تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۷۹۲۶۸

فیاض بخش بزرگواری را به مناظره دعوت کرد

۹۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛جناب حجت‌الاسلام والمسلمین بزرگواری
با سلام
اخیرا در یکی از سایت‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد بیانات حضرتعالی را در خصوص نشستی در شیراز مطالعه نمودم، علیرغم اینکه تصمیم نداشتم وارد این فضا شوم ، لیکن مصاحبه با آن سایت محلی استان وادارم کرد که نکاتی را به استحضار مردم شریف استان و حوزه ی انتخابیه جنابعالی برسانم.fiaz
۱- قبل از طرح موارد بهتر بود پاسخ افراد مورد نظر به آن خبر  را در رسانه‌های دیگر در خصوص نشست و اهداف آن مطالعه و سپس اظهار نظر می کردید.
۲- افراد مورد تهمت و افترای جنابعالی که در نشست ۲۰ آذر شرکت داشت اند، یا روحانی اند و یا روحانی زاده و یا وفادار به نظام و رزمنده ی ۸ سال دفاع مقدس و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، از اینکه حیاتشان در زمان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، همواره ضمن شکر گذاری به درگاه ایزد منان ، مدافع ولایت فقیه و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بوده و هم اکنون نیز در هر سنگری که هستند همچنان از ارزش های نظام و انقلاب و سپاه و بسیج دفاع می کنند.
۳- آیا معیارهای اصولگرایی، توهین ، تضعیف ، افترا و تحقیر دیگران و خود را دیدن و هیچکس را ندیدن است ؟ آن هم به فرزندان منطقه محروم حوزه ی انتخابیه فعلی جنابعالی که همگی در محرومیت بزرگ شدند و با تایید همین نظام به سمتهای بالایی همچون نمایندگی مجلس و مسوولیتهای کشوری و دانشگاهی رسیدند. آیا معیار اصولگرایی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز از اختلاف و بداخلاقی و دشمن تراشی و در نهایت توصیه به جذب حداکثری و دفع حداقلی نیست؟ راستی در کجای مکتب اسلام و توصیه های معصومین (علیهما السلام) و مباحث حوزوی آمده است که شخصی در کسوت روحانیت ، هروقت که پشت میکروفون یا در فرصت مصاحبه قرار میگیرد حتما باید با آبروی افراد بازی کند؟
۴- چگونه این افراد ۳۵ سال بعد از انقلاب با توجه به جایگاه هایی که کسب کردند و مورد عنایت نظام قرار داشتند اصول گرا یا دوستدار انقلاب نیستند؟
۵- از برخی افراد به عنوان مترسک نام بردید. براستی اگر این افراد از نظر شما وزن و جایگاه و صلاحیتی ندارند چرا اینقدر از آنان میترسید و از کوره در رفته و به پرخاشگری روی آورده اید و در رسانه ها سروصدا و غوغا براه انداختید؟ بنابراین اینها نه تنها مترسک نیستند بلکه برای برخی ، ترس آور و خطری جدی هستند.
۶- فرمودید که مردم حوزه ی انتخابیه به برخی “نه” گفته اند ، لطفا بفرمائید به خود شما چند بار این نه گفته شده و آیا ۳۶۰۰ رایتان در گچساران را نیز ” نه ” بزرگ نمیدانید؟
۷- دوست عزیز؛ به راستی اگر ۲۰ سال نمایندگی و مسئول تعزیرات حکومتی کشور و ریاست دانشگاه و یا استاد دانشگاه صلاحیت نمایندگی مجلس را ندارند، شاگرد رشته ی معارف همین دانشگاه ها چگونه می تواند این صلاحیت را داشته باشد؟
۸- جناب نماینده؛ فقر، بیکاری و معضلات اقتصادی، نظارت ضعیف بر عملکرد مسوولین و بازار، به دلیل عملکرد ضعیف نماینده است یا تعزیرات؟ پس فرافکنی نکنید و آن چه مربوط به خود شماست را به دیگران نسبت ندهید.
۹- حتما منکر این نکته نمیشوید که چند سال گذشته، بهترین دوران جهت شکوفایی و توسعه همه جانبه حوزه انتخابیه و استان بوده است چرا که دولت و مجلس و نمایندگان استان و کلیه دستگاهها اصولگرایان بوده اند و چهار بار اعضای هیات دولت در استان حضور پیدا کردند: اما چه اندازه بیکاری ، معضلات اجتماعی ، توسعه و نیز رشد منابع انسانی بومی اتفاق افتاده است؟ ممکن است بفرمائید در مجلس ، کدام طرح یا پیشنهاد از طربق نماینده ی محترم مطرح شده و یا کدام نطق در مجلس چه در وضع قوانین و چه در رای اعتماد دادن با کابینه ی دولت موجب افتخار و سرافرازی مردم حوزه ی انتخابیه شده است؟ در هفت سال نمایندگی چه کارنامه ای در خصوص خدمت به مردم حوزه ی انتخابیه تان دارید؟
۱۰- با چه تجربه و تخصصی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شده اید و در زمینه ی کشاورزی در حوزه ی انتخابیه چه خدمتی به مردم ارائه دادید؟ تا چه رسد به صنعت و اقتصاد و فرهنگ و رشد بچه های توانمند و با صلاحیت شهرستان و تصویب رشته های دانشگاهی برای مراکز آموزش عالی حوزه ات.
