تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۸۰۵۲۱

هدایت‌خواه: معاشرت سید حسن با افراد مشکوک در استان بعید است

۱۰۳
۰
کبنا ؛عضو جبهه پایداری اظهار داشت: باتوجه به مجموعه جنایات سران فتنه بعلاوه خاتمی و پیامدهای آن اعم از ویرانگری ها ، قتل نفس ها و ضربات زیادی که به پیکره انقلاب وارد شده است کمترین مجازات برای سران فتنه اعدام است.HDAIT

کمترین مجازات خاتمی و سران فتنه اعدام است

ستار هدایتخواه نماینده سابق مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج  با بیان اینکه جریان فتنه با رمز آشوب و القا تقلب به دنبال این بودند که به سبک انقلابهای رنگی در مسیر براندازی نظام قدم بردارند، گفت: همه این توطئه ها با بینش و تدبیر رهبری خنثی شد.

وی ابراز داشت: همه برنامه ریزی های چندین ساله برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران که در طی ۸ ماه پس از انتخابات ۸۸ به صورت فشرده در جریان بود با یک نیم روز حضور مردم در صحنه، نقش برآب شد.

هدایت خواه با اشاره به عظمت حماسه ۹ دی که نشان دهنده اوج بصیرت، تیزبینی و تیز فهمی ملت ایران بود گفت: این حماسه از برگهای زرین و ماندگار تاریخ ملت ایران می باشد که به واسطه آن بار دیگر مشت محکمی بر دهن استکبار، استعمار، صهیونیسم اشغالگر و دنبال کنندگان براندازی زد.

عضو جبهه پایداری معتقد است بعد از خلق حماسه عظیم ۹ دی توسط مردم ایران اسلامی کینه توزی های استکبار بیشتر شده است و در قالب تحریم های اقتصادی در حال اجرا است.

ستار هدایت خواه در پاسخ به سوالی در رابطه با وضعیت آینده سران فتنه گفت: باتوجه به مجموعه جنایات سران فتنه بعلاوه خاتمی و پیامدهای آن اعم از ویرانگری‌ها، قتل نفس ها و ضربات زیادی که به پیکره انقلاب و حیثیت نظام وارد شده است با اشاره به این موضوع که من مقام قضایی نمی باشم کمترین مجازات را برای سران فتنه اعدام دانست.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس هفتم و هشتم با بیان اینکه اگر نظام اسلامی تا کنون با فتنه‌گران مدارا کرده است از روی رفعت اسلامی بوده گفت: مهمترین مصلحت این مدارا، سوءاستفاده استکبار می باشد که بدنبال قتل این سران به دست عوامل‌شان برای متهم کردن جمهوری اسلامی ایران است.

این فعال فرهنگی شهر یاسوج گفت: فتنه‌گرانی که تمام حیثیت نظام جمهوری اسلامی ایران را فدای منافع شخصی و گروهی خود کرده‌اند در نظر مردم جزء منفور ترین و مجرم ترین افراد تلقی می شوند چرا که جنایات آنها کمتر از جنایات منافقین نیست.

هدایت‌خواه خاطر نشان کرد: برآورد هزینه‌های تحمیل شده به جمهوری اسلامی در سال ۸۸ و بعد از آن به واسطه اقدام فتنه‌گران گاهی از چند صد هزار میلیارد تومان بالاتر می‌رود.

وی در ادامه به دعوت فتنه گران از سوی برخی سیاسیون به استان اشاره کرد و گفت: کسانی که دعوت کننده فتنه گران به استان هستند از خطوط قرمزاعتدال فراتر رفته و با تطهیر چهره فتنه گران از مسیر اعتدال خارج شده اند.

فتنه‌گران می‌خواهند چهره استان کهگیلویه و بویراحمد را مخدوش کنند

هدایت خواه در ادامه گفت: ساختار شکنان می خواهند به رسانه‌های خارجی و خارج‌نشینان اعلام کنند که کهگیلویه و بویراحمد که به وفادارترین مردم این انقلاب و پرچم دار شهادت طلبی و ولایت مداری مشهور می‌باشند بفهمانند، امروز میزبان فتنه‌گران هستند و چهره این استان را مخدوش کنند.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر دعوت کنندگان به دنبال بهره گیری از فضای اعتدال در استان های کوچک می خواهند زمینه ساز احیای جریان اصلاحطلب که سرنوشتش با جریان فتنه پیوند خورده است باشند.

