تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۷۹۲۱۶

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده معرفی شد +(عکس)

۳
۰
کبنا ؛



با حضور مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و مسئولان شهرستان لنده، داراب طیبی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور لنده معرفی شد.


صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه پیام نور شهرستان لنده برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیر ارزیابی و نظارت دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، داراب طیبی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شهرستان لنده معرفی و از خدمات دو ساله احمد انصاری رئیس سابق دانشگاه پیام نور لنده تقدیر شد.

احمد انصاری دارای تحصیلات عالیه مدیریت صنعتی در سال ۹۱ با حضور مسئولان شهرستان به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور لنده معرفی شد و تاکنون در این شهرستان به ارائه خدمات علمی و  آموزشی مشغول بوده است.

داراب طیبی از کارمندان دانشگاه پیام نور دهدشت که همزمان با راه‌اندازی این دانشگاه در مرکز کهگیلویه استخدام شد و از سال ۸۵ لغایت ۸۷ به عنوان مسئول آموزش این دانشگاه مشغول به فعالیت بوده و از سال ۸۹ تاکنون نیز به عنوان مسئول اداری مالی دانشگاه به کار خود ادامه داده است.

دانشگاه پیام‌نور لنده بالاترین بودجه را در استان دریافت می‌کند
مدیر ارزیابی و نظارت دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در میان واحدهای دانشگاهی استان، دانشگاه پیام‌نور لنده به نسبت بالاترین بودجه را به خود اختصاص داده است.
علی فرخی در آئین تودیع و معارفه روسای دانشگاه پیام‌نور لنده با اشاره به اهمیت وجود دانشگاه در سطح جوامع گفت: آنچه موجب تغییر و پیشرفت و ترقی جامعه می‌شود تولید فکر و اندیشه جدید و برنامه‌ریزی صحیح برای گسترش علوم در سطوح مختلف جمعیتی است.
وی افزود: توجه دولتمردان در نظام‌های مختلف به گسترش و نشر علوم قابل توجه بوده و همه دولت‌ها در سراسر جهان این مهم را از اولویت‌های اصلی کار خود قرار داده‌اند و برای آن مراکز علمی و پژوهشی فراوانی در سطح کشورهای خود راه‌اندازی کرده‌اند.
مدیر ارزیابی و عملکرد دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایران اسلامی هم از این قاعده مستثنی نبوده و در ارزیابی‌های جهانی از عملکرد کشورها در راستای تولید علم و فناوری ایران اسلامی امروزه به عنوان یکی از قطب‌های علمی جهان شناخته می‌شود و در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

فرخی افزود: گسترش واحدهای دانشگاهی در سطوح دولتی، آزاد، علمی کاربردی، پیام‌نور و ... در سطح کشور باعث شده جمعیت کثیری بتوانند از خدمات علمی و آموزشی به نحو مطلوب استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی دانشگاه‌ها ارائه خدمات به مردم و تولید علوم و فنون جدید برای بهتر زیستن بوده و این مستلزم زیرساخت‌هایی است که باید در سطح کلان کشوری به آن با نگاهی فراگیر توجه شود و تاکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی دانشگاه‌های مختلفی حتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور دایر شده و شهرستان لنده نیز از این نعمت بزرگ برخوردار است.
مدیر ارزیابی و عملکرد دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده از سال ۸۸ آغاز به کار کرده و هم‌اکنون بیش از ۴۷۰ دانشجو دارد که در دو رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی و مشاوره و راهنمایی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
فرخی در ادامه با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات در دانشگاه پیام‌نور گفت: در میان واحدهای دانشگاهی استان دانشگاه پیام‌نور لنده به نسبت بالاترین بودجه را به خود اختصاص داده است.


 
انتهای پیام‌/


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینگار رییس دانشگاه اسفورد انتخاب شده بابا ولمون کنید اخه اینم شد خبر باید جلسه معارفه و بگیر ببند بذارید برا ای مطلب وجدانا
محمدی نسب
Iran, Islamic Republic of
انتخاب برادر شایسته جناب آقای طیبی را به سمت سکا ن داری دانشگاه پیام نور لنده تبریک عرض میکنم و از تمامی نخبگان و تحصیل کردگان مدارج عالیه و فرماندار سخت کوش و سایر مسؤولین شهرستان لنده تمنّا می کنم برای رشد و بالندگی دانشگاه که نماد هر شهرستانی می باشداز آقای طیبی حمایت کنند.سخنان ایشون در جلسه معارفه که تحسین حضّار رابرانگیخت نشان از برازندگی و توان بالای مدیریتی رادارد.از فرمایشات فرماندار عزیز هم لذت بردیم
محمدی نسب ازلنده
محمدی نسب
United States
باسلام
انتصاب دوست شایسته ام جناب آقای طیبی را به عنوان سکان دار جدید دانشگاهی که به فرموده امام(ره) باید مبدأ همه تحولات کشورباشه صمیمانه تبریک عرض میکنم . بیانات گران سنگ ایشون در جلسه معارفه که نشان از هویت و کلاس بالای مدیریتی ایشان داردمورد تحسین حضار موافق و مخالف قرارگرفت. از همه نخبگان و دارندگان تحصیلات عالیه و مسؤلین محترم در رأس آنها فرماندارسخت کوش شهرستان لنده تمنّادارم همچون برادری دلسوز باآقای طیبی همکاری کنند تا شاهد تحوّلی عملی در دانشگاه پیام نور لنده باشیم.
محمدی نسب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1