تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۲۶
کد مطلب : ۸۰۱۰۵

مصائب تاجگردون + فیلم

۷۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محمد صادقی*

مصاحبه یکشنبه شب گذشته دکتر غلامرضا تاجگردون با شبکه استانی دنا مجموعه ای کم نظیر از مکنونات قلبی و مشغله های ذهنی او بدست میدهد که رمزگشایی از آنها برای ناظران سیاسی خالی از فایده نخواهد بود.

مهمترین فراز های این مصاحبه را میتوان اینگونه ذکر کرد:

* عملکرد برخی از مدیران با شرایط مطلوب مدنظر وی فاصله دارد.

* اعتبارات پروژه های باشت و گچساران از مابقی استان کسر نمیشود.

* مردم باشت و گچساران شعار جدایی از استان را فعلا فرآموش کرده اند.

 TAJ.SHABAKEDENA

ویدئوی این مصاحبه را میتوانید در آدرس زیر ببینید.

http://www.aparat.com/v/0tkHO    و   http://www.aparat.com/v/s3NY8

۳ سال پیش هنگامی که تاجگردون موفق به جلب نظر اکثریت مردم باشت و گچساران شد شاید کمتر کسی گمان میکرد با سپاهی که در آن روز گردش جمع شده بودند،بزرگترین مشکل او فقدان مدیران کارآمد در حوزه انتخابیه اش باشد.

از جمله شعارهای اصلی او در انتخابات گذشته «تثبیت حق گچساران در مدیریت استانی» بود.او برای پیاده سازی برنامه های بزرگ وگسترده خود احتیاج به مدیرانی کاردان و خودساخته و پرکار و خستگی ناپذیر داشت که برای این منظور دست یاری به سوی اقشار مختلف مردم گچساران از هر قوم و جناح سیاسی دراز کرد ولی در بسیاری از موارد مدیران صرفاً در ظاهر با او همدل بودند و این خود مسبب کندی بسیار زیادی در اجرا میشد.

در فرآیند اجرای بعضی از پروژه ها، از ارائه طرح اولیه در دولت تا قانونگذاری و تصویب در مجلس و تخصیص اعتبار گرفته تا رایزنی با پیمانکار مناسب و ایجاد هماهنگی بین مدیرکل دستگاه مربوطه و معاونینش، تجهیز کارگاه، بازرسی های دوره ای و ........ همگی برعهده تاجگردون بود و تنها رانندگی دستگاه های سنگین و جوشکاری و بنایی .... بر عهده کسانی غیر از او بود.

او با تلاش فرآوان توانست یخ بسیاری از ارزش های فرآموش شده در آن دیار از قبیل مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی را آب کند اما به راستی که محرومیت در دیارش بسیار عمیق تر و متنوع تر از آن چیزی بود که پیشتر با خود اندیشیده بود.

۲۰ سال بی مهری و تبعیضی که در حق مردم آن دیار روا داشته شده بود سبب ساز آن شد که روحیه اعتماد به نفس در آن جامعه کشته شود.تداوم این ظلم هم باعث شد که نخبگان آن دیار که اصلی ترین سرمایه های انسانی شهرشان بودند به تنگ آمده و لاجرم تن به مهاجرت دهند. بزرگانی که اگر مانده بودند سیمای گچساران و باشت به گونه ای دیگر بود. عده قلیلی هم که ماندند به مرور به انزوا کشیده شدند و غالباً روحیه فعالیت عمومی و عام المنفعه در آنها کشته شده.

در همین حال هرچه که در دو دهه گذشته در حوزه باشت و گچساران سعی شده بود مدیری قابل پا نگیرد تا در روزی چون امروز به کار آید، در دو حوزه دیگر استان اقدامات وسیعی جهت کادرسازی و پرورش مدیران آینده انجام گرفته بود.این وضعیت اسفبار تا بدانجا پیش رفته بود که مدیران شهرستانی هم از سایر حوزه ها بدانجا میآمدند و در یک کلام از نظر مردم، گچساران و باشت مستعمره سایر شهرهای استان بود.

