تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۷۹۹۱۶

بهار نفت و گاز گچساران از راه خواهید رسید؟

۱۳
۰
کبنا ؛
.NaftMes-(70)

تیم‌های فوتبال فولاد نوین اهواز و نفت و گاز گچساران در حالی چهارشنبه سوم دی ماه به مصاف هم می‌روند که هر یک در جدول گروه اول لیگ دسته یک فوتبال ایران وضعیتی متفاوت دارند.

در این بازی که در اهواز برگزار خواهد شد تیم اهوازی در صورت پیروزی بر حریف خود و لغزیدن پای دیگر همشهری صدرنشین یعنی استقلال در صدر جدول جای خواهد گرفت.

به گزارش فارس، اکنون در گروه اول این مسابقات تیم فوتبال استقلال اهواز با ۱۸ امتیاز از ۱۰ بازی در صدر و فولاد نوین به دنبال همشهری خود در رده دوم قرار دارد.

استقلال اهواز در ۱۰ هفته اخیر ۱۰ گل زده و ۵ گل خورده دارد در حالی که تیم دوم تنها با تفاضل گل کمتر یعنی با ۱۱ گل زده و هفت گل خورده و با همان ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

در آن سوی میدان اما تیم گچسارانی که با یارگیری خوب امسال همه توجه هواداران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را به خود جلب کرده بود تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند به طوری که با بسیاری از بازیکنان آبدیده در لیگ دسته یک فوتبال کشور که برخی سابقه لیگ برتری هم دارند اکنون با ۱۱ امتیاز در رده هشتمی قرار دارد که تیم‌های پایین‌تر منتظر یک نتیجه نامطلوب دیگر از سوی تیم گچسارانی هستند تا جای خود را با نفت جابه‌جا کنند.

این روزها خبرهای ضد و نقیضی از اردوی تیم فوتبال نفت و گاز به گوش می‌رسد و برخی معتقدند که این بازی آخرین شانس کادر مربی‌گری تیم نفت برای ماندن در تیم است و حتی از افرادی همانند داریوش یزدی و جمشید غدیری به عنوان جایگزین کادر فنی نام می‌برند.

با این اوصاف در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور تقابل دو تیم صدر جدولی و پایین جدولی فولاد نوین و نفت و گاز دیدنی خواهد بود هر چند که آمار گل‌های این دوره از مسابقات نشان می‌دهد که طراوت و شادابی در خط حمله تیم‌ها وجود ندارد و هواداران تاکنون بازی‌های پرگلی را مشاهده نکرده‌اند.

چهارشنبه سه دی ماه جاری در شهرهای مختلف کشور و از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال این بازی‌ها به ترتیب در ساعت‌های یاد شده و تیم‌های اول به عنوان میزبان و محل دیدارها آمده است.

۱۴: آلومینیوم هرمزگان - مس کرمان (خلیج فارس بندرعباس)

۱۴:  فجر سپاسی شیراز - استقلال اهواز (‌حافظیه شیراز)

۱۴:  نساجی مازندران - گیتی‌پسند اصفهان (شهید وطنی قائم‌شهر)

۱۴:  شهرداری اردبیل -نیروی زمینی تهران (تختی اردبیل)

۱۴: اتکاء گلستان - راهیان کرمانشاه (شهداء  گرگان)

۱۴: داماش گیلان - سیاه جامگان مشهد (شهید عضدی رشت)

۱۴: پارسه تهران - مس رفسنجان (صنایع دفاع)

۱۴: گل گهر سیرجان - شهرداری تبریز (اختصاصی گل‌گهر)

۱۴: فولاد یزد – پاس همدان (شهید نصیری یزد)

۱۴:۱۵ فولاد نوین اهواز - نفت و گاز گچساران (اختصاصی فولاد)

۱۴:۱۵ ایرانجوان بوشهر - تربیت نوین یزد (شهید بهشتی بوشهر)

۱۴:۱۵ صنعت نفت آبادان - شهرداری بندرعباس (تختی آبادان)



