تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۷۹۳۴۶

گزارشی به موکلین؛ تاجگردون در تعطیلات مجلس

۶۲
۰
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همانند روال گذشته خود، اینبار نیز  گزارشی از عملکردش در چند روز اخیر به موکلین ارائه داده است.
تاج گردون در این یادداشت از پیگیری تخصیص آب سد کوثر، سفر به حوزه انتخابیه و بازدید از روستاها و نیز جلسات کاری در تهران سخن به میان آورده است. وی در این یادداشت خود آورده است:

 
روز اول؛ پیگیری تخصیص آب از سد کوثر
http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/09/19/13930919000603_PhotoL.jpg
مجلس دو هفته جلسه علنی نداره و نمایندگان سایر وظایف غیر از جلسات علنی رو باید انجام بدند. نماینده شهرهای بزرگ مثل تهران خیلی راحتند و حداقل بازدید از حوزه انتخابیه و پیگیری کارها رو ندارن. چند روز اول رو به حوزه انتخابیه رفتم. بازدید از سد کوثر و جلسه طولانی و به نظرم تاثیر گذار با معاون وزیر نیرو و دیگر مسوولین درخصوص تخصیص آب که تا پاسی از شب طول کشید که داستان این جلسه مفصله. فکر کنم تا حدودی متوجه دغدغه دو ساله ما در رابطه با تخصیص آب شدند. مثل مذاکرات ۵+١ ادامه مذاکرات ما به جلسات بعد موکول شد. موضوعات نسبتاً مهمی رو تقریباً توافق کردیم. تقریباً روز اول من به این موضوع اختصاص پیدا کرد.
 
روز دوم؛ حضور در جمع معتمدین و ریش سفیدان طوایف/حضور در مراسم سید همیشه اصلاح طلب
Tavayef-(20)
روز بعد، برنامم شرکت در جلسه و سخنرانی با معتمدین در خصوص کاهش نزاع های دسته جمعی بود. جلسه سنگین و مفصلی بود. هر عزیز محترمی که میخواستی از هر طایفه و نگاه سیاسی میتونستی در این جلسه ببینی. در این جلسه مدیران گچسارانی که در یاسوج مسوولیت دارند حضور داشتند و به نظرم فرماندار محترم کار خوبی کرد که این عزیزان رو دعوت کرده بود. اعتماد به نفس خاصی به جامعه میداد. فکر کنم تا حدودی تونسته باشم مکنونات قلبی خودم رو در خصوص اثر کاهش نزاع در توسعه رو بیان کرده باشم. فرماندار، رییس دادگستری و فرمانده نیروی انتظامی هم صحبتهای خوبی داشتند. رسانه های محلی به این موضوع پرداختند و شاید نیازی به بیان آنچه که گفتم نباشد.
Mosavi
ظهر و عصر اون روز به باشت رفتم. مدیران هم تشریف آوردند. به نظرم حضور خوب و گرم و البته دلگرم کننده ای برای مردم باشد. در مراسم ختم مرحوم سیدکریم موسوی سید خوب و بی ریا و همیشه اصلاح طلب استان شرکت کردم. یادش به خیر انسان شریف و عزیزی بود. خیلی از دوستان شرکت کرده بودند و امیدوارم روح بلند ایشان با سالار شهیدان محشور شود.
تا شب باشت بودم و چند دیدار در چاه تلخ و پشت کوه باشت داشتم.
 