شاید عمده ترین دلیل بروز چنین وضعی نبودن روحانیونی شبیه مرحوم آیت اله ملک حسینی و آقا میر احمد تقوی در گچساران و باشت بود. نقشی که سالها در گچساران و باشت بر عهده حاج بهرام تاجگردون بود و پس از حذف کامل او از قدرت عملا مردم آن سرزمین را بی آقا و قیم گذاشت و .....

البته چه بسیارند کسانی که شهوت و سودای رسیدن به پست و مقام و ادعای توانایی مدیریت دارند ولی باید بدانند که لازم است این مهم را برای شخصی چون تاجگردون به اثبات برسانند که خود در مسائل مدیریتی پیر طریقتی محسوب میشود.

اگر استفاده از مدیران گچسارانی در گچساران خط قرمز تاجگردون محسوب میشد اما برای مدیریت های استانی میتوانست از مدیران هم سو با خود از سایر نقاط استان استفاده کند.با این تصمیم هم قحطی رجال مرتفع میشد و هم بر همگان اثبات میشد که او نگاه قومی و منطقه ای ندارد.اما همان مدیرانی که با ژست نگاه فراحزبی و فرا قومیتی خود را به اردوگاه تاجگردون نزدیک کرده بودند تنها با فشار و از ترس او حاضر به خدمت رسانی به موکلین تاجگردون بودند.

متاسفانه برخلاف روحیه تاجگردون که پیروزی در انتخابات برایش آغاز کار فرض میشد برای بسیاری این پایان کار و آغاز استفاده طلقی شد و بر روال سابق به فکر سوء استفاده از موهبت مدیریت دو روزه بودند اما باید میدانستند که «تاجگردون با هیچ کس عقد اخوت نبسته» و قرارنیست در بر پاشنه سابق بچرخد.

با این وضع شاید در کوتاه مدت راهی برای تاجگردون باقی نمانده جز استفاده از نیروهای غیربومی اما توانمند که بتوانند گره های موجود را باز کنند و بقول خودش «کارها را نجات بدهند».

در این میان آنچه جلب توجه میکند این است که به رغم آنکه اهداف والا و نیت خیر تاجگردون برای تمامی کسانی که در سال ۱۳۹۰ در انتخابات شرکت کردند و شرکت نکردند مشهود است اما متاسفانه هستند کسانی که هنوز در برزخ میان بازگشت به دو دهه گذشته و یا ادامه مسیر کنونی سرگردانند.عده ای حاضر به مشارکت در نهضت ایجاد شده نیستند و به جای آنکه کمک کنند و گوشه ای از خرابی به بار آمده در دوران مسئولیتشان را بازسازی کنند،از مردم گچساران صرفاً به دلیل راهی که انتخاب کرده اند کینه به دل گرفته اند و تنها به فکر سنگ اندازی در این مسیراند.اینان حتی فرصتی که مردم برای بخشودن گناهشان پیش رویشان نهاده اند را از دست میدهند زیرا همان دو دهه سقوط گچساران و گچسارانی برایشان دوران عزت و آقایی بوده و حاضرند مردمان این دیار به حضیض فلاکت گرفتار بمانند ولی مناسبات دو دهه گذشته برقرار بماند.

برای آنکه نشان دهند هنوز زنده اند جلسه و نشست برگزار میکنند اما نتیجه جلساتشان تعارف کردن جایگاه رقابت با تاجگردون به یکدیگر است زیرا هیچ سیاستمدار عاقلی دوست ندارد در شرایطی که تاجگردون پس از دو دهه عزت را به گچسارانی ها بازگردانده، آدم بد قصه باشد.البته به قول خودشان ما هم میتوانیم از این کارها کنیم البته اگر خدا بخواهد و تاجگردون هم کمک کند!

*مطلب دیگری که تاجگردون مطرح کرد در جواب سوال مجری برنامه در خصوص نگاه ویژه ایشان به تخصیص اعتبارات حوزه انتخابیه اش بود.

