تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب : ۷۹۴۰۸

نوجوانان نفت و گاز گچساران به مرحله بعد لیگ برتر صعود کرد

۱۰
۰
کبنا ؛.
در چارچوب هفته دهم و آخر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان، دو تیم  نوجوانان نفت و گاز گچساران و حافظ شیراز به مصاف هم رفتند.
در این دیدار که در شیراز برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم نفت و گاز گچساران به مرحله بعد رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.
در این بازی که از حساس‌ترین بازی‌های گروه بود، تیم نفت و گاز برای صعود به مرحله بعد به یک امتیاز و تیم حافظ شیراز به ۳ امتیاز نیاز داشتند که در نهایت تیم نفت و گاز با کسب یک امتیاز به مرحله بعد راه یافت.
تیم نفت و گاز در مجموع بازی‌های رفت و برگشت رقابت‌ها با کسب ۶ پیروزی، یک تساوی و یک شکست با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرحبا
Iran, Islamic Republic of
نوجوانان نفت وگاز گچساران باعث افتخار استان ماهستندوبایک کادربومی وبازیکنان بومی از غیر ممکن !ممکن ساختند.
خسته نباشید به این تیم شایسته.
نوجوانان
Iran, Islamic Republic of
ما بازیکنان نوجوان این تیم به همه بخصوص مربیان وسرپرست تبریگ میگیم واز آقای باقری بخاطر حمایتش تشکر می کنیم
بر بام نشسته
Iran, Islamic Republic of
تبریک صمیمانه به کادر فنی و بازیکنان آینده تیممون
کارشناس فوتبال
Iran, Islamic Republic of
ورود تیم فوتبال نوجوانان نفت وگاز گچساران به جمع ده تیم اول ایران که برای اولین بار درتاریخ اتفاق افتاده است را به این مجموعه پرتلاش وبی ادعا ومردم فوتبال دوست گچساران وبازیکنان گمنام وغیرتمند. این تیم تبریک عرض می نمایم.این تیم به نظربنده بهترین تیم تاریخ فوتبال استان درسطح کشور می باشد.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
تبریک به کادر فنی ، سرپرست و بازیکنان و کلیه دست اندکاران این تیم . امیدوارم شاهد حضورتان در فینال باشیم . البته تا اینجا هم کار بسیار بزرگی انجام داده اید و انتظارم بیش از این نیست اما آرزویم حضورتان در فینال را است .
آبی
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله سپهر پاداش
هوادار نوجوانان
Iran, Islamic Republic of
سپهر پاداش گلزنی است که در دور دوم رو نمایی می شود.
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
ببینید دوستان چمنیان به خاطر اینکه ضعف خودشو اشکار نکنه می گه تیم من بازیکن گلزن نداره و باید نیم فصل تقویت بشه. اخه جوجه تو که لالایی بلدی قبل از فصل این کارو می کردی. چرا با این همه پول بازیکن خوب نگرفتی؟ الان هم می گم دور برگشت اولین بازی با تیم مس کرمان و تو زمین حریف می باشد اینم یک شکست دیگه بعدا می خواهی چیکار کنی و چه جوابی بدی؟ یک نگه به دستیارت بکن ببین کدومشون در حد لیگ یک هست اینها بدرد تیمهای پایه هم نمی خورند. فقط به فکر خوردن و ریخت و پاشهای انچنانی. استفاده از امکانت شرکت نفت و حال کردن با ..... آخر گندش در می اد و رو سیاهی براتون باقی می مونه
سالار.
Iran, Islamic Republic of
این پیشکسوت بیطرفو هرجا میبینم خندم میگیره.یه جاییش بدجور میسوزه... بابا تو خیلی معروفی... احساس معروف بودن بهت دست داده اره ؟ اینجا حتما... خدا یه فکری هم برا تو کنه. شفا عنایت کنه. دلم میسوزه برات که اینجا میتونی دور برداری.
نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
این مرده های فتنه که دوباره سر از گور میخوان در بیارن. حواسشون باشه الکی شایعه درست نکنند. شک نکنید کسانی که بر علیه رِئیس امور ورزش حرف میزنند و شایعه درست میکنند و بر علیه مدیران تیم و کادر فنی نفت پیام میزنند و توهین میکنند و تیم را تخریب میکنند, از دو حالت خارج نیستند, یا دشمن موفقیت تیم هستند و موفقیت تیم را نمیتوانند تحمل کنند و یا از گروه خرس خاله های احمقی هستند که دوستی و دلسوزی شان , به قیمت ضربه زدن به تیم خواهد بود و با شایعه پراکنی از اب گل الود میخواهند ماهی بگیرند و دنبال منفعت خود هستند. دوستان نادان کمی انصاف داشته باشید مدیران و مسئولین نفت بنده خدایان برای این تیم چه زحمتها که نکشیدند واز هر گونه کمکی دریغ نورزیدند مخصوصا ملک زاده و دیگر مسئولین که همه شاهد زحماتشان بودیم و هستیم. مشکل کسانی هستند که با چا بلوسی وزیرکی وگول خوردن افرادی ساده لوح و از بیرون دلسوزی ریا کارانه و با شایعه پراکنی می خواهند خود را به تیم علاقه مند نشان دهند وفکر می کنند اگر انها نبا شند تیم نتیجه نمی گیرد وفکر باز گشت دارند .لطفا با ابروی کسی بازی نکنید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1