تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۷۹۷۴۰

بهره‌برداری از پروژه برق روستای بردیان چرام +گزارش تصویری

۴
۰
کبنا ؛پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای بردیان چرام به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، صبح امروز با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام و مسئولان محلی شهرستان، پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای بردیان به بهره برداری رسید.
رئیس اداره برق شهرستان چرام در سخنانی در جمع مسئولان و مردم روستای بردیان گفت: برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبارات بند ۶۹ بودجه کشور هزینه شده است.
وی با بیان اینکه شبکه برق روستای بردیان دارای وضعیت نامناسب و اکثر پایه های برق آن پوبی و فرسوده بود، گفت: تلفات انرژی و خاموشی های بی وقت نیز سبب ناراحتی مردم روستای بردیان شده بود که با اصلاح شبکه دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.
خسرو پرویزی وجود شبکه های برق در منازل مسکونی و حریم هوایی حیاط منازل را کانون خطری برای مردم این روستا دانست و گفت:با بازسازی و بهره برداری از این طرح این مشکل حل شده است.
حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم در مجلس در سخنانی در این آیین افتتاحیه،با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های توسعه مناطق محروم مسئله برق رسانی است، گفت: ما باید تشکر کنیم از عومل شرکت توانیر که وضعیتی به وجود آورده اند که مرز برق رسانی را به روستاهای ۱۰ و ۵ خانوار رسانده اند و در بهسازی و توسعه برق روستاها پیشرو هستند.
chroom (8) chroom (9) chroom (10) chroom (7) chroom (6) chroom (5) chroom (4) chroom (3) chroom (2) chroom (1)
انتهای پیام/فضلی‌زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل باوی-
Iran, Islamic Republic of
الان دم انتخابات ازشهرستانای چرام و دهدشت و حوزه بزرگواری هرکی هر درخواستی داره بره پیش بزرگواری در اسرع وقت انجام میشه خخخخخخ
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من اطلاع دارم این کار توسط برق دهدشت انجام شده است نه چرام مستند حرف میزنم اما واما...
علی
Iran, Islamic Republic of
یکی فکر می کند برای اولن بار برق به بردیان رسید . بابا جان این کابلها را عوض کردند که دزدها نبره شما هم افتتاح کردی ! اینهمه داد و بیرداد دارد .
بی نام
France
چینشی از افراد که تنها با رابطه آمده اند.همه عشق عکس. در عجبم از شما که کار به این کوچیکی رو اینقدر بزرگ میبینین که تازه سر این که مجریش برق چرام بوده یا دهدشت کامنت میزارین خوبه یه بزرگراهی یا کارخونه ای یا .........رو افتتاح نکردن.وای بر ما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1