تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۸۰۱۴۸

اعتراضات در هیئت کشتی به دلیل عزل بنیانگذار کشتی بهمئی

۱۷
۰
کبنا ؛هیئت کشتی شهرستان بهمئی نزدیک به ۴۰ روز است که در تعصیلی به سر می‌برد.
KOSHTI

ورزشکاران و مربیان کشتی شهرستان بهمئ علت تعطیلی سالن ورزشی هیئت کشتی را برکناری ناگهانی و بی‌دلیلی بنیانگذار کشتی این شهرستان عنوان کردند.

مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی طی ابلاغی مهدی کریمی را جایگزین زلفعلی(علی) ظفری، مسئول هیئت کشتی شهرستان بهمئی کرد که با واکنش های زیادی روبرو شد.

ورزشکاران این رشته ورزشی در حالی که از این اقدام شوکه شدند نزدیک به ۴۰ روز است که به نشانه اعتراض هیئت کشتی را تعطیل کردند.

عده ای از این ورزشکاران با ارائه مستنداتی علت تعطیلی هیئت کشتی شهرستان بهمئی را عزل ناگهانی بنیانگذار کشتی این شهرستان می‌دانند.
به گزارش کبنا، گفته می‌شود زلفعلی ظفری ورزش کشتی را از اوایل انقلاب آغاز کرد که در سالهای ۶۵،۶۴ و ۶۶ جزو مقام‌های برتر کشتی کشور شناخته شد.