روز سوم؛ افتتاح طرح بزرگ گازرسانی به بویراحمد گرمسیر و خوشحالی مردم
GazDil (28)
فردای اون روز در یک هوای پاییزی به منطقه بویراحمد گرمسیری رفتیم تا طرح بزرگ گازرسانی اون منطقه رو افتتاح کنیم. از استاندار دعوت کردم تا تشریف بیاورند که لطف کرده و تشریف آوردند. البته من صبح زود رفتم دیل و قبل از حضور مسوولین، از یک خانواده محترم شهید و مادر بزرگوار دوشهید دیدار داشته و بعد با زیارت گلزار شهدای دیل و حضور بر مزار شادروان نبی زاده، کار روشروع کردیم. افتتاح گاز در هفت روستای منطقه و کلنگ زنی اسپر و بوراژ و مارین از جمله برنامه های این دیدار بود. جلسات مردمی خوب، با صفا، با نشاط و دلپذیری در روستاهها داشتیم. همه روستاها استقبال خوب و گرمی داشتند. مردم هم خوشحال بودند و از اینکه دولت تونست این طرح رو به موقع و خوب انجام بده راضی بودند. فکر نمی کردیم اینقدر برنامه طول بکشه ولی استقبال و حضور  اینقدر زیاد بود که برنامه به درازا کشید و برنامه بازدید از طرحها که استاندار دعوت کرده بود و مدیران تشریف آورده بودند گچساران، با تاخیر شد. هوا تاریک شده بود که به گچساران رسیدیم. بازدید از مسکن مهر، طرح پارک شهدای گمنام، فاضلاب دوگنبدان و در نهایت طرح انتقال آب امامزاده جعفر مورد بازدید قرار گرفت. در یک کلام طرح مسکن مهر گیرش حل نشده و دستگاه مربوطه تعلل داره، پارک امیدوارم به زودی شروع بشه و تاخیر در شروعش گله داره... فاضلاب پیشرفتش خوب بود و طرح امامزاده جعفر هم نگرانی ما رو رفع نکرده. شاید انتظار من زیاد باشه ولی به نظرم با توجه به اینکه طرحها اعتبار دارند نباید کارها لنگ بمونند. به هر حال ٧ صبح شروع کردیم و اگر اشتباه نکنم حدود ٩شب تمام شد. البته تازه کارم شروع شد و بگذریم!!
 
روز چهارم؛ مراسم اربعین/ دید و بازدیدهای بدون هیات همراه...
avazi
اربعین به باشت رفتم و در مراسم مردم باشت و باوی که در امامزاده سیدمحمد برگزار شد شرکت کردم. مراسم منظم و سنگینی بود. تقریباً همه اومده بودند و سید بزرگواری هم زحمت نهار همه رو کشیده بود. بعد از مراسم چند بازدید و حضور در برخی از منازل از دست رفتگان این ایام رو داشتم. تو این مراسمها خیلی دوست دارم تنها شرکت کنم تا بتونم با خانواده مرحوم ارتباط برقرار کنم ولی خیلی ها از این کار من خوششون نمیاد. چون میگن نماینده باید هیاتش سنگین باشه. در یکی از این خونه ها که رفتم طرف به من گفت چرا تنها اومدی پس کو هیات همراهت! خدمتش عرض کردم اینطوری بهتره. به هرحال چند دقیقه ای پیشش نشستم. آخر سر ازش سوال کردم اینطوری بهتره یا با هیات؟ خیلی راضی بود که تنها رفتم.
برگشتن موقع اذان مغرب بود رسیدم امامزاده جعفر. تنها بودم. خیلی خوب بود... امامزاده نسبتاً شلوغ بود و نماز جماعت هم داشت. ١٠ - ١۵ نفر اونجا بهم مراجعه  کردن و کارشون رو گفتند و صحبت داشتیم. بعد از زیارت رفتم در روستا و سری به مادر شهدا عوضی زدم. مادر دوست داشتنی که چند سالیست بعد از مرگ پیرمردش تنهاست. خیلی به این مادر علاقه دارم. دوست داشتنی و باصفاست. صحبت میکنه گریه میکنه بعد میبینه ناراحت میشم یه قصه تعریف میکنه که بخندم. نفهمیدم زمان چقدر زود رفت حدود یکساعت پیشش نشستم. پسرش و عروسش و نزدیکاشم اومدن. حرفهاشو با شعر میزد و خلاصه خیلی ساعت خوبی بود. خدا حفظش کنه و صفای قلبش نصیب ما بشه. آخر سر یه شیشه آب لیموی دست گرفته خودشو که میگفت تبرکه بهم داد.
سر شب رسیدم به شهر و سری به چند بازاری زدم تا حدودی از اوضاع و احوال شهر و بازار خبردار بشم.
 