۱۱- جناب نماینده ؛ از سایر نمایندگان استان ها درس بگیرید که علیرغم اختلافات سلیفه ای و فکری که با هم استانی‌های خود دارند، هیچگاه سعی در تخریب و تضعیف همدیگر نداشته و در کنار یکدیگر ، جهت توسعه ی استان و شهرستان تلاش می کنند.
۱۲- اشاره ای به طرفداری برخی از این افراد از فتنه گران نمودید ، حتما حافظه ی شما فراموش نمی کند که در زمان انتخابات ، پشت درب منزل بعضی از افراد که خودتان آنها را فتنه گر خوانده بودید، ملتمسانه درخواست حمایت و همکاری می نمودید.
۱۳- قطعا مستحضرید که بسیاری از مسئولان و دوستداران نظام و مراجع تقلید هیچگاه حاضر نیستند الفاظ و افاضات شما را نسبت به حجه الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی ایراد نمایند چرا که حفظ نظام و پرهیز از اختلافات و تلاش در جهت همدلی و حمایت از نظام در این دوران از اهم مطالبات مقام معظم رهبری است.
۱۴- به این نکته اشاره کردید که چرا این نشست در دیار خودتان برگزار نشد ؟ اینکار به خاطر پرهیز از بازارگرمی رسانه ها و جوسازیها و اختلاف افکنی هایی است که شما به آن اشاره کردید.
۱۵- فرمودید برخی استاد تاریخ اند و باید از تاریخ عبرت بگیرند. آیا حضرتعالی نیز نباید از تاریخ و گذشته سایر افرادیکه روزی در مسند قدرت بودند و دیگران را تحقیر کردند عبرت بگیرید تا مبادا فردا روزی مورد سرزنش و تحقیر واقع نشوید؟
۱۶- نیم نگاهی نیز به اصلاح طلبان داشتید و گفتید که آنها تایید نمیشوند. از کجا اینقدر مطمئن هستید ؟ آیا شما نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه موارد و زمینه ها هستید؟ آیا احتمال نمیدهید برخی از این افراد که از خانواده های معظم شهدا و از نخبگان دانشگاهی نیز هستند ، کسانی باشند که دوستدار انقلاب و نظام هستند ؟
۱۷- البته اگر ابزارهای غیر متعارف و حمایت برخی از افراد همین نشست نبود شما هیچگاه به مجلس راه نمی یافتید و اگر این دوره که برخی ابزارها (چه شهرستانی و چه استانی ) را در اختیار ندارید، توانستید اعتماد مردم و جوانان را بدست آورید قطعا از شایستگی و توانمندی شماست.
در پایان ضمن احترام به سیادت، سوابق و جایگاهی که دارید، به منظور تنویر افکار عمومی و فراهم نمودن بستر توسعه فرهنگی، سیاسی و با حفظ حرمت ها، حضرتعالی را در هر مکانی که صلاح بدانید ( اعم از صدا و سیما، مراکز علمی، محافل مردمی و … ) به مناظره دعوت می نمایم.
حسین فیاض بخش
نام شما

آدرس ايميل شما

ستار
Iran, Islamic Republic of
مناظره ی سواد و مدیریت.
واقعا دیدنی خواهد بود!
لر
United States
عالی نوشتین.
بزرگواری و امثالهم خودشون روصاحب مملکت میدونن.
ایشالا این سری رنگ کرسی مجلس رو نمیبینه.
جواد
Iran, Islamic Republic of
بنازمت استاد که الحق خوب جوابشو دادی
الالا
Iran, Islamic Republic of
تو خودت در شورای شهر دهدشت نفر هیجدم شدی فیاض بخش با ۱۲۳ رای.
سرتیله ماری
Iran, Islamic Republic of
خوب نوشته بود....
تات
Iran, Islamic Republic of
همه کسانی که تو جلسه بودند و خود بزرگواری هیچ کدوم برا مردم نیومدن تو سیاست.در ضمن تو جلسه ای تو یاسوج سردار حبیبی مستقیم به .ها. .میداد و خود فیاض بخش تو دانشگاه آزاد مستقیم گفتند که ه. است حالا.......همه شما سر و ته یه کرباسین.
وحید
Iran, Islamic Republic of
البته این پرخاشگری و طلبگاری بزرگواری نتیجه آدمهای احمقی است که این احمق را روانه ی مجلس کردند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
یونه ایگون جواب مردونه
بو ترز وش راس ویبو
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب دکتر /بلکل ورشوستیش(یعنی پتشه ریختی روی آب)
محسن
Iran, Islamic Republic of
احسنت.واقعا جناب بزرگواری باید عبرت بگیره .باید ببینه واقعا تونسته کاری برای مردم حوزه انتخابیه اش بکنه ؟بجای اینهمه .. وفتنه فتنه کردن فکر اون مردم بیچاره کنه که چهار سال به امید ایشان دلبسته اند که برای امنیت فرهنگ واقتصاد شهر ومنطقه کاری کنه /اما افسوس.....
سوقی
Iran, Islamic Republic of
انصافا مستدل مستند و منطقی تر از این هم می شود ؟
اگر اصولگرایی این است وای به حال اصولگرایی !
اگر قران بر این نمط خوانی ببری رونق مسلمانی .....
سوقی
Iran, Islamic Republic of
مشکل این است که بزرگواری فکر می کند واقعاً نماینده مردم شده است .
