تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۷۹۳۳۴

با احساسات هواداران نفت و گاز بازی نکنید

۲۰
۰
کبنا ؛.kanonhavadaranNaft (5)
خواهش می کنیم که مسئولین احساسات هواداران را درک کنند.
این جمله ای بود که مسئول کانون هواداران نفت و گاز گچساران پس از توقف نفت مقابل شهرداری اردبیل در یک بازی خانگی به زبان آورد.
صادق خادمی در اینباره به خبرنگار کبنااسپورت گفت: کاش در مسابقه نفت مقابل شهرداری اردبیل، داور مسابقه آن پنالتی را برایمان نمی گرفت. چرا که پس از پنالتی، داور سعی کرد با پوئن دادن به حریف به گونه ای برای آنان جبران کند و روند بازی را به نوعی با سوتهایش تغییر دهد که نمونه آن دو اخطار بی مورد به فرشید علیزاده و اخراج کاپیتان نفت از این مسابقه حساس بود و این موضوع باعث تحریک هوادار توسط داور بود و باید وی را مسبب اصلی حواشی این مسابقه دانست و مسئولین نفت باید مراتب اعتراض خود را به سازمان لیگ ابراز کنند.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/08/TofighiNaftGachsaran-36.jpgخادمی با اشاره به نتایج ضعیف تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات پیشین، اظهار داشت: شش بازی است که تیم برد نداشته و در خانه امتیازات را به راحتی از دست داده ایم و یا باخته ایم و این در حالی است که هوادار از نوع بازی تیم نیز رضایت ندارد و تاکنون هواداران هرچه در توان داشته اند برای تیم دریغ نکرده اند و  از مسئولین عاجزانه می خواهیم که نوش دارو پس از مرگ سهراب نباشند. تیم در شرایطی است که آنان باید کسانی که اهل اندیشه ورزشی و فوتبالی هستند را دعوت کنند و از نظراتشان برای برون رفت از این وضعیت استفاده نمایند. مسئولین مربوطه می بایست با رایزنی های گوناگون برای احقاق حق تیم در فدراسیون و نیز کارشناسی نتایج اخیر چاره ای فوری برای حل وضعیت فعلی نفت بیاندیشند.
صادق خادمی که از نتایج اخیر تیم نگران بنظر می رسید در ادامه گفت: خواهش می کنیم که مسئولین احساسات هواداران را درک کنند. وقتی یک تیم در خانه خود می بازد تا یک ماه اثرات منفی Havadar2آن در بین جوانان و جامعه باقی خواهد ماند و اثرات روحی و روانی سویی در بر خواهد داشت و این را همگان می بایست توجه ویژه ای داشته باشند.
این هوادار نفت و گاز با خطاب قرار دادن مسئولین اظهار داشت: اول از همه از نماینده شهر بعد از استاندار و فرماندار خواهش می کنیم تا هرکدام به نحوی به تیم کمک کنند. ما باید از بلایی که بر سر شهرداری در سال گذشته و امسال آمده درس بگیریم و نگذاریم یک تیم دیگر از استانمان به قهقرا برود چرا که دود آن به چشم همه و بخصوص جوانان یک شهر خواهد رفت.
وی ادامه داد: در حال حاضر توپ در هواست و هر مسئولی که خود را کنار بکشید توپ در زمینش خواهد افتاد. پس از همه مسئولین ورزشی و مسئولین شهرستان و استان خواهشمندیم که در این وضعیت خود را کنار نکشند و وارد گود شده تا از این شرایط بحرانی تیم خارج شود.
havadaranNAFTخادمی با اشاره به فعالیتهای کانون هواداران گفت: به ندرت در ایران پیدا می شود که هواداری مانند هواداران نفت وجود داشته باشد که شب قبل از مسابقه با شیرینی و گل از تیم مهمان استقبال و حتی آنها را به نیکی نیز بدرقه کند و سازمان لیگ و مسئولین می بایست به این مهم توجه داشته باشند و نه فقط نیمه خالی لیوان را ببینند چرا که کانون هواداران در حال یک فرهنگ سازی جدید در فوتبال کشور است.