منبع: فارس


نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
Iran, Islamic Republic of
خداییش بازیکنامون مصدومن
فریاد رسا
Iran, Islamic Republic of
انشالاه تیم نیم فصل دوم جون میکیره ۱ ماه تعطیلات نیم فصله یارگیری خوب کاره بدنی خوب میشه موفقیت تیم نفت منم به عنوان یه هوادار تیمم حمایت خودرو از اقای چمنیان میکنم نیم فصل دوم ما با شور اشتیاق بیشتری میایم ورزشگاه
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
بهار نفت و گاز گچساران از راه خواهید رسید؟ آهای خبرنگار - گزارشگر - نویسنده - باقلوا - شلغم یعنی چی ؟ خواهید رسید ؟ به کدوم فرهنگ و لغت باید سر بزنم تا مفهوم این جمله را متوجه بشم.
فولاد نوین خوزستان ۳ نفت و گاز گچساران صفرررررررررررررررررررر
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
؟
سینا
United Kingdom
تموم ÷ول نفت سرازیر شده به طرف این تیم بعلاوه امکانات بی خساب و کتاب شرکت نفت . ولی دریغ از نتیجه گیری. والا خجالت داره تیم نفت تهران نصف این امکانات را نداره. تازه در هر بازی تماشاگرامون هم آبرو ریزی تو برنامه شونه . میخوان به زور کتک و جنجال از داورا امتیاز بگیرن.بهتره بجای جنجال آفرینی یک فکر اساسی کنیم
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
فولاد نوین اهواز ۳ . نفت و گاز گچساران صفر یعنی تخم مرغ
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
فولاد نوین اهواز ۳ . نفت و گاز گچساران صفر یعنی تخم مرغ چهار شنبه صبح ساعت ۱۰/۳۵
پره بالی
Iran, Islamic Republic of
منظوز بهار قیمت نفته ؟
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
من از قبل گفته بودم که فولاد نوین اهواز ۳ نفت و گاز گچساران تخم مرغ یا همون صفر یادتونه؟ چمنیان حیا کن ....
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
بهار اومد و روسیاهی برای اقایون موند. بهار که هیچ زمستون هم بیاد از سیب زمینی بخار بلند می شه از این بازیکنان بی غیرت بخار هم بلند نمی شه . ۵ گل در یک بازی ؟ آبرور ریزی هم حدی داره
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
ببینید دوستان چمنیان به خاطر اینکه ضعف خودشو اشکار نکنه می گه تیم من بازیکن گلزن نداره و باید نیم فصل تقویت بشه. اخه جوجه تو که لالایی بلدی قبل از فصل این کارو می کردی. چرا با این همه پول بازیکن خوب نگرفتی؟ الان هم می گم دور برگشت اولین بازی با تیم مس کرمان و تو زمین حریف می باشد اینم یک شکست دیگه بعدا می خواهی چیکار کنی و چه جوابی بدی؟ یک نگه به دستیارت بکن ببین کدومشون در حد لیگ یک هست اینها بدرد تیمهای پایه هم نمی خورند. فقط به فکر خوردن و ریخت و پاشهای انچنانی. استفاده از امکانت شرکت نفت و حال کردن با ..... آخر گندش در می اد و رو سیاهی براتون باقی می مونه
سالار.
Iran, Islamic Republic of
این پیشکسوت بیطرفو هرجا میبینم خندم میگیره.یه جاییش بدجور میسوزه... بابا تو خیلی معروفی... احساس معروف بودن بهت دست داده اره ؟ اینجا حتما... خدا یه فکری هم برا تو کنه. شفا عنایت کنه. دلم میسوزه برات که اینجا میتونی دور برداری.
نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
این مرده های فتنه که دوباره سر از گور میخوان در بیارن. حواسشون باشه الکی شایعه درست نکنند. شک نکنید کسانی که بر علیه رِئیس امور ورزش حرف میزنند و شایعه درست میکنند و بر علیه مدیران تیم و کادر فنی نفت پیام میزنند و توهین میکنند و تیم را تخریب میکنند, از دو حالت خارج نیستند, یا دشمن موفقیت تیم هستند و موفقیت تیم را نمیتوانند تحمل کنند و یا از گروه خرس خاله های احمقی هستند که دوستی و دلسوزی شان , به قیمت ضربه زدن به تیم خواهد بود و با شایعه پراکنی از اب گل الود میخواهند ماهی بگیرند و دنبال منفعت خود هستند. دوستان نادان کمی انصاف داشته باشید مدیران و مسئولین نفت بنده خدایان برای این تیم چه زحمتها که نکشیدند واز هر گونه کمکی دریغ نورزیدند مخصوصا ملک زاده و دیگر مسئولین که همه شاهد زحماتشان بودیم و هستیم. مشکل کسانی هستند که با چا بلوسی وزیرکی وگول خوردن افرادی ساده لوح و از بیرون دلسوزی ریا کارانه و با شایعه پراکنی می خواهند خود را به تیم علاقه مند نشان دهند وفکر می کنند اگر انها نبا شند تیم نتیجه نمی گیرد وفکر باز گشت دارند .لطفا با ابروی کسی بازی نکنید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1