عضو جبهه پایداری پیامد حضور ساختار شکنان و فتنه گران در استان را نامناسب دانست و ابراز داشت: صبر مردم استان اندازه ای دارد و با اختار به مسئولان استان گفت: در صورت استمرار این حرکتهای ساختار شکنانه عواقب پیامدهای این سفرها گریبانگیر آنها می باشد.

معاشرت سید حسن خمینی با افراد مشکوک در شخصیت ایشان نیست

نماینده سابق بویر احمد و دنا در واکنش به سفر محرمانه حجت الاسلام سید حسن خمینی به کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسم می‌باشد  که برخی از بزرگان با لباس مبدل سفر می کنند تا با مشکلات مردم بیشتر آشنا شوند اما سفر محرمانه سید حسن خمینی به استان و همراهی ایشان با گروهی که از نظر مبانی فکری، اعتقادی و شرایط اقتصادی زندگی مشکوکی دارند از شخصیتی مثل ایشان بعید است.

وی در این رابطه ابراز داشت: حضور این سید بزرگوار در مکان‌های گردشگری در استانی که درد محرومیت دارد، تصویر خوبی از بزرگان نظام در ذهن مردم ایجاد نمی کند و این نحوه سفر در محافل خاص با گروه خاص در مکان خاص زیبنده خانواده امام (ره) نیست و ظلم در حق امام و مردم است.

