تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۸۰۰۶۲

اولیاء و خیرین ۵۲ هزار دانش‌آموز بویراحمدی را حمایت کنند

۲
۰
کبنا ؛عضو شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان بویراحمد گفت: آموزش و پرورش بویراحمد با ۵۲ هزار دانش‌آموز نیاز حمایت بیشتر اولیاء و خیرین را دارد.
ضرغام علیبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج با بیان این که شهرستان بویراحمد به عنوان بزرگترین شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین تعداد دانش‌آموز را هم به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: بنابراین لازم است تا این اداره به دلیل گستردگی کار بیشتر حمایت شود.ALIBAZI
این عضو شورای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تصریح کرد: گستردگی کار در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به قدری زیاد است که مسئولان این اداره با مشکلات زیادی در همه زمینه‌ها مواجه هستند.
علیبازی با بیان این که رسانه‌ها در استان باید بیش از پیش از آموزش و پرورش برای رسیدن اهداف و مقاصد خود در ابعاد آموزشی و پرورشی حمایت کنند، افزود: خود من نیز به عنوان یک فعال رسانه‌ای در استان برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت از هر کمکی به آموزش و پرورش دریغ نخواهم کرد.
وی گفت: رسانه‌ها باید با اخبار خود اولیاء و خیرین را در خصوص کمک به آموزش و پرورش بسیج کنند، چرا که امروزه مهم‌ترین حوزه‌ای که باید برای پیشرفت و اعتلای استان مد نظر قرار گیرد، آموزش و پرورش است.
عضو شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان بویراحمد استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شناسایی متولی برای کمک به آموزش و پرورش را یکی از راه‌های اساسی برای کمک به آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: سعی ما بر این است که در انجمن اولیاء و مربیان شهرستان با گستردگی کار و خدمات‌دهی به ۵۲ هزار دانش‌آموز به صورت عملی از توان همه افراد صاحب نفوذ استفاده کنیم.
به گزارش کبنا نیوز، ضرغام علیبازی از فعالین رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد چندی پیش به عنوان عضو شورای انجمن اولیاء و مربیان شهرستان بویراحمد انتخاب شد.
انتهای پیام/ب
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
... لکن .هم ..
#@
Iran, Islamic Republic of
برو بابا دلت خوشه. جوری عکس انداخته فکر میکنه فیدل کاسترویه
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1