تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۷۹۵۱۳

۵۷ کارگر «فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران» بیکار شدند

۱
۰
کبنا ؛
۵۷ کارگر قرار دادی کارخانه «فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران» واقع در شهرستان ری طی دو ماه گذشته پس از اتمام قرارداد کارشان بیکار شدند.
«رضا مهرجو» رئیس نهاد کارگری این کارخانه به ایلنا گفت: کارخانه فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران برای نوسازی واحد سرم سازی و تجهیز ماشین آلات، از مهر ماه سال جاری تعداد ۵۷ کارگر قراردادی شاغل در این بخش را با اتمام قرار داد موقت کاری‌شان به مرور بیکار کرد.
او ادامه داد: این واحد تولید دارو حدود ۳۵۰ کارگر قرار دادی و رسمی دارد که از این تعداد حدود ۱۱۵ کارگر در واحد سرم سازی با سوابق ۲ ماه تا ۸ سال کار می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی کار این کارخانه توضیح داد: کارفرما ناچار شد علاوه بر تعدیل ۵۷ کارگر، حدود ۸ کارگر را بازخرید خدمت کند. سایر کارگران که سابقه کار بیشتر داشتند نیز به سایر بخشهای تولیدی منتقل شدند.
او با بیان اینکه این تعداد کارگر تعدیل شده برای دریافت مقرری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شده‌اند در ادامه گفت: عمده‌ترین عامل تعدیل نیرو در کارخانه فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران فشار وزارت بهداشت برای نوسازی ماشین آلات قدیمی واحد سرم سازی بوده است.
مهرجو نسبت به بازگشت بکار این کارگران اظهار امیدواری کرد و گفت: در صورتیکه دوباره واحد سرم سازی فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران فعالیت خود را از سر بگیرد مجددا اشتغال این کارگران فراهم می‌شود.
یکی از کارگران بیکار شده این کارخانه نیز که به شرط افشا نشدن نامش با ایلنا گفتگو کرد، گفت: شرکت فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران در حالی ۶۵ کارگر را تعدیل و بازخرید خدمت کرده که مرتبا خود را یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان داروهای تزریقی در سطح کشور معرفی می‌کند. مدیر این کارخانه نیز بعد از تعدیل کارگران قرادادی، به عنوان مدیر نمونه کار آفرین در شهرستان ری انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

موحد
United States
در تاریخ ۹۳/۸/۲۸ کنفرانس ملی کارآفرینی و تولید ملی با رویکرد حمایت از کارآفرینان برتر به منظور ترغیب تولید کنندگان داخلی و ایجاد نیروی محرکه ای در زمینه ایجاد شغل در میهن عزیزمان برگزار گردید .

جناب آقای شافعی ریاست محترم اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران در کنفرانس ملی کارآفرینی و تولید ملی در بخشی از پیام خود خطاب به کارآفرینان فرمودنند :

بی شک مسیر رشد صنعت و تجارت کشور بی پایان است و طی این طریق بدون اتکاء به قدرت لایزال حضرت حق و تعهد و مشارکت همگان در راستای بهبود مستمر ممکن نخواهد بود. چنین حرکتی مستلزم اعمال الگوهای موفق در تولید و استفاده مناسب از منابع موجود نهفته است .کارآفرینان در این مسیر با تجمیع سرمایه های مادی و انسانی ، سازندگان جوامعی هستند که عدالت ، تقوا ، همکاری متقابل ، زیر بنای آنهاست.

در این کنفرانس آقای مهندس فرهادی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت فرآورده های تزریقی و دارویی ایران به عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب و معرفی گردیدنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1