هدایت‌خواه در پایان گفت: ملت ما با بصیرت است و حشر و نشر نوه امام خمینی (ره) با کسانی که رفتارشان با منش امام منافات دارد و در مقاطعی از جریان های فتنه گر حمایت می کردند ظلم است به مردم و امام.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرفت تموم شده!
مهمان
Iran, Islamic Republic of
لطفأ اینقدر جوسازی نکن و از خدا بترس. جنابعالی چکاره مردم هستی که گفته ای ظلم است به مردم ! این روزها همه توطئه شده اند ، همه قاضی القضات شده اند و پشت سرهم حکم اعدام برای چند نفر دربند و دست بسته صادر می کنند. به قانونی را که خود مدعی اند به عنوان قانونگذار بوجود آورده اند لگد مال می کنند و در کار همه قوا دخالت می کنند. لطفأ برو و آیه شریفه ۶۱ از سوره آل عمران را بخوان.
فرزند بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد ، تو در حدی نیستی که در مورد نوه امام خمینی حرف بزنی حدود خودت را بشناس ،
6209
Iran, Islamic Republic of
جم کن کاسه کوزتو .فتنه فتنه فتنه....
اگه میدونید ومطمئنید که باید اعدام بشن پس چرا دارید مدارا میکنید؟؟؟
خدالعنتتون کنه که فقط برای منافع خودتون دارید حرف مبزنید واصلا به فکر نظام و مردم مظلوم نیستید....
حسینی
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه؟؟
بئاتریس
Iran, Islamic Republic of
آب که سر بالا برود قورباغه هم ابوعطا میخواند. بیچاره ملت ما . چی میخواستیم و چی شد .
اهورا
Iran, Islamic Republic of
دکتر راست می گوید
آیت الله سید حسن خمینی باید به هدایت خواه سر هم می زد!
دهدشت
United States
واقعا ب.....اصلا جناب در حدی نیستی که بخوای در مورد نوه امام صحبت بکنی..
عصر جهان
Iran, Islamic Republic of
ایشان کاملا راست می گوید نماینده آینده بویراحمد ایشان هستند
مرتضی
United States
با استفاده از همه تریبون های ...یش از چندین ماه زمینهرا برای ریاست جمهوری جلیلی یا لنکرانی آماده کرده بودین ولی سیدمحمد خاتمی در یک نیم روز همه کاسه کوزه هاتان را بهم زد و یک رئیس جمهور معرفی کرد.همان کسی که به گفته شما منفور مردم است.بدون داشتن تریبون و رسانه فقط با یک بیانیه در یک نیمروز مانده به رای گیری....................................مشکل تو و امثال تو کینه و عقده است که از خاتمی و موسوی و کروبی داری.عصبانیتت رو نشون بده.خودتو خالی کن/
Iran, Islamic Republic of
..هستی. مردم باید بدانند ... چگونه است
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
.. ربطی دارد . تمام شده
Iran, Islamic Republic of
برو فکر نان کن که خربزه آب
جیگر تحویلت نمیگیره باید هم این حرفا را بزنی
طرفداران واقعی امام اصلاحات میباشد
جانباز ياسوج
Iran, Islamic Republic of
برو بابا یه بار دیگه بیا تو صحنه بعدش حالیت میشه جه خبره معلومه هنوز درس عبرت نگرفتی
زهرا
Iran, Islamic Republic of
افرین کتر جان..بصیرت بصیرت..
تقوی
Iran, Islamic Republic of
سلام...دکتر حرفشون درست و منطقیه...به جای این دید و بازدیدها و ایجاد تنش در دانشکاهها یه فکری به حال محرومیت استان بکنن نه اینکه دنبال زنده کردم جریان اصلاحات باشن...
Iran, Islamic Republic of
جناب بدان که سید حسن و همان افراد محبوب بوده و در قلب ما جا دارند
شما با چه رویی دارین حرف میزنید و انتقاد میکنید
هشت سال مدیریت گروه شما کشور رو به نابودی کشوند
تورم، اختلاس ۳۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ میلیارد تومانی، بیکاری و افسردگی جوانان و صد ها آسیب دیگر رو به جامعه تقدیم بلکه تحمیل کردید
بیدک
Iran, Islamic Republic of
با سلام و درود بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و اهل بیت و یاران صدیق ایشان.جناب آقای هدایت خواه ، مطمئن هستیم اگر امام زمان (عج)ظهور کند و هم رای و هم عقیده جنابعالی و همفکرانتان.
میر
Iran, Islamic Republic of
نوه ی به نوه ی کی چی میگه خدایا شکرت
احمد
Iran, Islamic Republic of
بیاد داشته باش در باره فرزند چه کسی صحبت میکنی و کسانی که بر علیه او صحبت میکنند فرزند چه کسی هستند
بزغاله بی دست و پا
Iran, Islamic Republic of
لطفا کمی بیشتر دقت کنید
خوشحال میشدم اگه یه گوسفند بی دست و پای دیگر هم به دنیا می آمد تا خبرش به جای این درج میشد حداقل سایتتون پربارتر میشد .
...........125
Iran, Islamic Republic of
دکتر درست میگه فتنه گران کاری کردند که قابل بخشیدن نیست اگر در روزهای تاسوعا وعاشورای سال ۸۸ تهران بودید بهتر میفهمیدید@
...
Iran, Islamic Republic of
اووووووووووف ازدست هدایت خواه تورو خدا اگه ایمان داری دست ازسرمردم بردار !
وحید
Iran, Islamic Republic of
استاد کمترین حق سران فتنه اعدام است بیشترین حقشان را نگفتی . لابد زنده به گور کردن و یا زنده زنده در آتیش سوزاندن . دوست دارم بدانم . ؟ فکر نکنم حرفهای شما با دین اسلام سازگار باشه .
محمد
Iran, Islamic Republic of
رفتار نوه امام قابل توجیه نیست ولی رفتار جبهه پایداری هم مطلوب نیست آقای دکتر . پشت سر رهبری باشید نه جلوتر .عقب هم نمانید
