تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۷۹۵۱۱

برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه (س) رسما کلید خورد

۸
۰
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسما از آغاز برنامه ریزی برای برگزاری کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) در این استان خبر داد.
دکتر فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در حاشیه نشست هماهنگی برای  رایزنی برگزاری کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: کنگره بین المللی حضرت بی بی سال آینده برگزار می شود.
محمدی افزود: با توجه به جلسه ای که با حضور استاندار و مسئولین کشوری در خصوص تجلیل از خادمین برگزاری کنگره ملی  بی بی حکیمه (سلام الله علیها) در سال ۹۲ و ۹۳ برگزار شد، قرار بر این شد که در ادامه برگزاری این کنگره اعضا و افرادی که در این راستا فعالیت کردند جلسه ای تشکیل و فرایند برگزاری کنگره ملی را بررسی کنند.
وی با بیان این که نقاط قوت و ضعفی اگر در کنگره ملی وجود داشته شناسایی و آسیب شناسی می شود، بیان داشت: اگر جاهایی می توانستیم از ظرفیت های بیشتری استفاده و کنگره را به نحو مطلوب تر برگزار و آسیب ها و نواقصی بوده این را شناسایی کنیم که ان شاء الله در ادامه برای رفع آنها تلاش کنیم که این کار انجام گرفت.
این مسئول فرهنگی و سیاسی با بیان این که در این راستا دستگاه های مرتبط با کنگره دعوت شدند، عنوان کرد: در این نشست قرار براین شد که مقدمات را برای نشست نهایی و اعلام برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) آماده و در همین راستا این کار انجام گرفت.
محمدی به برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) و تغییر در ساختار و تشکیلات کنگره و مجموعه ای که در برگزاری کنگره نقش دارند، خبر داد و اذعان داشت: قرار بر این شد دانشگاه دولتی یاسوج و یا دانشگاه جامع آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مدیریت کمیته علمی را به عهده بگیرند که تا پایان هفته مسئول کمیته علمی رسما اعلام می شود.
وی از اضافه شدن کمیته ای به عنوان کمیته روابط بین الملل اضافه بر ساختار قبلی کمیته های این کنگره خبر داد و خاطرنشان کرد:تلاش ما براین است که با پیگیری هایی که صورت می گیرد به جهت این که سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نقش ارزنده ای را در این راستا ایفا کرد، با عضویت بعضی از دستگاه های دیگر مثل استانداری، ارشاد اسلامی و یک نفر از دانشگاه ها دبیر را از اوقاف و امور خیریه کشور انتخاب کنیم.
جانشین رئیس ستاد کنگره بین المللی حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در آینده دبیرخانه علمی فعالیت خود را آغاز می کند، گفت: محورهای فراخوان در حوزه داستان، نقاشی، شعر، مقاله است ضمن این که محور ها را هم کمیته علمی مشخص می کند که در سال آینده شاهد هرچه بهتر برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) باشیم.
مرقد و زیارتگاه امامزاده بی ‌بی حکیمه خاتون (سلام الله علیها) دختر بلافصل امام هفتم موسی ‌بن ‌کاظم (علیه السلام) در ۸۱ کیلومتری و جنوب گچساران در ضلع شرقی روستای بی ‌بی حکیمه (سلام الله علیها) از توابع و روستاهای این شهرستان، حد فاصل بندر گناوه به مرکز گچساران (دوگنبدان) در میان تنگه ‌ای بزرگ و طولانی قرار گرفته است.
مرقد مطهر بی ‌بی حکیمه (سلام الله علیها) یکی از پرآوازه ‌ترین و امامزاده‌ های جنوب کشور بوده که همه ساله پذیرای زائران بسیار زیادی از جنوب کشور و کشورهای حوزه خلیج فارس و شیعه ‌نشین از جمله کویت، بحرین، امارات، قطر و دیگر کشورهای عربی از جمله لبنان، عراق، عربستان و سوریه است.
نخستین کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) روزهای هفتم و هشتم آبان ماه امسال با حضور میهمانان کشوری و استانی در جوار حرم مطهر این امامزاده واجب تکریم (ع) برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
استاندار فهیم و کوشا خواهشمندیم اینبار مراقب کیفیت مقالات علمی و پژوهش ارایه شده در کنگره باشید و نگذارید تجربه تلخ کنگره قبلی در کنگره سال اینده رخ دهد...سپاس
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آیا صحت داره تمام مقالات ارسالی به کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) کپی برداری از کتابی بوده است
درود
Iran, Islamic Republic of
آها
با اون مقالات کپی پیستی ....
دیلی وند
Iran, Islamic Republic of
واقعا" یکی نیست به این آقای محمدی بگه آخه تو چند مقاله علمی داری که صحبت از برگزاری کنگره علمی می کنی. چند تا کتاب نوشته ای یا ترجمه کرده ای؟ چند تا سفر خارج کشور رفته ای؟ کنگره اول را که دیدیم با آن مقالات تکراری. حضرتعالی در کنگره اول نقش اول را داشتی دیدی چی از آب درآمد. تو را خدا با آبروی اهل بیت بازی نکنید.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه .و امثال .در برگزاری این همایش ذره ای نقش داشته باشد از همین الان باید فاتحه همایش را خواند. اینجانب خود یکی از عوامل اجرایی همایش ملی حضرت بی بی حکیمه در دانشگاه آزاد گچساران بودم، و..و نقض ابتدایی ترین اصول داوری مقالات و... از همایش گذشته همایشی ابتدایی و بی کیفیت ساخته. ای کاش کسی در این مملکت پیدا می شد و کمیته ای تشکیل میشد تا مردم بفهمند محمودی به بی بی حکیمه هم رحم نکرد.
امیرخان/
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای محمدی
از شما بعید است با فضاحتی که در کنگره ملی آرمین محمودی بوجود آورد باز عرق بی شرمی کنگره اول خشک نشده کنگره را بین المللی کنید. حیفم برای این استان و این همه مسئول نادان. کنگره عالم می خواهئ و شما غافل از یک عالم در اطرافتان. استاندار مسئول خیانت کنگره ملی است. جهت اطلاع بخوانید
http://taranews.ir
آبی
Iran, Islamic Republic of
یا بی بی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
باز هم محمودی در جلسه بود###
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1