علوی
Iran, Islamic Republic of
اکسی نیست به آقای .بگوید : این چه است که وقتی بادی به آستین پیراهن آن.بزند بخورد شما راه میندازید ؟ این چه است که کلام از گلویش ....اج آقا باور کن ما نگرانی .تو هستیم . اگر از این .اینقدر ..از اصلش چقدر ..؟
. که پشت کسانی قایم می شدی و از این . می شدی گذشته . اگر راست می گویی بدون اتکا به کسی از این .رد شو . ولی می ترسیم همین مترسکها شما را زهره ترک کنند .
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
جناب حسین فیاض بخش بنده به عنوان یکی از نزدیکان وبستگان جناب عالی اولا اگر جلسه نسبت به اصولگرایی داشتید پس چرا باهمه سران اصولگرا مشورت نکردید ۲چرا درگذشته که حضرت عالی کاندید بوده اید موحد ازشما حمایت نکرد ودرشب اخر ازحبیبی حمایت کرد و خودت درزمان کاندید بودن مزدهی ازبزرگواری حمایت کردی .این رابدان برادر من شما ومزدهی نمیتوانید .وهردوی شمارا ..پس بهتراست .بنشینید
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
فیاض بخش تعزیرات به تو چه آخه
ما
Iran, Islamic Republic of
وقتی سواد دانشگاهی وتجربه ۲۵ سال مدیریت داشته باشی با دلیل ومنطق میشه جواب هر ادم بی منطقی را داد احسنت الحق که دبیل ومنطق جوابشو دادی دکتر
رسا
Iran, Islamic Republic of
چیه خیلی ناراحت شدی.اگه بزرگواری معارف خونده خودت چی خونده.فراموش نکن با حمایت بزرگواری رییس دانشگاه ازاد دهدشت شدی.چرا در دور اول به ایشان رای دادی وحمایت کردی.مگه اون وقت مدرک معارف نداشت.عملکرد طایفه ای ومنطقه ای شما در دهدشت را هیچگاه فراموش نمیکنیم.
رسا
Iran, Islamic Republic of
واما اقای فیاض بخش.با نگاهی به افراد شرکت کننده در جلسه میبینیم از ایل بویراحمدبزرگ کسی نبوده .ایا در این ایل اصولگرایی وجود نداشته یا تفکر شما براساس منطقه ای وقبیله ای بوده.شما اصولتان مبارزه با ایل غیور بویراحمده نه چیز دیگر.ولی دست خدا بالاتر از هر مکر وحیله ای است.
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من نمیدونم ما تا کی میخوایم ب دور از منطق حرف بزنیم همیشه همینطوری هستیم تو همه مسائل چشم دیدن پیشرفت بغل دستیمونو هم نداریم تا زمانی که اینگونه عمل میکنیم بایدم از همه لحاظ چه اقتصادی چه اجتماعی و چه فرهنگی در فقر ب سر ببریم کسانی که میان واسه خودشون ی نظر میدن چرا نسنجیده و از روی کینه یه چیزی میگید یه عده میگن فیاض بخش تعزیرات ب تو چه یا یه عده بحث رشته تحصیلی رو ب رخ هم میکشن و از اختلافات گذشته سیاسی می گن اگه اینطور باشه خوب ما مردم عادی هم فقط حق داریم نفس بکشیو هیچگونه اظهار نظری نباید بکنیم شماها ک نسنجیده نظر میدید اول برید اظهارات اقای بزرگورای رو بخونید بعد هم دلایل اقای فیاض بخش رو هم بخونید بعد نظر بدید این اقایون شاید ب ی نتیجه ای رسیده باشن ک کنار هم ی نشستی داشته باشن و اختلافاتو کنار بزارن حالا چون ی دوره از هم حمایت نکردن تا ابد باید با هم در تقابل باشن؟ وای بر مردمی که خودشونو ب خواب زدن خداوند سرنوشت هیچ ملتیو تغییر نمیده مگر اینکه خود اون ملت بخوان و بدست همون ملت بیدار بشید تا کی میخواید .....
استادان دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای فیاض بخش خودت و برادرت که مدیر شهرک های صنعتی بود.........خداوکیلی اگر بزرگواری پستی به شما می داد،باز همین حرف ها را میزدید؟برای مردم به ویژه قشر تحصیل کرده بگو ،از کدام دانشگاههای معتبر مدرک گرفتی،یا ضمن خدمت بوده یا از مدیریت دولتی یا دانشگاه آزاد...............؟مگه شما معلم نبودید و از یک خانواده ی فقیر؟پس این همه مال و منال و ماشین های گران قیمت را از کجا آوردید؟خدا ناظر بر اعمال ماست.شماری از جوانان ما از دانشگاههای معتبر دولتی از کارشناسی تا دکتری مدرک گرفته اند،اما افرادی مثل شما که از در همه دانشگاهها وارد می شوید برای چند ساعت حق التدریسی،اجازه ی نخبگان را نمی دهند.یک لحظه فکر کن که حق شما استاد دانشگاه ست؟مدارکی را که هم گرفتی با سهمیه بوده است.خدا بزرگ است و خورشید پشت ابر نمی ماند.
