تاریخ انتشار
جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۸۰۴۴۹

حضورم به عنوان سرمربی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شایعه است

۱۱
۰
کبنا ؛http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/07/14/13930714000829_PhotoA.jpg
سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: تاکنون کسی با من در خصوص حضور در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به عنوان سرمربی صحبتی نکرده و این موضوع در اصل شایعه است.
جمشید غدیری امروز با بیان اینکه روزهای بسیار خوبی را با تیم شهرداری یاسوج در مدت چند سال حضور در این تیم تجربه کردم، اظهار کرد: تجارب خوبی در این چند سال از حضور در تیم شهرداری یاسوج کسب کردم و اذعان می‌کنم که بهترین و خوش‌ترین روزهای عمرم را در این تیم سپری کردم.

وی گفت: شهر یاسوج را با کمک اهالی فوتبال از جمله آقایان محمد بهرامی، حمزه دامیده، پرویز موسوی و در مقطعی قباد نگین‌تاجی و سایر پیشکسوتان به کشور معرفی کردیم و خوشحالم که قدمی کوچک در راستای معرفی پایتخت طبیعت ایران برداشتیم.

غدیری با ابراز افسوس از عدم تداوم آن موفقیت‌ها تصریح کرد: تا موقعی که دلسوزان واقعی ورزش حضور داشتند تیم خوب نتیجه می‌گرفت و کمک می‌کردند و البته راه کمک کردن را هم می‌دانستند.

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج در ادامه به فارس گفت: حیف شد که تیمی بزرگ و نام‌آور در فوتبال ایران این‌گونه با بی‌تدبیری و سهل‌انگاری از گردونه خارج شد، تیمی که می‌توانست بهترین مبلغ برای استان و جاذبه‌های گردشگری آن باشد.

وی با بیان این که به جرأت می‌گویم تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای استان حکم یک رسانه قوی را داشت، افزود: وقتی میلیون‌ها نفر آذری‌زبان صدها هزار نفر اصفهانی و شیرازی و کرمانی و تهرانی از نتایج تیم شهرداری در مقابل تیم‌هایشان باخبر می‌شدند و تیم یاسوجی را تحسین می‌کردند بهترین تبلیغ برای شهر یاسوج بود که همه آن دستاوردها با بی‌تدبیری بر باد رفت.

سرمربی تیم فوتبال دنا اما در ادامه این گفت‌وگو گریزی هم به تیم فوتبال دنای یاسوج زد و گفت: فکر می‌کردیم با جمع کردن بازیکنان و حمایتی که مسئولان قول آن را داده بودند، توفیقی کسب خواهیم کرد غافل از این که همه حمایت‌ها طبل توخالی بود و در ادامه همه از زیر بار کمک به تیم شانه خالی کردند.

غدیری افزود: وقتی یک مربی حاضر در لیگ‌های کشوری نتواند حداقل خواسته بازیکن تیم خود را تأمین کند چگونه باید انتظار داشت که بازیکنان در زمین بازی از خود مایه بگذارند و امروز باید با دلی پر درد بگویم که مسئولان هیچ بهایی به ورزش نمی‌دهند و این به معنی عدم بها دادن به خواسته‌های منطقی جوانان است که خواستار حمایت از ورزش هستند.

غدیری سپس با اشاره به شایعاتی که در مورد حضور خود در تیم نفت و گاز گچساران برای هدایت این تیم مطرح شده آن را در حد شایعه خواند و گفت: نه مسئولان نفت را تاکنون دیده‌ام و نه آن‌ها را می‌شناسم و نه این که تاکنون تماسی با من برقرار کرده‌اند پس همه این حرف‌ها شایعه است.

سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج با تأکید بر این که نباید اجازه دهیم تیم فوتبال نفت گچساران سرنوشتی همچون تیم دنا پیدا کند، تصریح کرد: امروز صحبت از این مسائل به نفع فوتبال استان و گچساران نیست بلکه باید آقای چمنیان را برای برون‌رفت از این بحران کمک کنیم تا تیم خوب نفت از بحران خارج شود.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: تیم نفت خودش مدیر و سرمربی و هوادار دارد و امروز همه باید کمک کنیم بدون توجه به شایعات تیم دنای یاسوج به دسته سوم سقوط نکند و همه تلاش و عزم من بر این است که نگذارم فوتبال یاسوج بیمارتر و رنجورتر شود.


نام شما

آدرس ايميل شما

بازیکن
Iran, Islamic Republic of
جمشید غدیری تنها مربیه که جو فوتبال لیگ ۱ رو میشناسه .انشاالله که مدیرا هر چه زود تر دست به کار بشن و بیارنش گچساران
گروه هفت و نیم
Iran, Islamic Republic of
همینو کم داریم.
تیم خودش از ۶۰ تا بازی ۵ امتیاز داره بیاد اینجا ما رو هم سقوط بده تا کارنامش درخشانتر بشه..
احسنت به این انتخاب...................................
منصور
Iran, Islamic Republic of
باید بالا باشی تا با ما باشی
امیر
Iran, Islamic Republic of
جمشید غدیری سابقه نابود کردن تیمها وتبانی خوبی داره ازمسولین تیم نفت هم خواهش می کنم که حتما انتخابش کنن به عنوان سرمربی تیم تا هم از شرتیم نفت راحت بشن هم با طرفند تبانی جمشید به نوایی برسن
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
فولاد نوین اهواز ۵ نفت و گاز گچساران ۱ واقعا خجالت اوره
علی
Iran, Islamic Republic of
مربیان شیرازی (بجز غلام پیروانی) و مربیان مشهدی بدرد فوتبال استان ما نمیخورند . لطفا روی این مربیان خط قرمز بکشید آقایان مسئول نفت و گاز گچساران
gach
Iran, Islamic Republic of
غدیری جون خوت تو هیچ مگو
فریاد رسا
Iran, Islamic Republic of
تنها مربی که میتوونه تیم نفت گچساران از این بحران نجات بده محمد حسین ضیایی اگه اقایوون بزارن و عبدالمجید باقری نیا .مسولین یالا زود باشین
نوید یاسوج
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یه هم استانی میگم همین اقای چمنیان تیم شهرداری رو توی هفته ی نهم لیگ ۱ توی رده ی یازدهم اورد و اخراج شد و اقای غدیری اومد و تیم رو چهارم کرد .اقای غدیری بدرد این روزها میخوره
بازیکن
Iran, Islamic Republic of
در جواب اینکه میگین تیم غدیری ۵ امتیاز داره اینو بدون که اون تیم همین ۵ امتیاز رو هم نباید میگرفت تیمی که یک بازیکن هم خریدارینکرده و با تیم امیدش داره بازی میکنه .ولی با این امکاناتی که گچساران داره راحت میتونه گچساران رو از بحران در بیاره چون لیگ یک بازه
پيشكسوت فوتبال
Iran, Islamic Republic of
مس کرمان ۲ نفت و گاز گچساران ۰ امروز یک شنبه مورخ ۷/۱۰/۹۳
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1