تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۷۹۲۴۴

سخنان مرعشی سیاست بازان استان را به سیاسی کاری تشویق کرد

۰
کبنا ؛محمد عبدالحسینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج  با اشاره به برخی از سیاسی کاری ها و حاشیه سازی سیاسیون در دانشگاه‌های استان گفت: اقدام کنونی در استان تلنگری مجدد به انقلابیون بود تا مفهوم سیاست تطمیع را که از سوی برخی مسئولان استانی بر پیکره این استان تزریق می شود را بهتر درک کنند که این سیاست به معنای عکس گرفتن در دو قاب خودی و غیر خودی است.

وی افزود: وظیفه انقلابیون پیشگیری است و نمی‌شود مجوز افراد صادر شود و بعد شروع به موضع گیری کرد. اعضای شورای فرهنگی دانشگاه قبل از تصویب این برنامه کجا بودند؟ آیا برنامه تک بعدی امضا شده و نظر جمع خواسته نشده است؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: به همه آنهایی که دغدغه این استان را دارند عرض میکنم که با این عملکرد در زمین فتنه گران بازی می‌کنند.

عبدالحسینی تایید حرکت های ساختارشکنانه را بدتر از انجام و اقدام به آن دانست و گفت: به عنوان یکی از اعضای شورای فرهنگی دانشگاه یاسوج خطاب به رمضانی عرض می کنم که عکس شما در روز ۹ دی پارسال و حضور در این جلسه در یک قاب نمی گنجد.

وی با انتقاد از سخنان مرعشی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: حرف‌های روزنامه ای مرعشی نه تنها علم تازه‌ای به استان تزریق نکرد؛ بلکه سیاست بازان استان را به سیاسی کاری تشویق کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج افزود: برنامه دانشگاه علوم پزشکی با حضور مرعشی و برخی چهره های سیاسی معرفی شخصیت افرادی بود که فتنه را تایید کردند و نشان داد بیعت نامه هایشان را پاره نکرده اند.

عبدالحسینی خطاب به نیروهای انقلابی استان گفت: انقلابیون این استان به گوش باشند که اگر انفعال ادامه داشته باشد این سخنرانی ها آخرین نخواهد بود.

این فعال دانشجویی افزود: جماعت حاظر چهره هایشان را دو مصرعی می‌کنند که: توبه   کردم   که  دگر  می  نخورم / به جز از امشب و فردا شب و شبهای دگر و این همان سیاست تطمیع است.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1