علی
Iran, Islamic Republic of
.. ...ی و تاریخ مصرفت تمام شد کاری از کسی ساخته نیست همان مردمی که شما به نیابت از آنها حرف میزنی و برای آنها تعیین تکلیف میکنی ، شما و تفکر شما و مرشدان شما را به سطل زباله ریختند داد و قال راه نینداز ،. . واقعا از این رویی که داری آدم حیران میشه ..
عدالت
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه جای خدا نشسته، تو همون دینی که هر روز داری درسشو میدی نوشتی فردی که شب گناهی کرده صبح نباید به چشم یه گناه کار نگاهش کرد شاید توبه کرده باشه...... به درسایی که میدی خودتم عمل کن لطفاً......
مک
Iran, Islamic Republic of
اره هر کی میاد استان باید اول بره از دکتر!!! اجازه بگیره
محسن
Iran, Islamic Republic of
ماجراجویی کارخوبی نیست ایشان به تفریح نیازدارند -چراهمه چیزراسیاسی می کنید
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
داستان سید حسن می رود تا شکل پسر نوح به خود بگیرد .یادتان رفته در مقابل پاره کردن عکس همان امامی که بعضی از شماها سنگش را به سینه میزنید کوچکترین عکس العملی از خود نشان نداد ؟
مارگون
Iran, Islamic Republic of
سید حسن فرزند خلف مرحوم امام (ره ) میباشد..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد عدالت زنده باد هدایت
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا لفظ مبارک ایت الله را به جناب سید حسن که فقط به دنبال مطرح کردن خود می باشد نچسبانید سید حسن فقط پسوند شریف خمینی را دارد وگرنه مسیر ان متفاوت از مسیر معمار کبیر انقلاب است
Iran, Islamic Republic of
سه بیو جمش کن
علی ازدیل
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنید ,ما کیا هستند امثال این اقا که برای نوه امام خط ونشان میکشند وحکم اعدام صادر میکنندبشناسید ملت اینها را که اگر قدرت گرفتند ,بدترند ومخالف قران وسنت پیامبر وعلی حکم خواهند داد
v
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان به یاری خدا سال آینده به مجلس راه خواهی یافت
لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر کاملا برای خودت و خودم و همه ملت واضح و روشن هستش که دارین مغرضانه حرف میزنین و دم از خیرخواهی مردم میزنین.به همون کربلایی که خودت چدروز پیش برای ارادتت نسبت به سالارشهیدان رفتی این راه و مسیری که شما و همفکرانتان در پیش گرفته اید به بیراهه می انجامد و خشم و نفرت ملت را از خودتون بیشتر میکنید.
پيرو ولايت
Iran, Islamic Republic of
نوه امام بودن مصونیت یا معصوم بودن نیست. ایت الله منتظری هم قائم مقام امام بود. خطوط قرمز نظام نوه امام و غیر نوه امام نمیشناسه.
چرا چراغ خاموش اومد رفت ؟
قربانعلی
Iran, Islamic Republic of
توجه توجه..نمیداندمردم بارای دادن اوراکنارگذاشتند..-شماچه کاره ای که درباره این شخصیت نظرمیدهی۳-فتنه شماهستی که درباره شخصیت .وامثالانهاصحبت میکنی ۴-برای کبنامتاسفم که صحبتهای چنین.راچاپ میکند..ادت باشد کاره ای نیستی ووومثل عزیزانی مانند .
برما
Iran, Islamic Republic of
.. من موندم اگه این جریان ۸۸ نبود شما هم حرفى برای گفتن داشتید
برما
Iran, Islamic Republic of
واقعا خودتو در حدى میدونى که درباره خاتمى حرف بزنى؟ بابا بی خیال
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دکتر هدایت خواه
اگه شما میخواید حم اعدام صادر کنید برای ...جنابعالی ...صادر کنید..که ... کشاند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای اصلاح طلبی که در هر مقطع زمانی به هدایت خواه رای دهد درود برامام خمینی ونفرت بر کسانی که خون به دل امام کردند .......
استاد
Iran, Islamic Republic of
دوستان که نظر مخالف دادند...کجاشون می سوزه تا اتش نشانی خبر کنم...
نادر
Iran, Islamic Republic of
دکتر کورشود هرآنکه نتواند بیند .. دکی جون حالش خوب نی نونم چشه دوباره/؟؟
سایت رسمی ندای ندبه
Iran, Islamic Republic of
سلام .این سفرهای مشکوک دوست داران فتنه تازه گی ها شروع شده باید بصیرتی که امام میگه به کار بگیریم بدونیم کدوم نماینده استانه که داره به این دوستارانه فتنه خط میده ..............هدایت خواه درود به شرف وولایت مداریت
احمد
Iran, Islamic Republic of
شرمت باد تازه به دوران رسیده که اینگونه به نقل از مردمی صحبت میکنی که خود حق رامیشناسند وانها از سر عقل وخرد خود به خاتمی واندیشه وفکر او عشق می ورزن تو اینگونه از مرگ در خصوص انها صحبت میکنی وحکم صادر میکنی تو کیستی ودر کدامین عدالتخانه علم اموخته ای صد رحمت .
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان در قلب همه ما جای دارای امیدواریم همیشه سالم و سرزنده باشی بصیرت در سخنان شما مشخص است دوست داریم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه شما مگه وکیل مردمی که اظهار نظر میکنی
شهروند...
Iran, Islamic Republic of
خیر سرتون دکتر هستین...,از نوع ادبیاتی که بکار بردین...در حدی نیستین که با خانواده امام خمینی(ره) نظر بدین...,,...