طنز روزگار آنجاست که مخالفین تاجگردون در مرکز استان فریادشان به آسمان برخواسته که این همه عمران و آبادی بی سابقه در گچساران و باشت از آنجاست که تاجگردون پول سایر نقاط استان را به گچساران میبرد و در همین حال متحدانشان در گچساران و باشت مدعی هستند که اصلاً تاجگردون برای این شهر کاری انجام نداده است.

MOJRIBARNAME

اما تاجگردون این تناقض را به شیوه خودش و با ارائه آمار و اعداد پاسخ داد و دست خالی مخالفینش را بیش از پیش رو کرد.وی بدون بر شمردن پروژه های حوزه انتخابیه خود از چندین برابر شدن اعتبارات پروژه های بویراحمد و کهگیلویه خبر داد، آنچنان که حیرت مجری برنامه در تصاویر کاملاً مشهود بود و در اظهارنظری تاجگردون را مایه خیر و برکت برای استان معرفی کرد.

اما آخرین مطلبی که نماینده مردم گچساران و باشت عنوان کرد در حقیقت بیان حرف دل توده های محروم و مستحق گچساران و باشت بود.سخنی که هیچگاه از تریبون های رسمی شنیده نشده بود.واقعیتی غیر قابل انکار که هرگز نمایندگان پیشین برای حفظ موقعیت خود حاضر به بیان آن نبودند.

تاجگردون بسیار شفاف و روشن گفت:مردم گچساران و باشت سالها از اقدامات مسئولین استانی به تنگ آمده و خواهان جدایی از این استان و خروج از مناسبات ظالمانه آن بودند.اما در سه سال گذشته این روند تعدیل شده و ما شاهد فرآموش شدن این شعار هستیم.

به راستی تاجگردون با بیان این سخن بار دیگر نشان داد که امانت دار رای مردم گچساران و باشت است و حفظ حقوق ایشان برای او خط قرمز محسوب میشود.کمترین اثر بیان این حقیقت آرام گرفتن دل سوخته مردم ستم دیده حوزه انتخابیه اش بود و اینکه مردم گچساران و باشت بدانند که غلامرضا تاجگردون فرزند پدران و مادران گچسارانی است و همانگونه که خود گفته بود تنها چیزی که در این دنیای فانی برایش ارزش دارد تصوری است که مردم این دیار پس از مرگش و آن هنگام که بر مزارش ظاهر میشوند از او خواهند داشت و دیگر هیچ.

این ویدئو را ببینید:

http://www.aparat.com/v/ex9ah

در اینحال به نظر میرسد بر خلاف گمانه زنی در برخی محافل خاص و جهت دار در خصوص انتخابات آینده،مردم گچساران و باشت بصورت واحد تصمیم خود را در مورد جایگاه وکالت خود گرفته اند.اما کمک ها و اعانه هایی که احزاب بزرگ و ثروتمند روانه شهرستانها میکند مسبب تشکیل جلساتی برای چگونگی تقسیم آن در میانشان میشود که این مسئله ارتباطی به آحاد مردم گچساران و باشت نخواهد داشت.