روز پنجم؛ حضور در جمع صمیمی روستاهای ترک نشین
TajgardounSarbishe-(92)
فردای اون روز از روستاهای حوزه امامزاده جعفر بازدید داشتم. البته روستاهای ترک نشین. تلخاب شیرین، سربیشه، بیدزرد و کلاغ نشین یا علی آباد. بازدید گرم و خوبی بود. داستان این بازدید و پیگیری کار مردم زیبا بود. مردم خیلی گرم و با نشاط استقبال داشتند و انصافاً واسه این مردم خوب باید کار کرد. معنی خدمت رو واقعاً نمیدونن. هر چی در ذهنشونه تبعیضه. زنان خیلی بیشتر از مردان اصرار بر حل مشکلات عمومیشون داشتند. شاید امیدوارتر بودند و شاید مردان ناامیدتر. به هرحال سفر خوبی بود و بعد از بازدید از این روستاها که تا حدود ۴ عصر طول کشید از طرح جاده بابامیدان-گچساران-بهبهان بازدید داشتم. خوشبختانه بهتر شده بود و پیشرفت مطلوبتر بود.
TajgardonDena (1)
در ادامه برنامه هایم رفتم یاسوج تا در برنامه صدا وسیما که ساعت ۳۰/۲۰ بود شرکت کنم. بین راه از مجلس تماس داشتند که میبایستی طبق برنامه قبلی فردا صبح در همایش نقش پژوهش در قانونگذاری شرکت کرده و سخنرانی کنم. باهام هماهنگ کرده بودند ولی فراموش کرده بودم. سخنران دوم و بعد از آقای ناطق نوری من سخنران بودم. ناگزیر شدم هماهنگ کنم با پرواز ۵ صبح از شیراز برم تهران. به هر حال هماهنگیها رو کردم و در برنامه سیمای یاسوج شرکت کردم. فرصتی شد تا به سوالات ذهنی برخی از هم استانیهام پاسخ بدم. فکر کنم تا حدودی پاسخ دادم. از اعتبارات استان گفتم و از اینکه بعضیها میگن من فقط به فکر حوزه ام هستم و بقیه استان رو نمیبینم پاسخ دادم. حتی مجری هم از اعتبارات تعجب کرد. به هر حال برنامه خوبی بود و خسته به شیراز رفتم. نصف شب رسیدم شیراز و ۵ صبح رفتم تهران تا در برنامه همایش شرکت کنم.
 
روز ششم؛ سخنرانی در همایشی با حضور بزرگان کشور
TajHamayesh
همایش خوبی بود. سخنران اصلی بعد از خیر مقدم رییس مرکز پژوهشها آقای ناطق نوری و بعد از ایشون من و سپس آقایان ولایتی و وزیر علوم و آقای لاریجانی سخنرانی کردند. خیلی خسته بودم و بعد از انجام چند کار در مجلس و بررسی قانونی که به شورای نگهبان رفته بود عصر زودتر رفتم منزل تا کمی استراحت کنم. چون فرداش برنامه فشرده و پرکاری داشتم.
 
روز هفتم؛ حضور در چند جلسه و پیگیری طرح های ورزشی

tajjalase
روز بعد جلسات خوبی در خصوص مخازن استراتژیک در منطقه گچساران با یکی از شرکتهای نفتی، دیدار با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان شرکت عمران و بهسازی در خصوص بافت فرسوده دوگنبدان، مجری طرحهای عمرانی نفت برای طرحهای ورزشی نفت و چند جلسه و دیدار خصوصی داشتم. کارها در عین حالیکه انجام میشه ولی سرجمع راضی کننده نبود. آخر سر هم جلسه شورای مشورتی با وزیر محترم کشور داشتم. بحثهای مهم منطقه ای و سرمایه گذاری در استانها را داشتیم. این جلسه ماهی یکبار برگزار میشه و من هم متناسب با وقتم شرکت میکنم.
 
روز هشتم؛ از حضور در خودروسازی سایپا تا وزارت ورزش
Moazami
صبح چهارشنبه از ۳۰/۷ ابتدا بازدیدی از مرکز پژوهشهای علمی و صنعتی در جاده کرج داشتم. دیدار با دانشمندان عزیز کشور که کارهای مهمی انجام میدن خاطره انگیز است. سرکار خانم پروفسور معظمی که شاید بشه گفت در دنیا بی نظیر هست به تحقیق و پژوهشی مشغول است که تا حدودی به نتیجه رسیده و اگر نهایی بشه بسیار تاثیرگذار است و تونسته از یکی مزیتهای خوب کشور استفاده کنه. در حاشیه این بازدید خوب دو سه ساعته موضوعی در خصوص حوزه انتخابیه ام به نتیجه رسیدیم که به محض نهایی شدن انشالله اعلام میکنم.
بازدید دو ساعته ای هم از سایپا داشتم. فکر کنم بعد از این تلاطم شدید در تولید و فروش خودروی داخلی این بازدید برای اونا خیلی ضرورت داشت. به هر حال بازدید خوبی بود.
جلسه با دکتر نوبخت و همکارانش در خصوص یکی دو موضوع مهم از دیگر برنامه هایم بود. از اونجا به وزارت ورزش رفتم و جلسه ای با وزیر ورزش و معاونینش در خصوص بودجه ورزش داشتم و ایشون فرصتی میخواستند تا بتونن قبل از بودجه مشکلاتشون رو بگن.
از اونجا رفتم شرکت مپنا تا در خصوص نیروگاه گچساران جلسه داشته باشیم. جلسه خوب و تعیین کننده ای بود. از قبل از شروع نمایندگی من، مجوز یک نیروگاه صادر شده بود و اصطلاحاً سه-چهار ساله که ما سرکار بودیم. به هر حال قطع کردیم و مسیر دیگه ای انتخاب کردیم.
یک روز بسیار پرکاری بود. اونایی که تهران رو میشناسن میدونن در یک روز از آزادگان به جاده کرج رفتن و سپس به بهارستان و بعد سئول و سپس به میرداماد و برگزاری چند جلسه، کار طاقت فرسا و سختیه...
 
