تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۷۹۹۶۲

تکرار نشست های انتخاباتی/همراهی مدیران با نمایندگان

۳
۰
کبنا ؛شنیده ها حاکیست چند روز پیش یکی از نمایندگان کاندیداتوری انتخابات ۹۴ به همراه تعدادی از مدیران نهادهای ممسنی و گروهی ازسران طوایف، ریش سفیدان، فرهنگیان، تحصیلکردها وبرخی معتمدین یک نشست چند ساعته را در یکی از محله های ممسنی داشته اند.
این در حالی است که قبل از برگزاری این جلسه ،در جلسه شورای اداری ممسنی با حضور مدیران ارشد ممسنی، امام جمعه شهرستان، فرماندار و نماینده مردم در مجلس همراهی و میزبانی مدیران ممسنی با نمایندگان کاندیداتوری کاری ناشایست و نادرست خوانده شده بود.
ولی متاسفانه شاهد حضور مدیرانی از ممسنی در این جلسه بوده ایم. اینکه مدیران ممسنی به مصوبات خود در جلسه شورای اداری احترام نمیگذارند خود جای بحث دارد که آیا این مدیران برای حفظ پست و مقام خود حاضر به نادیده گرفتن قانون میشوند؟
البته بهانه این جلسه بر شناخت و رفع مشکلات مربوط به ممسنی برگزار گردیده است. که این ظاهر قضیه میباشد چرا که جلسات شناخت و رفع مشکلات ممسنی به صورت رسمی ، با حضور تمام مدیران و علنی میباشد. نه به صورت خصوصی و با محوریت شخصی مشخص.
سخن من با مدیران، مسئولان، مردم و خانواده ام
اگر انتخابات نماد دموکراسی است و ابزارش عقل و اندیشه ,پس چوب و چماق و تفنگ و جلسات وعده های دروغین برای چیست ؟ اصلا مگر قرار است چه اتفاقی در مجلس بیفتد که باید برای آن مردم به جان هم بیفتند و کشته و زخمی شوند.جایگاه تحصیل کردگان ما کجاست ؟ نقششان چیست؟متاسفانه در فضای مجازی همه توهم روشنفکری داریم و در دنیایی واقعی جور دیگری عمل میکنیم.
دیگر حوصله ی نوشتن و گفتن ندارم فقط محض رضای خدا بیایید به جای جوانانمان ,طایفه گرایی، بیکاری و فساد های اداری را به خاک بسپاریم و حتی مراسم ختمی هم برایش برگزار نکنیم تا زودتر فراموش شود. ننگ بر تعصب کور جاهلی. جاهلیتی که گریبان گیر خانواده خود من هم میباشد.
مردم ممسنی ، ریش سفیدان و تحصیلکرده ها خواهشا ناراحت از وضع موجود ممسنی نباشید. از ماست که بر ماست
چرا که من شاهد دو رویی افرادی بودم که خود را در راس مخالفان طایفه گرایی و تبلیغات بی اساس انتخاباتی میدیدند ولی جای سوال دارد که چرا به وقت عمل خود از پیشگامان زخم زدن بر ممسنی هستند.
نمیتوانم کسی را مقصر بدانم.شاید نیاز باشد در این روزگار که همه به دنبال منافع خود هستند من هم دلسوزی را کنار بگذارم و بخاطر رسیدن به اهدافم دیگران را قربانی کنم.
بله درست گفت دکتر حسابی که جهان سوم جایی است که برای آباد کردن خانه ات باید جامعه خراب کنی و برای آباد کردن جامعه آتش به خانه اندازی.
پس منتظر شعار کاندیدا ها نمانید و خودتان با عملتان تبر بر ریشه ی این نهال بد سرشت دشمنی بزنید و به جای آن درخت دوستی بنشانید که کام دل به بار آرد.
خواهش دارم از سایت خبری عین گزارش را منتشر کند. و از دلسوختگان ممسنی میخواهم که تعارف و گوشه گیری را کنار بگذارند و با افرادی که از مقام خود سوء استفاده میکنند جلوگیری کنند.
جدا از حضور احزاب و تشکلهای مختلف سیاسی در امر انتخابات و همچنین ازادی حضور سیاسی نمایندگان این احزاب به عنوان نامزد انتخابات موضوع پایبندی به اصول ها و قانون فعلی نظام از هرچیزی مهمتر است.
هرچند تجربه نشان داده است که چنین جلساتی فقط برای دادن وعده ای غیره معقول و همینطور بده بستان های طایفه ای چیزی در بر ندارد. این عزیزان بدانند که ممسنی زخم های زیادی حتی امروز از ضعف مدیریتی در این شهرستان را متحمل شده است.
البته نقش اصلی بر دوش همان ریش سفیدان و تحصیل کرده ها میباشد تا با کنار گذاشتن طایفه گرایی خود بزرگترین خدمت را به جوانان این شهر عرضه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام حوزه ممسنی , فرماندار, مدیران چه ربطی به شهرستان ما دارد
ممسنی
Iran, Islamic Republic of
چنین پدده ای گریبان گیر یاسوج هم هست.

منبع خر رو میزارین؟
ممسنی
Iran, Islamic Republic of
منبع خبر " خبر نورآباد "
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1