هیبت اله
Iran, Islamic Republic of
دزدان وغارتگران بیت المال وفکرهای داعشی ,نه نوه حضرت امام اکنون می فهمم چرا کسی باور نکرد امام حسین فرزند رسول خداست تاریخ دارد تکرار می شود
محموداز نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
چند وقت پیش یکی از دوستانم که جریان داعش را پیگیری میکرد خطاب به من گفت خدا را شکر که ما در امنیت زندگی میکنیم و امثال اینها نمی توانند به این نظام آسیبی برسانند,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,شماها اگر از جایگاه مردمی این افراد حراس نداشتید تا حالا مانند ,هر روز ,را یکی یکی اعدام میکردید.البته این نوع سخنوری از جریان فکری شما نوع خوب آن است.شما غیر از فرافکنی و مطرح کردن سال ۸۸ و اعدام مگر حرف دیگری دارید.سخن کوتاه کنم ولی نصیحتی به شما برادر عزیز:دیگر دوره این نوع ادبیات به پایان آمده است.حال دیگر سال ۶۷ نیست.شما امتحان خود را پس داده اید.اصلاحات خاتمی زنده است و شما تاریخ مصرفتان به پایان رسیده است.سعی کنیم صادقانه زندگی کنیم.
جهاد
Iran, Islamic Republic of
هرکه با آل خمینی (ره)درافتاد ورافتاد
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه.دلیل ترس شما از شنیده شدن سخن مخالفانتان چیست؟
جوزده
Iran, Islamic Republic of
برو دنبال کارت تو در حدی نیستی که بخواهی در مورد سید حسن حرف بزنی
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
همه اعضای جبهه پایداری باید اعدام شوند.
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
به هدایت خواه نماینده ابوبکر البغدادی ( فرمانده وحشی های داعش ) در استان خوش آمد گویی.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
ایت الله سید حسن خمینی با حضرت ایت الله ملک حسینی دیدار داشتندایت الله ملک حسینی چکار بدی تاحالا کرده اند که میگی با افراد مشکوک دیدار داشته جنابعالی درحدی نیستی که به حضرت ایت الله ملک حسینی توهین میکنی .
کرم
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه عزیز شهرداری گچساران دهدشت و یاسوج پسامندها را به محصولی جدید مبدل میکند به دوستان اطلاع بدهید اونایی که تاریخ مصرفشون تموم شده جهت بازسازی و ایجاد محصولی جدید مراجعه کنند . فقط زود بری ها.
حسن
Iran, Islamic Republic of
از کسی که این آقا مرادشه بیشترازاین نمیشه توقع داشت ,, بیشتراز این نیست
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا .خوب نیست بدون با چه کسی و نوه چه کسی......تو داری زیر سایه همین خانوده .یا زیادی سیر شدی؟؟؟؟
دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
خداییش من خجالت کشیدم که که سید حسن خمینی اجازه داداین افرادایشان را همراهی کنند.
22
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه شما بر اساس کدام حکم و استدلال می گویید آقای خاتمی باید اعدام شود.شما که اینقدر ادعای مومنی و با خدایی می کنیدچرا اینقدر دنبال ابرو ریزی شخصیتها هستید .درحالی که دین مابشدت مردم را از آبرو ریزی برادر دینی خود منع کرده است.
عمله
Iran, Islamic Republic of
شرمت باد
مخالف فرصت طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه ، آیا یادتان هست زمانی که در باشت بودیدید شماها وآقایان حاجی پور و عنبریان و . . . هر وقت در برخوردها کم می آوردید فورا به حریف یا کسی که با او بحث می کردید انگ توده ای بودن یا طرفدار منافقین خلق و مارکسیستی بودن و . . .را می دادید آن موقع از خدا نمی ترسیدید آیا حالا هم از خدا نمی ترسید و هر وقت کم می آورید فوری ندای فتنه و قتنه گر را سر می دهید از زمان فتنه ۸۸ مدت ۵سال است که می گذرد دیگر آن فتنه خنثی و برای همیشه خاموش شد
آیا به فتنه ای بزرگتر از فتنه ۸۸ که توسط دوستان و جناح جنابعالی انجام شده تا حالا اشاره ای کرده ای و یا آن را محکوم کردهای؟
قهر و خانه نشینی و موضعگیری احمدی نژاددر مقابل فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کنار گذاشتن مشایی ، اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی ، و اختلاسهای بندر عباس-شیراز-اصفهان -اهوازو. . . وجود تحریمهای ناجوانمردانه خارجی ها که مسبب آن احمدی نژادبوده (احمدی نژاد:تحریمها فقط یک مشت کاغذ پاره بیش نیستند.).................................. ،بی احترامی نسبت به مراجع و آیات عظام تقلیدو رانت خواری عدهای وابسته به به دولت عدالت محور شما که با ارز دولتی سرمایه کلانی انباشته کرده اندو همان دولت عدالت محور ارز دولتی را بع زین اسب و غذای سگ و انواع لوازم آرایشی و ماشینهای لوکس تخصیص مداد و از وزیر بهداشت می خواست دارو را با ارز رقابتی وارد نمایند
چرا در مقابل این همه بی احترامی که نسبت به مقام معظم رهبری،مراجع تقلید. مردم شریف از جانب برخی از کسانی که وکیل آنها بودی(جنابعالی وکیل الدوله بودی نه وکیل مردم شریف بویراحمد)می شد سکوت می کردید
بنده بیش از ۳۲ است که شما را می شناسم محبت کن کارهایی که قبلا می کردی (انگ نا حق به مردم) را تکرار نکن و هر وقت کم آوردی دیگر به کسی انگ فتنه و فتنه گر را نچسپان
