تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۷۹۱۴۰

آیا پشت پرده جلسه مرعشی انتخاباتی بود؟

۱۵
۰
کبنا ؛
رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که در لیست سیاه هستند دانشگاه ما را بدنام می‌کنند.


 marashi (29)
 حجت‌الاسلام قاسم مقدم عصر امروز و در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی در دانشگاه یاسوج با بیان اینکه نمی‌خواستم وارد مسائل سیاسی شوم و محفل ما قرآنی بود، اما لازم است که قسمتی از حقایق گفته شود، اظهار کرد: حسین مرعشی در دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا می‌کند و به همه می‌تازد و سخنانی هنجارشکن و ساختارشکن ایراد می‌کند.
وی به قسمتی از اظهارات حسین مرعشی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر اینکه در مدت ۴۲ روز در زندان صفای باطن پیدا کرده‌، اشاره کرد و ادامه داد: به نظر من شما باید مدت بیشتری در زندان می‌ماندید تا صفای باطن بیشتری پیدا کنید، چراکه از سخنان شما در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صفای باطنی احساس نکردیم.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مسلم شد که حسین مرعشی باید بیش از این تنبیه می‌شد تا صفای باطن پیدا می‌کرد و اکنون قضیه سران فتنه هم شباهتی مانند زندان رفتن حسین مرعشی را دارد و حصر آن‌ها برای این است که مثل این آقا صفای باطن پیدا کنند.

این مسئول متذکر شد: اکنون افرادی مثل حسین مرعشی به دنبال تطهیر افرادی در جامعه هستند که نجاست آن‌ها همه جا را آلوده کرده است.

مقدم در ادامه با ابراز تأسف از اینکه حضور چنین افرادی، دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را بدنام می‌کند، یادآور شد: سران فتنه‌ای که این آقایان به دنبال تطهیر و رفع حصر آن‌ها هستند، اگر رأفت مقام معظم رهبری نبود حکم محارب را داشتند و اوضاع بدون این مرحمت اسلامی برای آن‌ها فرق می‌کرد.

وی با بیان اینکه به خوبی افرادی مثل حسین مرعشی را می‌شناسم و در شهر محل زندگی این فرد مبلغ بوده‌ام، تشریح کرد: ریز زندگی این افراد را می‌دانستیم، اما جای مطرح کردن آن در آن جلسه نبود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حضور خود در این جلسه و جلساتی از این دست اشاره کرد و با بیان اینکه مراقب فضا و جلوگیری از بروز درگیری بودم، اضافه کرد: اساساً کسانی که آنجا بودند دانشجو نبودند، چراکه به قول خود مرعشی قبل از آن خودشان در یاسوج جلسه داشته‌اند و دعوت آن‌ها به دانشگاه کار کسی دیگر بوده است. این جلسه بیشتر یک متینگ انتخاباتی بود.

مقدم تأکید کرد: نباید اجازه دهیم کسانی که در لیست سیاه هستند در استان و در دانشگاه‌ها حضور یافته و دانشگاه ما را بدنام کنند.

وی به اهانت‌های مرعشی در این نشست به مجلس و نمایندگان اشاره کرد و عنوان داشت: اما از مشکلات افرادی مثل «م-ه» سخنی به میان نیاورد و فکر می‌کرد که در این نشست کسی از سیاست چیزی نمی‌فهمد و یا اینکه کهگیلویه و بویراحمد این طرف دنیا است و خبر آن منتشر نمی‌شود.

این مسئول بیان داشت: این افراد فکر می‌کنند مخاطب آن‌ها چیزی از سیاست نمی‌داند و خبر فتنه از تهران هنوز به استان ما نرسیده که این‌گونه تحلیل و تفسیر از سران فتنه دارد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با بیان اینکه برخی از یاران ائمه هم روزگاری با ائمه در ارتباط بودند و بعدها از حلقه آن‌ها خارج شدند، تصریح کرد: دلیل نمی‌شود که فردی فتنه‌گر که روزگاری نخست‌وزیر امام بوده و امروز فتنه برپا کرده، پس درصدد تطهیر فتنه‌ او باشیم.