*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهاد
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه ی جالب و دیدنی بود ، به گونه ی که اولین بار بود به شخصه همچین برنامه و نشستی را از شبکه استانی مشاهده نمودم .
سوالات مجری و پاسخ های دکتر تاجگردون آنچنان شفاف و مستند بود که جای هیچ گونه بحث و شبهه نیست . من از نگاه یک فرد ساکن استان نه گچسارانی بسیار خوشحالم از داشتن چنین وکیلی در خانه ملت ، وکیلی که بانی جایگاهی شایسته برای استان شده که نه ففط در دوران جمهوری اسلامی بلکه در دوران پهلوی نظیر نداشته . دستت را میبوسیم چون خادم بی منت ملت هستی . خداقوت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای راهت دکترجان ،شما
فراموش نخواهی شد
قربانعلی
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون شیرمردفراموش نشدنی
کرمی زاده
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت که زدی وسط خال.تاجگردون تا ابد
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
اما نتیجه جلساتشان تعارف کردن جایگاه رقابت با تاجگردون به یکدیگر است خیلی باحال بود
khakhs
Iran, Islamic Republic of
nnvvccc
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه که تاجگردون این استان رو زیر و رو کرده.اگر ذره ای انصاف داشته باشید به وضوح میبینید
لرستان بزرگ
Iran, Islamic Republic of
واویلا سی آدمل تاجگردون.مو بر قامت انسان راست میکنن
نمازی
Iran, Islamic Republic of
بسیار مطلب تعمل برانگیزی بود.
عبداله
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر محمد صادقی خدا میدونه که با وجود همچین جوانانی آدم دغدغه آینده رو نداره.بسیار آگاه کننده بود.
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
عنداله بهترین و منطقی ترین مطلبی بود که در این مدت در کبنانیوز خوندم. به خدا عین حقیقت رو نوشته و حرف دل هزاران نفر را به زبون آورد.آفرین بر آقای محمد صادقی
آریا نژاد
Iran, Islamic Republic of
اول صبح حالمون جا اومد.زنده باشی کبنانیوز
فففففف
Iran, Islamic Republic of
آن چه در حال عیان است چه حاجتبه بیان است
آریا نژاد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا موافق این حرفم که یه پولی از تهران میاد و اینا باید یه جوری واسش فاکتورسازی کنن.خودشون هم میدونن که دوران رقابت دیگه تمام شده.فقط تاجگردون
اشرفی
Iran, Islamic Republic of
آنگونه که در این مطلب آمده و اصلا هم به نظر دور از حقیقت نمیآد ارزش املاک و دارایی های گچساران تا چند سال آینده چند برابر میشه.ای خدا یعنی میشه ببینم گچساران به دوران شکوهش برگشته
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی فرماندار گچساران در دوره نمایندگی بهرام تاجگردون بود که یه دهدشتیه
گچ
Iran, Islamic Republic of
لاهوتی فرماندار گچساران در دوره نمایندگی بهرام تاجگردون بود که یه دهدشتیه
انسان
Iran, Islamic Republic of
واقعا درسته که کسانی که هنوز در برزخ میان بازگشت به دو دهه گذشته و یا ادامه مسیر کنونی سرگردانند ولی مردم آگاه تر و عاقل تر از آنند که تفاوت تاجگردون با دیگران را نفهمند.جز عده ای منفعت طلب که به دنبال منافع کوتاه مدت،زودبازده وشخصی خود هستند الباقی مردم به تاجگردون و راه او ایمان آورده اند.
برنو بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
من تاجگردون رو نمیشناختم.اینقدر حجم تبلیغات منفی در مورد ایشان و خانواده شان زیاد بود که در یک کلام فریب خوردم.در وقتی دیدم چطور تو سه ماه اون زیرگذر لعنتی رو تموم کرد بهش ایمان آوردم و الان کل خانوادمون بی صبرانه منتظر انتخاباتیم تا ادای دین کنیم.از این مقاله خیلی خوشم اومد
الطافی
Iran, Islamic Republic of
بسیار نوشته آگاه کننده ای بود.من که خیلی خوشم اومد.خداوکیل سه مرتبه از اول تا آخر خوندمش
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
این محمد صادقی کیه!!!!!؟؟ هر روز یه اسم جدید در میاد.محمد صادقی -کریم مرادی- محمد ساداتی- آندرانیک تیموریان
طیبی
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز تو را به خدا دمب این انتخابات رو ول کن.آقا همه میدونن تاجگردون تا وقتی که خودش بخواد نماینده گچسارانه.ول کنید این حرفا رو.
کوشک
Iran, Islamic Republic of
