تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۸۰۲۱۴

بلاتکلیفی در ورزشگاه قلعه‌رئیسی

۲
۰
کبنا ؛با حضور مسئولان محلی چاروسا و مسئولان هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه در مسابقات پایانی شهرستان کهگیلویه دو تیم اتحاد قلعه رئیسی و بانک کشاورزی دهدشت به مصاف هم رفتند.
به گزارش کبنا نیوز از چاروسا، این مسابقه در ورزشگاه آزادی شهر دهدشت برگزار شد که در نود دقیقه دو تیم با نتیجه صفر صفر به وقت های اضافه کشیده شد که در پایان تیم اتحاد قلعه رئیسی توانست با ضربات پلانتی با نتیجه۴بر۲ تیم بانک کشاورزی را شکست دهد و قهرمان این مسابقات گردد و به عنوان نماینده شهرستان کهگیلویه در مسابقات لیگ استان بازی خواهد کرد.
گفتنی است؛ جوانان شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا با اینکه هیچ گونه وسایل ورزشی و ورزشگاه برای تمرین و بازی کردن نداشتند توانستند قهرمان این مسابقات گردند.
آقای فاضل اژدر هم به عنوان بهترین آقاگل از تیم اتحاد قلعه رئیسی در این مسابقات شد.
در پایان این مسابقات اعضای تیم اتحاد قلعه رئیسی در جمع خبرنگاران از مسئولین خواستار ساخت ورزشگاه و تامین تجهیزات ورزشی این شهر شدند تا بتوانند سال آینده در لیگ استان خوش بدرخشند.
فیض الله آبرود سرمربی این تیم گفت: از اینکه چرا مسئولان و مدیران استانی فکری به حال ورزشگاه این شهر نمی کنند این جای سوال دارد و امروز خود مسئولان هم باید ببینند که شهری با چنین استعدادهای بدون اینکه امکانات ورزشی داشته باشند بتوانند قهرمان شوند این توانایی جوانان این شهر را نشان میدهد و از مسئولان استان و شهرستانی می خواهیم فکری به حال ورزش این بخش کنند.
مرتضی ایزدخواه در حاشیه این مسابقه  اظهار داشت: چاروسا و شهر قلعه‌رئیسی با داشتن جمعیتی بیش از ۲۴ هزار نفر هنوز فاقد یک ورزشگاه با امکانات اولیه است.
رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی عنوان کرد: سال‌ها است که از کلنگ‌زنی ورزشگاه قلعه‌رئیسی می‌گذرد ولی دلایل به اتمام نرسیدن این پروژه هنوز معلوم نیست و جوانان فوتبال دوست این شهر جای برای انجام این ورزش ندارد.
ایزدخواه با بیان اینکه این شهر استعداد‌های خوبی در زمینه فوتبال دارند و امروز با قهرمان شدن در مسابقات لیگ شهرستان کهگیلویه و پیروزی در مقابل تیم های که دارای تجهیزات ورزشی و ورزشگاه هستند نشان از این واقعیت است ، تصریح کرد: از این شهر تیم‌های با نام  سایپا، استقلال و شهرداری قلعه‌رئیسی در لیگ شهرستان و از سال آینده اتحاد قلعه رئیسی در لیگ استان شرکت می کند و موفق شدند با کمترین امکانات مقام نایب قهرمانی و قهرمان لیگ را کسب کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم این شهر زمینی را رایگان برای ساخت ورزشگاه به اداره ورزش و جوانان تحویل دادند  که از سال ۱۳۸۲ تاکنون آن را رها کرده و هیچ اقدامی در خصوص ساخت این ورزشگاه صورت نگرفته است.
رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی متذکر شد: در شهر قلعه‌رئیسی یک سالن بسیار کوچک وجود دارد که متعلق به ورزش و جوانان است بسیار تأسف‌بار است.
ایزدخواه تأکید کرد: از مدیر‌کل ورزش و جوانان جدید استان می‌خواهیم که در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند و این جای تاسف بار است برای مدیران ورزش استان که نقطه ای از استان دارای چنین تفکر و استعداد ورزشی هستند ولی دارای امکانات ورزشی نیستند.
وی با انتقاد از عملکرد مدیرکل سابق ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با سهل‌ا‌نگاری مسئولان در حق ورزش این شهر کوتاهی شد و ورزش به کل راکد ماند.
انتهای پیام/آرمند
نام شما

آدرس ايميل شما

غوچعلی
Iran, Islamic Republic of
پنالتی نه پلانتی وآقای گل نه بهترین آقای گل ضمناً کجاتیم های دیگرورزشگاه وامکانات دارند که این آقای مربی گفته
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
به قول عادل فردوسی پور,چه میکنه این ایزدپور:-)
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1