تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۷۹۲۲۶

گزارش نوروزی از آخرین اعتبارات توزیعی استان

۴
۰
کبنا ؛حسن نوروزی بعد از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:‌ از میزان ۴۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی بودجه عمومی کشور، بالغ بر ۳۶ هزار میلیارد تومان به صورت اعتبارات متفرقه و ملی نزد وزارتخانه‌ها است که با پیگیری، رایزنی و استدلال منطقی می‌توان این پول‌ها را جذب کرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نقش مدیران استانی در جدب این اعتبارات متناسب با نیازها و طرح‌ها بسیار مهم است، افزود: در این نشست گزارشی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات ملی قرائت شد.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد  و مجموعه استانداری در یک‌سال گذشته با پیگیری‌های مؤثر خود اعتبارات بسیار خوبی را در این زمینه جدب استان کردند که امید است خروجی این تلاش‌ها در پروژه‌های عمرانی و دیگر طرح‌ها ملموس‌تر شود.
این مسئول ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ‌گزارشی از دستگاه‌های اجرایی در خصوص میران موفقیت آن‌ها در جذب اعتبارات ردیف‌های متفرقه قانون بودجه و نیز پروژه‌های ملی مشترک بین استان‌ها از مدیران اخذ شد که مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرند.
نوروزی با اشاره به توزیع به موقع و تخصیص‌های خوب بودجه امسال این استان ادامه داد: در این نشست مبلغ ۱۲۹ هزار و ۳۵۰ میلیون ریال در قالب اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه برای مناظق کمتر توسعه‌یافته‌ای که شاخص‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن‌ها از میانگین کشوری پایین‌تر است، توزیع شهرستانی شد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین مبلغ ۳۳ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی استانی که در ابتدای سال توزیع نشده بود، با تشخیص مجموعه استانداری و بازدیدهای استاندار و معاونین وی از پروژه‌ها، توزیع شهرستانی شدند.
وی توزیع شهرستانی مبلغ سه میلیارد ریال از محل بند «ه» ماده ۹ قانون بودجه ۹۳ برای مجنمع‌های آبرسانی روستایی را بخشی از برنامه‌های شورای برنامه‌ریزی این استان برشمرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مبلغ ۱۲ میلیارد ریال نیز تحت عنوان ماده ۲۳ قانون جرائم تخلفات رانندگی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان توزیع شد که می‌بایست در پروژه‌هایی که قابلیت تعریف از این محل دارند، هزینه شوند.
انتهای پیام/بنام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دلش خوشه بودجه توزیع کرده همه اش را جمع بزنی پول یه پل هوایی عابر پیاده تهران هم نمیشه
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
لطفا بگویید به هر شهرستان چقدر اختصاص یافته ودر چه زمینه های اختصاص یافته
م
Iran, Islamic Republic of
در توزیع بودجه جهت بحث فاضلاب از ۱۱ میلیارد تومان ۱۰ میلیارد تومان به فاضلاب باشت و دوگنبدان و ۱ میلیارد تومان به بویراحمد و بقیه هم کشک.
علی
Iran, Islamic Republic of
اصلا به اینکه سهم هر شهرستان چقدر م یشوداشاره نمی کند چرا که ۸۰ سهم گچساارن است و ۱۵ به بویوراحمد می رسد و ۵ در بقیه هم به بقیه م یرسد پس چطور این حرف را بزند؟؟؟؟؟
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1