غیر از اینکه مردم گچساران بخت ازشون برگشته باشه که کسی غیر از تاجگردون رو انتخاب کنند
حسینی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تاجگردون محبوب دلهایی
صادق
Iran, Islamic Republic of
اووووفی.....اوووووفی
علی
Iran, Islamic Republic of
چهره این مجری را این گونه جلوه دادن دیگه چه صیغه ای بهتر است واقع گرا باشید زیاد اغراق نکنید حالا تاجگردون هم نماینده مردم است داره وظیفه اش را انجام میدهد ما هم براش آرزوی موفقیت داریم
دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
خـــــــــــــــــــدمــــــــــــــــت بـــــــــــــی مـــــــــــــــــنـــــــــــــــت
صادق
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر صادقی زدی تو برجک حریف الله اکبر
فرزندان دنا
Iran, Islamic Republic of
خوب گفتی.باید با این خائنان همین طور حرف زد
نا امید در یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب نوشته ولی باید اسم خائنین هم ذکر بشه تا مردم آگاه تر بشن.خیال همه راحت بشه
سیاوش شیخی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه جلساتشان تعارف کردن جایگاه رقابت با تاجگردون به یکدیگر است و در نهایت به این نتیجه میرسند که برن از موحد دعوت کنن تا بیاد چون مطمئن هستن مردم این خائنان را نخواهند بخشید
کمایی
Iran, Islamic Republic of
محمد صادقی کیه توضیح بدین/..........
وزگ
Iran, Islamic Republic of
ما دیگه به تاجگردون رای نمیدیم.دنیا فقط عارف امینی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا متن قشنگی بود
درود و صد بدرود
رزمنده 48 ماه :
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه که خوب گفته
قربانعلی
Iran, Islamic Republic of
دکترعزیزرحمانی رامصاحبه کنیدتاکمی روحیه بگیریم -ازبیانات گوهربار یدالله مرادی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
این نوشته رو باید آقایان رحمانی و مرادی و دوستانشان بخونند البته اگر سواد خواندن داشته باشند این آقایان نه گوش شنوا دارن نه چشم بینا و نه منطق لازم و نویسنده گرامی چه زیبا فرمودند:(طنز روزگار آنجاست که مخالفین تاجگردون در مرکز استان فریادشان به آسمان برخواسته که این همه عمران و آبادی بی سابقه در گچساران و باشت از آنجاست که تاجگردون پول سایر نقاط استان را به گچساران میبرد و در همین حال متحدانشان در گچساران و باشت مدعی هستند که اصلاً تاجگردون برای این شهر کاری انجام نداده است.)
زنده باد آقای دکتر تاجگردون
اصلح
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر آقای صادقی که حقایق رو بیان کردی
زنده باد تاجگردون
همشهری
Iran, Islamic Republic of
هر نماینده ای که به دنبال توسعه حوزه انتخابیه خود باشه و بی ریا و ... کار کنه محبوب میشه.قابل توجه اقای بزرگواری که میره ایتالیا چندتا عکس میگیره و مثل بمب خبری میترکونه اگار که رفته ایتالیا مشکل جاده های افتضاح دهدشت را حل کنه که مناسب رفت و امد اشتر و قاطر هم نیستند. برادر محتم اقای بزرگواری به جای اینکه وقت شریف نمایدگیت را بذاری ببینی کی چی گفت و چی کرد تا جواب بدهی برو دنبال حل مشکلات مردم شاید برایت باقیات صالحات شود و مردم تورا ببخشند که رای خود را به هدر ندادند
آشوب
Iran, Islamic Republic of
یهنی خعلی خعلی حال کردم.خوشم اومد
در پاسخ
Iran, Islamic Republic of
اوووفی رو خوب اومدی...تاجگردون فرمانده ماست
محمديان
Iran, Islamic Republic of
در تلاش وشایستگی جناب دکتر تاجگردون شکی نیست . ولی در مورد بند اول موضوع یعنی فقدان مدیر کارامد در سطح حوزه انتخابیه چندان موافق نیستم ،نه تنها قحطی رجال نیست بلکه هستند عزیزانی که بهترین شایستگی را دارند و از لحاظ توانمند سازی منابع انسانی همچون عقابان درون قفس میمانند که میبایست فقط درب قفس باز شود،ولی بخاطر عزت نفس و مناعت طبع ناخوانده به سفره ای نمی نشینند و خود را اویزان کسی نمی کنند و به دلیل همین خصلت واپس زده وبه حاشیه رانده شده اند. ا
علیشیر
Iran, Islamic Republic of
شاید اگر اصولگرایان گچساران هم نیرویی مثل تاجگردون داشتند میتوانستند مقابل بدخواهان مقاومت کنند ولی حیف که دستشان از این بابت خالی بود.ولی خدا را شاهد میگیرم که نیت ما خیر بود
آرمین
Iran, Islamic Republic of