جهان
Iran, Islamic Republic of
عقده ای تنگ نظر
جهان
Iran, Islamic Republic of
برات متاسفم که ازسرعقده حرف میزنی
جهان
Iran, Islamic Republic of
درودبر......... وسیدحسن
ناقد
Iran, Islamic Republic of
چرا این همه بر اشفته می شوید .منطقی فکر کنید .تحلیل کنید .بعد انتقاد کنید . معیارهای خط امام را بنگرد .امام دنبال حفظ انقلاب بودند نه دنبال سپردن انقلاب به بیگانه و نا اهل.فتنه ۸۸ سمت و سویش طرف دشمنان انقلاب بود ، مهم انحرافی بود که در حامیان این حرکت بود مهم این نیست که چه کسی حمایت می کند و یا چه منافعی دارد ایا واقعا حرکت ۸۸ در جهت خواست دشمن نبود.
اسپر؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
... که ما تو این وضعیت هستیم تورم بیکاری ووووووو اقای محترم هنوز هم شما نمیخوای قبول کنی تارخ .تموم شده مگه دیگران حق حیات و زندگی کردن ندارند مگه این انقلاب فقط شما و حزب و باند شما بوجود اورد مگه بقیه ملت نبودن خودتان صاحب همه نظام و انقلاب و ایران عزیز میدونید چقدر شما انحصار گرایانه حرف میزنید شم فکر میکنی کی هستی که درباره سید حسن عزیز اظهار نظر میکنی ۸ سال تریبوم دستتان بود هر چی خواستید کردید...به هیچ کس ندادید الانم باید .
اسپر؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
وجود شما و امثال شما هاست که ما تو این وضعیت هستیم تورم بیکاری ووووووو اقای محترم هنوز هم شما نمیخوای قبول کنی تارخ .تموم شده مگه دیگران حق حیات و زندگی کردن ندارند مگه این انقلاب فقط شما و حزب و باند شما بوجود اورد مگه بقیه ملت نبودن خودتان صاحب همه نظام و انقلاب و ایران عزیز میدونید چقدر شم.حرف میزنید . فکر میکنی .هستی که درباره سید حسن عزیز اظهار نظر میکنی ۸ سال .دستتان بود هر چی خواستید کردید اجازه نفس کشیدن به هیچ کس ندادید الانم باید.
سرتیله ماری
Iran, Islamic Republic of
خونه خودت چی؟ نشانه همردی با محرومیت هست یا نه؟
عاقل
جناب هدایت خواه میخواستم یک جواب خوب بهت بدم که یاد بگیری همه حرف نزنی.ولی خدا رو شکر جوابت رو مردم دادند.خدا هداییت کنه انشا الله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا
آریوبرزن بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
///اگه قانون و عدالتی باشه شما و /پایداری رو به //////و /و //سیاسیتون /////نه خاتمی که پاکترین , دلسوزترین , میهن پرسترین و محبوبترین چهره سیاسی ملت ایران رو
قشقايي
Iran, Islamic Republic of
سیدحسن محبوب همه مردم است ،لطفا تکلیف خود را با مردم مشخص کن؟
آرش
United States
فتنه گرکسی است که بامرزبندی بین نیروهای انقلاب تفرقه ایجادمیکند/ملت اگرساکتندازنجابتشونه نه حماقتشون بهتره شماهاه.
منم ههههههههههستم
Iran, Islamic Republic of
خوش بحالت دکتر جان / انصافت کو برادر جان آیا به آخرت اعتقاد داری و اینطور صحبت میکنی متاسفم
امین
Iran, Islamic Republic of
.عددی .وتاریخ .شما تمام شده
الهه
Iran, Islamic Republic of
برو با این حرف هات . فتنه فتنه حرفی نداری آب ونانتان ۵ساله شد .
صداقت
Iran, Islamic Republic of
جواب جاهلان خاموشی است آقای عاقلللللللللللللللللللللللللللل
سید قدرت حسینی
Iran, Islamic Republic of
از روز قیامت نمیترسید،فکر مردنو نمیکنی با این حرفاتون اقای دکتر ولی فوق لیسانس
سار
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایتخواه.انسان شریفی هستند
جهاد
Iran, Islamic Republic of
با آل خمینی هرکه درافتاد ورافتاد
امیرطاها و امیرپارسا
Iran, Islamic Republic of
فتنه به قول شما ۸۸ تمام شد ولی فتنه گریهای شما و امثال انگشت شمار ی مثل شما تمام نشد . دعا میکنیم خدا تورا هدایت کند جناب هدایت خواه
راه خیر
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتردکتردکتردکتر.......کامنت هارابخون کمترازپنج نفرحرفهای عقده ای جنابعالی راتاییدکردندبقیه نظرات به صراحت ومنطقی به شماپاسخ دادن بروفکرنان کن که خربزه آب است
رضا
Iran, Islamic Republic of
با سلام حالا هدایت خواه مغرض و معاند
انصافتون کجا رفته آخه یزید هم تو صفر و شهادت ائمه میره تفریح و تفرج که سید حسن این کار را کرد....
محسنی
Iran, Islamic Republic of
قبولت دارم دکتر
ولی کو گوش شنوا مردم ما تا جلوی دماغشون را هم نمیبینن چه رسد به اینکه حرفهای از سر دلسوزی شما را گوش بدن
Iran, Islamic Republic of
سفر سید حسن به استان اگر برای تفریح باشه که بعید به نظر میرسه بسیار اشتباه بود تو این ایام شهادت ولی اگه برای مسائل سیاسی اومده باشه هم بنظرم نتونه اصلاح طلبان بی جون استان را جمع کنه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر واقعا راست میگه پسر نوح با بدان بنشست .................
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام.جواب ابله
از زمستان عبور کرده ی دلگرم به بهار
Iran, Islamic Republic of
کاغذ پاره های . و مردم عامه را به خوبی..شوراندند...