 
ZAFARI
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
من از قبل گفته بودم که فولاد نوین اهواز ۳ نفت و گاز گچساران تخم مرغ یا همون صفر یادتونه؟ چمنیان حیا کن ....
حسام
Iran, Islamic Republic of
اقا کشتی استان همش تعطیله .رییس هیات استان وقتی محل کارش خوزستانه کی وقت میکنه سر بزنه به هیاتهای شهرستانها ببینه جه خبره ودر کشتی استان جه می گذره .اوضاع کشتی خراب اندر خرابه .اختلافات و بی انگیزگی و بی رغبتی در بین اهالی کشتی استان موج میزنه .گوش شنوایی هم نیست .سلیمانی به رییس هیاتی نمی خوره .اصلا این اقا وقت نداره وقت بذاره برای کشتی استان.ذر دهدشت .یاسوج .گچساران و......... اوضاع خرابه وکشتی خوابیده .
بهادر
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به این مدیر کل بگه اقا تو که بیشترین پول را دربین هیاتها به هیات کشتی دادی .بهترین سالن ورزشی در یاسوج را دراختیار رییس هیاتش قرار دادی وهمه طور از اون حمایت می کنی این اقا چه عملکرد مفیدی تا حالا برای کشتی ذاشته است .در این مدت هیچ کلاس مربیگری وداوری وباز اموزی در استان برگزار نشده است .پیشکسوتان کشتی استان همه از این اقا نا راضیند .در این مدت رییس هیات در هیچ مسابقه استانی شرکت نکرده ببینه اوضاع چطوره .نتیجه این میشه که هیاتها یکی یکی از هم متلاشی میشوند وکسی هم نیست رسیدگی بکنه وبه داد کشتی برسه .بهمئی هم مشت نمونه خرواره ...اقای مدیر کل هم فقط میگه همه چیز گلستانه وروبراهه .......................
ورزش
Iran, Islamic Republic of
از آقای سلیمانی رییس هیئت کشتی استان خواهشمندیم با درایت خودشون این مشکل که بین هیئت کشتی بهمئی با ورزش و جوانان بهمئی رخ داده رو حل کنند.
آگاه ار همه جا
Iran, Islamic Republic of
وجود آقای سلیمانی با رای اعضا بوده و ایشان از مفاخر ورزش استان هستند چه ربطی به این داره که محل کارش خوزستان باشه ایشان منزلش توی گچساران هست هر کس ادعا میکنه ایشان خارج از استان هستند فقط داره جو را بر علیه ایشان خراب میکنه من آدرس منزلش را که گچساران گلستان دوم بلوار گلستان جنب نانوایی وسط گلستان هست میزارم برود ببیند ایشان منزل هستند یا نه و در ضمن جوسازی این افراد دیگر نزد هیچ ورزشکار دلسوزی جواب نمیدهد لطفا به ایشان که به اصرار اهالی ورزش قبول مسولیت کردند کمک کنیم تا پشیمان نشود از اینکه این مسولیت را پذیرفته ایشان فرد با نفوذی در کشتی ایران هستند و بسیار میتواند به کشتی استان کمک کنند دوستان بیایید کمک کنید تا ایشان در تصمیمات و مدیریتش موفق باشد با تشکر پیشکسوت کشتی استان کوچک همه شما ممنون
صمصام
Iran, Islamic Republic of
مشکل تنها کشتی بهمئی نیست .کشتی چرام هم تعطیله .کشتی یاسوج هم در حال نابودیه .تا خبر به سلیمانی در خوزستان برسه تتمه کشتی هم بر باد رفته است .دهدشت هم کشتی نداره .دلشون خوشه چند ادم توی خیابان وبازار جمع می کنند میارن وزنهای خالی را پر می کنند و ادای کشتی را در می اورند و بعد داد میزنند کشتی دهدشت قهرمان شد .کدام کشتی ..........هیات سلیمانی از ادمهای فوق العاده ضعیفی تشکیل شده است .از دبیر وکمیته ذاوران ونایب رییس و............همه از ضعیفترین نیروهای کشتی استانند .سیاست سلیمانی همینه که ادمهای ضعیف را دور وبر خودش جمع بکنه وتا هر چه اون میگه بقیه تایید بکنند .
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
بابا کدوم درایت خدا خیرت بده .مگر فتحی یه کاری بکنه .سلیمانی در جریان کشتی استان نیست .دلش خوشه رییس هیاته .
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
آقای عادل زاد مجری برنامه ورزش استان پیگیری کنید لطفا
حسینی
Iran, Islamic Republic of
عده ای محکم به این کشتی چسبیده اند که فکر می کنند ارث پدری انهاست اگر به کارنامه ورزشیشون نگاه بندازی هیچی نبوده اند .اسم کشتی شده مغازه ی درامدی برای این اقایان ورسیدن به منافعشون .کشتی استان دوران خوبی را طی نمی کنه والان شرایط بدی بز این رشته حاکم شده است .ادمهای به ذرذ بخور ازکشتی زده شده اند وسلیمانی ذر این مدت عملکرد خوبی نداشته است
نصراله
Iran, Islamic Republic of
سلیمانی برود به به نفعش است .چون با تکیه بر فتحی تنها موفق نمی شود .همین حالا سر وصدای همه در امده .باید خانه تکانی اساسی در کشتی استان بشود .
دارا
Iran, Islamic Republic of
شش روز هفته در شوشتر خوزستان است وفقط جمعه ها برای استراخت میاد گچساران .خودتان قضاوت کنید رییس هیاتی که شش روز در استان نیست چطور می تونه به کارهای هیات رسیدگی کنه . در استان نیروهای جوان وخوبی داریم که به راحتی میتتوانند این هیات را بچرخانند ولی متاسفانه میدان به انها داده نمیشه .کسی به سلیمانی التماس واصرار نکرد بیاد بلکه با هزار ترفند و....... اومد .انتخابات را که یادتان نرفته .......یک بار دیگه از اول توی ذهنتون مرور کنید چطور مجمع درست کردن .دبیر مجمع را از جلسه بیرون کردن .چند رای حسینیان راحت از دست رفت .وبماند .......ولی این شرطش نیست .یکبار دیگر یک انتخابات سالم ودرست حسابی برگزار کنند اگر سلیمانی رای اورد خوب شما هر جه گفتی ذرست ........باور کنین رای نمی اره .مطمئن باش .
حسن
Iran, Islamic Republic of
عده ای کشتی استان را به لجن کشیده اند .ول کن هم نیستن .مالی هم نیستن .
مراد
Iran, Islamic Republic of
فعلا کبک اقایان خروس می خونه .اوضاع خیلی ردیفه .پولهای میلیونی به حسابشون ریخته میشه .سالن ورزشی در یاسوج دراختیارشونه به اسم درامد برای کشتی .توی استان دیگه مشغول کار وکاسبی هستند وخیالشون از همه بابت راحته وته دلشون به ریش بجه های کشتی این استان می خندند و............................افسوس برای کشتی ما ...............................................................................
امیر ابادی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به هیات استان انتقاد می کنند کوتوله های شناخته شده در دوره قبلی بوده اند که دوره ی شکوفای انها را دیده ایم.فعلا استراحت کنید و راه خدمتگزاران را نبندید.و اجازه دهید که کشتی در مسیر مطلوب خود حرکت کند.همه .شما چند نفر را می شناسند.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام سلیمانی بهترین گزینه کشتی است مردی با نفوذ در فدراسیون است تا الان چندین کشتی گیر را به اردو فرستاه قبلیها چه کردن .کشتی استان را فقط با نام سلیمانی میشناسن .
عمران
Iran, Islamic Republic of
انهایی که قدری درک ورزشی داشته باشند به خوبی وضعیت نا بهنجار کشتی استان را متوجه می شوند . واقعا خوب وبا بصیرت نکاه کنید ببینید اعضای این هیات کوتوله اند یا قبلی ها .اصلا قابل مقایسه نیست .در گذشته این همه اعتراض روی اعضای هیات از دبیر وکمیته داوران ورییس هیات نبود ولی حالا طوری شده که داد همه در امده وصدا وسیما وسایتها مرتب پر است از احوال نا خوش کشتی استان .دلتون را الکی خوش نکننین شمارش معکوس برای سقوط این هیات اغاز شده .خبرهای خوبی در راه است ..............
تیام
Iran, Islamic Republic of
با سلام ،من یکی از کشتیگرای بهمئی هستم اولین کسی ک کشتی بهمیئ رو راه انداخت جناب اقای مهدی چیره نژاد بوده و اگر عده ای میزاشتن اون ب کار خود ادامه بده بدون شک بهمئی الان چنتا قهرمان ایران و بین المللی داشته.تا جایی ک من خبر دارم اقای ظفری دوسال بعد از چیره نژاد کلاش تشکیل داده.و بعد بیشترین علت نیومدت کشتیگیران سر تمرین شرایط نا مناسب و خیللللی بد سالنه.مثلا قرار بود سالن کشتی ب سالن جنب فرمانداری جابه جا بشه وعده های پوچ مسیولین.تورو خدا این کارو با ورزش کشتی بهمئی نکنین نکنیننننننن......
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1