در ایران پر آشوب امروز گچساران به همت تاجگردون جزیره ثبات شده است. یا علی
بينا
Iran, Islamic Republic of
چه اتشی به جان خائنان افتاد
دوستان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تا ابد tajgardoon for ever
افخم
Iran, Islamic Republic of
من هم موافقم تقریبا هیچ کس به انتخابات فکر نمیکنه تقریبا همه تصمیمشون رو گرفتن.گچسارانی ها خیلی شعورشون بالاتر از اینه که نعمتی مثل تاجگردون را به راحتی از دست بدن
آمفی تئاتر
Iran, Islamic Republic of
شرافتا تاجگردون با آرائ بالای ۸۰ درصد قبول میشه.خدا کنه فقط دوباره جریان نفاق دنبال پرونده سازی و رد صلاحیت نرن.البته گمونم دیگه کار از کار گذشته یارو ستون فقرات اقتصاد ایران شده.
حسین پور
Iran, Islamic Republic of
میگم نکنه جالب اینجاست که دیگه هیچ کس حتی در ظاهر هم از اصولگرا ها حمایت نمیکنه.طوفان تاجگردون همه اون حراف ها رو با خود برد.امان امان امان
شهباز خان
Iran, Islamic Republic of
اکثر مدیران منصوب تاجگردون ترسو و منفعت طلب هستند.البته همگان متوجه میشوند که تاجگردون از بابت اینها چه زجری متحمل میشود ولی انشالا بعد از تمدید دور دوم وکالتش باید از همه گچسارانی ها اعم از اصلاح طلب و اصول گرا استفاده کند.زنده باد تاجگردون . زنده باد گچساران
پور طیب
Iran, Islamic Republic of
ادعای جدید اصولگراهای گچساران:تاجگردون به دلیل آنکه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه هست وقت لازم برای رسیدگی به امور مردم را ندارد پس لاجرم باید از میان جعفری،مرادی،حسینی و خواجه زاده یکی را معرفی کنن تا همیشه سر دلشون باشن. احسسسسسسسسسسنت بر این همه هوش
نجفی
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال مردم استان و بلااخص گچساران که تاجگردون وکیلشونه.به خدا
نجفی
Iran, Islamic Republic of
در ضمن فیلم آخری خیلی زیبا و گویاست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نویسنده مطالب عارف امینی چون مطالبش مشخصه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله مردم گچساران و باشت با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی با رای حداکثری به غلامرضا تاجگردون
جواب زحمات ایشان را میدهیم و وظیفه ایشان را در دور بعد سنگین تر میکنیم.و از مردم استان انتظار داریم که به ایشان کمک کنند تا منطقه ای آباد داشته باشیم.
یادمون نره که بودجه کشور به نسبت دو سال پیش کمتر شده.
گشینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده الحق که گل نوشتی تاجگردون افتخار استان وکشور وشهرستان گچساران وباشت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از تایپ جملات معلوم شدمطلب توسط عارف امینی نوشته شده
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
در تلاش وشایستگی اقای دکتر تاجگردون در مقایسه باسایر دوره ها شکی نیست،ولی در مورد بند اول یعنی فقدان مدیران کار امد در سطح شهرهای گجساران و باشت چندان موافق نیستم،نه تنها قحطی رجال نیست بلکه هستند عزیزانی که بهترین شایستگی را دارند ولی بخاطر مناعت طبع وعزت نفس وعدم چابلوسی ناخوانده به سفره ای نمی نشینند و خود را اویزان کسی نمیکنند و به دلیل همین خصلت واپس زده وبه حاشیه رانده شده اند واز جانب دیگر انتخاب اغلب مدیران نه بر اساس شایستگی بلکه با نگاه قومی و قبیله ای یا بده بستانهای سیاسی بوده که جناب تاجگردون در این قضایا مستقیم و غیرمستقیم تاثیر گذار بوده است که کاملا با شعارهای تبلیغاتی ایشان در تضاد میباشد،ضمنا ضمن قدردانی بیکران از زحمات نماینده محترم ایشان را علامه دهر ندانید وبه شعور علمی ومدیریتی تحصیلکرده های حوزه انتخابیه توهین نکنین .
عباس
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسی هم حدی دارد
ارو
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسی هم حدی دارد
Iran, Islamic Republic of