روز نهم؛ جلساتی برای بودجه ۹۴
TajgardounNaft
روز پنج شنبه هم کارم از ٧ صبح شروع شد. شرکت در یک جلسه امنیتی، دیدار با وزیر نفت در خصوص یکی دو موضوع مهم کشور بخصوص بحث مهم کاهش شدید قیمت نفت، دیدار با یکی از مدیران محترم یک شرکت مهم سرمایه گذاری برای جلب نظرش برای سرمایه گذاری، دیدار و نهار با جناب دکتر محسن رضایی و بحث بودجه کشور، مصاحبه مفصل با روزنامه شرق در خصوص شرایط کنونی کشور از جمله برنامه های روز پنج شنبه ام بود.
این گزارشی از چند روز تعطیلی مجلس و فعالیت هایم به مردم شریف حوزه انتخابیه ام بود. امیدوارم عمری باشد تا بتوانم ضمن قدم برداشتن برای آبادی دیارم، گزارشهای بعدی ارائه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

f
Iran, Islamic Republic of
پ نه خسه ککی شیرم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود به نماینده پر تلاش و خستگی ناپذیر شهر و دیارمان.
خسته نباشی دکتر
شاه بهرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت امیرکبیر استانم
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام.خسته نباشی دلاور دعای ما مردم توشعه راهت خدانهگدارت
خالی بند
Iran, Islamic Republic of
خالی بند
اگاه
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهت و سایه ات از سر خانواده و حوزه انتخابیت کم نشه
مرد بزرگ و توانمند
محمدیان دولیاری
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر ویزه از زحمات شما ،از رایی که به شما دادمه افتخار میکنم،قابل توجه اقایانی که جلسه میگیرند به اسم اصولگرایی و مدعی خدمت به مردمند
ابرام
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشى دکتر .
سید وحید
Iran, Islamic Republic of
حاصل کارها رو نمیبینیم ولی برای شخص خودت صد البته خیلی خوب و افتخاره براتون . این گزارشها چیزی رو حل نمیکنه همونطور تو این دوسال چیزی ندیدیم . در ضمن بفکر انتخابات استانی هستی و لازم ندیدی از صداوسیما انتقاد کنی که چرا گچساران محو شده و خبری از گچساران نیست . جناب تاجگردون خیلی معروف شدی... بنظرت محبوب هم شدی??! خونه ای پنج تا بچه بیکار داره کاری به سایپا و پژوهش نداره چون هیچ تاثیری تو زندگیشون نداره
اهورا
Iran, Islamic Republic of
امیرکبیری تاجگردون
مدرسی تاجگردون
مصدقی تاجگردون
بی همتایی تاجگردون
کرمی .ب.
Iran, Islamic Republic of
سرور ارجمندم به پاس همه تلاشهای بی بدیلت و روح و جسم خستگی ناپذیرت و به پاس توانایی های خدادادیت از خدای خویش تشکر میکنم و میگویم و به دورانها هم خواهم گفت دست مریزاد . با خواندن این گزارش با صداقت هر چه تمامتر بگویم چندین بار در طول مدت زمان مطالعه این گزارش شکرگزار خدای خویش شدم. دوستدار همیشگی شما .سپاس سپاس . مانا باشید
6209
Iran, Islamic Republic of
خداقوت و خسته نباشد به دکتر تاج گردون.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
خداقوت شیرمرد فراموش نشدنی
سلام
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی محبوب کهگیلویه و بویراحمد
گچسارانی
United States
تاجگردون مچکریم ... افتخار کشوری
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
حاجی
بدون گزارش هم معلومه شما شبانه روزی داری چه زحماتی میکشی
امید که قدر بدونن
خدا قوت!
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید.حیف که این همه سال شهر ما نماینده هایش حتی اسم این مکان ها رو هم نشنیده بودند تا چه برسه به تلاش برای شهرمون
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان,واقعا خسته نباشید!
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر واقعا خسته نباشی.امیدوارم خیلی از اقایان قدر شما رو بدونن .اما افسوس........
