۳
۰
کبنا ؛


سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ملک‌زاده پاسخگوی کاستی‌های تاثیرگذار در نتایج تیم نفت گچساران باشد.


عباس چمنیان در گفت‌وگو با فارس در واکنش به سخنان مدیر امور ورزش شرکت نفت گچساران در خصوص لزوم تغییرات در این تیم و تغییرات احتمالی در کادر فنی تیم نفت و گاز این شهرستان اظهار کرد: وضعیت من با گذشته هیچ تفاوتی پیدا نکرده و من پس از تعطیلات نیم‌فصل تمرینات تیم را بر اساس برنامه ارائه شده به باشگاه مجدد آغاز می‌کنم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه از سوی مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران صحبتی غیر از این مطرح نشده است، ادامه داد: بر اساس توافقات صورت‌ گرفته فهرست بازیکنان مازاد و بازیکنان مورد نیاز تیم در اواسط هفته آینده جاری به باشگاه اعلام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در واکنش به اظهارات مسئول امور ورزش و جوانان شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران مبنی بر عملکرد ضعیف وی و تغییرات احتمالی در کادر فنی گفت: بر اساس قاعده حرفه‌ای تابع همه تصمیمات گرفته شده توسط باشگاه نفت و گاز گچساران هستم.

وی افزود: به نظر می‌رسد آقای ملک‌زاده به عنوان مسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران باید نخستین کسی باشد که در مورد کاستی‌ها و مشکلاتی که قطعا در عملکرد فنی تیم تاثیر مستقیم داشته، پاسخگو باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار این تیم در برابر فولاد نوین اهواز که به شکست سنگین ۵ بر ۱ این تیم انجامید، یادآور شد: تیم نفت بازی را به خوبی آغاز کرد و در همان دقایق آغازین بازی به گل رسید اما در ادامه با دریافت ۲ گل از تیم اهوازی شیرازه تیم ما از هم پاشید.

چمنیان با بیان اینکه این دیدار ضعیف‌ترین نمایش نفت و گاز در برابر حریفان بود، عنوان کرد: متاسفانه در این دیدار بازیکنان ما نمایش قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشتند.

وی ادامه داد: با آغاز نیمه دوم با تغییراتی در تیم برای جبران گل‌های دریافت شده به میدان رفتیم که متاسفانه نتیجه‌بخش نبود.

چمنیان افزود: بازیکنان تیم ما در این دیدار بازی خوبی ارائه نکردند و حدود هفت بازیکن از تیم ما در حد و اندازه‌های خود نبودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان با بیان اینکه نفت در نیم فصل دوم نیاز به بازیکن جدید دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در نیم فصل دوم با جبران نتایج بد نیم‌فصل نخست به رده‌های بالای جدول صعود کنیم.



نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
Iran, Islamic Republic of
اگه من اعتماد به نفس چمنیان و ملک زاده رو داشتم با چاقو به داعش حمله میکردم
ایمان
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیان بسه دیگه خواهشآ دیگه برید.
gach
Iran, Islamic Republic of
shotor dar khab binad
علی
Iran, Islamic Republic of
و قطعا نام تعدادی بازیکنان سفارش شده در جیبت داری . عجب کاسبی خوبی راه انداختی آقای چمنیان . میزان درآمدت از این راه بیش از درآمدت از راه مربیگری است . شما با یک تیر دونشان میزنید . هم حقوق سرمربیگری میگیری و هم پول دلالی .
آبی
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیاان برو دیگه نگذار از این بدتر بشه و مردم بهت بی احتراامی کنن خوودت خوب میدوونی در حد گچساران نیسستی
گروه هفت و نیم
Iran, Islamic Republic of
خودت برو کاری به حرف کسی نداشته باش...
اگه برا ..ارزش قائلی برو آبروی گچسارانه ..بردی حالا دیگه خواهشا برو تا یکی بیادو اگه بشه .که .جمع کنه.
کا بارکلا
Iran, Islamic Republic of
اگه نیم فصل به بالای جدول صعودنکردیم چی?اول ملکزاده را عزل کنید و بعد چمنیان را،اگه این دونفر عزل شوند،صدرصد به بالای جدول صعود میکنیم.
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
فولاد نوین اهواز ۵ نفت و گاز گچساران ۱ واقعا مسخره است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیان شما جوابیه ای که به مدیر ورزش نفت و گاز داده اید هدفدار بوده و میخواهید به نوعی توپ را در زمین مسئولین باشگاه نفت و گاز انداخته تا شما را اخراج کنند تا بلکه از این طریق به حق و حقوق خود برسید در صورتیکه مبالغی که تاکنون دریافت کرده اید بیشتر از استحقاق و عملکرد شما میباشد.
با غیرت
Iran, Islamic Republic of
جناب چمنیان به جای پاسخ دادن به اقای ملک زاده بهتر بود از مردم گچساران عذرخواهی میکردید و خودتان میرفتید و کار را به یک مربی کاردان می سپردید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
هردو باید عزل بشوند نه ملکزاده و نه چمنیان گره گشای کار تیم نفت که نیستند بلکه وضعیت تیم را بدتر کردند
دوست
Iran, Islamic Republic of
چرا باخت تیم واترپلو و هندبال بانوان کار نشد
75787
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیان مطمئن باش بجای تو هر کسی دیگه بود به همین بلا مبتلا میشد. داری از مربی دروازبانهای تیمت ضربه میخوری
پيشكسوت فوتبال
Iran, Islamic Republic of
مس کرمان ۲ نفت و گاز گچساران ۰ امروز یک شنبه مورخ ۷/۱۰/۹۳
عمارکرمی
Iran, Islamic Republic of
سلام.خواهش میکنم منصفانه قضاوت کنید.برد وباخت جزعی از بازیست.اقای چمنیان انسان بزرگیست هراتفاقی که افتاده ایشون مهمون ماست نباید به ایشان توهین بشه.بعلاوه درنتیجه نگرفتن یه تیم عوامل مختلفی دخالت داره مربی تنها که مقصر نی.چرا ماها نباید منطقی فکرکنیم وبا طناب بعضیامیریم تو چاه .اونم کسایی که ماهییتشون حداقل براورزشکارای شهر روشنه.جناب چمنیان هر کسی که باشه اهل خیانت وزیر میزی نیست.اگه ایطور ادمی بود جاهای بزرگتر از شهر ما بوده که زیر میزی بگیره.لطفا درست فکر کنیم وباعدالت قضاوت کنیم
فوتبالیست
Iran, Islamic Republic of
خوبه تنها بازیکن های که چمنیان اورده و بومی های تیم فقط بازی میکنن. مشکل اون بازی کن هایی هستند که معلوم نیست به چه دلیل به باشگاه تحمیل شدند
هابیل
United States
بابا بسه دیگه مگه گچساران چی داره که همش پیشکسوت پیشکسوت میکنید؟؟ نه اهوازه نه یاسوج نه شیراز. یه وجب جا که چند تا ادم توش فوتبال بازی میکردند مثل همین نبی اسدی که الان داره قاچاقی بازی میکنه اینم چند سال دیگه که فوتبالش تموم بشه ادعای پیشکسوتی داره؟؟؟ خدا وکیلی اینا تو شهر دیگه بودن اصلا فوتبالیست میشدند؟؟ یا ملک زاده مدیر ورزش؟؟؟ ما که رفتیم از این شهر اما خودتون کلاهتون رو قاضی کنید ببینید چی گذاشتید واسه تیم که الان انتظار دارید جز تاشاگرا که پای تیم ایستادن..
عمارکرمی
Iran, Islamic Republic of
سلام.اقایان عزیزدقت کنیم با حرفامون به کسی توهین نکنیم.اقای چمنیان یکی از سالمترین مربیان کشور هستن واین مطلب کاملا ثابت شده هستش.این باخت از اتفاقات فوتبال هستش وممکنه برا هر تیمی اتفاق بیفته.باخت عوامل مختلفی داره ونباید همه چی رو سر یه نفر خراب شه.بجای توهین فکر کنیم چراتیم شهر ما بعد از چند سال نتونسته یه بازیکن بیرون بفرسته یا نتونسته چند بازیکن بسازه که بازیکن غیر بومی کمتر بگیریم.وایا مدیری داریم که بتونه در سطح کلان فوتبال مدیریت کنه .چرا مدیران ما باید از خود هیچ استقلالی نداشته باشن واز جاهای دیگه برامون تصمیم بگیرن.مشکلات زیاده مواظب باشیم که به کسی توهین نکنیم وعادلانه قضاوت کنیم.
فرشید ش
Iran, Islamic Republic of
حاج اسکندر خدا قوت . انشاء الله هر جا باشی موفق و سربلند باشی .
اشنا
United States
اقای کرمی کدوم شهر بزرگ خواهان ایشان بود که نرفت.فکر کنم منظورت شهر بزرگ یاسوج؟خدا پدر ضیایی رو بیامرزه لااقل پارسال تا اینموقع یا اول بودیم یا دوم
اوش
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم اقای ملک زاده تا حالا خودش توپ از نزدیک دیده سابقه ورزشکار بودن داره مدرک مدیریتی هم که نداره .پس ورزش شهر ما از سیاست دستور میگیره
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیان وجدانا اگر شیخ علیپور در جلسه فدراسیون سفارش شما را به باورصاد نمیکرد کسی بهت تیم میداد
منظور
United States
در جواب منصور
تو اگه اعضای داعش رو ببینی ، /رو ./میکنی بچه جون
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1