باسلام ضمن احترامی که برا صاحب نظرات دارم اما فکر میکنم بد نیست سری به ادارات ومدیران کلی که ایشون انتخاب کرده بزنید وبا گذشته ها مقایسه کنید ببینید کدامیک قویترند همین الان اطلاع کامل دارم از افراد اصلاح طلب ارزشمندی که واقعا کم نذاشته برا انتخابات ایشون هیچ استفاده ای حتی در حد یک تعارف ناشته فقط چون باوی نبوده قوم وخویش نبوده شما فکر میکنید چرا افراد معتبر این شهر حاضر به همراهی ایشون برای کسب مسولیت نیستند بدونید خوب میدانند که دور بعدی ایشون تشریف ندارن وکسی که اونا راحمایت کنه نیست خیلیها نیز بجهت غرورو خودبینی ایشون اصلا زده شده اند فکرمیکنید دربین ترکها مردم دیل بهبهانیها اصفهانیها لیشتریها و...... هیچ نیروی کاری ارزشمندی نیست که مدیریت بلد باشه این اقا فقط بدنبال فامیلا وافراد بزدلی هست که سر تعظیم فرود بیارن دنبال رقیب خودش نیست چون اینده نگر ه وگرنه نیازی به هیچ نیروی مدیتریتی خارجی نداریم هرچند نماینده گچساران مدیون تمام افرادی میباشد که ازشهرهای مختلف ایران برای انتخابات ایشان در گچساران رای دادن حالا میمانیم تا انتخابات بعدی اگر افرادی که پیمانکاری گرفتن یا در کارخانه هاش کار میکنن و... در شهر خودشون موندند نتیجه را میبینیم
محسن
Iran, Islamic Republic of
دوستان تاجگردونی خودم دقت دوست عزیز تاجگردونی ام من به عنوان ی اصولگرا میخام بگم
اقا ما فلافل .شما هات رویال برگر با پنیر و قارچ
اقا ما بن کارگری .شما بن تخفیف دیزنی لند
اقا ما قطاری که ترمز بریده .شما ریز علی خواجوی
اقا ما تبهکار .شما طلبکار
امیدوارم راضی شده باشید.
ومن الله التوفیق
برما
Iran, Islamic Republic of
اگه هشت سال پیش درست انتخاب میکردیم الان تاج گردون رئیس جمهور بود ما هم استان رئیس جمهور
اکانی
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس اگه شما آدم چاپلوس وعقده پست ندارید این همه خدمات ملی تاجگردون را نمیبینی از نوشته هات معلومه تا اسفند دیگه تلف میشی عزیز زیاد فشار به خودت نیار چون تا زمانی که تاجگردون اسم مینویسه برا این حوزه خودش وکیل مردمه باشعور گچساران و باشت می باشد و
تکمیلی
Iran, Islamic Republic of
یکی از فراگیرترین ویژگی گچسارانی ها پر مدعا بودنشونه.یعنی مورد داریم که دو فقره درگیری مسلحانه با ماموران دولتی،یک مورد قاچاق چندکیلو مواد مخدر،شهرت به فسق و .... تو پروندش هست ولی خوب چون خودش فرآموش کرده حالا مدعی مدیریت بر یه دستگاه عریض و طویل شده.تاسف بار اینجاست که همچین نوخاله هایی با دخالت مستقیم موحد در پرونده های قضایی شهرستان و استان موفق شدن حتی در ادارات دولتی استخدام بشن. و حالا کارشون به اونجا رسیده که تاجگردون رو تهدید هم میکنن.پس از انتخاب تاجگردون و مخصوصا بعد از دولت یازدهم صدها نفر برای پست و مقام به تاجگردون مراجعه کردند و تاجگردون به تعدادی از آنها که شرایط لازم را داشتند پیشنهاد مدیریت داد.جالبه که چند نفرشون به محض اینکه مدیریتشون مسجل شد و در یک قدمی قبول جایگاه قرار گرفتن ترس ورشون داشت و اصطلاحاً جا زدن. تنها راه فرار از این تنگنا اینه که هر جوانی که میدونه قادر به قبول مسئولیت هست خودش رو به تاجگردون نشون بده.
گوهر خود را هویدا کن کمال این است و بس
خویش را در خویش پیدا کن کمال این است و بس
تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
محمد صادقی کیست؟ پاسخ: محمد صادقی کسی نیست به جز خود .یا همان قلم بدستان چاپلوسش
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بله هرچه بلا بر سرمون اومده زیر سر موحد بود.آغاز فلاکت گچساران با موحد آغاز شد.انشالا که خدا بدکاران رو به سزای اعمالشون میرسونه.
تکمیلی
Iran, Islamic Republic of
گفتی موحد.یارو اومده سند رو کرده که گچساران مال خودشه بعدش میری تحقیق میکنی میبینی در دوران نخستی ها و ناندرتال ها در آن هنگام که نیمی از وجود انسان هنوز شبیه میمون بود موجوداتی در این سرزمین زندگی میکردن که از قضا شباهت زیادی به مدعیان امروز دارن و موحد واسشون سند درست کرده.شرافتاً خاصیت موحد غیر از اخلال در نظام قضایی کشور چه بود....البته اگر بر دیده لیلی نشینی به غیر از خوبی لیلی نبینی
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
به شرافتم قسم علیمراد جعفری و قدرت حسینی هر دوتاشون به تاجگردون رای میدن.مطمئن باشید.چون این دو نماینده سابق که از مشکلات کار به درستی آگاهی دارن میدونن که وجود تاجگردون برای این شهر فرصت تاریخی است چیزی که قبلا نمیدونستن و به این دلیل یداله مرادی و خواجه زاده و اون پیرمرده یکه تاز شدن.
غریب
Iran, Islamic Republic of
مطلب جالبی بود اما نظات دوستان هم جالبتر.لابلای نظرات یکی گفته بود لاهوتی فرماندار گچساران در دوره نمایندگی بهرام تاجگردون بود که یه دهدشتیه