مسئول کانون هواداران نفت و گاز گچساران در پایان به کبنااسپورت گفت: ما بعنوان کانون هواداران نفت و گاز، رفتار پرخاشگرانه به تیم های مهمان و داوری را محکوم می کنیم و امیدواریم تماشاگران در حد نام شهرستان گچساران و فرهنگ آن در استادیوم حضور پیدا کنند و از حواشی به دور باشند تا با صبر پیشه کردن از وضعیت فعلی خارج شویم چرا که همه در فوتبال یاد گرفته ایم که توپ گرد است و روزهای خوب نیز پیش روی ما خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بر بام نشسته
Iran, Islamic Republic of
آقای لیدر این خیلی خوب هستش که از تیم مهمان، پذیرایی و مهمان نوازی میکنید اما بهتر نیست در کنار این کار کلاسهای فرهنگی برای عده ای از (مینویسم)تماشاگرنماها (بخوانید) هوادار کم سن و سال و احساسی، برگزار کنید تا در مسابقه ای که پخش زنده شده، ایرانیان و حتی جهانیان شاهد صحنه ای زشت از شهرمان نباشند؟
فوتبالي
Iran, Islamic Republic of
http://mr90.ir/home/nmaYY2uUpq8
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
عامل بدبختی ورزش در نفت آقایان مدیر خدمات ، مدیر منابع انسانی و رییس امور ورزش نفت می باشد و با مدیریت ضعیف آقای پورهادی بهتر از این نمی شود فقط یک کلام فاتحه مع اصلوات ورزش نفت
گچساران و بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
با اون قردادهای ۱۵۰ میلیونی و ۴۰۰ میلیونی بازیکن بی تعصب و مربی خنثی نفت بایستی وضعیت از این هم بدتر بشه ، این تیم نیاز داره یک سفر کیش یا دوبی هم بره شاید روحیه شان بهتر بشه، واقعا متاسفیم برای ورزش و فوتبال این چنینی که ................
سهیل فاطمی
Iran, Islamic Republic of
مگه شماها هم احساس دارید ..تیم پر از هزینه و میلیاردی و پر از ادعا ..¡¡¡
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای خادمی خود فحاشی ها از طرف لیدرها شروع میشه خودشون تماشاگران رو تحریک میکنن..من خودم با چشای خودم دیدم یکی از لیدرها با بطری کمک داور رو زد.کدوم فرهنگ کدوم.اینا لیدر نیستن اگه لیدر بودن فحش نمیدادن بطری پرت نمیکردن.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام مهندس پاکدل کجایی که ببینی بدون شما چه بلاهایی بر سر این شهر می آورند و این شعر نیمایوشیج وصف حال شماست
نازک آرای تن ساق گلی
که به جانش کشتم
و به جان دادمش آب
ای دریغا به برم می شکند
بدون شما این تیم سقوط می کند کجایند مردان بی ادعا؟
پيشكسوت بيطرف
Iran, Islamic Republic of
جناب ### تو برو بدهکاریهاتو به کارگر زحمت کشی که برات کار کرده و پانصد هزار تومان ازت طلب داره بده چون مال مردم خوردن نداره اون دنیا حق الناس باید جواب پس بدی. نمی خواد با شیرینی و گل به استقبال تیم ها برید ولی موقع بازی بهشون فحاشی و بد و بیراه بگی؟ به این می گن ### جناب هوادار...
آبی
Iran, Islamic Republic of
به کووری چشم حسوودها
فقط نفت و گااز گچساران
فقط فقط فرشید علیزاده
سادات
Iran, Islamic Republic of
آقا یون فوتبالی :به غیر از فرشید ونبی که دارن با غیرت برای تیم بازی می کنند بقیه بازیکنان دارن تو زمین راه میرن این بازی هم که نبی نبود فرشید یه تنه داشت حرص می خورد که آخرش هم داور اخراجش کرد باید یه تصمیم اساسی گرفت.
آرمان
Iran, Islamic Republic of
حسودی به چه چیزی کنیم ..به قهرمانی نفت و گاز و یا نتایج درخشان تیم در مقابل تیم های مطرح ...هر زمان شماها یه نتیجه خوب ،مقابل یک تیم شاخص بدست آوردید،اونوقت بگو حسودی و از حسادت بگو ،آقای آبی ....پس لطفا هیس.....