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
امروز ظهر(جمعه) با چندنفر از اهالی شهرستان چرام در گچساران هم کلام شدیم با غبطه می گفتند که نماینده شما نماینده بزرگ وارزشمندی است که باید قدرش رابدانیدحرف از طرح جاده چرام گناوه می زدند که توسط تاجگردون پیگیری شده است وتغییرات اساسی بوجودآمده در شهرستان گچساران در ادامه گفتند کاش که ماهم نماینده ای مانند تاجگردون داشتیم خدا می داند به خودم بالیدم که چنین نماینده ای را بعد از سالها روانه مجلس کرده ایم که همه به شایستگی وتوانمندی ایشان اقرار می کنندوآرزوی داشتن مانند اورادارندراستی کاش که ماهم قدردان تاجگردون وزحمتهای بی دریغ ایشان باشیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
افتخار. افتخار . افتخار گچساران .از خدا میخوام سلامتی و تندرستی بهت بده دکتر عزیز و کارای خیرت مثل مادر مرحوم عزیزت که شنیدم خیلی مهربون بود و تا جایی که میتونست به مردم کمک میکرد. دوس دارم مردم کارایی که انجام میدی و زحمت میکشی قدر بدونن ولی متاسفانه سیاست بازی باعث میشه در عین اینکه میدونن تو بهترین هستی ولی بازم بهت انتقاد میکنن ولی ایشالا میدونم گچساران با وجودت تا چند سال دیگه آباد میشه. خدا شاهده لذت خوشحال کردن مردم از هرچیزی بالاتره. بهت افتخار میکنیم. همیشه شاد و خندون باشی.
اسي
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون تشکر به خاطر زحمات بی دریغت
در جلسه با زنگنه مجوز استخدام در گچساران نگرفتی؟
محسن زارع پور
Iran, Islamic Republic of
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
یکی از موضوعاتی که در کل ادوار گذشته فراموش شده بود همین گزارشات موردی از طرف نماینده وبدون واسطه به مردم می باشد که بدون اغراق جناب دکتر تاج گردون اولین نماینده ای می باشند که این امر مهم را انجام داده اند.باشد که دغدغه های ایشان وکارهای شبانه روزی ایشان چراغ راه بقیه مسوولین قرار بگیردوبرخی دوستان نیز به جای تخریب باهمراهی خود باعث دلگرمی بیشتر ایشان گردند.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناهت خدمت بی منت
اسپر؟
Iran, Islamic Republic of
سلام
متشکریم اقای دکتر تاجگردون
خدا پشت و پناهت باشه
این است خدمت بی منت این است نماینده مردم در مجلس
کرمی...
Iran, Islamic Republic of
به خودم و شهرم و استانم و کشورم...میبالم که چنین شخصیت بزرگ و والایی را داریم...درود خدا بر شما باد جناب دکتر تاج گردون...خسته نباشین خدا پشتیبانتون...
انصاف
Iran, Islamic Republic of
فقط میخوای بگی ادم بزرگی هستی با چه کسایی در تماسی مردم بهت رای بدن نمیخوای گزارش بدی این حب دنیاا چی که نمیکنه تو کار برا خدا بکن گزارش نده این کارات شو هستند برادر
Iran, Islamic Republic of
بابا خیلی دمت گرمه
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ازت خواهش میکنم تنها ایراد کار و رفتارت که تمایل بیشتر به سمت همزبانان خودت میباشد را اصلاح کنی چرا که جنابعالی شخصیتی فراجناهی،قومی و زبانی هستی،قشقاییهای گچساران هم به وجود جنابعالی افتخار میکنند و دعاگوی شما میباشند،خدا و ائمه پشت وپناهت باشند،انشااله در دوره ۴ساله بعدی تمامی انرژی ات را صرف آوردن سرمایه گذار به شهرستان هم بابت تسهیل در امر اشتغال کارجویان هم بابت بستن دهان بهانه جویان
رها_65
Iran, Islamic Republic of
فقط می تونم بگم خداقوتتون بده و امیدوارم همانگونه که برای خدمتگزاری بی منت به حوزه ی انتخاباتیتان اونجور که بایسته و شایسته است دارین تلاش بی وقفه و مثتمر ی رو انجام می دین و قدر این فرصت محدود خدمتگزاری رو می دونین خداوند اجر فراوانی رو نصیبتان گرداند آنگونه که شایسته ی زحمات شبانه روزی شماست !

