تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۷۹۲۰۵

همایش یا میتینگ انتخاباتی!!!

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مصطفی جوزانی*
بعید می دانم همچنین جلسه ای را امکان نداشت در پوشش و قالب نامی دیگر برگزار می نمود.
قطعا دوره خام اندیشی و ابزاری انگاشتن احساسات مردم برای هدفی خاص جواب قانع کننده نخواهد داشت. امروزه روز که هرجا سرکی می کشیم پراست ازتزهای روشنفکری ! از مدرنیسم گرفته تا اومانیسم و بحث های مربوط به توسعه. همایش هفته قبل مربوط به نزاع های دسته جمعی (بخوانید میتینگ انتخاباتی) که برگزار شد هم نمونه همین جلسات به اصطلاح روشنفکری بود که نکاتی را در مورد آن قابل بیان دانستیم.
اول اینکه وقتی جلسه ای درباره فرهنگ سازی و جلوگیری از عدم تکرار یک ناهنجاری و یا همایشی در رابطه با آن برگزار می شود، اکثریت زمان و وقت جلسه را باید به آن اختصاص دهیم یا اینکه قبل از تعیین تاریخ و برگزاری جلسه در بنرهای اطلاع رسانی، موضوع ارتباطی با سخنان ردوبدل شده درآن را انتخاب نماییم .
وقتی دم از جهان توسعه یافته امروزی می زنیم و جر و بحث های کم اهمیتی که منجر به نزاعی بزرگ می شود را فاقد وجهه در این جهان می دانیم، باید قبل از آن علاجش را بیابیم. طبیعتا همه می دانیم که توسعه یافتگی دارای دو شاخصه مثبت و منفی می باشد که هرچه جامعه دارای زیر ساختهای علمی، آموزشی مطلوب و رفاهی از قبیل ایجاد فضاهای آموزشی، بهداشتی، میزان آمار اشتغال و غیره باشد در شاخصه های مثبت دارای رتبه بالاتری قرار دارد و هرچه از این سطوح تهی باشد با شاخصه منفی که نبود امنیت یکی از آن موارد است دست و پنجه نرم می کند.
با این شرایط آیا دست اندرکاران برگزاری این جلسه استان کهگیلویه و بویراحمد را دارای شاخصه های مثبت می دانند؟
آیا مانور دادن بر روی مدیران گماشته شده در استان، ایجاد اشتغال و بعد رفاه برای جوانان هم استانی میکند؟
آیا دعوت از چند مدیر و معاون خاص جزاین است که شائبه قومیت گرایی که مولفه اصلی، شاخصه های منفی هستند را ایجاد می کند؟
۲-جدای از سخنان مطرح شده در جلسه ظاهرا در دعوت از شرکت کنندگان هم آینده نگری جهت رسیدن به هدفی خاص مدنظر قرار گرفته بود. گذشته از عدم حضور یافتن برخی از میهمانان طوایف مختلف در جلسه به دلایلی که همه می دانیم. آیا پیش بینی و احتمال اینکه تنش و دوگانگی موضع مابین ریش سفیدان طوایفی که راه طولانی در پیش دارند تا رسیدن به شاخص های مثبت توسعه یافتگی، قبل از تشکیل همایش شده بود؟
۳-در پایان اماهرچه خواستیم خود را قانع کنیم که مدیران کل و برخی از معاونین وابسته حاضر در جلسه ایجاد شائبه گرمسیر، سردسیر نمی کنند، نتوانستیم.
*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