بد نیست این دوستمون خاطر شریفشون جمع بشه که آن زمان دهدشت و گچساران یک حوزه بودند و آقای لاهوتی هنوز هم برای مردم گچساران عزیز است.
پیشبهار
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل اگر تاجگردون نماینده مردم گچساران نبود الان گچساران تو این شرایط تحریم چه وضعی داشت.نمیگم مردم به آدمخواری رو آورده بودند ولی خدا میدونه حاضر بودی پیاده تا یاسوج بری اما از پمپ بنزین فولادی تا شهرداری با ماشین نری.آی مردم قدر شناس باشید و شکر گزار
عشایر
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
بحث شفاف و جالبی بود ، استان از داشتن نمایینده ی اینچنین نترس و کاردان به خود میبالد . به خدا قسم من یک اصولگرا و اصولگرا زاده ام که در دوران در راس بودن نمایندگان اصولگرا پدرم از مسئولین سطوح بالای استان بودن و هنوز بر سر اصولگرا بودن خود اسرار دارد و نمیشود کاریش کرد ، منم به عقیده ایشون احترام میگزارم ولی صادقانه کارامد بودن و توانمند بودن آقای تاجگردون را میپذیرد و هیچ گاه مانع از تعریف و تمجید من و دیگر اعضای خانواده از آقای تاجگردون نشدن ، دستش را میبوسم بخاطر صداقتش و واقع بینیش .
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم دکتر جان
حال کریم بخدا بعد سالها تو استان سرمون رو بلند میکنیم و تو مرکز استان احساس غربت نمیکنیم . دوست داریم و چشم پا به پای شما تا آخرش هستیم .اصلا هرچی تو بگی ، دیگه نمیگیم گچساران باید از یاسوج جدا بشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1