عبادت به جز خدمت خلق نیست !
.
.

آرزو دارم که گر گل نیستم، خاری نباشم

باربرداری زدوشی نیستم باری نباشم

گر چه نتوانم ستانم حق مظلومی ز ظالم

باری این خواهم که همکار ستمکاری نباشم

نیستم گر نوشدارویی برای دردمندی

نیز بابی دست و پایی نیش جراری نباشم
بهنام دنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام .مردم این کشورولایتمدارومتدین وانقلابی هستندهیچ گاه مغرورنشوبرگهازمانی میریزندکه فکرمیکنندطلاشدند***انهاپادشاهان رفت ومایادمون باشه //بزرگترین لذت درزندگی انجام دادن کاری است که مردم میگویند ازعهده ان برنمی ایی /بله انسان اگه بخوادمیتونه محالها راممکن کنه /درزندگی زمانهایی فرا میرسد که تصور میکنی همه چیز به پایان رسیده است,درحالی که ان زمان نقطعه اغازاست *//نتیجه اراده ضعیف فقط حرف است نتیجه اراده ی قوی تفکر وتعهدوعمل...اززحمات شما نماینده خوب استان اقای دکتر تاج گردون وهمه هم استانیها سپاسگذاریم انشاالله که خداوندمنان قبول کند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دلاور...ما به شما افتخار میکنیم
مجیدمحمدی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به سید وحید فکر کنم یا چشمات مشکل دارد یا از روی حسد و عداوت نظر میدی خداوکیی ایا توی این دوسه سال تو گچساران هیچ کاری نشده ؟خود دکتر کارهای را که صورت گرفته بیان میکنه مثلا یکی از کارهای که در زمان ایشان اجرا شد همین گازرسانی به دهستان بویراحمد گرمسیری بود که هفته گذشته افتتاح شد این را که دیگه نمیشه کتمان کرد گازرسانی به باباکلان هم همنطور طرحهای ورزشی که هفته قبل افتتاح کرد هم همین طور و پروژهای شهری که تعدادشان به اندازه بیست سال گذشته بوده هم همینطور پس خواهشا با چشم باز به واقعیت بنگر
سرو
Iran, Islamic Republic of
هروقت اومدی گزارش دغدی نرخ بیکاری گچساران وباشت شده ده درصد و هر وقت اومدی گفتی فقر وفساد رو توی حوزه انتخابیه ات از میون برداشتی اونموقع معلوم میشه آدم توانمندی هستی. برادر من ۷۰ ساله مقدرات مردم ما در دست خانواده شماست. اونم در منطقه ای نفتخیز که اقتصاد کشور رو تامین میکنه. چقد بلوف میزنی؟ با این مدیرای مطیع و حاشیه دار ره بجایی نخواهی برد. تو فقط استاد تبلیغات و شانتاژ رسانه ای هستی.البته باپولت هم خیلی از مردم ضعیفو میتونی بخری. روزگار همیشه بر پایه دروغ و ریا نخواهد چرحید
فارسی
Iran, Islamic Republic of
از دانشجویان کارشناسی ارشد علوم سیاسی هستم .کاش شما مردم نجیب حوزه انتخابیه دکتر تاجگردون علیرغم مشکلات قدر این نماینده را بیشتر بدونید انصافا در میان نمایندگان مجلس از فعال ترین هست کاش قدر فرصت ها را بیشتر بدانیم .
vahid ghaytasi
Iran, Islamic Republic of
په یه کم از این کارها را نشون زارع بده اخ وبخت بیراحمد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بر اصولگرایان شرم باد
حسین
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دلاور،به نظر من لز ومی نداشت گزارش دهید،صدای عمل از هر فریادی بلندتر است،،خداوند پشت وپناهت باشه..ای کاش تو
این ۳۵سالی که از عمر انقلاب می گذره حداقل ۲بار نماینده این خطه در مجلس بودی تا گچساران وباشتی ابادتر ازاین می داشتیم.جد
سادات همرات
ع ش
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو دکتر جان
ایل باوی-
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما نماینده خستگی ناپذیر
خدا قوت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام

خسته نباشی دکتر تاجگردون

دست مریزاد
اکانی
Iran, Islamic Republic of
اگر ما وجدان یا چشم بینا داشته باشیم دیگر نیازی به این وقت گیری های برای آقای دکتر تاجگردون عزیز نخواهد بود چونکه چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان ؛بابا ۳۵سال از دولت جمهوری اسلامی ایران میگذرد کدام یک از افراد صاحب قدرت سیاسی توانستند به این شکل عمل کنند این جلسات وتوضیحات آقایان بقولا اصول گرایی بدرد خودشان میخورد حالا هر عقیده ای کسی دارد داشته باشد ولی دلتان بحال این مردم بیپناه بسوزه بگذارید تا ببینیم واقعا چهره ۲ شهر وتمام روستاهای تابعه داره عوض میشه وکارهای زیربنایی جهت اشتغال جوانان برومندمان انجام پذیرد یکم انصاف داشته باشید که
وحید
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری از تاجگردون یاد بگیر . شانس آوردیم تاجگردون آبروداری کرد ولی وجدانا نماینده ی یاسوج و کهگیلویه دوقرش نیرزن
اریو برزن
Iran, Islamic Republic of
خسه وا نیبی هالو... د ول کن کمر بویراحمد رو تو یکی شکستی،پدر مارو دراوردی یه کاری هم برا استان بکن همش گچساران .ما هم دلمون خشه نماینده داریم
حاج پژمان
Iran, Islamic Republic of
اگر زمین وزمان را با حرفات رنگ کنی با اتحاد اصول گرایان شکست خواهی خورد.........
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی...باآرزوی فراهم کردن اشتغال برای جوونا...
وحید قیطاسی
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری که به اسم vahid ghaytasi کامنت زدی لطفا به اسم خودت کامنت بزار با تشکر وحید قیطاسی در ضمن عملکرد اقای زارع چه ربطی به من دارد یا اینکه داری بازارگرمی میکنی برای ....
بابکانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر واقعا خسته نباشی ، انشاءالله همچنان با انرژی باشی تا هر چه بیشتر مشکلات استان و شهرستان را حل نمایید .
خودم ساکن تهرانم ولی همیشه از طریق فضای مجازی پیگیر و شاهد تلاشهای جنابعالی هستم
مخصوصا حضور جنابعالی در برنامه های تلویزیونی شبکه تهران معرفی هر چه بهتر استان و شهرستان میباشد .
آریوبرزن واقعی
Iran, Islamic Republic of
آقای بویراحمدی لطفاً به اسم آریوبرزن کامنت نذار این اسم صاحب داره همین جوری که نمیشه از اسامی دیگران استفاده کرد قابل توجه شما و کسانی که احیانا نمیدانند آریوبرزن اهل کجا بوده! خدمت شما عرض کنم که زادگاه آریوبرزن روستا و برزن آرو بوده وهیچ شک وشبهه ای در این وجود ندارد. و انشاءالله در آینده ای نزدیک نماد آریوبرزن در ورودی روستای آرو به همت دکتر تاجگردون و همه دلسوزان ساخته خواهد شد. از آقای استاندار خواهشمندیم که مقدمات انتقال نماد آریوبرزن را در ورودی شهر یاسوج به برزن آرو انجام دهند مطمئناً با انجام این کار روح آریوبرزن در زادگاهش آرام خواهد گرفت.
آریوبرزن واقعی
Iran, Islamic Republic of
آقای بویراحمدی لطفاً به اسم آریوبرزن کامنت نذار این اسم صاحب داره همین جوری که نمیشه از اسامی دیگران استفاده کرد قابل توجه شما و کسانی که احیانا نمیدانند آریوبرزن اهل کجا بوده! خدمت شما عرض کنم که زادگاه آریوبرزن روستا و برزن آرو بوده وهیچ شک وشبهه ای در این وجود ندارد. و انشاءالله در آینده ای نزدیک نماد آریوبرزن در ورودی روستای آرو به همت دکتر تاجگردون و همه دلسوزان ساخته خواهد شد. از آقای استاندار خواهشمندیم که مقدمات انتقال نماد آریوبرزن را در ورودی شهر یاسوج به برزن آرو انجام دهند مطمئناً با انجام این کار روح آریوبرزن در زادگاهش آرام خواهد گرفت..
اصلح
Iran, Islamic Republic of
حاج پزمان از کدوم اصولگرایی حرف میزنی
همه مردم از جلسه اونشبتون تا تونستن خندیدن
الان در و دیوار هم میگن تاجگردون