چون که زاغان خیمه بر گلشن زدند بلبلان خاموش شدند و دم زدند
محمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام.از اینکه جواب این بزرگواری رو دادی دستت درد نکنه. . بعدش آقای فیاض بخش شما خیلی آدم مکار و روباهی هستی پس خودتو مطرح نکن
Iran, Islamic Republic of
فیاض پخش تو هنوز خودتو نشناختی میخوای در مورد بزرگواری نظر بدی...داخل شورا دهدشت اخر شدی چطور میخوای نماینده بشی اول باید بینی عمل جراحی پلاستیکی بشه بعد مراحل دیگه
ع ...ی
Iran, Islamic Republic of
فیاض پخش تو هنوز خودتو نشناختی میخوای در مورد بزرگواری نظر بدی...داخل شورا دهدشت اخر شدی چطور میخوای نماینده بشی اول باید بینی عمل جراحی پلاستیکی بشه بعد مراحل دیگه
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
به والله قسم من دانشجوی فیاض بخش بودم وساکن یاسوج ،سر کلاس نظریه ای خلاف نظر ایشان دادم ومن رو به خاطر عقیده ام از کلاس اخراج نمود,وگفت حق نداری ازاین به بعد سر کلاسم بنشینی.پس جناب دکتر اول برو خودت رو اصلاح کن
انوری
Iran, Islamic Republic of
اقای فیاض بخش ثروت و دارایی تو با حقوق دریافتی شما چقدر هماهنگی دارد از کجا اورده ای ؟؟؟؟وان مسولین ارشد کشوری که با شما در شیراز برای اینده این شهرستانهای در فقر ومحرومیت نگه داشته شده جلسه گرفتند ثروت ودارایشان چه میزان ؟؟؟ماشین خود و بچه هایشان چه قیمت است ؟؟از کجا اورده اند ؟؟؟اینان جز تکبر و غرور فامیل بازی و ثروت اندوزی چه ارمغانی برای مردم داشته اند ؟؟؟/
سوق
Iran, Islamic Republic of
فقط بزرگواری .............
قلعه رئیسی
Iran, Islamic Republic of
زحمت های بزرگواری برای مناطق طیبی نشین بسیار ارزنده تر از حضور ۱۶ ساله امسال شما و موحد در قدر ت بود
مشکل بزرگواری اینکه پاک و بی ریاست
ما که اگر ایشون بیاد بازهم بهش رای میدیم چون انسان پرکار و دستپاکی است
زینب د
Iran, Islamic Republic of
ولا شما فقط دارید لفظ دکتری را یدک میکشیدراستی چرا موحد از شما حمایت نکرد تو انتخابات اگه راس میگید
در ضمن شما نیروی بزرگواری بودید و بزرگواری از شما خوب حمایت میکرد حالا چی شده که منتقدش شدید نکنه بوی کباب خورده به دماغتون...
مارون
Iran, Islamic Republic of
جناب آفای فیاض بخش من خود از منتقدان بزرگواری هستم ولی شک ندارم که ایشون بسیار بیشر از شما و امثال هم پیاله هایتان دلشان برای کهگیلویه و مردمش می سوزد
امثال شما فقط تشنه قدرت هستید......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من کاری به حرفای فیلض بخش ندارم ولی بزرگواری باید برود ادبیاتش رو درست کند
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
خواب دیدی خیر باشه دکتر قلابی
خیا دانشگاه آزاد را نجات بده که اکثال شما را دکتر کرد تا بیایین و باهاش مانور بدید
نخبه باتجربه
Iran, Islamic Republic of
اقای فیاض بخش شما در حدی نیستید که موکل مردم در مجلس باشید شما بهتره که به همون درس و دانشگاه برسید
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
وجدانا کسی را به مجلس بفرستید که بتواند هم تراز با دیگر نمایندگان استان در توسعه این استان محروم قدمهای راسخی بردارد ونه اینکه کلمه فتنه را علم نموده واز ان برای کاسبی استفاده نماید
گلبرگ خزون
Iran, Islamic Republic of
ایسه بزرگواری خو معلوم الحاله...ولی خدایی خوت هم بری ایخی چه کنی؟
اصلا و قیافه ی هیچ کست نیا پا من مجلس بنین
هدایت
Iran, Islamic Republic of
بنده زمانی ایشان رییس دانشگاه آزاد گچساران بود دانشجوی آنجا بودم این آقا اگر این حرف ها را می زنه آن زمان باید یادش بیاید که چه دزدی ها ، پارتی بازی ها و............ انجام داده و چه قدر دانشجویان فهیم آن زمان بر علیه او تحص که منجر به برکناری ایشان شد چه اساتیدی را به نا حق اخراج کرد همه این کارها را اول به یاد آورد که هیچ گاه از ذهن دانشجویان بصیر و با فهم و کمال فراموش نخواهد شد بعد بیاید به نگارش نامه و دعوت به مناظره سخن بگوید (در پایان خدا می داند کجا چه گنده کاری هایی کرده و ما نمی دانیم )
عباس
Iran, Islamic Republic of
تو که نتونستی موضوع پایان نامه دکتریایت را به انگلیسی بگی چه دکتری هستی .