منصور
Iran, Islamic Republic of
روزای خوب تیم نفت هم میاد.بزار بازیکنای مسدوم برسن!!!!
بومی
Iran, Islamic Republic of
بچه ها من میگم اگه قرار به اینطور بازی کردن چرا به بچه های بومی باید فرصت ندن بابا بیشر این بازیکنان خودشون رو به مصدومیت زدن فقط میگن پول واسه گچساران که دلسوز نیستن پولشون رو میگیرن سال دیگه یک تیم دیگه تو این بازی اقایونی که ۱۸۰و۱۹۰میلیون پول گرفتن چکار کردن؟ما که دو دستی وسط رو داده بودیم ومیگفتیم هر چی دوست دارید فشار بیارید.
آبی
Iran, Islamic Republic of
شازده شما به گچساران و گچسارانی حسوودی میکنید نه به نفت و نتایجش
آرمان
Iran, Islamic Republic of
آخه مرد ،به چه چیز گچ من حسودی کنم ..فقط حرف زدنت جوریه که فکر میکنی گچساران آخر شهر و تیمش بارسلوناست ...تعجبا ..
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقایان مشکل اصلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بی توجهی سرمربی به توانمندیهای موجود فوتبال گچساران است . جوانان بسیاری داریم که در گچساران و سایر نقاط کشور در لیگهای مختلف توپ میزنند و سرمربی بجای استفاده از آنها ، از بازیکنانی استفاده مینمایند که فوتبالشان تمام شده یا از توانایی لازم برخوردار نیستند . قول شرف میدهم میتوان با بازیکنان بومی و نصف هزینه های فعلی و بلکه کمتر این تیم را به رده های بالاتر تا مرز صعود به لیگ برتر سر و سامان داد .
سرمربی تیم فاقد شهامت لازم و خلاقیت است . او آمده تا پولش را بگیرد و در کارنامه اش ثبت شود که سرمربی بوده است . سرمربی ای که رزومه ی کاری اش یک کیلومتر طول داشت ، چه گلی به سر تیم زد ؟ آنهایی که ایشون را برای مربیگری تیم آوردن هم به جوانان و فوتبال گچساران خیانت کردند و هم شرکت نفت و گاز و کارکنان آن
قربانعلی
Iran, Islamic Republic of
درجواب گچسارانی ازموقعیت سواستفاده نکن پاگدل وامثال پاگدلهافرصت طلبان بودندوهستند
نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
این مرده های فتنه که دوباره سر از گور میخوان در بیارن. حواسشون باشه الکی شایعه درست نکنند. شک نکنید کسانی که بر علیه رِئیس امور ورزش حرف میزنند و شایعه درست میکنند و بر علیه مدیران تیم و کادر فنی نفت پیام میزنند و توهین میکنند و تیم را تخریب میکنند, از دو حالت خارج نیستند, یا دشمن موفقیت تیم هستند و موفقیت تیم را نمیتوانند تحمل کنند و یا از گروه خرس خاله های احمقی هستند که دوستی و دلسوزی شان , به قیمت ضربه زدن به تیم خواهد بود و با شایعه پراکنی از اب گل الود میخواهند ماهی بگیرند و دنبال منفعت خود هستند. دوستان نادان کمی انصاف داشته باشید مدیران و مسئولین نفت بنده خدایان برای این تیم چه زحمتها که نکشیدند واز هر گونه کمکی دریغ نورزیدند مخصوصا ملک زاده و دیگر مسئولین که همه شاهد زحماتشان بودیم و هستیم. مشکل کسانی هستند که با چا بلوسی وزیرکی وگول خوردن افرادی ساده لوح و از بیرون دلسوزی ریا کارانه و با شایعه پراکنی می خواهند خود را به تیم علاقه مند نشان دهند وفکر می کنند اگر انها نبا شند تیم نتیجه نمی گیرد وفکر باز گشت دارند .لطفا با ابروی کسی بازی نکنید.
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
دنیافقط فرشیدعلیزاده شیرمردتیم نفت وگازگچساران
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
دنیافقط فرشیدعلیزاده شیرمردتیم نفت وگازگچساران
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1