انتهای پیام/

نام شما

آدرس ايميل شما

مدبر
Iran, Islamic Republic of
حاج اقاااا کوتاه بیا عزیزم من نمیدونم جلسه رو ترک کردی یا نه اما اگه ترک نکردی .. اما حضورتون در جلسه مایه .بچه های انقلابه...
باشت همیشه قهرمان
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کن بابا این تحلیل های آبکی برای خودتان خوب است. درود بر اصلاحات
علی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا این آقا فراموش کرده که خودش یکی از اعضای اصلی جلسه ای است که مجوز آمدن مرعشی را داده است . از روزی که به دانشگاه علوم پزشکی باز شده بجز .. که چیزی از ایشان ندیده ایم . ایشان جلوی رئیس دانشکاه.می کند و در غیاب ایشان اینگونه حرف می زند . این قبیل افراد .. برای نظام و اسلام نسوخته است بلکه فقط به فکر خودشان و منافع خدشان هستند . ایشان عامل اصلی تحریک دانشجویان در دانشگاه علیه مسئولین و بخصوص معاون دانشجویی و فرهنگی علوم پزشکی هستند و بارها آنها را تشویق به تهیه طومار نموده است . ا.خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند. فکر می کنم ایشان فکر کرده اند در استان کهگیلویه .
Iran, Islamic Republic of
تو هم که انگار چیزی از خلقت کم نداری
علی
Iran, Islamic Republic of
فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه
متاسفم که کامنت قبلی ام را تاب نیاوردید شما با واقعیت خیلی فاصله دارید و جیره خوار همین افراد هستید
بهلول
Iran, Islamic Republic of
۱- آقای .مقدم اولا شما .هستید و همه جا را .کرده
۲- ریز زندگی مرعشی و بقیه را ح... خیلی با آب و تاب بیان کردن ولی نتیجه نداد آنوقت از شمایی که به اندازه موری در بین جامعه جایگاه ندارید چگونه میخواهید ریز زندگی آنها را واگویی نمایید . فکر نکن کسی هستی
۳-شما و مراقب اوضاع تا مشکلی ایجاد نشود این از عجایب هفتگانه هم عجیب تر است . شما در همین گفتارتان ئئ . پس آرزوی قلبی خودتان را اینگونه و با ووبیان نکنید شما بزرگ شده .
۴- شما چکاره دانشگاه و استان هستید که اجازه نمیدهید استان و دانشگاه مسئول دارند و به شما هیچ ارتباطی ندارد . شما بروید پیش رئیس د...دو وواز اینطرف هم ...اینطور سخن بگویید تا از این طریق هم حقوقتان پرداخت شود اصولا ئ دیگری بلد نیستید .
۵- ئئئ . آگاه باش که موسوی و کروبی و خاتمی و ... در قلب این ملتند .
۶- درود بر موسوی و کروبی و خاتمی و اصلاحطلبان
اکبر
Iran, Islamic Republic of
متینگ انتخاباتی آقای غلامرضا ناه بود وکاندید کارگزاران می باشد .
وبگرد
Iran, Islamic Republic of
. کجای دین اجازه دخالت در زندگی خصوصی افراد داده شده که اشاره به آن می نمایی ... آیا میدانی تهمت زدن به مسلمانی که گناه و فسق آن ثابت نشده از گناهان کبیره و مخل عدالت شخص است .والسلام علی من التبع الهدی ۰
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا اینجا اصفهان و کاشان نیست که بتوانی ....ا می. خوری و نمکدان . از....و فوری جا زدی و همه چیز را..صد رحمت به حاج آقا ثابت که لااقل مرد بود و بر حرف و عقیده اش می ایستاد.
دانشجوی مستقل
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حاج آقا با این صحبت ها ماهیت افراطیشون فاش شد و جایگاه خود در بین دانشجویان و اساتید را از دست دادند. نباید در این مسولیت اینجوری جانبداری سیاسی اونهم از نوع افراطی داشت.
عبادی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا این سخنان و دورویی ها محبوبیتت را از بین خواهد برد ماتشکلهای دانشجویی که میدانیم شماهم در جلسه حضورداشتید، در جلسه هم که اتفاق بدی نیفتاد توهینی نشد بهم ریختکی نبود بانظم و ادب برگزارش شد چرااینگونه نظرمیدهید؟
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آقای مقدم شما بعد از جلسه رفتی بهت اطلاع دادن که باید بفرمایی جلسه ای که توش بودم جلسه بدی بود؟!
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این صحبت ها از آقای مقدم بسیار بعید و دور از انتظار بود باید تاسف خورد بر این جایگاه و بس
پهلوان
United States
آقای مقدم معلومه که توهم اگه آب باشه شناگر خوبی هستی خوب که جلسه قرانی بوداینقدر عقده گشایی کردی اگر تریبون آزاد بود ....خدا عاقبت هممونو بخیر کنه باحضور چنین افرادی درجامعه مطمئنا باید شمشیر راازرو ببندیم وچوبه های دار راهم آماده کنیم.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1