شما که پایان نامه را جمله ای خریدی چی کتری هستی؟
شما که برای بزرگواری تمام برادران طیبی و ایل غیور طیبی را به دشنام گرفتی
شما که در ازای یه کارمند ۵۰ شناسنامه دریافت کردی چی

در روستای کلایه سفلی سه کارمند استخدام کردی ۵ رای اوردی

مژدهی و نریمان و اکرامی کاندیدای ما هستند نه شما معامله گر بی سواد
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
بیسار رسا وشرین گفتی واقعا این جماعت جز تهمت وهتک حرمت دیگران هیچی بلد نبستند وانتظار هم از شما همین بود که با منطق واستدلال جواب بدهید تازه شأن ومنزلت شما از اینها هم خیلی بالا تر است ودر روایت داریم (الغیبه جهد العاجز ) غیبت وتهمت زدن تلاش انسان ناتوان است .وقتی انسان در مقابل کسی کم بیاورد ودر انجام امور محوله اش ناتوان باشد شروع به غیبت وتهمت زدن به دیگران میکند
طیبی
Iran, Islamic Republic of
در جواب انکه به اسم طیبی گفته ای بزرگواری خدمات بزرگی برای طیبی انجام داد اوالا تو طیبی نیستی دوما خدایی کدام خدمات .بیا حدالاقل یکبار به چاروسا مراجعه کن تا عمق بی عدالتی را ببینی .خدا شاهد وناظر است وامثال شما وکسانی که در حق این مردم کوتاهی کردند باید هم دراین دنیا وهم در قیامت پاسخگو باشند
ابوحمید زغالی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بزرگواری چون آدم صادقی است و دنبال مادیات و این دنیا نیست مورد هجمه قرار می گیرد.آقای فیاض بخش برای پست کمتر به این شاخه و آن شاخه بپر شما هم جزء مردودین و منفورین هستید.حاج آقا این دوره هم پیروز انتخابات هستند شک نکن
سعید
Iran, Islamic Republic of
اقای به اصطلاح استاد اولا شما در جایگاهی نیستی که نماینده را نقد کنی شما یک بازنده هستی که پنالتی را اوت کردی و هیچ کس دیگر به تو پنالتی نخواهد داد.در ضمن وکیل مابقی افراد در جلسه هم نیستی .عملکرد شما در دانشگاه برا همه روشن است شما بافت دانشگاه را از طایفه خودت کردی وای بحال روزی که نماینده بشی.در ضمن بزرگواری اندازه کل دوران جهموری اسلامی برا منطقه کار کرده چشم بینا میخاد .تا کور شود هرانکه نتواند دید.درود بر بزرگواری نماینده دور بعد
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر استاد بزرگ جناب اقای فیاض بخش حرف های با این منطق که بیان فرمودید جواب ندارد خودبینی وبزرگ نمایی ان اقا مثل مورچه ای است که بال در اورده باشد دیگر دوستان شما جواب ایشان را بدهند
رضوی
Iran, Islamic Republic of
جناب علوی، دیگران هیچ، لا اقل خودت فهمیدی چه نوشتی!؟
دهدشت... بهمی
Europe
فقط حاج موحد مابقی کشک هستند
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
من به ایشون رای ندادم اما دریکی از مسافرتها دریکی از استانهای دیگر کسی می گفت من سخنرانی ایشان را شنیدم واقعا باسواد هست کاش دکتر فیاضبخش در استامان کاندید می شد تا به همه تلاش برای او رای جمع میکردم ایشان در مجلس متواند یک اعتبار وآبروی برای ما ویک وزنه در مجلس باشد
قلعه جلو
Iran, Islamic Republic of
آقای موحد بزرگ مرد استان اولین بار واژه مترسک و عمله را برای شما بکار برد اقای دکتر قلابی.
حق با موحد بود که شما را در حد دبیرستان می دانست . بزرگواری با وزیر کشاوزی ایتالیا دیدار داشت که موحد شما را عمله خطاب کرد.

دکتر سیاوش نریمان ایل بزرگ طیبی را نجات خواهد داد. دکتری از دانشگاه شیراز نه شما که پایان نامه ات را خریدی.و گچساران و دهشت و خارک را به گند کشیدی.
Iran, Islamic Republic of
فقط به درد ضمن خدمت میخوره حیف به دانشگاه
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
من در بهبهان سخرانی ایشان را در حمایت از شریعتی شنیدم واقعا از سواد وبیانش به حیرت افتادم وبه یاد شجاعپوریان خودمان افتادم .الحق والانصاف به دور غرض قضاوت کنید دکتر فیاضبخش خیلی با سواد وخوش بیان هست.
Iran, Islamic Republic of
. به درد لای جرز هم نمی خوره دم موحد گرم
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
دکتر فیاض بخش واقعیت بیان کرد چرا بعضی تحمل شنیدن حقیقت ندارید
عادل
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری اگر چماق وفتنه نبود جه میکردی
بهار
Iran, Islamic Republic of
فقط تأسف میخورم بزرگواری از وکلای به حق مردم باشد!
دهدشت
United States
عالی بود جناب استاد گرامی .متاسفم برای این شهرستان و دیدگاه افرادی ک با توهین حرف میزنن .حرف حقیقت تلخ است
بابا بزرگ
Iran, Islamic Republic of
خدایی فیاض بخش شاید من برای نمایندگی مجلس قبول بشم اما تو یکی خوابش را نمیبینی
چرام
Iran, Islamic Republic of
احسنت براین ادب ومنطق وبیان ومعرفت/ازبزرگواری بیشترازاین جور صحبت کردن انتظاری نیست/
دهدشت
United States
حرف حقیقت تلخه .عالی بود جناب دکتر فیاض بخش.