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
جناب دلسوز می شود بگویید جناب تاجگردون چه گلی بسر قشقاییها که دراین شهر سردمدار انقلاب بودند زده بروید مسجدشهیدان بنشیند شهدا را ببینید بگویید حق با کیست بچه های ترک برای یک شغل سالهاست له له میزنند ادارات شرکتها و...را ببینید کیا دارند فوج فوج استخدام میشوند یا در حال کارند اونوقت همه ادعای مسلمانی دارند همه چی باید تو این شهر نصف باشه غیر از این باشه حق کشی است شغل همزبانهای شما معلومه مثال پنجر گیری تعویض روغن سوفوری ... مثل افغانی ها! حالا هی بگو نماینده نماینده چه بکنه وقتی دورش محاصره است
ارو
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت، خدمت بی منت. خسته نباشی محبوب دلها.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
درجواب شهروندی بفرماییدقشقاییهااول انقلاب چکارکردندبرای روشن شدن اذهان عمومی لطفاتوضیح دهید فقط مردم یکدوره شورارادستشان دیدندبراهفت پشتشان بسه
پیام
Iran, Islamic Republic of
هرسه ماه میاد با کلام محاوره ای لری -فارسی قاطی خاطرات سفر تعطیلات چگونه گذشت را مثل انشا مینویسد و یه هفت هشت نفری هم میان مثبت و کامنت قربون صدقه میذارن و بعدش هم میگیم چرا استان پیشرفت نمیکنه ؟
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
شهر عزیز گچساران در سالهای پیش اماج بی مهری های نماینده های اصولگرا بوده که به نوعی شهر ومردم ان را به نابودی کشاندند اقایانی که جلسه اتحاد میگیرید اول باید خود را اصلاح کنید بعد به فکر نماینده شد بیفتید..شما تا ده سال دیگه هم به اتحاد نمیرسید.کدوم نمایندهای از شما در مجلس این کار هایی رو انجام میده که اقای تاج انجام داده .انشاالله اقای تاج در انتخابات باز هم پیروز میشه وسما در دل مردم حتی خود اصولگرایان جایی ندارید .فقط از نماینده محترم درخواست داریم تا تلاش خود را جهت جدایی گچساران از یاسوج بنماید .وبه فکر جوانان بیکار گچساران باشد ..خداقوت
محسن
Iran, Islamic Republic of
منفی و مثبت در جهت مثلا محبوب بودن کامنت عده قلیل طرفدارای تاجگردون چیزی رو حل نمیکنه و قطعا اصولگرایان پیروزندا
کمی انصاف
Iran, Islamic Republic of
به خود میبالم و شرمنده وجدان خود نیستم که به بزرگ مردی چون آقای تاجگردون رای دادم و خوشحالم چون مردم شهرم را خوشحال میبینم . در کوچه و بازار ، شهر و خانه ، تاکسی و مسجد ، باسواد و بی سواد همه و همه خوشحال چون احساس مجود میکنند و بعد از سالها حقارت از تن گچساران رخت بربسته و افتخار وسربلندی بر جایش نشته .
همشهریان عزیز لر و ترک و ...نیازی نیست به جواب دادن به کامنت اشخاصی که با همین دید منفعت طلبانه و جاهلانه سالها این شهر را به قبرستانی تبدیل کرده بودن توجهی کنید ، چون نیت مشخص است ..تفرقه وبس .
طایفه پشتکوه حاج قلندر
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر خسته نباشی .مابه شما افتخار میکنیم


ازشما برادر بزرگوار خواهشی داشتم بیشتر بفکربیکاری باشید متشکرم
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
جناب اشنا کمی چشم بصیرت می خواد ببینی ادرس هم دادم برو مسجد شهیدان تابفهمی اگر خیلی جوانی ازبزرگترهای مومن ومنصف بپرس شورای اول بعنوان تجربه اول ازموفقترین بود والگوی خدمات صادقانه شهری را خوب انجام داد اما حسادت ها وتنگ نظر ها بخل وکارشکنی ها و... رقبا ی انحصار طلب که مثل شما فکر می کنند فرصتخدمات بیشتر را گرفتند!!
کریمی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون از حمایت همه جانبتون از قبولشدگان آزمون سراسری وزارت نفت کمال تقدیر و تشکر را دارم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1