تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۸۰۱۶۱

بررسی سرانجام ۸۴ پروژه عمرانی بهمئی

۰
کبنا ؛نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی با حضور استاندار، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
 بررسی ۸۴ پروژه عمرانی بهمئی
استاندار کهگیلویه وبویراحمدکه در ابتکاری جالب اقدام به بررسی پروژه های عمرانی به صورت جزئی در شهرستان های مختلف استان کرده، اینک با حضور در شهر لیکک بررسی۸۴طرح عمرانی شهرستان بهمئی را در دستور کار خود و مدیران اجرایی قرار داده است.
سید موسی خادمی در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی، مجموع پروژه های در حال اجرا در شهرستان بهمئی را نیز ۱۵۰ مورد اعلام کرد.
وی میزان اعتبار پیش بینی شده و یا تخصیص یافته برای طرح های عمرانی شهرستان بهمئی را درسال جاری و از محل های مختلف شامل دو درصدنفت،ماده ۱۸۰،ملی استانی شده و استانی افزون بر ۲۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد.
وی اظهار کرد: این میزان اعتبار پیش بینی شده برای طرح های عمرانی بهمئی هشت درصد کل اعتبارات عمرانی استان را در سال ۹۳ شامل می شود.
خادمی میزان اعتبار تخصیص یافته در ۹ ماه گذشته امسال را برای طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان نیز افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه اولویت تخصیص اعتبار با طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰درصد است، یادآور شد: یکی از ایرادها و اشکالات اساسی در روند کند طرح های عمرانی در سطح استان خرد کردن اعتبارات است.
وی طرح آبرسانی به لیکک، احداث سد ایلی آباد و بهسازی دو راهی بهبهان- لیکک به ماغر را از مهمترین طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد.
بررسی ۸۴پروژه عمرانی شهرستان بهمئی هم اکنون با حضور سید موسی خادمی استاندار، معاونان ، جمعی از مدیران ستادی، حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم این شهرستان در مجلس و بیش از ۳۰ مدیر اجرایی کهگیلویه وبویراحمد در حال انجام است.
بیش از یکهزار و ۷۰۰ طرح عمرانی در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت، آب، برق، گاز، راه، مسکن، فرهنگ، ورزش و خدمات در این استان در حال اجرا است.
شهرستان بهمئی با ۴۳ هزار نفر جمعیت در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
میانگین اعتبارات ۹۰ میلیون تومانی برای هر پروژه عمرانی در شهرستان بهمئی
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهمئی بهترین میانگین اعتبار برای هر پروژه عمرانی در سطح استان را با میانگین ۹۰ میلیون تومانی دارد.
حسن نوروزی در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی که با حضور استاندار، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد با بیان این که شهرستان بهمئی در زمینه‌های مختلف یکی از شهرستا‌های با استعداد و ظرفیت بالا به خصوص در حوزه منابع انسانی است رشد و توسعه این شهرستان را در رشد و توسعه استان امری لازم و ضروری دانست.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله در کشاورزی و باغداری و همچنین در عرصه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی قابلیت‌هایی دارد که برخی از آن‌ها در سطح استان کم‌نظیر است.
این مسئول ارشد اجرایی با بیان این که امروز در نشست با مسئولان و به ریاست استاندار چندین طرح و پروژه مهم مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت، افزود: در کل تعداد ۱۵۲ پروژه عمرانی در سطح شهرستان بهمئی داریم که ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبارات این شهرستان در زمینه عمرانی از محل اعتبارات مختلف است.
نوروزی عنوان کرد: تخصیصی که در ۹ ماهه اول امسال داده شده رقمی معاون با ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که در پروژه‌های مختلف راهسازی، بیمارستان، سدسازی و موارد دیگر هزینه می‌شود.
وی به تعداد پروژه‌های عمرانی و همچنین میزان اعتبارات و ارتباطی که این دو با یکدیگر دارند اشاره کرد و گفت: بهمئی در این خصوص وضعیت بسیار بهتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان دارد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار تصریح کرد: وقتی اعتبارات ۲۲ میلیارد تومانی را برای ۱۵۲ پروژه تعریف می‌کنیم در خواهیم یافت که به هر پروژه اعتبار ۹۰ میلیون تومانی خواهید رسید که این سرانه در کل استان و در میان همه شهرستان‌های هشت‌گانه از همه بیشتر است.
وی، خرد شدن اعتبارات را یکی از مشکلات در سطح استان دانست و افزود: اگر اعتبارات به طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار اختصاص یابد بسیاری از پروژه‌های مهم و ضروری تکمیل خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1