گرگی دیدم که از وفای سگها گلگی میکرد ....گفت به سگی تکه استخونی دادم ودرعوض گله گوسفندان را گرفتم ...گرگ میگفت من اگر پاره پاره میکنم نه بخاطر زیاده خاهی خودمه بلکه فکربچه های روباه فکر بچه های کفتار هم میکنم...من اصالتم از دست نرفته...برای سگ ناراحتم که چرا فکر بچه های چوپان را نمیکند..به تمامه سگ صفتان روزگار میگم اگه خاستی کسی بفروشی فکر خانوادشم کن.....بسلامتی گرگی که اگه پاره میکنه فکره همه چی میکنه؟ نه سگای ای روزگار که وفا یادشون رفت!بسلامتی گرگ اصیل......نه سگای رییس؟بسلامتی لاتای بامرام....نه با شخصیتهای سگ مرام@بسلامتی عاشقای فقیر...نه عاشقای پول پرس؟بسلامتی شبای سرد گرگی....نه روزای گرمه سگی..!
م.....ح
Iran, Islamic Republic of
دکتر اگه ب فکر سلامتی خودت هستی هیچوقت درخواست مناظره با بزرگواری رو نده اخه میبینی وسط مناظره با چماق میفته به جونت.....
بابک
Iran, Islamic Republic of
اقای فیاض بخش یادمان نمیرودان درگیری زمان مدیریت افتضاح شما دردانشگاه آزاد گچساران و آن درگیری که بین دانشجویان به وجود آوردید ودانشگاه آزاد دهدشت را به نابودی کشاندید وحالا نظریه هم میدی... بابا برو فکر نان کن که خربزه آب است... مرده بزرگواری بهتر از شما ست
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری حداقل آدم پاکی است... اما با حقوق یک معلم یا استاد دانشگاه چقدر سرمایه میتوان جمع کرد....
#@ عبدالله پورمظلوم
Iran, Islamic Republic of
اقبال و عنایت مردم به سمت کسی نشانه می رود که روزحادثه سر به زیربرف فرونبردو تنها به فکرکشیدن گلیم خود ازآب نباشدو قدرت و شجاعت دفاع از راه مردم و اعتقادات مقدس مردم را از خودظهور و بروز بدهد نا مصداق «مذبدبین بین ذالک لا الی هؤلاء لاالی هؤلاء» واقع نشود. و بی تعصب و غیرجانب دارانه که بگویم بزرگواری باهمه انتقاداتی که ازش دارم اما او درمقابل فتنه ۸۸ پیروز این میدان بود . درآن میدان کسی ازاو نامردی و حق نشناسی ندید.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری حق دارند که اینقدر خارج از پیمانه و ظرفیت صحبت کنند. بدلیل تناقض در رفتارهایت همه بستگان و نخبگان و ایل بویراحمد از شما دوری کردند چون فکر شما را قبول نداشتند. تا جایی که من اطلاع دارم تمام نطق ها و متن تمام مصاحبه هایت را در دور اول نمایندگی در مجلس را فیاض بخش می نوشت و حالا شما ایشان را بیسواد می پندارید. خیلی متاسفم که به جایگاه استاد دانشگاه که برترین شغل توی این مملکت است را شما نمی فهمی و به این جایگاه توهین میکنید.
نه اینکه من تفکرات آقای فیاض بخش را قبول داشته باشم ولی ایشان در جوابیه اخلاق و ادب را رعایت کرد.
آقای بزرگواری شما شروع کننده بودید و اصلاح طلبان را هم خس و خاشاک نام نهادید که این جمله وارث برادر احمدی نژاد بود با ادبیات ویژه
فقط میتوانم ابراز تاسف کنم که شما در جایگاه نمایندگی یک گروهی از مردم قرار دارید و از این جایگاه سو استفاده میکنید
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری انصافا در دهدشت در خیابانی که زندگی میکردی چندین نفر از شما با سوادتر و تواناتر وجود داشت چه برسد به یک شهرستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱
فقط جای تاسف دارد که شما نماینده شدید و فرهنگ چماق لری را برای کشور به نمایش گذاشتید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
گوشی سهو
Iran, Islamic Republic of
من مطمئنم اگه مناظره بزارید شکستت قطعیه چون نقطه ضعف زیاد داری
خواهشا ژست روشنفکری نگیر که ترب بارت نیسی جناب لیدر قدیم موحد و لیدر روزهای گذشته همین بزرگواری...
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
درجواب طیبی ....احتمالا اون برادری که به نام طیبی کامنت گذاشت شکوهی بوده که از حاج اقا بزرگواری تعریف میکند ودرگوشه وجاهایی ازچاروسا بابعضی ازبرادرانی که مخالف بزرگواری بودند دعوا کرد بزرگواری هیچ گونه کاری برای چاروسا انجام نداد شاید برای خود شکوهی انجام داده ولی تاجایی که من اطلاع دارم چند نفر ازخواهران وبرادران شکوهی دارای مدرک لیسانس هستند وهنوز بیکاردرخانه هستند ولی توی دهدشت درهر اداره ای بالای ده نفر در این مدت نمایندگی ایشون بکار گرفت به اقای شکوهی بگیدخدایی این اقا برای چاروسا چه کارهایی انجام داد وچند نفر ازجوانان چاروسا استخدام کردبگید چه کارهایی برای خودت انجام داد پس چرا نمیای ازبرادران خودت حمایت کنی درضمن اگرحمایت کنی مطمعن باش خواهرت رامزدهی درجا بکار میگیرد
علوی
Iran, Islamic Republic of
مدر محترم سایت یا پیام را منتشر نکن یا اینقدر سر و ته آن را حذف نکن که هیچ معنی ندهد .