اهورا
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نفهمیدی چی نوشتی
تاجگردون نیاز به میتینگ و تبلیغ انتخاباتی نداره
اینقد محبوب و دارای پایگاه مردمی است که شما اصولگراهای افراطی از شنیدن نام و اسم ش هراس دارید.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی شنیدم درانتخابات دانشگاه رای نیاوردی شمامال این حرفهانیستیمگه بزرگترنداری که بیایدحرف بزند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام. واقعا همینطر است که شما گفته اید .اینکه در بنرهای اطلاع رسانی دفتر نماینده میزبان بود و در دعوت نامه ها فرمانداری مدعو بود نشان میداد که فرمانداری تبدیل به شعبه دفتر نماینده شده و از طرفی در جلسه هم فرماندار و هم نماینده گزارش عملکرد دادند که معلوم بود فلسفه جلسه همین موضوع انتخابات بوده و هست .
حزب
Iran, Islamic Republic of
امرا اگه دیگه باشتی جماعت رنگ مجلس ببینه
جوزده
Iran, Islamic Republic of
آن نشست براساس برنامه اجتماعی برگزارشد و سه عضو شورای تامین درآن سخنرانی کردند افرادی از همه سلایق و مردم بودند/چرا ایقدر تنگ نظری وبرچشب زنی می کینم اوقعا باید عقب بمانیم .ادعای دانستن میکنیم اما یرعکس انعمل می کنیم
نفتی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جوزار ی ایا فرق مدرنیسم و اومانیسم را میدانی کدامیک زودتر ظهور کرد ومدرنیسم تا کجاها پیش رفت وبعد مدرنیسم چگونه پیشرفت کرد وچه مراحلی را طی کرد که به پست پست مدرنیسم رسید ایا به مدرنیسم اعتقاد داری یکی از نتا یج مدرنیسم سیاسی پشت کردن به افکار غلط و پوچ می باشد که بعضی ها گر فتار ان شده اند وبرای دیگران تصمیم می گیرند همان نشست باشت مردم دیگر گول شکست خوردگان را نخواهند خورد ونمی دانم چه اوما نیسمی مورد نظر توست بدان هر انسانی ارزش خود را میداند ودیگر طعمه امیال بعضی افراد سود جو نخواهند شد وبدان ان افراد حاضر در هما یش اگاهانه خود شرکت کردند وبدان اینده روشن است لطفا بیراهه نروید کمی بیشتر مکاتب فلسفی را مطالعه کن وشماها هیچ وقت قانع نمی شوید زیرا خود را به بیراهه زده اید وتو ا ز پرا گما تیسم و اگز یستا نسیا لیزم ودیگرایسم ها چه می
Iran, Islamic Republic of
با این حرفایی که میزارن دهنت تا بگی عمراً اگه بزرگ بشی
اصلح
Iran, Islamic Republic of
شما از اسم تاجگردون هم میترسید
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
با سلام


دوست گرانبها بنا نهادن و گذاشتن هر اسمی بروی چنین همایشهای قابل تقدیر وستودنی است واین یک کار نوع و تاره ای است که خداوند اجرش را به برگذار کنندگان عنایت فرماید


حال بهتر است دل را سیقل داده و همچیز را بد بینانه و از منظر حب وبغض که ای وای چرا ما اینها را بلد نبودیم نگاه نکنیم و از قسمت پر لیوان به موضوع بنگریم
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای جوزانی و هر کس دیگه ای که این متن رو میخونید....
میدونید افزایش بودجه گچساران که در سال ۹۲ سه میلیارد تومان بوده به ۵۰ میلیارد در سال ۹۳ و صد میلیارد تومان در سال ۹۴ یعنی چی!؟؟؟؟
کدوم یک از نماینده های پیشین ما و یا هر شهر دیگه ای تونسته همچین خدمتی به شهرش کنه؟؟؟
اینکه شهر از لحاظ بافت شهری و زیبایی توسعه پیدا کنه خودش نوع برتری از رفاه هستش.
مشکل بعدی شهر ما بیکاریه که اگه امنیت در شهر و شهرستان ما بره بالا نماینده ای که تونسته این همه بودجه بیاره میتونه چند سرمابه گذار هم واسه شهر بیاره تا کم کم اشتغالزایی بشه و شهرمون پیشرفت کنه...
لطفا منصفانه نظر بدیم و از گفتن حرفهای احساسی و ایلی طایفه ای بپرهبزیم تا بتونیم پیشرفت کنیم.
قربانعلی
Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی عزیزاگردوستان عزیزت مثل کرم خلیلی واین مطالب رامیگفتندتعریف وتمجیدمیکردی هرچندمطالب خودت نیست سردمدارانت بهشون فشارمیادچون تاج گردون واردشده
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1