تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۷۹۴۵۸

تمام امکانات آموزشی مادوان استیجاری است/ خرید زمین برای ساخت فضای آموزشی

۸
۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره جواد‌الائمه(ع) در این استان خبر داد.
جلسه شورای آموزش ‌و‌ پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و با بررسی سه دستور کار برگزاری جشنواره امام‌شناسی، خرید زمین در شهر مادوان و پانزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری از دانش‌آموزان تشکیل شد.
هادی زارع‌پور در این جلسه از برگزاری جشنواره استانی جوادالائمه  اردیبهشت سال آینده در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری و پیگیری وزارت آموزش و پرورش امسال بحث امام‌شناسی به صورت ویژه در مدارس کشور دنبال می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مدارس این استان به صورت عام در خصوص زندگینامه ائمه(ع) شناسنامه‌ای تهیه خواهد شد اما به صورت خاص در خصوص زندگی‌نامه و سیره عملی امام‌جواد(ع) برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه جشنواره استانی امام جواد(ع) اردیبهشت سال آینده مصادف با ولادت با سعادت این امام بزرگوار در استان برگزار می‌شود، افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان می‌توانند آثار خود را در ۱۴ قالب فیلم کوتاه پنج تا ۳۰ دقیقه‌ای، نمایش‌نامه، مقاله، دل‌نوشته، سرود، خوشنویسی و مداحی تا ۱۷ فروردین ماه ۹۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
این مسئول با بیان اینکه برای برگزاری خوب و مطلوب این جشنواره نیازمند کمک و مساعد مالی سایر دستگاه‌های فرهنگی استان هستیم، عنوان کرد: مسائل مالی مشکلی است که همواره با آن مواجه هستیم و نیاز است صدا و سیما، فرهنگ و ارشاد، سازمان تبلیغات و حوزه هنری استان به عنوان دستگاه‌های فرهنگی مشارکت بیشتری داشته باشند.
زارع پور در بخش دیگری از سخنان خود و در دستور کار دوم این جلسه به موضوع خرید زمین برای احداث فضای آموزشی در شهر مادوان اشاره کرد و افزود: به دلیل افزایش جمعیت در حاشیه شهرها خصوصاً شهر یاسوج با مشکلات فضای آموزشی در این مناطق روبه‌رو هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به دلیل تراکم جمعیت در شهر یاسوج امسال جمعیت دانش‌آموزی این شهر از مرز ۵۰ هزار نفر گذشت و به حدود ۵۳ هزار نفر رسیده که در همین خصوص بحث دو ناحیه شدن این شهر مطرح است.
وی با اشاره به اینکه در شهر مادوان به عنوان یکی از شهرهای حاشیه یاسوج با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم، اضافه کرد: تمام امکانات آموزشی در مادوان علیا استیجاری است.
این مسئول بیان کرد: به وسیله بسته حمایتی دولت برخی از مشکلات ما حل شد و بالغ بر ۲۰۰ دانش‌آموز با هزینه دولت در مدارس غیرانتفاعی مشغول به تحصیل شدند که انتظار داریم با خرید دو قطعه زمین در مادوان کار ساخت و ساز فضای آموزشی  آغاز شود.
زارع‌پور در خصوص پانزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری گفت: با توجه به کمبود آب و بحرانی که به این دلیل در آینده وجود دارد لازم است در خصوص آب و صرفه‌جویی این عنصر حیاتی تبلیغاتی زیادی انجام شود و پرسش مهر ریاست جمهوری از دانش‌آموزان در خصوص آب و راه‌های صرفه‌جویی در مصرف این مایع حیاتی است.
نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با کمبود اعتباری مواجه است
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوسازی مدارس این استان با کمبود اعتباری مواجه است.
علی‌حسن نوروزی با تسلیت فرا رسیدن ۲۸ صفر و شهادت امام‌رضا(ع) گفت: اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد امسال با مشکل کمبود اعتبار مواجه است و اعتبار چندانی در اختیار ندارد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با کلی بدهی پیمانکار از سال‌های قبل مواجه است، بیان کرد: با این شرایط خرید زمین و ساخت فضای آموزشی در شهر مادوان سخت و دشوار است.
وی افزود: برای خرید زمین پروژه‌ای در اختیار نیست و باید خرید زمین در قالب احداث مدرسه تعریف شود، ضمن اینکه با وجود مشکلات متعدد فضای آموزشی در مادوان شهر یاسوج نباید خرید زمین یا ملکی را انحصاری کنیم.
این مسئول بیان کرد: برای خرید زمین اقدامات لازم انجام شود و اگر بر روی قیمت زمین به توافق رسیدیم این زمین خریداری و کار  ساخت آغاز خواهد شد و اگر بر روی قیمت زمین به توافق نرسیدیم هر چند مشکل فضای آموزش داشته باشیم در این شهر زمینی خریداری نمیِ‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

هاي
Iran, Islamic Republic of
لطفا جناب زارع به فکر فرهنکیان بدون زکیه باش
اميد
Iran, Islamic Republic of
به فکرمعلمهای بدون زمین باشید
رضا
Iran, Islamic Republic of
ببین نماینده کجاست زود خودت را نشون بده نکنه از قلم بیفتی

آقای زارع پور فرهنگیان مدیر کل می خواهند نه پپه نماینده
بیکار
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع پور من سه ماه شبانه روز برای آزمون دانشگاه فرهنگیان درس خوندم آزمون را هم خوب دادم از قضا در یک جلسه از زبان یکی از مسئولان آموزش و پرورش شنیدم که گفت این آزمون صرفا برای تغییر وضعیت نیروهایی است که در سازمان از قبل مشغول بودند و با شناختی که از این فرد دارم اهل دروغ و شایعه نیست فقط این نکته را بگم که اگه من مرحله اول اسمم درامد و رقیبم سابقه کار در سازمان داشته باشد و احساس کردم به این واسطه قرار است حقم ضایع شود از تمام مراجع قانونی پیگیرش میشم
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محترم سلام لطفا یه فکری به حال اموزش و پرورش عشایر کن اگر همین روند ادامه یابد فکر کنم بعدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لیشتر و امامزاده جعفر زمین فراوونه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
زحمات شما قابل تقدیر است و بیرون آوردن آموزش وپرورش از باشگاه های سیاسی و رجوع به وظایفی که در قانون جزء شرح و وظایف اصلی این نهاد گذاشته شده است انتظار اصلی مردم است که انشاء الله حضرتعالی در این مسیر موفق خواهید بود
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل نوسازی گفت:
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1