واقعاً بقول آقای رضوی خودم هم الان نمی دانم مطب چیست . کلمه مترسک چه ایرادی داشت که حذف کردی ؟
هندیجانی
Iran, Islamic Republic of
من سالهاست فیاض بخش را می شناسم .ایشون کاسه لیس قدرتمندان هستند و خودشون بشدت تشنه قدرت هستند.عملکرد فیاض در دانشگاه ازاد گچساران برای همه روشنه که چه فجایعی رو به بار اورد.
بزرگواری اگر هر چه است لااقل بر مواضع خود استوار است...اما فیاض بخش ها چی ؟؟؟
تشنه قدرت هسنید و می خواهید بر احساسات مردم سوار شوید
فیاض بخش خدا شاهده تو برا مدیریت یه مرغداری هم خوب نیستی چه برسه به نمایندگی مجلس...........................خواب دیدی خوش باشه
.حساب نمیکنه والا تلاش زیادی کردید که بهش نزدیک بشی برادرت که روزها به انتظار دیدن تاجگردون در مجلس اواره بود و تاج تحویلش نگرفت .بزرگواری هم که در مقابل زیاده خواهی تو و اطرافیانت به ستوه امد و نتوانستید مثل دوران موحد مانور بدهید
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
فقط بزرگواری
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
نه تو مالی هسی نه بزرگواری
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
. جهانگیری معاون اول رئیس جمهوره!
Iran, Islamic Republic of
من از این تاءسف میخورم که هنوز نماینده مردم که به عنوان سمبل شهرستان در مجلس می باشد فرهنگ وادبیات صحبت کردن ندارد
ایثارگر کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
دکتر مثل دفعه قبل روز آخر بیا تا حاج آقا ببرت پیش جاسبی برات حکم رییس دانشگاهی آزاد بگیرد البته یادت باشه جاسبی عوض شد ولی حاج آقا بازمیتونه برات حکم بگیره
یاس
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر فیاض بخش خودتان بیشتر از همه اطلاع دارید که ۲۰۰۰ هزار ارا هم نداری پس شما نباید به بحث بپردازید
ع
Iran, Islamic Republic of
هرکسی هرچیزی بگویدبایددروزقیامت جوابگوباشدان دونیا ی خود را به خاطردیگران خراب نکنیم ازخدابترسیم روزقیامت نه عصردنا به فریادمان میرسدنه تریبونها
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر بروید با اساتید دانشگاه مناظره کنید شما در حدی نیستید که بخواهید با بزرگواری مناظره کنید
هیبت اله
Iran, Islamic Republic of
خومونیم .. دسش تابره من خیابون دعوا کنه
عمله
Iran, Islamic Republic of
من بارها عمله ها را نصیحت کردم ولی کوگوش شنوا:

موحد
Iran, Islamic Republic of
جناب فیاض بخش خودت وهمه مردم میدونن مال این حرفا نیستی واگر دانشگاه ازاد نبود والبته سفارش موحد وبزرگوراری تو یک معلم ساده بودی درثانی بزرگواری فردی با صداقت ویکرو است ولی شما یکروز با موحد بودی ویکروز سخنران ستاد بزرگواری برگرد به عقبه خودت وبا توجه به شناختی که ازشما هست این مال وسرمایه که بدست اوردی جای تحقیق وتفحص دارد ودراخر پیشنهادمیشود سکوت اختیار کن ودست در سوراخ مار نکن که متضرر میشوی واز بزرگان سیاست جدا بشو
حسنعلی
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام از این حضرات خداوکیلی به درد نمیخوره .بزارید یه کی مثل تاجگردون بیاید .روز روز اصلاح طلبان است سر کشک مردم جنگ نکنید
Iran, Islamic Republic of
جناب فیاض بخش شمادر دوران مدیریت دانشگاه از سرایدار گرفته تا استاد ومعاونین وغیره (بوفه -رستوران -سرویس ایاب وذهاب وکارهای دستمزدی )را مختص بستگان وتبار خود کردی وای به روزی که سکان نمایندگی شهرستان بدست شما بیفتدد اگر صلاح میبینی تا سنگین ورنگین هستی از این وادی جدا بشو
اکبر
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این جوابیه دندان شکن . درود بر فیاض بخش ، موحد ، مژدهی ، هاشمی ، کریمیان ، تقوی . پیوندتان مبارک انشاء الله موفق خواهید شد . وحدت .وحدت شعر مسلمین است تفرقه وجدایی کار منافقین است
كتاب
Iran, Islamic Republic of
برادرمگه یادت نمیاد دکتراتو ضمن خدمت گرفتی ......مگه یادت نمیادجناب دکتردبیرستان امام صادق دهدشتو نتونستی با۲۰۰دانش آموزبچرخونی......مگه یادت نمیادبحث هیئت علمیتو همین دانشجورشته معارف درست کرد ووووووووووووووو..............
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
سابقه فیاض بخش در دانشگاه گچساران ماشاالله چقدر روشن بود . هم که همه دیدید چه بلوایی درست کرد .