شعبان بی مخ را به نام طرفداری از مردی ملی (مصدق) به خیابان کشیدند و خیابان ها را به هم ریختند و با آن شورش، دولتی ملی که سرمایه اصلیمان(نفتمان) را ملی کرده بود، را یک شبه از هم پاشیدند...

عکسی از امام دل هامان را پاره کردند و مردمی را علیه فرزند خلفش شوراندند و در سخنرانیش هو کشیدند و به سید حسن گفتند تو خائنی...

جمعیتی هوچی را بین جمعیتی عزادار و ساکت و سبزپوش فرستادند و خیابان ها را به هم ریختند و عزای امامی مظلوم را به نام آن جمعیت عزادار خراب کردند و به هر چه می خواستند رسیدند و آن جمعیت عزادار واقعی و حق خواه(که حق خواهی میراث حسین مظلومشان بود) را در زندان انداختند و حال می گویند اعدام کمترین حق آنهاست...

به راستی که عمرو عاص در قضیه علی"ع" و غرب در قضیه مصدق عوام فریبی کردند و عوام بیچاره را آن طور فریفتند که وقتی علی را در محراب عبادت به شهادت رساندند آن عوام گفتند مگر علی نماز میخواند و ما که عوام امروزی هستیم گهگاهی در مرد ملی بودن مصدق شک می کنیم...