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب دکتر . از جنابعالی بعید بود کسی را که استخوان در راه فقه و اسلام و شیعه و سیاست خرد کرده حجت الاسلام بنامید در حالی که اعلام بزرگ شیعه مثل ایت الله وحید و ایت الله سیستانی و اکثر مراجع مقلد سیاسی ایت الله هاشمی هستند
ایل باوی-
Iran, Islamic Republic of
فیاض بخش کیه؟مال دهدشته؟هرکیه خوب گفته
آشنا
Iran, Islamic Republic of
سلام تکرار مکررات تنگ نظری ماها توسعه نیافتگی فرهنگی و..............موجب شد که کتوله های سیاسی نما اینطو رجولان بدهند .عنداله گچساران را ببینید ! نماینده اش وزین با سواد خوش فکر قوی ولی برادران بدبخت حتاک و به اصطلاح صاحب نظر .ما بهتر است طومار جمع کنیم و اعلام کنیم بدلیل صغر سن سیاسی نداشتن تدبیر شهرستان بی صاحب خود را به تاجگردون محول میکنیم .تعصب بی جا بخرج ندهید .. بزرگواریها را به مملکت تحمیل کردیم .. بعضی اصلاح طلبان بخاطر عدم اقبال مردم به رستاد سفارش کردند به بزرگواری رای دهند .شرمتان باد .تلاش شود انتخابات استانی شود ببینم مادر کی پسر آورد تا مدعی شود.
ظفر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب دکتر شما که خودت لیدر آقای بزرگواری بودی. حالا شدی رقیب ایشان . به نظر من آقای بزرگواری هر چه هم نماینده فعالی نباشد از شما که لیدر ایشان بودی فعالتر است.. دانشگاه آزاد دهدشت را به کجا رساندی که حالا می خواهی نماینده مردم دهدشت بشوی. آن همه استخدام های فامیلی و خانوادگی یادت رفته....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مگه همین فیاض بخش دو دور قبل سر نمیشکند برای بزرگواری حالا چه شد..که اصلح را از غیر اصلح تشخیص نمیدهد از خودش کمتره که بهش رای بده
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
برادر فیاض بخش در دانشگاه آزاد یاسوج کار می کند بنام نوذر فیاض بخش و پسرش در دانشگاه آزاد گچساران کار می کند بنام یاسین فیاض بخش. این را عدالت می گویند. در خانواده های گچسارانی بیکاری داد می زند. این آقای فیاض بخش اول باید پاسخگوی خدا باشد بعد مردم.
فرهنگی چاروسا
Iran, Islamic Republic of
باسلام،چیزی که سالهاست مانند سوهان روح پاک و بی آلایش خیلی از افراد عاقل و دلسوز این استان را می آزارد سایه شوم تعصبات قومی و قبیله ای است و نه گرایش های سیاسی مختلف،بیایید یک بار هم که شده ظرفیت تحمل همدیگر را داشته باشیم هر چند سلیقه ها متفاوت باشند ،تاریخ شهرستان کهگیلویه در انتخابات. نشان گر این واقعیت است که شرکت ما در انتخابات و گزینش افراد کاندیداهای مجلس جهت رأی دادن بیش از آن که ریشه فکری یا سیاسی داشته باشد متأثر از اختلافات محلی و قبیله ای بوده است ، از اندیشمندان و تحصیل کرده ها. انتظار میرود که کمتر به اینگونه مسائلی که حاصلی جز واماندگی و عقب افتادگی شهر و استانمان نداردبپردازند، اگر آقای دکتر فیاض بخش مطلبی مینویسند با دلیل و متطق و استدلال به جواب بپردازیم
دوست دار دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هرجا شخصی به جایگاهی میرسه دیگران خوبیهاش و کاراش رو وظیفه میدونن و یادشون میره و کاستی ها رو برای روز مبادا و داشتن حرفی برای گفتن حفظ میکنن.شمایی که از دانشگاه صحبت میکنی چند جا دیدی یه جمعیت دانشگاهی بگن به به چه رییس دانشگاه عالی؟.ادم خاص بد خواه هم زیاد داره.به شخصه چندین ساله با این خانواده در ارتباطم و شناخت کامل دارم و با قدرت و اطمینان بهتون میگم این زندگی سالم و فرزندان بسیار سالم و خدا شناس که هرچی از خوبیشون بگم کم گفتم نتیجه ی رزق حلال هستش.با شمام که راجب مال و منال ایشون به راحتی حرف و تهمت میزنید و مردم رو بیخود بدبین میکنید.کدوم مال و منال؟از خدا باید بترسیم.واقعا زندگی ارزش این همه پستی رو داره.بچه های ایشون همه تحصیل کرده و سر پای خودشون هستن و هرچه دارن از خودشونه.
دهدشت
United States
واقعا متاسفم برای این دیدگاههای مسوم دوستان ..شرم کنید .حیا هم چیز خوبیه .ایشون استاد دانشگاه هستن .حالا هرجوری رسیدن ب این مقام ولی مطمءن باشید با تلاش و کوشش رسید .خجالت بکشید توهین نکنید ب فرزندان ایشان ...
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حکمت همراهی چند ماهه ی دکتر فیاض بخش با بزرگواری این بود که در این مدت کوتاه رفاقت، چهره واقعی بزرگواری برای ایشون شناخته شود و اینک با کلام رسای خودبه تنویر اذهان مردم بپردازدو بی تردید پس از ارایه مطالب منطقی که درخصوص بزرگواری واقع بینانه و باکمال ادب بیان کردند مردم هیچ گاه دیگر فریب بزرگواری را نخواهند خورد و خواست خدااین بود که بزرگواری با کلام رسای دکتر فیاض بخش از مسندنمایندگی به زیر کشیده شود.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1