آخ برای ما عوام و وای بر آن سوءاستفاده کنندگان از عوام...

به راستی آیا قیامتی خواهد بود که به چنین مواردی رسیدگی شود؟... نمی دانم ... اگر دوستان بصیر اجازه دهند قیامتی باشد؟... شاید مصلحت نباشد قیامت هم برپا شود، هان؟...
محسن
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه بسه دیگه .
کمال الملک
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر در جوغوره کاخ بساز و بگو ما در میان محرومینیم تو حق نداری در مورد فرزند امام صحبت کنی باید در مورد نیاکان خودت قضاوت بکنی وووووووو
سیدیاسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام متن بالا چند غلط املایی دارد از جمله اختار - اخطار
یا رفعت اسلامی -
اما اقای هدایتخواه شمایی که میگی خاتمی پیش مردم جایگاهی ندارد و منفور است '' برو یه نظر سنجی کن ببین سید محمد خاتمی عزیز چقد محبوبیت دارد
بعد مطمئنا از حرف زدنت پشیمان میشوی
مردم دیگر طاقت این حرفهای تکراری و حزب گرایانه رو ندارند" و کلام اخر کدوم افراد مشکوک سید حسن را همراهی کردند همه که جز مسئولین استانی هستن؟؟
شهردار
United States
دهنت بشوی صلوات بده بعد نام خاتمی را بیار نجس
رحيم
Iran, Islamic Republic of
آقای د ک ت ر مردم همین کامنتها هستند اگر من جای تو بودم شاید.می کردم اما مطمئن بودم از مردم حرف نمی زدم!!!!!
مهمان
Iran, Islamic Republic of
مشکوک تر از شما و دارو دستتون در تاریخ کسی هست؟ با این همه اختلاس
جلیل
Iran, Islamic Republic of
تاریخ وو. تو در ونیستی که بجای مردم حرف بزنی. برو کاسه و کوزه تو ... مردم خودشون تشخیص دارن و میدونن چی به چیه. تو فکر میکنی کی هستی که بجای مردم حرف میزنی.
Iran, Islamic Republic of
حتما شما که ادعا دارید محرم صفر.حتما نه از خانه بیرون می امدید نه هم بستر همسرانتان شدید .فقط بگردید برچسب فتنه ولاغیر بزنید شرمتان باد.....
خان
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه ، لطفا سکوت کن شما
ناشنای
Iran, Islamic Republic of
اقای .موسوی تو میدون نبود رفتی تو مجلس حالا این هم حرفته درود بر خاتمی..ماه هنوز زنده هستی
ناشنای
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل مرگبار داعش مرگ بر ..
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1